VOŘVANEC
nemáte taky nějakýho doma???Já už jsem na pokraji psychických sil :-(( co s nim děláte??? Tomu našemu je rok a neustále řve..víc dole...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 48 komentářů
Jana T. (J.Trubi) ID 310648, mimibazar.cz/jtrubi (7.6.2011, 19:41)
Holky hrozně jste mě pobavili. Já myslela, že mám řvouna sama (okolo mě mají všichni hodné děti) a mě už od narození jen řve a teď už i vzteká a mlátí kolem sebe (6) Stále se uklidňuji,že jednou to přejde :-). Ještě si pár let počkám a snad to bude fajn ,-)

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (6.6.2011, 20:28)
Docela bych vám doporučila přečíst si nějakou odbornou knížku na toto téma. Pokud tedy nechcete navštívit psychologa, aby VÁM poradil co máte dělat. Chyba totiž možná není v dítěti, ale ve vás, že nevíte jak na něj.
http://obchod.portal.cz/kategorie/radci-pro-rodice/

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 21:37)
Zuzi diky za radu,je to jiste ke zvazeni.... mozna je to pravda...ale spis si myslim,ze je to proste mamanek...ale moc diky,proc ne,kdyby to pomohlo (L) (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Žaneta K. (Zannny) ID 101950, mimibazar.cz/zannny (6.6.2011, 18:15)
Já měla vyloženě protrpěnou mateřskou 8-|....až tak kolem dvou let se to zlepšilo....ale spíš to přecházelo do vztekání....pokud byl fakt malinkej, tak hodně brečel....teď po nás křičí a huláká a vzteká se 8-| 8-|....já když mu lupnu trošku na zadek, tak ječí, jak když jsem mu utrhla ruku 8-|......na druhou stranu je s ním spoustu legrace, je to děsnej šáša a mistr obličejů......ale stále to s ním je fuška...nic nejde lehce....co musí, tak je většinou se řevem nebo vztekáním 8-|.........Mám ubulenou i (X), té je pět....u ní je to zase dané přemírou citlivosti 8-|....když se do toho dají doma oba dva, tak to je fakt na mašli.....a co se narodily, tak nedělám nic jiného než utěšuju, uklidňuju, přesvědčuju a ujišťuju 8-| ,-)

ODPOVĚDĚT
Lucie M. (Maralicka) ID 156419 (7.6.2011, 14:33)
Žando, vidím, že jsme na tom podobně ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) Člověk se tady aspoň uklidní, že v tom není sám :-D

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 18:18)
..a ja jeste k tomu chovám!!! 8-| 8-| bozinku..ja doufala,ze najdu slova utechy,jako ze se to zlepsi,ale asi se musi pritavit a neco jeste kraaaaaasnejsiho (cinky) (cinky) (cinky) (cinky) (cinky) (cinky)

ODPOVĚDĚT
Žaneta K. (Zannny) ID 101950, mimibazar.cz/zannny (6.6.2011, 18:27)
(Z)brečel už v porodnici....jako jediný....já ho měla furt na rukách....bála jsem se, aby se nějak nezalknul....nejdřív si mysleli, že možná řve hlady...pak se zjistilo, že špíčky se tvořej závratnou rychlostí...tak to se vyloučilo.....proti prdíkům jsme bojovali vším možným....ale řval stejně furt.....a teď vím....že prostě byl tvrdohlavej už od narození....akorát to dával najevo pláčem....teď to přešlo do toho vzteku a ječení.....jsem zvědavá kam se posuneme dál.........bylo to dost náročné 8-| 8-| 8-|

ODPOVĚDĚT
Alena H. (Cherrynkaaa) ID 331237, mimibazar.cz/cherrynkaaa (6.6.2011, 15:19)
U nás se vyplatilo, když řve ignorovat, nebo u těch starších vzít foťák a říct, že to natočíme do školky, řvou ještě víc a je ještě větší scéna... ale zopakuje se to 2x 3x a pak stačí říct, tatínku podej mi foťák a je klid. A tak se vypaltilo je naučit

Holky co se u nás nesmí)
trojhlasně: žádné ječení, blečení, fňákání, kňučení...
A proč?
Protože na to není nikdo zvěděvej
A co bude když budete řvát...
Dřepy


Nevšímat si ho a ukázat, že Vy jste pán a on/a není ten kdo určuje pravidla, sice je to drsný a krkavčí... ale vyplatí se já s holkama nemám sebemenší problém, no kecám ječej, řvou vztekají se... Ale stačí říct, fajn vztekáš se okamžitě 5 dřepů. A když dělají už 30 za den, oni si to zapamatují...

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 18:16)
Nooo ,-) ,-) ,-) ,-)panecku ,-) ,-) ,-)Tak takhle se na ne musi?!?!? ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Kristýna M. (Tyna6) ID 45215 (6.6.2011, 13:19)
Asi Vás nepotěším, má dcera byla uřvanec už jako miminko, teď jsou jí tři a řve pořád kvůli každé hlouposti + se ještě začala urážet (občas z ní šílím) ,-)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 13:44)
Ano,nepotesila jste me ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) (L)

ODPOVĚDĚT
Lucie O. (teluo) ID 302535, mimibazar.cz/teluo (6.6.2011, 13:05)
Já myslím,že je to dítě od dítěte jiné,mám holčičku 2r.8m. a do 18 měsíců,to byl anděl,pak začala mluvit,rozmluvila se doslova ze dne na den a od té doby to jede,ráno v 6.30h vstane a pusu zavře až když jde spát :-$ :-$ je extrémně živá a zvídavá,nedávno se přidalo vztekání apod.,což ale je normální,hlídám nyní kamarádce stejně starého chlapečka a ten je úžasně hodný,my holt máme dračici (H) (H) (H) ale hlavně že jsou zdraví (F) (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Iveta K. (Kyzluska) ID 17877 (6.6.2011, 12:49)
Tohle také znám...... (child9) 1,5 roku je čím dál divočejší a uřvanější, starší 4,5 (Z) je proti ní andílek - spí pořád po obědě třeba i 3hodiny, malá sotva hodinu - takže nějakej oddech moc nehrozí, jen se otočím ke sporáku, už si sune židli a prohledává vše kam jen dosáhne, vše letí dolů, jak ji sundám, opět řev, takže se snažím vařit večer, hlasí fuj plínka - ale jdem přebalit a opět řev, jak si starší vezme nějakou hračku - začne (child9) řvát a rve mu ji z rukou, moc nepomáhá ji zabavit, když už trucuje řevem moc, tak pomáhá ji dát za dveře - to je během chvilky klid a přijde už jiné dítko......ale za celý den toho je nějak moc a večer jsem ze všeho vyřízená a uklidňuji se tím, že to třebas přejde! :-( U syna jsem tohle naštěstí nezažila, snažím se jí maximálně věnovat, ale efekt nic moc..........Třeba ji jen chovám a malá mě štípe do krku - to ale fakt strašně bolí!!!

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 13:48)
To mi povidejte..to boli moooc!!! :-) (hadka)

ODPOVĚDĚT
Neya F. (neya) ID 15450, mimibazar.cz/neya (6.6.2011, 12:47)
kazde dieta je ine...naš prvy mal plačlive obdobie ked bol miminko kuli bříšku i kůli vedru.....ako vyrastol uz bol fajn. Ostatne deti teda plačlive vůbec neboli.......neviem prečo dieta plače takto vela...Je možné ze z toho proste vyraste...
neni trebars velke vedro v byte? my sme v predchozom byte mali hrozne vedro a malicky stale plakal...alebo plače uplne hocikedy bezdůvodne? Na kazdy plač je asi nejaky důvod...netusim ako to vyresittt...je to vase prve ditko?

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 13:47)
Diky za nazor...v byte mame velmi prijemne..on rve ale i v zime,kdy mame taky prijemne ,-)on je proste rvaci typ,no.....je to zavislak..je druhorozeny.. :-$ja myslim,ze na plac nemusi byt vzdy az tak nejaky duvod..tedy u naseho Mateje ROZHODNE neni 8-| Ale jak rikate..TREBA Z TOHO VYROSTE (cigo) (cigo) (cigo)

ODPOVĚDĚT
Dominika B. (DomuskaB) ID 325764 (6.6.2011, 12:43)
naše dítě otevřelo v porodnici pusu a zavřelo cca za 1,5 roku...do té doby hrůza, děs, dělali jsme všechno možné i nemožné....ŘEV....jedinou radou je VYDRŽET! teď má (child6) 3 r. a je pravda, že vztekloun uřvanej je pořád, ale už se to nedá srvonat s tím, co jsme toho 1,5 roku zažívali....takže můj závěr je, že některé děti takové prostě jsou, částečně to odejde s věkem... (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 13:53)
To nase-zda se-vekem spise piluje nedostatky ,-) diky za odpoved..jsem rada,ze V TOM nejsem sama.... (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Eva F. (fikarka) ID 88171 (6.6.2011, 12:17)
mám to doma ted taky náš začne ječet vztekat se a začne nás štípat a fackovat :-S
je mu 16m. :-( takže přeji hodně sil at je to brzy přejde ,-)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 13:52)
Bozinku snad to prejde...nas starsi-2 roky a kousek zas dramaticky pada na kolena.da ruce nad hlavu a pleskne s sebou o zem a place a place ,-) ,-)To vam je taaaaaaaaak komicky!!!! :-D :-D je to takova drama queen ,-)nicmene to chapu,MUSI TO proste nekudy ven..ale Mladsi proste rve,aby byl slyset (child12) (child12) (child12)

ODPOVĚDĚT
Kamila V. (kasika) ID 38711 (6.6.2011, 12:15)
Necetla jsem vsechny rady, ale co me napada... Treba ma maly zrovna období separacni uzkosti, nelamejte to pres koleno, je to vyvojova faze a prejde to...kupte treba nejake nositko - Manducu, Ergo, . a maleho soupnite na zada nebo na prsa a delejte to, co potrebujete vy...

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 13:50)
Kami diky.....On vam ma uz 12 kg a ja se obavam,ze bych to asi nezvladla pres zada..separacni uzkost ma,co se narodil :-$ On vazne place a place a place,co se narodil..ja mam pocit,ze je na me proste zavisly..takovy maly mamanek....navic ted ma kazdy jine zajmy.vetsi by chodil,malej taky..zacala chodit pred tydnem a neni uplne v mych silach vymyslet zabavu pro oba..potrebovala jsem to trochu ventilovat,proto ta poradna (L) ja delam co muzu,ale mam i druhe ditko a taky jeste malinke a vubec..vzdyt to znate.... (L)

ODPOVĚDĚT
Kamila V. (kasika) ID 38711 (6.6.2011, 17:20)
Jitko, tak snad jen to, ze do 15 vam za zadkem stat nebude ... ted je treba to zkratka vydrzet. Jeste budete vzpominat jak se od vas nehnul az budete v noci stat u okna a vyhlizet ,-). Osobne si myslim, ze jakmile se dite dostatecne ujisti, ze vzdy, kdyz bude potrebovat jste tu pro nej, tak se "pusti". Ovsem vyzaduje to jiste obeti...

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 18:19)
Ano Kami..mate pravdu..vzpominat budeme vsichni ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (6.6.2011, 10:51)
Jeden doktor mi rikal, ze doktori maji nejvetsi strach z tichych hodnych deti, ktere nikdy neplacou :-D Nas maly (2,5 roku) je potom od narozeni zdravy jako ripa :-DKdyz se dobre vyspinka a je po jeho, tak je to hotovy [A] Ale kdyz vstane vzhuru zadkem nebo se mu nevyhovi, tak bych se nekdy nejradeji vzdala veskerych rodicovskych prav a povinnosti :-p Minule jsem to prehnala s delkou prochazky a byli jsme v lese dyl nez snese, takze zpatky jsem ho tahla s revem, ze se vsichni vyklaneli z oken, jestli nemaji volat zachranku. A kdyz mel rok, tak ze vzteku mlatil hlavu o zem, zustala mu z toho chronicka modrina na cele. Naplacat na zadek nepomuze, jen to zhorsi, rvat na nej taky nema zadny smysl, kdyz ho nekam zavru, sam si otevre a uz je zpatky, jedine misto, kam se nedostane, je sklep - tak se tam na pet minut zavru ja, uklidnim se a pak se za nim vratim. nekdy me kouse nebo mlati, tak pak si ho nevsimam do te doby, nez se mi omluvi, pak se chce strasne tulit a objimat a pusinkovat. Chc

ODPOVĚDĚT
Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (6.6.2011, 10:51)
Chce to asi jen vydrzet a najit si nejaky cas pro sebe, nestat se otrokem vlastnich deti, proste si rict, kdyz jsem s nim, rve, kdyz si jdu uvarit kafe nebo na zachod, tak rve taky, tak proc si nedoprat z casu na cas tech pet minut pro sebe? Dite potrebuje mit maminku v pohode, tak se zaridte tak, abyste byla aspon chvili v pohode i vy, a myslim, ze maly to vyciti a zklidni se taky (Y)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 11:01)
No napad dobrej...diky (F)jenze pod "CASEM PRO SEBE" si predstavuji neco ponekud jinyho,nez vareni kavy se rvoucim ditetem visicim mi na noze (C) (C) (C) (C)Zrejme jsem neadaptabilni a narocna ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Keřík) ID 153726 (6.6.2011, 10:04)
Jituško....nic si z toho nedělejte +o(....mám Kajku (X)necelé 4r.....ta to umí vážně rozbalit :-@ :-@ :-@.....na ní platí sebrat hračky -už z toho má rozum,ale byla doba,kdy i sousedovic děti si řikal co tam s tou (X) dělají (smich) (smich) (smich).....ještě že mají rozumnou maminku ,-) ,-) ,-)....pak máme (child5) 1rok a to je vzekloun taktéž....ale zjistila jsem,že nejraději je venku...tak jsem s ním neustále venku :-$....přeju vám hoooodně sil (F) (F) (F) (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 10:24)
To ten nas taky...hezky venku a ..V NARUCI! ,-) ,-) ,-) ,-) bozinku..snad je to prejde JEDNOU...taky preju hodne sil a nervu...ja osobne jsem silna az az,ale nervy na TO nemam ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (Keřík) ID 153726 (6.6.2011, 10:26)
Jsme na tom stejně a když řeknu před (X)...že mě snad už někam vodvezou...tak řekne-a kam mami,k chocholouškovi? ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Zdeňka V. (Zdenula3) ID 199207 (6.6.2011, 9:49)
Jitko,já mám 7,5 a 3,5 (child9) (child9) a musím říct,že je řev u nás od rána do večera.Člověk by řekl,že ta starší už bude mít rozum,ale ne.Řve jak mimino.Pořád tu mladší vzteká,takže potom řvou obě.Já jsem večer zralá na Kroměříž.Už jsem vyzkoušela motivační hry a odměny podle psycholožky,ale nic nepomohlo.Tajně doufám,že se to časem změní :-( :-(.

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 10:07)
Kromeriz?,to je neco jako nae Dobřany?? ,-)Zdeni ani mi nerikejte,ja ziju jen nadeji,ZE Z TOHO VYROSTE!!a ze odkouka tu pohodicku od brasky!!ja se nemuzu ani na nic soustredit,nemuzu vytrit,nemuzu luxovat.ale to neni tak strasny,protoze toi rvani neni alepon tolik slyset ,-)vareni je na prd,o peceni nemuze byt rec...stejne jako o snidani napriklad (zip) +o( (zip) +o(

ODPOVĚDĚT
Petra B. (petruska.kvetinka) ID 68737, mimibazar.cz/petruska-kvetinka (6.6.2011, 10:23)
Jituško,straší 13let a maldší necelé 3 roky.Straší vkuse provokuje tu malou :-@,takže řev.Malá byla naprostý klidas,pohodář,flegmatik a ta starší ji natolik vycvičila,že je to doma někdy opravdu o nervy 8o|.Starší byla uřvánek 8o|,naprostý nervák,ale do těch 5 let z toho opravdu vyrostla :-).teda nervačení ji vydrželo a asi se i bude držet nadále. ,-)Staršímu děcku lehce vysvětlíte,ale to malé ještě nedovede vše pobrat.Vydržte (F) a přeji pevné nervy (L)

ODPOVĚDĚT
Petra B. (petruska.kvetinka) ID 68737, mimibazar.cz/petruska-kvetinka (6.6.2011, 10:27)
Jo,co zaručeně u nás doma zabere ,-)...já tomu říkám samotka ,-).každá je ve svém pokoji,starší neprovokuje a to je opravdu klid (Y).Já aspon vklidu pouklízím a uvařím

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 10:25)
Peto diky......koukam,ze bude asi i hur ,-) ,-) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (6.6.2011, 9:08)
je to tak 14dní,co ze sebe nutí řev,ale jak.Jsme v buse,vystoupíme řev,musí jít za ruku řev,nedám mu to co chce opět řev.Řev kterej mu vydrží celkem dloooouho,je to šílený,hned jak začne řvát a je tady třeba jeho babička-běží hned k ní a ta ho jakjinak pochová a utěší.Včera přetekla trpělivost,dostal 1 výchovnou na zadek a dala jsem ho do jeho postýlky,po druhý co jsem to udělala byl klid.

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 9:13)
No vy to mate tezsi,prislo to najednou... ,-)ja jsem zkousela i "nechat se vyrvat",nicmene jsem zjistila,ze je synek neuskutecne vytrvaly a nefunguje to..a na na "vychovny"je jeste malej :-| :-| Rve tak,ze je uuuuplne mokrej!! (child2) (child2) (child2) (plavec)

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (6.6.2011, 9:20)
nojo,je mu je vlastně rok,ted čtu.Našemu jsou dva,vím,asi je taky malej a nechápe to,ale ono asi ani neni co :-$ dostane jednu přes plenku takže jen ví že je něco špatně ,-) o bolesti neni řeč.Jojo,vytrvalej až mokrej,nudle mu tečou,fakt bezva,hlavně když je to někde v obchodě.Já si ho nevšímám,to taky dost zabírá,pokud po ruce neni babička

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 9:25)
No babicky jsou na tyjle situace uuuplne spatny +o( +o( +o( ja mam nastesti dvouletyho uplnyho andilka..nekdy ho taky chytne rapl,ale j to je normalka...to so predvadi nas mladej jako NORMALKA vazne nejni (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6)a na nudle jsem zapomnela!!svata pravda!!!nudle,uslinkatej je,vorvanej a uuuuuplne mokrej ,-) (6) ,-) (6)jsou to milankove,ze??? (child12) (child12) (child12) (child12) (child12) (child12) (child12)

ODPOVĚDĚT
LUCIE K. (lUCIAŠEK1) ID 205177 (6.6.2011, 9:01)
ja mám 8-|začlo to od narození tet mu je 5let a stále to trvá je to hrůůůůůza furt se steká a brečí jen co vstane že nechce tamto a tamhleto už jsem byla i u doktorky a také nepomohla :-|říkala že je citlivej že se mu nemá moc řikat ne :-@ale podle mého ne musim řikat nebo zněj bude ještě vjedší rozmazlenec než je no prostě hrůůůůza

ODPOVĚDĚT
Kamila V. (kasika) ID 38711 (6.6.2011, 12:19)
Lucko, myslim, ze to pani psycholozka myslela jinak - ne diteti vsechno dovolit ale jakoby predchazet tem situacim, kdy vite, ze bude rvat a vy mu budete muset neco zakazat. Ale verim, ze je to nekdy tezke, vsemu se vyhybat neda...

ODPOVĚDĚT
LUCIE K. (lUCIAŠEK1) ID 205177 (6.6.2011, 15:07)
Kamilko u nás je ta situace i třicetkrát za den a ve vjedšině jde o to že nejde říct ano protože to jsou hračky ve městě ve vyloze za 2000 -nebo holinky na procházku v těhle parnech- nebo koukání z okna ve třetím patře atd ,-)a to mi řekla psycholožka tak mu hračku nekupte za 2000 ale at si vybere třeba za 100 8-|ale tomu ja řikám rozmazlovaní protože to bych pak mohla kupovat každy den kolikrát jdeme okolo hračkarny za den třikrát a vždy s hroznejma scénama (L)

ODPOVĚDĚT
Kamila V. (kasika) ID 38711 (6.6.2011, 17:17)
Tak zkuste odvedeni pozornosti - kdyz hulaka, ze chce to auto ve vyloze tak nerict "ne, to ti nekoupim" ale rict "jeee ja vidim tamhle krasny blablabla..." pokud mu vadi hrackarna, zkuste vymyslet jinou trasu ... fakt byt vzdycky o krok napred pred ditetem - ale je to slozite, ja vas chapu.

Stanovit jasne meze - to, co rozhodne nikdy nedovolite, pres to nejede vlak a o tom se nediskutuje. A pak to, v cem si muze rozhodnout sam - i to male dite si chce v necem malem rozhodnout. Takze rve, ze chce holinky. Vezmu dvoje jine boty (oboje jsou takove, ktere bych mu dovolila si vzit) a dam mu na vyber - chces tyto s autem nebo ty modre s dinosaurem ... Vim, ze se mi to lehce mluvi ... :-$

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 18:21)
Kdyz Kami.......on j mu rok...on nechce ani holinky,ani auticko..on chce jen,abych ho neustale chovala :-| :-|

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 9:10)
No parada!!a co to bylo,probuh,za doktorku??? :-o :-oMoje kamaradaky chodi s detma k psychologovi...ja o tom taky premyslim,ale porad si rikam..TO DAAAAS..ale reknu vam...no ale jak vidim,tak se to da prezit ,-) ,-)Taky vam tvrdili,ze AZ ZACNE CHODIT,bude to lepsi???? :-D :-D Nas uz chodi-zacal minuly tyden a musim rict,ze je to horsi,protoze pred tim REVEM neutecete! 8-| 8-| 8-|

ODPOVĚDĚT
LUCIE K. (lUCIAŠEK1) ID 205177 (6.6.2011, 10:47)
Jituško byla to paní psycholožka +o(když jsem od ní šla tak jsem byla jen vytočená +o(a s tím chozením pravě že máte pravdu je to ještě horší protože jsou pořad za vámi a je předním vic věcí kuli kterym se muže víc rozčilovat (child12)opravdu bych vám ráda poradila ale bohužel asi natohle žadný lék není (L)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 18:23)
I tak diky!!ja jen potrebovala trochu ventilovat tu beznadej ,-) ,-) ,-) (L)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 8:56)
Nejhorší je to ráno-vstává už po 6té hodině,dovádí to do dokonalosti,spával do 8 (cinky) (cinky)jediným jeho zájmem jsem JÁ..nemužu bez něj vůbec nikam,neustále chodí za mnou,vyžaduje chování-nestačí,že na mě vidí a dosáhne na mě...Snažím se mu věnovat,hrát si s ním,ale on chce 100%...Starší syn-2 roky,je miláček,má a měl to vždycky jinak...Mladší od něj odkouká jen to nehorší-napřiklad vztekaní a mlácení ručičkama do země (nejdeto) (nejdeto) (nejdeto) (jazyk) Snažím se ho zabavit čím to jen jde,má hromadu hraček,na pohádku ho lákám,na věci,které VUBEC nepatří dětem do ruky ,-) ,-)heleď a nic! 8o| 8o|Kolikrát to tu musim nechat jak to je a jít AKUTNĚ ven,protože mám prostě pocit,ze se jistojistě zblázním (I) (I) (B) (B) (B) Máte některá něco podobnýho??? 8-| 8-|

ODPOVĚDĚT
Andrea T. (Andrea3) ID 189649 (6.6.2011, 11:27)
Mám to doma podobně, nemůžu se od něj na metr vzdálit, jinak strašně brečí, nemůžu se jít vyčůrat, to je hned aféra, nemůžu jít do jiné místnosti pro plenu, nemůžu se jít obléct, pokaždé řev (pláč si představuji jinak) a to neznamená, že bych ho nebrala ssebou, jenom ho nenesu a on musí jít sám za mnou 8-| Už toho někdy mám plný kecky :-S
Ted´ má novinku, naučil se vřískat v noci a opravdu vříská, dokud ho nevyndám a nejdem spolu spát do obýváku na gauč, tam hned ulehne a spokojeně spinká, jenom já jsem nevyspalá |-) Několikrát jsem ho zkusila nechat vybrečet, ale nikdy nepřestane a budí celou rodinu. (X) z toho měla ošklivé noční můry, tak jsem to vzdala +o(
Taky sebou začal mlátit o zem, když není po jeho, takže ted´ máme doma opravdu veselo ,-)
Chce to klid a doufat, že je to co nejdřív přejde (C) (L)

ODPOVĚDĚT
Petra H. (strawberry24) ID 184083 (6.6.2011, 9:17)
Jituško mám to doma taky mám dvě holky jedna 2 a půl a druhá 1 a půl a od rána do večera nesliším nic jiného než řev 8-| 8-| 8-|už mi s toho jde kolikrát hlava kolem 8o| 8o| 8o|jen by to chtělo být na rukou a nebo venku na houpačce,obě dvě jsou totálně bez zájmu a sami si nevyhrají :-@ :-@ :-@tatku máme věčně v práci takže jsem na všechno sama,holky se jen perou kolikrát si říkám že snad ani nejsou sourozenci ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 9:22)
Je Peto..to rada slysim ,-) ,-) ,-)A jak to zvladate??ja jsem nekdy az tak,ze normalne brecim!!!! :´(navic bydlime prechodne u rodicu,pripadam si jako neschopnej debil,co to neumi s detma :-@babicka chova a chova a hraje a hraje a nedela nic jinyho..a pak prijde s andelskou tvari,jak je straaaaaaaasne hodnej! [A] [A]aby ne,kdyz ho porad chova zejo.......... :-@ :-@

ODPOVĚDĚT
Petra H. (strawberry24) ID 184083 (6.6.2011, 9:26)
taky mám občas takové stavy že brečím,doma nepořádek a já jen s holkama nemůžu ani na toaletu aby nebyl řev 8o| 8o| 8o| 8o|a když k nám někdo příjde tak jen poslouchám jaké máme andílky hodné ,-) ,-) ,-) ale že se řežou od rána do noci to nikdo nevidí (facky) (facky) (facky) (facky)už to někdy i řeším klečením v koutě nebo je nechám vyřvat a nebo je dám spát.I když Esterka může řvát i 2 hodiny a nepřestane jen když ji vemu na ruky

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (6.6.2011, 9:35)
Je to znaaaaaaaaaam!!!!mluvite i z duse!! ,-) U nas o rika moje mama...pry:"ja nevim,co proti nemu mas,,VZDYT JE HODNEJ!! " (hadka) (hadka) (hadka)Podle me ty deti nejak navzajem spolupraujou PROTI NAM!!!! ,-) ,-)Presne to co rikate!§doma svinec,navic uklidim a kluci okamzite jdou a to co vezmu do ruky,VEZMOU TAKY (nejdeto)Ja zavidim tem vyklidnenym maminam,co maj doma binec,deti unudlany,kolena odreny,postele neustlany a .... (C) (C) (C) (C)FAKT zavidim.ja bych chtela byt taky takova!!!! 8o| 8o| na mou dusi,ze bych chtela!!!!! ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Petra H. (strawberry24) ID 184083 (6.6.2011, 9:44)
jéééé co já bych dala za to kdyby si je babičky vzali aspoň na jeden den ,-) ,-) ,-)to by bylo leháro s (C) (C) (C)celé dny běhám jak osel a nic s toho doma uklidím a hned je tady mrdník a večer uléhám strhaná jako kůň 8o| 8o| 8o| 8o|a ráno v 5 nanovo 8-| 8-| 8-|já teď zrovna dala toho malého uřvance spát tak mám čas na uklid ^o) ^o) ^o)ale naštěstí má dnes taťka volno tak s nimi odpoledne bude on ^o) ^o) ^o)ale ještě to neví (pst) (pst) (smich)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno