Prosba...
Máte prosím někdo zkušenost s výměnou zboží v H&M v kamenném obchodě, které je zakoupeno přes internet???
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 1 komentář
Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (26.12.2018, 16:40)
zboží zakoupené přes internet nejde měnit v kamenném obchodě, musíte ho vrátit zase zpět na eshop a vyměnit tam

ODPOVĚDĚT
Petra V. (vichulka) ID 28839, mimibazar.cz/vichulka (26.12.2018, 17:50)
A kruci, byl to vánoční dárek koupený už na začátku listopadu. Na vrácení je měsíc, tak to mám asi smůlu.
Přesto děkuji moc za odpověď.
Hezké svátky :-)

ODPOVĚDĚT
Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (26.12.2018, 19:58)
V balíčku jste měla formulář pro vrácení, třeba to je prodloužené kvůli vánocům, tak se zkuste podívat.
Našla jsem to, jestli jste to koupila po 15.11., můžete to ještě vrátit https://www2.hm.com/cs_cz/customer-service/returns.html
Hezké svátky i vám (F)

ODPOVĚDĚT