máte někdo podobnou zkušenost? Koupili jsme nové přikrývky na spaní a nedá se pod nimi vůbec spát. Během noci máme všichni úplně mokrá pyžama a jsme nuceni se převléct. Jak toto dokázat při reklamaci? Původní přikrývky toto nikdy neudělaly.....
My máme z Jysku chránič matrací - ten nejlevnější a také se teď, co jej máme potíme. Zkuste se s nimi domluvit. Pokud to nepůjde, zeptala bych se na čoi, jak postupovat.
....tyto evidentně neumí odvést pot či co. Nebyly levné. Jedna 800,- Kč z původních zlevněných 1500,-. Koupeno v Jysku. Koupili jsme je pro nás i děti a všichni máme stejný problém. Kdybyste měl někdo podobnou zkušenost, prosím o info, jak postupovat při reklamaci. Děkuji moc DH
Do půl roku můžete odstoupit od kupní smlouvy. Sepište a jděte vrátit., když budou vědět, že to víte, problémy vám dělat nebudou. Mám několikrat odzkoušeno.