UMĚLÉ NEHTY U VIETNAMCŮ ?
Maminky ,nechaly by jste si udělat gelové nehty u Vietnamců ? Jezdila jsem k jedné paní na ně,ale teď už z finan.důvodů nemohu. Jsem ale dost nemocná a četla jsem,že používají nějaké nebezpečné a škodlivé gely tak se bojím. Ale na poctivé nemám.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 49 komentářů
Eva B. (Eevul) ID 124748 (24.5.2012, 8:38)
tak u nás další dva "salony" Vietnamců zavřely... hurááááá.... konečně to lidem začalo docházet a něco se děje....

ODPOVĚDĚT
Lenka P. (Kraslenka) ID 288892, mimibazar.cz/kraslenka (20.5.2012, 23:16)
Od vietnamců bych si nehty rozhodně dělat nenechala(kdybych je nosila) Sejně jako bych si u nich nekoupila boty, oblečení ani jídlo 8-|Nehty mám krátké, upravené, drápy mě neberou. Dcera si u nich nechala udělat nehty jednu a naposledy. Naprosto jí zničili - zbrousili její pravé nehty, že když jí pak nehtařka chtěla udělat nové a sundala ty od nich, měla to dost bolestivé a nechávala to postupně odrůstat, než se jí to zahojilo. Teď jí dělají nehty kamarádky vyučené v oboru a je moc spokojená :-) Určitě bych si nenechala zničit nehty jen kvůli ušetřené nějaké té stovce......pokud nemám na kvalitní, tak je nemusím mít....to je můj názor.

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (20.5.2012, 22:05)
Používají v podstatě sekundové lepidlo které nenávratně poškozuje nehty, říkal mi to člověk z oboru. Já si nehty stříhám na krátko, dlouhé by mi zavazely.

ODPOVĚDĚT
Lenka P. (Kraslenka) ID 288892, mimibazar.cz/kraslenka (20.5.2012, 23:18)
Také jsem to slyšela, proto to tak drží a nehty to zdevastuje :-@

ODPOVĚDĚT
Naďa K. (Nany 2) ID 165175, mimibazar.cz/nany2 (20.5.2012, 20:28)
také jedině u vietnamců a spokojenost |:o)

ODPOVĚDĚT
MILENA Š. (MILU999) ID 136478 (20.5.2012, 17:38)
já jedině u vietnamců...jsou super (F) (Y)

ODPOVĚDĚT
Ivana K. (lajoska) ID 79482 (20.5.2012, 13:09)
Ahoj Ivet, sice jsem nečetla všechny odpovědi, které Ti přišli na Tvoji otázku, ale za mě - já už 2rokem chodím na nehty k vietnamcům a nemůžu si je vynachválit. Nehty mám vždy moc hezké a vydrží...dříve jsem navštěvovala českou nehtařku a její práce se s touto bohužel nedá porovnat.
A co se týká případných škodlivin...po čase se stejně zjistí, že škodliviny jsou absolutně ve všem...v jídle, pití, nádobí, krémech a nevím v čem možném a nejvíc mi vadí, že škodliviny jsou i v náhodně testovaných BIO výrobcích, kterým jsem tak nějak věřila, že podléhají nějaké větší kontrole !!
Takže pokud Vám budou vyhovovat, tak do nich (hello)

ODPOVĚDĚT
Dana Š. (danadana) ID 69203, mimibazar.cz/danadana (19.5.2012, 23:22)
zvažte sama , tohle kopíruji , je to o materiálu,který používají:
Co je MMA?
Methylmethakrylát  je složka, která se běžně používala v minulosti  do nehtových materiálů.
 
V roce 1970, Food and Drug Administration - FDA (Správa potravin a léčiv, vládní agentura USA) obdržela řadu stížností na zranění spojená s užíváním akrylového monomeru obsahujícího MMA.
Tyto zprávy obsahovaly vážné poškození nebo ztrátu nehtu, kontaktní dermatitidu, poškození orgánů z dlouhodobého užívání, bolesti a infekce v důsledku používání akrylu s MMA.
 
Do konce roku 1970 FDA podnikla kroky proti několika výrobcům, které dodávají na trh kapalné monomery obsahující MMA. Vzhledem k tomu, že FDA nekontroluje ani neschvaluje kosmetické produkty, než jdou na trh - pouze právní úkony, pokud výrobek představuje bezpečnostní problém - někteří pochybní výrobci i nadále vyrábějí přípravky s MMA.
 


ODPOVĚDĚT
Dana Š. (danadana) ID 69203, mimibazar.cz/danadana (19.5.2012, 23:24)
..nepobere to celý text , pokud ho chcete , písněte mi mejlovku (F)

ODPOVĚDĚT
Helena Č. (Helena3) ID 46903, mimibazar.cz/helena3 (19.5.2012, 23:03)
Jak to tady tak čtu, jsem ráda, že mám nehty svoje.
Dcera chodí 4.roky na nehty taky v vietnamcům a je spokojená, žádný problém nikdy neměla.

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (19.5.2012, 19:12)
Chodila jsem,drzelo to,az moc! Pouzivala jeden pilnik na vsechny,vrtaky asi taky necistila,uz bych nesla,sice behem hodky doplneno,ale hygiena nic moc

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (19.5.2012, 19:34)
* behem pul hodky

ODPOVĚDĚT
Eva B. (Eevul) ID 124748 (19.5.2012, 20:29)
jasně.. bodeˇjt by to nedrželo, když to vlastně není materiál určený na nehty :-D

ODPOVĚDĚT
EVA Z. (EVA.Z.) ID 201362 (19.5.2012, 18:32)
tyto nesmysli jako škodlivé gely,plísně atd roznesli nehtařky které samozřejmě ceny větnamců postupně vytlačují +o(já chodím k větnamcům a jsem max spokojená nehty drží jak přibité a vypadají přirozeně já jsem moc spokojená (Y)

ODPOVĚDĚT
Eva B. (Eevul) ID 124748 (19.5.2012, 19:16)
ano vytlačují a je to nefér, protože jejich práce je taková jaká je... ale už se některé salony vietnamců zavírají, dělají se rozbory těch jejich materiálů a chystá se o tom reportáž do televize... takže uvidíme ....

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (19.5.2012, 20:13)
Já bych nechala vydělat českým holkám, kdyby měly rozumné ceny odpovídající kvalitě jejich práce. Ale zatím se nejšikovnější češka nedostala pod 1hod 40min, za 500 nejlevnější a většinou buclíky, akryl neumějí modelovat. Nepřijde mi to nefér. Naše holky nejsou moc pružné, ale hned chtějí vydělávat.

ODPOVĚDĚT
Eva B. (Eevul) ID 124748 (19.5.2012, 20:27)
a kde jste na to přišla, že naše holky nejsou pružné a chtějí vydělávat??

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (19.5.2012, 20:49)
Nejsou pružné právě v tom, že když začínají a chybí jim zkušenosti, pak stejně nasadí cenu jako nehtařky s desetiletou praxí, o rychlosti práce nemluvím. Zkusila jsem fakt dost nehtařek a ani jedna neumí dobře akryl, vnucují mi gel, třebaže není vhodný pro mé nehty a nedrží... což mi potvrdila školitelka v Brně i v Praze. A ta pražská mi pochválila nehty od vietnamců a řekla, že jejich práce je precizní. Při vyřizování ŽL a otvírání provozovny platí stejné podmínky pro všechny, jak to myslíte s tím odlišným startem? Všichni dokládají stejné dokumenty, mají stejné kontroly z hygieny atd..

ODPOVĚDĚT
EVA Z. (EVA.Z.) ID 201362 (19.5.2012, 19:28)
prosim vás proč nefér? jsou ti co je dělají dobře a pak ty co to dělají na prd jako u čechů to samé materiál jsou větnamci co používají kvalitní a pak ty co používají nekvalitní stejně jako češi jen s tím rozdílem že češi si nechají drahé ceny at mají kvalitní matroš nebo ne +o(tady v praze je u větnamců tak nařezáno že mají 5 křesel a celý den je mají plné kdyby byli lidé nespokojený tak by tam nechodili a tím pádem nemohly vytlačovat naše nehtařky |-)

ODPOVĚDĚT
Eva B. (Eevul) ID 124748 (19.5.2012, 20:25)
nefér proto, že není stejná startovací čára.. vy si myslíte, že našim nehtařkám by povolily mít taková studia, používat jeden pilník na všechny atd. atd..

všechny naše nehtařky MUSÍ mít na gely atesty, proč je nemusí mít Vietnamci?? není prostě na všechny stejný metr, to se mi vůbec nelíbí.. v Praze možná plno mají, ale věčně tomu tak nebude, jejich studia se tady už zavírají právě z důvodu hygieny a zdravotních problémů.. ale choďte si kam chcete, kdo chce kam .......

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (19.5.2012, 19:36)
Jednou nas prerostou,trafiky,nehty,zelenina,trznice,pestirny-vsude my pitomci jim delame ksefty

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (19.5.2012, 21:02)
a hlavně,mě spíš než obchody a jídlo a hadry a nechty vadí,že se tady rozmachují s drogama a to dost ve velkým.Stahuje se sem vietnamská mafie a začínají ovládat,nebo už ovládají drogový trh |-)

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (19.5.2012, 21:31)
Bydlim vedle trznice SAPA,vim o cem mluvite :-/

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (19.5.2012, 19:48)
já jsem taky pacifista +o(ale pravda je ,že jediný vietnaci,u kterých nakupuju,jsou u nas ve večerce a to jen zeleninu :-)prostě nejjednodušší je ignorovat :-)

ODPOVĚDĚT
EVA Z. (EVA.Z.) ID 201362 (19.5.2012, 19:39)
tak tam nechodte vždyt vás nikdo nenutí máte spoustu jiných obchodů ,-) ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (19.5.2012, 20:53)
Ale ted vazne,at si kazdej chodi kam chce jak chce,pak at se ovsem nedivi ze v regalu Kauflandu neni cola co byla za 20,- Bordel nedelaj,ale az moc na nas vydelavaj :-/

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Petra B. (bestpetruska) ID 271821, mimibazar.cz/bestpetruska (19.5.2012, 20:37)
Ja tam ale nechodim,jen jsem nechtela urazit,ale-vy pitomci tam chodite

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jana Š. (petitange) ID 317789, mimibazar.cz/petitange (19.5.2012, 18:01)
já k nim chodí a jsem naprosto spokojená a to jsem vystřídala už hodně nehtařek, ale žádná se s něma nedá srovnat!

ODPOVĚDĚT
Silvie K. (saxinka) ID 137967, mimibazar.cz/saxinka (19.5.2012, 13:55)
Jsem moc spokojená s nehtama od tamanů :-pDrží a jsou pěkný na pohled,Chodila jsem 2roky k nehtařce a nehty zdaleka nebyly tak kvalitní a byly strašně tlustý (N)

ODPOVĚDĚT
Jana M. (nanousek) ID 115773, mimibazar.cz/janamotlova (19.5.2012, 12:50)
já bych k nim nešla, co jsem tak slyšela a viděla, tak tragédie (a prý jsou už stejně drahý, jako naše holky)
Koukněte se na takové ty slevoweby, tam budou mít jiště spoustu nabídek ve vašem okolí ...
Nebo si kupte lampu, gely a dělejte si je doma. Taky jsem to tak jeden čas dělala, ale nnebavilo mě to, radši jsem byla když jsem zašla k nehtařce a odpočinula jsem si od dětiček ,-)

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (19.5.2012, 11:55)
Tak já chodím už druhý rok k jedné vietnamce v brněnském Kampusu, jsem spokojená maximálně, před tím jsem měla tři nehtařky na gelovky a stále nějaký problém, potom onemocněla a já nahonem sháněla někoho kdo mě ty nehty na akci udělá, tak jsem to prubla , že jako pro jednou a ted bych jinam nešla, práce tak přesná a pěkná že naše nehtařky se mohou vycpat, chodím na acryl a s paní se bavíme tak mě řekla že ve Vietnamu má děti a ona je všechny živí a tudíž si nemůže dovolit pracovat nekvalitně, že by k ní zákaznice přestaly chodit, materiál používá uplně stejný jako naše holky, kolikrát jsem byla svědkem jak vybalovala, takže za mě ano, špatně může dělat jak vietnamka tak naše nehtařka, všimla jsem si že hlavně naše nehtařky na ně nadávají jak diví a přitom znám už spoustu žen co tam chodí a spokojenost veliká, jsou moc šikovné, většinou šikovnější než naše nehtařky a v tom bude asi ten

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (19.5.2012, 12:05)
problém, a co se týče hygieny , tak před prací všechno postříkají desinfekcí, mají opravdu čisto, možná je to jak kde, chce to si zkrátka vybrat, ale rozhodně to není takový děs co tady hlavně nehtařky popisují

ODPOVĚDĚT
Eva B. (Eevul) ID 124748 (19.5.2012, 20:28)
já jsem šla okolo a nudili se.. jeden dělal, druhej se třetímu hrabal ve vlasech a stejně špinavou rukou podával tomu prvními pilník.. což mi stačilo ...

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (20.5.2012, 10:41)
vy jste nějak zaujatá, nevím kde bydlíte a okolo jakých viet. nehtařů jste šla, ale tady v Brně je několik jejich salonů kde se objednává dopředu protože se jim dveře netrhnou, higiena je tam velmi dobrá a před započetím práce vždy přede mnou vše desinfikují, nejsou snad všichni zákazníci blbci co jdou do špíny, asi by jim tam nikdo normální nechodil, nehtařek je ted jako máku, jak píšu měla jsem několik našich ale nikde jsem nebyla tak spokojená jak s prací tak s časem, ale všechny si to vehementně chválili a houfně nadávali na vietnamce ke kterým jim přecházelo stáe víc zákaznic, proč asi, z finančních důvodů těžko, u nás v salonech stojí nehty stejně jak u našich i u vietnamců, neušetřím ale práce jejich a našich je tak očividně rozdílná , že je to jasné, a co se týká materiálů, kontroly tady chodí to taky vím a že naše nehtařky nakupují od vietnamců materiály , to vím taky ani se s tím netajil

ODPOVĚDĚT
Eva B. (Eevul) ID 124748 (20.5.2012, 16:55)
jsem zaujatá a těžce... a vůbec se tím netajím ,nemám je prostě ráda a jejich práci absolutně neuznávám.... prostě v životě bych k nim nešla, a konec.. vy si choďte kam chcete...

ODPOVĚDĚT
EVA Z. (EVA.Z.) ID 201362 (upraveno 19.5.2012, 22:17)
evčo tak pod to se klidně podepíšu (Y) (Y) (Y) (Y) (F)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (19.5.2012, 12:43)
Souhlasim. Naprosto. (Y)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 352633 (19.5.2012, 11:54)
Pridam svoji zkusenost. Chodila jsem k veitnamcum cca pul roku. Ne kvuli cene, ale nemusela jsem se objednavat a po prvni navsteve nehty drzely perfektne, takze jsem pak byla asi jeste 4 krat. Cca po dvou mesicich po prvni navsteve, jsem objevila lysinu na hlave. Do mesice mi vypadalo cele velke kolo. Na hlave pleska jako blazen. Podstoupila jsem vsechna mozna vysetreni a nic se nezjistilo. Na doporuceni jsem sundala nehty a ihned mi to zacalo zarustat. Nevim muze to byt nahoda, ale ma doktorka si mysli, ze to ma primou souvislost. Takze ja uz tam nevkrocim a celkove na gelove nehty zapomenu.

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (19.5.2012, 11:57)
nic ve zlém , ale to nebude vietnamci, ale vaší alergií na gel, dopadla by jste stejně jak u nich , tak u naší nehtařky, oni mají kontrol jako hrom, pokud by to tak mršili, tak by k nim nikdo nechodil a mohli by se jít pást. (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 352633 (19.5.2012, 12:03)
Jaa ale chodila na nehty uz predtim. Nikdy drive jsem zadnou reakci nemela. Ja nevim z ceho to bylo, nikdo mi to nedokazal rict, ale je pravda, ze vlasy rostou a nehty mam sundane.

ODPOVĚDĚT
Eva B. (Eevul) ID 124748 (19.5.2012, 11:59)
kde jste přišla na to, že mají kontrol jak hrom.....nemají vůbec žádné atesty na ty jejich gely..... mluvila jsem o tom s paní z hgyieny, ta jen pokrčila rameny.....takže asi tak to chodí...

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (19.5.2012, 11:40)
Vzhledem k tomu, jak jsou vietnamci dost přísně kontrolovaní hygienou, jak jsou sledované jejich výrobky a zboří ohledně škodlivin atp., tak ty řečičky o šílených podmínkách a vadném materiálu bych brala s rezervou. Jasně, vřdycky záleří na lidech, ale.... ony ty české nehtařky se nikdy nedostanou na tytéř ceny jako oni, nemluvě o jejich rychlosti a pěkné práci, žádné tlusté buclíky označované za kvalitní nehty... co jsem byla na školení, chválila jejich práci i sama školitelka. Ale opravdu záleží na lidech. Sama mnám od nich akrygel nebo akryl už cca 4 roky. Vše bez jediného zdravotního problému. Moje švagrová je "nehtařka v záběhu" a její práce zdaleka není dokonalá, přes veškerou snahu chybí praxe a fégle... vietnamka, která se učila, seděla celý den na místě, umělou ruku před sebou, udělala nehty, šéfová

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (19.5.2012, 18:19)
Petro jen pro zasmání, má poslední česká nehtařka zanechala práce protože měla problém s karpálním tunelem na ruce, na vietnamce nadávala jako hrom, jaký byl můj udiv když jsem jí nedávno viděla jak od nich odchází a ještě si své nové nehty prohlíží, já se pousmála a ona hned velice hledala něco v kabelce jako že si mě nevšimla, dost mě to pobavilo ,-)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (19.5.2012, 11:44)
zkontrolovala, pak sundat nehty, znopvu udělat, znovu kontrola, vše stopovali.... holčina brečela, ale makala, fakt dril jako blázen... dneska už je normálně v salonu a pracuje, jako ostatní. Salon mají čistý, krásný, vše novoučké... ale musí člověk vybírat, to je jasné. Já jsem s nimi spokojená, chodím tam, po 3 - 4 týdnech ke švagrové, ta mi obrousí odrosty, potáhne gellakem a mám další dva týdny klid.... jsem spokojená. Ale jídlo, boty a oblečení u vietnamců nekupuju.

ODPOVĚDĚT
Pavlína N. (nelusajda) ID 306909 (19.5.2012, 11:33)
Když to tak čtu stojí Vám ty nehty vůbec za to?

ODPOVĚDĚT
Monika B. (monas) ID 1054, mimibazar.cz/monas (19.5.2012, 11:08)
Každý má na to svůj názor. Já jsem chodila ke třem nechtařkám a všichni stály za (N). Nikdy mi poradne nedrzely musela jsem minimalne jednou nebo 2x jít na opravu nehtu. další nehtařka mělá v salénu šílený bordel 8o| 8o|, takže jsem od ní dostala plíseň na prstech i do očí. chodila jsem od ní za pul hodiny po nehtech otekla, na oči jsem neviděla a takhle je vše ok? tam by měla dojít hygiena. Třetí nehtařka sice pořádek pylná, ale gel nedržel akryl nedržel tak jsem šla zkusit vietnamce a nehty drží (clamp) (clamp) (clamp). potíže nemám jsou čistotní mají uklizeno, a vždy jsem za hodinu hotova. já si stěžovat nemužu a to chodím ke čtyřem ruznym vietnamcum.

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (19.5.2012, 10:25)
něco jinéhpo jsou hadry.Ale boty a nehty nikdy!moje zdraví je mi přednější.A jelikož mám kamarádku nechtařku,tak vím co používají za hnusy.A nemá důvod mi lhát,nechty si nedělám vůbec +o(

ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (KatePal) ID 360998 (19.5.2012, 10:49)
Vy ty hadry používáte na podlahu? *-) Protože jestli je nosíte,tak je asi máte na těle a kůže je ta největší plocha,kterou se Vám lecos dostane do těla. *-) Kde berete jistotu,že "poctivý" gel není vyroben stejně,jako ten jejich *-) Kdyby si česká nechtařka u nich lecos koupila a použila to na Vás,vy by jste to poznaly, já tedy ne :-p . Jen každý slepě věří tomu co vidí :-o

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (19.5.2012, 11:04)
Já ty hadry nepoužívám a nekupuji vůbec.A máte pravdu,z oblečení se to dostane na tělo taky.A jak píšu,nehty si nedělám,ale kdybych dělala,tak jen u poctivých nehtařek,viz.moje kamarádka,protože vím,co používá (Y)Vy si kupujte co chcete a dělejte co chcete,já prostě co je od vietnamců,tak nekupuji a nepoužívám :-pJen jsem napsala svůj názor,nikdo Vám ho necpe.

ODPOVĚDĚT
Dasa H. (bamida) ID 129370, mimibazar.cz/bamida (19.5.2012, 10:23)
BYLA JSEM U NICH V OBCHODĚ-KDE SI MŮŽETE KOUPIT CO CHCETE NA NEHTY.ZAJÍMALO MĚ CO MAJÍ LEVNÉHO,CO SI MŮŽU U NICH KOUPIT A UŠETŘIT :^) NO A JEDINÉ CO SI KOUPIT MŮŽETE JSOU TŘPYTKY,OZDOBY.JINAK VŠECHNY TY GELY,ŘEDIDLA,ČISTIČE MAJÍ VE VELKÝCH FLAŠKÁCH-OBALECH A ROZLÉVAJÍ JE -TUDÍŽ ASI I NEVHODNÉ ,NEKVALITNÍ )))ale to je jen můj dojem z toho co jsem viděla))))) *-) (N). proto souhlasím s názorem,že zdravé asi nebudou. :-(

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (19.5.2012, 11:47)
Ale i v českých velkoobchodech se prodávají ekonomicky výhodná velká balení pro salony... a šampony pro kadeřnictví atd..... *-)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 32 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>