jsem v šoku.Balíček doporučené,který stával 60 kč dnes 115Kč.Byla to větrovka do 500 g v plastové obálce.Co je špatně?
|
| Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (7.3.2019, 9:22) | Holky, zaregistrovala jsem se na zásilkovnu, ale nechce mne to jako fyzickou (nepodnikající) osobu pustit dál - na fakturační adresu.. psala jsem na jejich info-linku, ale zatím nemám za dva dny žádnou odpověď.. už jste nyní Zásilkovnu jako FO použily ? pobočku máme přímo u baráku, takže by to pro mne bylo top
ODPOVĚDĚT |
|
| Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (7.3.2019, 9:14) | jsou úplně nenormální většinu větších balíčků (do 20kg) budu posílat přes Úsporný balík, kurýr až do domu, jednotná cena 114Kč problém je s malými balíčky, pošta trvá na bublinkové obálce nebo krabici, když jsem to poslala jako dřív zabalené do igelitky, tak chtěli 115kč (bylo v tom jedno tričko) málem mě jeblo !!! doplatila jsem to ze svého a večer zaznamenala ve zprávách, že budou čistky v managementu České pošty, konečně !
ODPOVĚDĚT |
| Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (7.3.2019, 10:15) |
Tričko za 115,- ? To udělala chybu na přepážce. Tričko by se mělo vejít do 5-ti cm a tam se ceny neměnily. Dnes jsem posílala silnější mikinu velikosti 128 a platila jsem se zákaznickou kartou 52,-Kč ( dalo mi teda práci to zmáčknout do 5cm, ale šlo to). Posílala jsem v igelitové obálce a olepila izolepou a bez problému. Jinak na větší balík už taky jedině Zásilkovna.
ODPOVĚDĚT |
| | | Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (7.3.2019, 10:56) |
jo, bylo to do 5cm a dost jsem se hádala, ale řekla mi, že to není v obálce a je to prý podle ní nepravidelný tvar byla jsem na infarkt... poštovné vyšší jak cena věci.
ODPOVĚDĚT |
|
JItka K. (Klusinka) ID 336349, mimibazar.cz/klusinka (6.3.2019, 21:58) | Takže chápu to správně, že jeden kousek oblečení jde ještě poslat za "normální"cenu do 60,- kč? V takové té samolepící plastové obálce myslím. A nesmí být prý černá, což nechápu, proč? Zrovna tu totiž jednu takovou mám. No raději se zítra stavím na poště, ať mi paní vypočítá cenu
ODPOVĚDĚT |
| | Marcela L. (hvezdamodra) ID 38210, mimibazar.cz/hvezdamodra (7.3.2019, 5:01) |
ty to balíčky obyčejné psaní za 26kč a doporučené psaní za 52kč muže být i v černé plastové obálce,jde o balíky............
ODPOVĚDĚT |
| | JItka K. (Klusinka) ID 336349, mimibazar.cz/klusinka (7.3.2019, 10:32) |
Ano, už vím, byla jsem se zeptat u nás na poště.
ODPOVĚDĚT |
|
| jarmila š. (jarla) ID 263223 (6.3.2019, 16:38) | co je špatně? všechno!!kdybyste si dala práci,zabalila do 5 cm,tak máte poštovné stejné,takže pohlídat si rozměry a nenechat se odrbat,maj v tom teďka pořádnej guláš,dneska jsem byla na poště,čekala jsem u balíkových přepážek cca 10 minut,nejen,že dámy evidentně nedostaly školení,ale ani se nenamáhaly kouknout na nové podmínky posílání balíků,takže vše i to co nemuselo šlo jako DR,ale tak tady je ta neschopnost u nich normální a nepřekvapující
ODPOVĚDĚT |
|
| Alena K. (YILAN) ID 279703 (6.3.2019, 9:01) | Co je spatne? Cela Ceska posta a jeji sluzby jsou spatne!
ODPOVĚDĚT |
|
| Mgr.Kateřina K. (Katka.1) ID 121510, mimibazar.cz/katka1 (5.3.2019, 21:42) | Dobrý večer, větrovku by šlo poslat jako doporučený dopis - RR, tam je cena 54 Kč ... Do výšky 5 cm by rozložit šla ... Celkové míry jsou 50 x 35 x 5 cm, což je docela dost - a může to být v plastové obálce. Ony pošťačky rády posílají co nejdráž, člověk si musí říct, jak to chce poslat ... Zdravím Katka
ODPOVĚDĚT |
| | Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (7.3.2019, 10:58) |
Kači, a co se myslí tou "plastovou obálkou" ?? já takto měla tričko v igelitce, zmáčklé , obalené izolepou, ale prý dle pracovnice nepravidelný tvar, tím pádem balíček a 115kč áá, už to vidím v jejich produktovém Katalogu.. stačí speciální obálka na Cenné psaní za 10kč, že by mi to baba za přepážkou poradila, to se fakt nestalo... SI ZŘEJMĚ POŠTA NASMLOUVALA NĚJAKÉHO VÝROBCE OBÁLEK A SNAŽÍ SE TÍMTO ZVÝŠIT ODBYT...
ODPOVĚDĚT |
| | | Mgr.Kateřina K. (Katka.1) ID 121510, mimibazar.cz/katka1 (7.3.2019, 20:06) |
Já myslela tu igelitovou obálku, špatně jsem to napsala ... Včera jsem posílala malou mikinku po synovi, zabalila jsem ji do pevnější igelitky, zalepila průhlednou izolepou. Mělo to tedy hezký hranatý tvar, normálně mi to na poště paní vzala jako RR ...
ODPOVĚDĚT |
|
| Pavla K. (Boruwka3) ID 263900, mimibazar.cz/boruwka3 (5.3.2019, 21:05) | Na balíčky pozor, velké změny a k horšímu, jsou toho.tu plné diskuze. Pokud to jde, posílat jako RR doporučená zásilka, tam by být změny neměly. Ovšem musí být zabaleno do výšky max 5 cm. Balíčky přes poštu je tragédie, to už je lepší zásilkovna
ODPOVĚDĚT |
|
| Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (5.3.2019, 20:52) | V návodech jsem dala na Zásilkovnu. Pro obyčejný lid. . Poštovné za balik do 4,99 kg /80,-
ODPOVĚDĚT |
| | Petra P. (Pettulle) ID 133992, mimibazar.cz/pettulle (6.3.2019, 8:56) |
Zásilkovna fajn, ale pro fyzického osoby jen na dobírku .
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra P. (Pettulle) ID 133992, mimibazar.cz/pettulle (6.3.2019, 10:29) |
Díky za info a odkaz. Bylo mi to řečeno trošku jinak
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (6.3.2019, 10:31) |
Já tam v pondělí volala, mám na prodejně výdejnu pro Zásilkovnu a dost se mně na to lidé ptali a i na kvoku tak jsem to telefonicky ověřila.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Petra P. (Pettulle) ID 133992, mimibazar.cz/pettulle (6.3.2019, 10:46) |
Děkuji za info
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|
| Michaela H. (M.hez) ID 15230, mimibazar.cz/mhezin (5.3.2019, 20:48) | Dneska jsem poslala malou lehkou krabici a platila 119,- Asi uz nebudu nic posilat, nevyplati se to.
ODPOVĚDĚT |
|
| Soňa P. (aknos) ID 89357, mimibazar.cz/aknos (5.3.2019, 20:42) | Malá rada - pošlete to jako cenné psaní - musíte si koupit na poště speciální obálku která stojí 10 kč a poštovné je asi 60 kč - podle váhy - stále to platí. Já byla včera služebně podávat dopis jako EMS - do minulého týdne stál 146 kč. Včera na poště jsem platila 159 kč a dnes chtěli za úplně stejnou obálku posílanou jako EMS (na jiné brněnské poště než včera) ještě příplatek 19 kč - zdála se jim ta obálka (standartní obálka vel. A4 - naplněná dokumentací silnou asi 3/4 cm) že už je zaoblená a chtěli doplatit za nestandart. Tak jsem se s ženskou zhádala, že má ta obálka pravoúhlé strany, nakonec to tedy šlo bez příplatku. Lituju ty ženský co tam dělají, vím, že to ony neovlivní ale jsou to ony, co to schytají od zákazníků.
ODPOVĚDĚT |
| | Radka L. (SamaRada) ID 235918, mimibazar.cz/samarada (5.3.2019, 22:15) |
Jako cenné psaní lze poslat pouze zásilky o váze max. do 2 kg a to jen v plastové obálce k tomu určené a která se dá koupit jen na poště ve dvou velikostech. Co se týče EMS - je to BALÍKOVÁ služba!! Takže na ní od 1.3. platí stejná pravidla balení, jako u všech balíků - krabice. Takže plastová obálka, tmavá obálka, nepravidelný tvar, měkké balení - ve zkratce - vše, co není zabaleno v krabici je špatně a tudíž zpoplatněno. Ve Vašem případě s EMS měla paní za přepážkou pravdu. Nediskutuji o morálce ČP ani o jejich ceníku, je mi z toho zle, jako asi většině lidem. To jen, že taková jsou pravidla a ty ženský za přepážkou je musí dodržovat, jinak si to zaplatí ony.
ODPOVĚDĚT |
| | | Soňa P. (aknos) ID 89357, mimibazar.cz/aknos (6.3.2019, 18:17) |
Obálka ve které jsem posílala dokumentaci byla klasická, bílá, A4 papírová obálka na dopisy. Měla naprosto pravidelný tvar. Bylo to stejné, jako byste do papírové obálky vložila sešit - a za to chtěli další příplatek. Prostě nechápu. Jinak musím říct, že absolutně nechápu pravidla české pošty. K nám do firmy chodí 3 doručovatelé. Jednomu stačí při předávání doporučených dopisů jen můj podpis a číslo občanky které si pamatuju zpaměti, další chce ještě razítko organizace a ta třetí chce jméno ještě hulkovým písmem , nechce číslo občanky ale stačí ji razítko. Fakt to nechápu - všichni pracují na jedné poště
ODPOVĚDĚT |
| | | | Radka L. (SamaRada) ID 235918, mimibazar.cz/samarada (6.3.2019, 19:42) |
Soni, já Vám věřím. Jen jsem chtěla říct, že EMS je prostě balíková služba a platí tedy pro ní jiná a i NOVÁ pravidla, než pro listovou zásilku. O logice poštovních pravidel se určitě nemusíme bavit. A to, jak je "vytunili" od 1.3. škoda psát úplně. Informace, které teď pustili do světa jsou neúplné, zmatečné a zavádějící. Co se týče doručovatelek (ono je to tedy i u pracovníků přepážek), je to "kus od kusu", jako všude. Každopádně, pokud je zásilka určena pro firmu, jste uvedená jako zmocněnec, samozřejmostí by měl být Váš podpis a firemní razítko, přepis jména a číslo OP by měla napsat a hlavně kontrolovat doručovatelka. Samozřejmě záleží na druhu zásilky. Co se týče pošty, je to téma samo pro sebe
ODPOVĚDĚT |
| | | Marcela K. (kaira) ID 240108, mimibazar.cz/marcela02 (6.3.2019, 8:17) |
Jen mě překvapuje ,že tohle v pátek nevěděl ani nikdo od nás z pošty,jdu tam asi tak za hodinu zeptám se tam znova a vám děkuji .
ODPOVĚDĚT |
| | | | Radka L. (SamaRada) ID 235918, mimibazar.cz/samarada (6.3.2019, 8:33) |
No musím uznat, že na poště nikdy "neví pravá ruka, co dělá levá", ale tohle se prostě nezměnilo a vše mají na stránkách. Ale samozřejmě se o tom nemluví. Já jsem si totiž z holek na poště dělala stejnou srandu, jako vy. Že tam budu chodit s balíčkama velikosti S a budu posílat železo a tak jsme si tam z toho dělali srandu, jak by mi to poslali..A pak jsme zjistili, jak to je. Že pravidla o těch parametrech platí dál, jen na to prostě management ČP hlasitě neupozorňuje a zákazník se u přepážky diví a holky za přepážkou jsou na mrtvici
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Marcela K. (kaira) ID 240108, mimibazar.cz/marcela02 (6.3.2019, 8:52) |
Máte pravdu už jsem to dohledala .
ODPOVĚDĚT |
| | | Michaela M. (michmich) ID 108129, mimibazar.cz/michmich (6.3.2019, 7:26) |
Paní Radko a ta váha u těch doporučených balíčků v krabicích S,M, atd. se musí vejít do těch 2 kg jak mi včera na poště tvrdila? Já sem měla balík velikos S ale váha byla 2,010 kg a už mi to prý nemůže vzít protože váha musí být do 2 kg jak bylo doteď, že ji to prostě nepustí.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (6.3.2019, 15:50) |
No v poštovních podmínkách je to naprosto jasně uvedeno, do 2 kg. Nepochopím novináře, kteří pustili informaci o nevážení do světa, jako zaručenou a všichni se toho chytli
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Martina Š. (e-sladkyspanek.cz) ID 159367, mimibazar.cz/e-sladkyspanek (6.3.2019, 17:09) |
Nejen novináři, alekamarádce to přímo řekl obchodní zástupce české pošty
ODPOVĚDĚT |
| | | | Radka L. (SamaRada) ID 235918, mimibazar.cz/samarada (6.3.2019, 7:43) |
Dobrý den Michaelo, no on je to tam teď "trochu" chaos. Ale pokud jste chtěla poslat balíček DOPORUČENÝ, tak u něj je a vždy byla podmínka - váha do 2 kg a teď k tomu nově zohledňují i ten rozměr. Nejsou na něj ani slevy se zákaznickou kartou. Balíčky nad 2 kg lze poslat jako např. balíček do ruky, na poštu, EMS, cenný balík. Ale jak jsem psala před tím - pozor na balení balíčku a nově i na to, jestli máte na správném místě napsanou adresu. Mám trochu strach, aby jsme za chvilku nemuseli platit i za to, že jsme si tam vytiskli ten lísteček na místo ve frontě
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Marcela K. (kaira) ID 240108, mimibazar.cz/marcela02 (6.3.2019, 8:09) |
Vy jste od nich o váze nikde není ani slovo ,ještě jsme si z toho v pátek dělaly s holkama z pošty srandu ,že jim narvu do malé krabičky tři kila a ušetřím.Nikdo z pošty neříkal nic o váze.Tohle je jejich věta . Končíme s komplikovaným výpočtem ceny na základě hmotnosti
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Radka L. (SamaRada) ID 235918, mimibazar.cz/samarada (6.3.2019, 8:14) |
Jojo, pořád hledám levnější cestu, jako každý a tak si vše zjišťuji. Je pravda, že se na všechny cesty hlásá do světa, že se od 1.3. budou posílat balíčky pouze na rozměr, ale to bohužel není pravda.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|
| Marcela K. (kaira) ID 240108, mimibazar.cz/marcela02 (5.3.2019, 20:19) | Celá pošta je špatně od 1 zdražila ,balíček už není na váhu ,ale na míru ,Nejdelší strana krabice u nejlevnějšího balíčku musí mít do 35 cm.Pokud si podáte on.line podání sama na stránkách pošty cena bude 91 korun pokud ne zaplatíte 99 korun.Čím větší krabice tím více peněz + tedy pokud to máte v jiném obalu než krabici platíte ještě 19 korun na víc.
ODPOVĚDĚT |
| | Michaela M. (michmich) ID 108129, mimibazar.cz/michmich (5.3.2019, 22:08) |
Dnes jsem byla poslat ten jejich doporuceny balicek v krabici velikost S za 99,- Kc, ovšem byla jsem v šoku, protoze balicek vážil 2,010 kg a uz ji to nebralo, na můj údiv ze uz se to neváží mi rekla ze váha musi byt i nadále do 2 kg, jsem z toho
ODPOVĚDĚT |
| | | Marcela K. (kaira) ID 240108, mimibazar.cz/marcela02 (6.3.2019, 6:39) |
mě se dnes zdálo,že naše pošta vyhořela jinak není pravda co vám paní za přepážkou říkala.Já mám v mobilu takovou tabulku jak a za kolik a na tom si trvám.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Radka L. (SamaRada) ID 235918, mimibazar.cz/samarada (6.3.2019, 8:12) |
Bohužel pro paní, v tomto případě (DOPORUČENÝ balíček - viz.paramatry služby - podmínky ČP) měla pracovnice přepážky pravdu. A věřte mi, že ten program na poště nejde obejít, i když se budete dohadovat a trvat si na Vaší tabulce uložené v mobilu. Ona tam totiž ta váha není uvedená.
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Marcela K. (kaira) ID 240108, mimibazar.cz/marcela02 (6.3.2019, 8:36) |
Holek tam mi je líto to ano ,jinak díky tohle jsem nevěděla ,já budu využívat zásilkovnu ,ale někdy musí bohužel i tu poštu .
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Radka L. (SamaRada) ID 235918, mimibazar.cz/samarada (6.3.2019, 8:48) |
Já si myslím, že uteče dost lidí jinam. A upřímně se není čemu divit. Vyznat se v tom je docela masakr. A je pravda, že některým pracovníkům ČP je to úplně fuk, že lidi nadávají a mají snahu zásilky poslat co nejdráž. U nás to tak není, holky jsou fajn a vůbec jim to nezávidím, protože to znám. To že se bude zdražovat jsem zjistila dřív, než ony. Klasika ČP
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | Michaela M. (michmich) ID 108129, mimibazar.cz/michmich (6.3.2019, 7:20) |
Ona sama říkala že to zkusí, ale že si myslí že jí to nepustí, no a nepustilo, že prý opravdu váha doporučených balíčků nesmí přesáhnout ty 2 kila, pošta Holešov 769 01. Máme jedinou přepážku s balíky, takže sem jí teda věřila
ODPOVĚDĚT |
| | | | | | Radka L. (SamaRada) ID 235918, mimibazar.cz/samarada (6.3.2019, 8:05) |
Vaše tabulka je skvělá, taky jí mám. Ale bohužel to je jen "jedna strana mince" Druhá jsou totiž podmínky, za jakých lze jednotlivé balíčky poslat - např. váha!!!, výše pojištění, délka ukládací lhůty atd.
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
| | | | | | Michaela M. (michmich) ID 108129, mimibazar.cz/michmich (6.3.2019, 7:39) |
Zítra mám posílat balíčky, tak jsem zvědavá jak teda pořídím, moc děkuji za odkaz
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno |
|