T-Mobile TV set-top box
Máme od T-Mobile televizi. Za dobu používání splácíme již TŘETÍ set-top box z důvodu zastaralého typu, nebo poruchy. Dle mého názoru by měli zařízení dávat zdarma a ne vždy znovu platit. Máte také stejnou zkušenost? ou
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 2 komentáře
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (13.1.2022, 21:01)
Asi bych úplně nečekala, že by mi někdo měl dávat nějaký přístroj zdarma. U Vodafone to máme v rámci ceny služby - za set-top box platíme paušál pár korun za pronájem, čas od času nám vždycky starý (případně rozbitý) přístroj vymění za novější typ - přijde technik, vymění, zprovozní, naladí - za výměnu nic neplatíme, prostě pořád jen ten původní paušál.

ODPOVĚDĚT
Dana Š. (Dananda) ID 99277 (13.1.2022, 22:05)
Děkuji, my také platíme paušál, ale vždy chtějí další přístroj zaplatit celý znovu.

ODPOVĚDĚT
Zuzana T. (princeznaK) ID 203820, mimibazar.cz/princeznak (13.1.2022, 18:22)
To samé dělá 02, máme už 15 let, vždycky nám to začne blbnout, vypínat, čtverečkovat a říkám chlapovi á budou volat, 14 dní a volají, zdali chceme nový set top box, že nám to nepůjde ,-) takto 2x do roka,vždy je odpálkuji a vše běží :-D

ODPOVĚDĚT
Dana Š. (Dananda) ID 99277 (13.1.2022, 22:06)
Děkuji.

ODPOVĚDĚT