Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (26.12.2018, 16:40) |
zboží zakoupené přes internet nejde měnit v kamenném obchodě, musíte ho vrátit zase zpět na eshop a vyměnit tam
ODPOVĚDĚT |
| | Petra V. (vichulka) ID 28839, mimibazar.cz/vichulka (26.12.2018, 17:50) |
A kruci, byl to vánoční dárek koupený už na začátku listopadu. Na vrácení je měsíc, tak to mám asi smůlu. Přesto děkuji moc za odpověď. Hezké svátky
ODPOVĚDĚT |
| | Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (26.12.2018, 19:58) |
V balíčku jste měla formulář pro vrácení, třeba to je prodloužené kvůli vánocům, tak se zkuste podívat. Našla jsem to, jestli jste to koupila po 15.11., můžete to ještě vrátit https://www2.hm.com/cs_cz/customer-service/returns.html Hezké svátky i vám
ODPOVĚDĚT |