Vrácení zboží
Může mi prosím někdo polopaticky vysvětlit jak vrátit zboží koupené přes eshop HM? děkuji
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 3 komentáře
Lenka F. (dziz1) ID 341536, mimibazar.cz/dziz1 (19.5.2020, 9:34)
https://back.geis.cz/
Tady zaregistrujete zásilku a kurýr vás bude telefonicky informovat o vyzvednutí. Dříve Geis ale teď je DPD.

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (Boruwka3) ID 263900, mimibazar.cz/boruwka3 (19.5.2020, 9:56)
moc děkuji, to bude ono

ODPOVĚDĚT
Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (19.5.2020, 9:02)
zaregistrujete balíček na PPL podle čísla, které je na štítku pro vrácení, a donese na PPL parcel shop

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (Boruwka3) ID 263900, mimibazar.cz/boruwka3 (19.5.2020, 9:08)
děkuji a to jde i přes to, že mi to PPL nedoručila? Email jsem dostala od DPD, tak proto se, možná hloupě, ptám. Dříve jsem takto vracela, ale teď jsem zmatená

ODPOVĚDĚT
Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (19.5.2020, 9:09)
aha, tak to vůbec nevím … já naposledy vracela nějak těsně před nouzovým stavem, tak jestli to mají od té doby nějak změněné *-)

ODPOVĚDĚT
Lucie L. (Labouche) ID 20603, mimibazar.cz/krasavice (19.5.2020, 8:43)
myslim, ze tady je to jasne dost, ne?

https://www2.hm.com/cs_cz/customer-service/returns.html (H)

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (Boruwka3) ID 263900, mimibazar.cz/boruwka3 (19.5.2020, 8:49)
tohle jsem samozřejmě četla, ale nejsem schopná ani podle návodu najít stránku, kde bych mohla zaregistrovat zásilku. Proto bych potřebovala poradit. Pro mě to jasné bohužel není

ODPOVĚDĚT
kateřina k. (kacabe) ID 144750 (19.5.2020, 12:49)
Zrovna řeším to samé, při zadání čísla, to hlásí, že zásilka neexistuje.

ODPOVĚDĚT