Kemp Solaris Resort,Šibenik
Prosím byl jste někdo v tomto resortu,mi by jsme chtěl karavany,děkuji za každý názor a info
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 11 komentářů
Barbora S. (baros) ID 196245, mimibazar.cz/baros (13.1.2013, 10:45)
my tam jedeme tento rok :-) :-), ale naštěstí až na konci prázdnin, tak jsem také zvědavá :-o :-o :-o

Gábina H. (gabbyh) ID 8166 (12.1.2013, 21:42)
Byli jsme předloni v mobilheimech. Ty byly naprosto luxusní, staré asi 3 měsíce. Jeli jsme přes Adrialin, 14 dní - přelom červen/červenec. Bylo to tam naprosto super a dětem tou dobou ve věku 4 roky, 5 let a 6 let, se tam moc líbilo!!! Je fakt, že gro času chtěly být děti v bazénu, který je na fotce :-)

Šárka D. (blabolka) ID 65029, mimibazar.cz/blabolka (12.1.2013, 19:58)
my byli teď v září a jen pár lidí,žádný nátřesk,byli jsme max.spokojení,počasí nám krásně přálo,vyhřáté moře..my leželi na pláži,hned u zábradlí tohoto bazénu..cca dva metry od moře,i s kočárem,dcerka lítala do moře i do bazénu a pořád byla na očích..aaaaach,jsem zase tam :-DDD
..byli jsme s dcerou 5let a synem 10měs...parádní pro kočárky..dlooouhá promenáda,krásná večer..hospůdky po setmění působí kouzelně..byli jsme ale v mobilhomech..opravdu jsme si to tam užili..ale slyšeli jsme že v létě to tam bývá opravdu přelidněné,karavanů tam bylo povíce,ale žádný nátřesk,v září byste určitě našli místo hned u moře :-)

Michaela D. (froldina) ID 308561, mimibazar.cz/froldina (15.1.2013, 13:03)
mohla bych se jěště zeptat jak je to tam s placením atrakcí?tobogány nebo jsem koukala že je tam nějaký dřevěný hrad,děkuji

Šárka D. (blabolka) ID 65029, mimibazar.cz/blabolka (15.1.2013, 16:42)
je to na pláži taková dětská část..,houpačky,ten hrad,to je průlezka..placeno to v září nebylo..tobogán v září taky nebyl placený..tedy nikdo po nás nic nechtěl...-)
je možnost si zaplatit vyjíž´dku na pirátské lodi..doporučuji..je to s diskotékou pro děti,paní tam z balónků každému udělala meč,oblíkla je do kostýmů pirátů a byla i bitka děti vs.piráti..děti samozřejmě vyhráli..sympa´táci všichni..mě se začal dokonce na lodi malej dusit..jak trsal-10měs měl..tak mu zaskočila asi slina a ne se z toho dostat..kapitán měl oči jako ostříž a sledoval vše na lodi,takže rychle ten kravál vypnul ,abych slyšela,zda malej už dýchá... ,-)ještě přiletěl,zda je vše ok a jestli nechceme zpět.. a až jsem svolila,tak se diskoška rozjela dál..paráda.. ,-)
byli moc přátelští,kontaktní,i když jsme je pak potkali na pláži tak si pamatovali :-)
ale platilo se tam,co vím,jen plavidla na půjčení,různé akce na

Šárka D. (blabolka) ID 65029, mimibazar.cz/blabolka (15.1.2013, 17:02)
moři,a ta obr nafukovací atrakce..

Michaela D. (froldina) ID 308561, mimibazar.cz/froldina (15.1.2013, 17:32)
děkuji za odpověď,hrozně se nám to líbí,ale furt váháme co se týče toho množství lidí,chceme přelom srpna a září,no uvidíme :-$

Olga F. (Majkys75) ID 111949, mimibazar.cz/majkys75 (upraveno 12.1.2013, 21:52)
Je to tam hezké,ale na odpoledne a šup pryč, je to lidský masokombinát ,-) ,-)my tam vždy jen přirazíme s lodí, děti si to užijou a šup zase na otrov, neumím si předatvit tam být týden nebo deset dní ,-) švára tam chtěl s karavanem předloni a bylo tak přeplněno, že než by došly k moři od posledního stání +o( je to už mooooc velké a rozsáhlé (F)

Aďka J. (koopretinka) ID 14401, mimibazar.cz/koopretinka (12.1.2013, 21:09)
ahoj
a my tam trávíme dovču 4tý rok to bylo. a 2x po sobě měsíc v kuse a super super. víc lidí ale spokojest nás i dětí. karavan jsme meli u lod v přístavišti, protože taky má tatka lod oli , sice jsme se k plážím prošly nebo k zábavě pro děggi ale super super super a jedeme zas. nebo jsme se koupali v moři jak vjíždíš do přístaviště tam se taky lidi koupou. hospůdky dobrý . já jsem spolojenáá |:o) |:o) |:o) |:o) Olid áme si tam v létě scuka ,-) ,-) ,-)

Iva P. (*MIMI*SVET*) ID 17044, mimibazar.cz/mimisvet (12.1.2013, 19:29)
Byli jsme tam s vlastním karavanem. Je tam nádherně, křišťálová voda, ale celkem dost lidí, poměrně prudký sestup do vody...každopádně převažují klady nad zápory... kemp jako takový je super!

Michaela D. (froldina) ID 308561, mimibazar.cz/froldina (12.1.2013, 19:52)
Děkuji,líbí se nám to hlavně kvůli dětem,přijde mi že je tam pro hodně atrakcí,máme 4letá dvojčata