Neuznaná reklamace
Prosím poradí mi někdo, co dělat v případě neuznané reklamace? Reklamovala jsem bory ICe bug Cortina (cena zhruba 2500,-) - jsou propogovány jako boty do -20°C. Reklamovala jsem je, protože přes zip (který je až dolů k botě) ihned normálně prosakuje
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 34 komentářů
Eva J. (Evule11) ID 38082 (13.10.2015, 14:10)
voda, sníh. Impregnace nepomáhá. PRostě toto nejsou boty do zimy. Když v nich výjdu a projdu se jen trochu sněhem, okamžitě mám mokro v botě. Reklamaci mi neuznali. Odůvodnění zatím neznám. Prosím, jak se bránit ? Když to jsou boty do -20 očekávám, že jsou do sněhových podmínek... což nehrozí. Reilamováno ve Sportisimo 8o| :-@ Děkuji moc za radu

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (13.10.2015, 15:17)
tak je pravda, že asi kvalita bot ve sportisimu nebude super, já ať tam koupila holkám adidas, nike, po měsíci reklamace, propadlá pata apod. a to je nosí straší jen cestou do školy a ze školy, má to 250 m, ale reklamaci bot dětí mi vždy uznali a vždy mi vrátili peníze, dospělácké boty jsem tam zatím nereklamovala, mám od nich také ice bugy pro sebe a max. spokojenost (F) prostě se znovu odvolejte, podejte znovu reklamaci s tím, že nesouhlasíte s vyřízením reklamace, ať podrobně do protokolu prodavačka napíše problém, nebo mě spíš napadá, že nechtějí vracet takovou částku peněz, boty za 2500 Kč, já když reklamuju boty na děti, tak to byla částka vždy cca do 600 Kč (F) ale je to tedy pech

ODPOVĚDĚT
Eva J. (Evule11) ID 38082 (13.10.2015, 14:12)
nechci to nechat jen tak, koupila jsme si ty boty schválně na zimu a jsou nepoužitelné... dá se říci.

ODPOVĚDĚT
Celkem: 21 (zobrazuje se 21-21)<< předchozí 1, 2