Prijde vam to normalni?
Tak si tak koukam na cepice a tohle...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 21 komentářů
Veronika K. (inkonka) ID 254241 (20.11.2013, 15:16)
Nepřijde,humus všech humusů,je mi na zvracení.nechápu jak to někod může prodávat a kupovat :-(

ODPOVĚDĚT
gabriela b. (gabra) ID 3303 (20.11.2013, 13:17)
a proč ne, náhodou bezva "úlet", navíc je už zřejmě prodaná...zezadu se mně čepice líbí moc, hlavičku bych nechala odstranit a nějaká malá slečna udělá spoustu originální parády (H) :-) spíše mě taková fotka pobaví, než o ní diskutovat

ODPOVĚDĚT
jiřina š. (jirina68) ID 163590 (20.11.2013, 13:14)
8-| 8-| 8-|

ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (lucasilek) ID 320877, mimibazar.cz/lucasilek (20.11.2013, 13:03)
když si to dá někdo na hlavu.... ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (20.11.2013, 12:36)
Jujda...potkat někoho s tímto na hlavě, tak bych se lekla, že ho něco "napadlo" :-o . Já jsem masařka a tudíš je mi jasné, že si neutrhnu vepřovou kýtu na jabloni :-p. Osobně však nesouhlasím se zabíjením pro "potěchu" . To je např. jak liška, ale třeba sloni pro kly či jiné zvířata, kde se využívají jenom určité části např. pro "zvýšení libida apod". To je podle mě zvrácenost a "rozežranost" lidstva. Tak a teď se do mě můžete pustit ... (hadka)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (20.11.2013, 12:54)
Čáááu človíčku (C) Ty by ses jenom lekla, ale ten můj medvěd jak vidí babu v kožichu, vycení zuby a vrčí (já přecházím na druhý chodník a dělám, že ho neznám (H) ), ale dámy v kožuchu šokovaně uskakují.
Taky jsem masožravec a chápu, že když chci kus flákoty, nevyroste mi na záhonku ze zasazený kosti (H)

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (20.11.2013, 15:18)
Čauky :-$. Já se tak cením momentálně na přicházející vánoce +o(
Letos o nějak nedám (H) . Drž mi ségra palce, jedem s mladým na kontrolu (L)

ODPOVĚDĚT
jarmila š. (jarla) ID 263223 (20.11.2013, 12:32)
a co? paní píše...dovezená s kanady,tam jim taková čepice přijde normální

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (20.11.2013, 12:29)
Čepice se mi nelíbí, na druhou stranu je opravdu jedno jestli se zvířata chovají pro maso nebo kožich, bohužel většinou trpí tak jako tak.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (20.11.2013, 11:58)
Když pominu fakt, že ta čepice je hnusná, tak jinak se nad tím nepozastavím.
Doma chrníte v kachním/husím peří a je vám putna, že kačena peří neodevzdala dobrovolně.
Boty z pravé kůže, kožichy (liška, králík, teletina...) atd. Byly jsou a budou (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (20.11.2013, 16:12)
Tak pod tohle se podepisuju (Y)
Ta čepice je FAKT hnusná - tak hnusná, až mi připomněla legendární kožich "s lištičkama" :-D :-D :-D
http://www.csfd.cz/film/2659-laska-jako-tram/galerie/?type=1

ODPOVĚDĚT
Radka V. (velinovaradka) ID 165710, mimibazar.cz/velinovaradka (20.11.2013, 12:54)
teda Jaruš jako bych to psala já :-$ :-$ :-$ :-$ (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Hana D. (carlucita) ID 30796, mimibazar.cz/carlucita (20.11.2013, 12:26)
plně souhlasím (Y)

ODPOVĚDĚT
Jita R. (koblizecek) ID 56433 (20.11.2013, 11:47)
hnus

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (20.11.2013, 11:40)
Já bych si tu čepici taky nekoupila, vypadá to příšerně. Ale když se nad tím zamyslíte, tak kožešinová zvířata jsou chována na kožešinu. Většinou nejsou střílena ve volné přírodě, kde se narodila přirozeně a někdo je jde zastřelit kvůli kožichu. Jsou chována na farmách, tak jako zvířata na maso. A pokud by nebyl o tu kožešinu zájem, tak by se ta zvířata ani nenarodila. Prostě by tu farmu nikdo neměl. Já osobně, bych taky nemohla mít doma třeba králíky a zabíjet je na maso, ale nikomu to neberu, když je chová. Jsou horší věci než chovat zvíře pro užitek, Když se o to zvíře za života dobře staráte, což asi ti chovatelé dělají,aby to maso a ten kožich byly kvalitní a pak ho bez trápení zabijete, tak to není tak špatné jako když někdo zvířata za života týrá, špatně se o ně stará, i když je třeba nezabije, ale život mají hrozný.

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (20.11.2013, 12:08)
Na farmá o ty zvířata dobře starají? To nemyslíte vážně! :´(
Můžete se podívat jak dobře se starají: http://www.ukaztetovlade.cz/ (doufám, že jsem našla to video, které jsem měla na mysli. V práci mi nejdou přehrávat, tak to nevidím, ale snad ano).

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (20.11.2013, 12:14)
Přesně tak! Tuto petici jsem podepsala před nějakou dobou, je neskutečné co si chlupáčkové zažívají (N) V klecích,trpí a pak je umlátí palicí...ano to je krásný život +o(

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (20.11.2013, 13:39)
Jasně, že jsou i farmy, kde zvířata žijí v otřesných podmínkách, ale to je prostě všude v každé oblasti. To je jako, že jsou chovatelé psů, koček a jiných zvířat, kteří by udělali pro to zvíře první poslední a jsou takoví, kteří ho týrají. Stejné je to i s farmami. Určitě jsou i farmy, kde se o zvířata starají vzorně, tak jako jsou farmy se zvířaty na maso, kde je dobře postaráno a takové, kde špatně. Ale to není os systému, ale o konkrétních lidech. Ale na druhé straně, asi takový člověk dlouho v daném oboru stejně nevydrží podnikat. Pokud se o to zvíře dobře nestaráte, tak ta kožešina asi pak nestojí za nic a nikdo si ji nekoupí. Když se o zvíře staráte dobře, má i kožešinu krásnou. Na té kožešině se to myslím pozná nejlíp. V mase se to víc schová.

ODPOVĚDĚT
Libuše H. (libusHlad) ID 350942 (20.11.2013, 13:41)
A jak jsem psala, když si někdo chová doma králíky na maso, tak je asi taky dobře živí, když to maso potom chce jíst. Můj děda měl třeba celý život králíky na maso a rozhodně je netýral a nemyslím, že prováděl něco špatného, když je až vyrostli snědl.

ODPOVĚDĚT
Jitka P. (jav) ID 143247 (20.11.2013, 11:22)
pro každé kvítí slunce svítí

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (20.11.2013, 11:19)
Se dívám, že už je tam na ni dokonce jeden zájemce ,-)

ODPOVĚDĚT
Marcela J. (Mecí) ID 273243 (20.11.2013, 11:12)
Děsivější čepici jsem vopravdu neviděla (hello)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (20.11.2013, 11:09)
Je to hnus, já bych na sebe nevzala ani pravý kožich ani takovou čepici ale Katka má bohužel pravdu, kdyby to ženský nekupovaly, tak by se neprodávaly a ty zvířata by nemusely umírat kvůli ženský blbosti a rozežranosti. (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (20.11.2013, 16:21)
A boty nosíte pravé kožené, nebo preferujete zatěžování životního prostředí výrobou umělých? ,-) Když lidi nebudou kupovat kožešiny, tak nikdo nebude chovat kožešinová zvířata... nebudou se zabíjet, protože se ani nenarodí.
Není řešením odvracet se od kůže a kožešin a dělat, že je to něco nepatřičného. Za lepší považuju slušný chov, čisté zabití a kompletní zpracování (využití) (L)

ODPOVĚDĚT
Katka H. (mmarch2712) ID 361337 (20.11.2013, 10:56)
ať už to je normální nebo ne, tak debatováním o tom tady tomu zvířeti už stejně nepomůžeme... je to každého věc... dokud to lidé budou kupovat, bude se to prodávat...

ODPOVĚDĚT
Veronika R. (VeronikaVi) ID 99791, mimibazar.cz/veronikavi (20.11.2013, 10:52)
NO na hlavu bych si to nedala určitě,né protože je to ze zvířete,ale protože se mi to prostě nelíbí

ODPOVĚDĚT
Lucia H. (tajpa) ID 335642, mimibazar.cz/tajpa (20.11.2013, 10:48)
Nepřijde vám to normální, protože vidíte hlavu zvířete? Když tam hlava není, tak je to normální? Kožichy, kožené boty, baťohy, nebo třeba jen kosmetika vyráběná pomocí pokusů na zvířatech, řízek na talíři... Je to všechno normálnější jen proto, že v tom není hlava?

ODPOVĚDĚT
Markéta R. (Mar.ketuska) ID 267138 (20.11.2013, 10:50)
To ne to neni :-$

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (20.11.2013, 10:46)
Mě nepřijde normální plno věcí..Lidi se pozastaví nad kožešinovým kabátem,čepicí,ale pak si na talíř dají flákotu hovězí/věpřovou a to jim nic neřekne. Takže pojem normální je zavádějící. :-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (20.11.2013, 11:12)
Miško, myslím, že je to něco jiného ale tím vám neberu váš názor. Užitková zvířata která jíme se prostě chovají na chov a ať zdravovědci říkají co chtějí, maso konzumovat potřebujeme. Rozdíl je v tom, že tyhle zvířátka, ze které je čepice na obrázku nebo třeba liška, ze které je kožich někde ve výloze umřely naprosto zbytečně, protože k jídlu se nehodí, umřely jen pro svůj kožíšek a v dnešní době, kdy je tolik oblečení a lidé v drtivé většině netrpí zimou nepotřebují zabíjet pro kožešinu. V době pravěké bych proti tomu neřekla půl slova. (H)

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (20.11.2013, 11:35)
I to je názor, s tou kožešinou souhlasím, protože to tak je. Ale odkud máte to, že maso potřebujeme to netuším. Znám lidi co víc jak půlku života maso ani jiné živočišné produkty nejí,nepotřebují a žije se jim stokrát líp než těm co zvířata využívají. Víte jak to chodí na jatkách? Víte co si to zvíře prožívá? Víte co se děje s krávama na dojení a jejich mláďaty? Jestli o tom člověk něco ví a zjišťuje si fakta, potom nechápu jak dál může dělat, že je to v pořádku.
Nechci to tu rozebírat, protože tady je to naprosto zbytečné o tom jsem se přesvědčila už několikrát. Též Vám názor neberu, ale já ten svůj mám aspoň podložený fakty. (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (20.11.2013, 12:17)
Tvrzení, že se lidem lépe žije bez masa podložené nemáte, to nemají doposud ani odborníci. Vím, jak to chodí na jatkách, bohužel ne všichni dnes máme možnost chovat si zvíře na maso doma, takže se nedá nic dělat, možnost je odebírat maso z ekofarem i to je dnes možné. Jen pro zajímavost se podívejte na stránky PETA, jak se testují a zabíjejí zvířata kvůli výrobě šamponů, líčidel apod. Taky jatka. Příjemné pokoukání. Vy a lidé co známet jste se možná narodili jako kytko a zrnožravci ale ostatní co svět světem stojí už od dob mamutů papali maso, tedy náš trávící trakt je na něj uzpůsoben stejně jako na ostatní ryze přírodní produkty.

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (20.11.2013, 12:45)
Nic není navždy a nic není nemožné :-$ :

"Před 150 lety by vás považovali za blázny, pokud byste se zasazovali za konec otroctví. Před 100 lety by se vám smáli za návrh, že by ženy měly mít volební právo. Před 25 lety by vás nazvali perverzním za obhajobu práv gayů. Dnes se nám smějí, když chceme, aby skončilo otroctví zvířat. Jednoho dne se smát nebudou."
- Gary Smith

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (20.11.2013, 12:24)
Ale mám, od lidí co bez něj žijí mají se krásně, jsou zdravý což mají podložené i od lékaře..Zkuste vyhledat komunitu veganů a uvidíte sama. Dál ty články jak diabetes způsobuje a zhoršuje strava hlavně uzenin..to je podložené. To, že když člověk vynechá maso nebo celkově živočišné produkty a začně se stravovat zdravě,tak jak má, tak se mu zlepší zdravotní stav..Mám vyzkoušené sama na sobě. To je holý fakt, ten se vyvrátit nedá.
Maso můžete krásně nahradit plno rostlinýma produktama, nepotřebujete mít na balkoně krávu aby jste přežila a nehladověla ,-)
Petu nesleduji, Peta je banda. A vím moc dobře o testování na zvířatech, proto existuje i kosmetika na nich netestovaná..napřiklad v Dm mají už běžně sprchové gely s označením Vegan. Nebo obchod http://www.lushcz.cz/ tam mají úžasné mýdla a jiné věci.
A zároveň mám i podepsanou petici na zrušení zvířat v cirkuse, delfínů v Praze atd., a

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (20.11.2013, 12:35)
:-D Jak jsem říkala, tady to nemá absolutně zmysl. Kdo je taky pomýlený je vidět na první pohled. Vegani nejsou extrémisti. Hlavně nejsou pokrytci.. Myslíte, že když budete kupovat netestovanou kosmetiku ale jíst maso, že jste o něco lepší než někdo jiný kdo kosmetiku nekupuje?
Je mi líto lidí co si myslí, že jsou spokojený a zdravý s mrtvým zvířetem na talíři. Dobrou chuť a pěkné sny s čistým svědomím. (hello)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (20.11.2013, 12:32)
Jo, já jsem taky zdravá a maso jím. Já mám názor jasný, bez masa nelze sestavit nutričně vyvážený jídleníček a s vegany a podobnými extremisty na mě nechoďte. V tom se jednozačně neshodnem a ani to není podstatné. Co se týká vašeho balkonu se zeleninou - naše ekonomika je před krachem, takže to tak stejně skončí, všichni si budeme hezky na balkonku pěstovat svou mrkev a petržel. Další bod, Peta není banda, banda jsou ti, kteří si výrobky testované na zvířatech kupují, protože nejen ve vámi zmiňovaném obchodě jsou k dostání mnohem levnější bio mýdla a přípravky. Přeji vám mnoho dalších zdravých let ve vašem pomýleném životním stylu. (L)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (20.11.2013, 12:02)
(Y) moc hezky napsané Míšo! (Y) Také myslím, že 99% lidí nemá absolutně tušení, co se děje na jatkách! Nemyslím si, že člověk potřebuje maso. Ale budiž, kdyby se zvířata chovala na farmách a nějak humánně, tak ještě budiž. Ale ty zvěrstva, co se dějou na jatkách se nedají omluvit ničím :´(.

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (20.11.2013, 12:12)
Děkuju snažila jsem se to nějako dát dohromady aby to dávalo smysl ,-) Ano farmy,budiž,ale stále jsou to zvířata a mají právo na běžný život. I když jsou zvířata rozmnožovaná za účelem jídla,nic nemění na tom, že to přináší smrt..a to naprosto zbytečně. A nemluvě o tom kolik jídla se vyhazuje. Hlavně že v jiných zemí trpí hlady. Já nejen maso nejím už rok..teda za pár dní to bude rok..Začala jsem loni v Prosinci(já blbec před Vánoci, když měl být zrovna krocan ,-) )Ale nakonec jsem byla ráda,že jsem se tak rozhodla to bylo snad moje nejlepší rozhodnutí co jsem kdy udělala. :-$

ODPOVĚDĚT
Markéta R. (Mar.ketuska) ID 267138 (20.11.2013, 10:48)
Jak kdo :-$

A teda mne prijde extra rozdil nosit hlavu myvala na hlave ,nedejboze na detske hlave :-$

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (20.11.2013, 10:51)
A víte, že mě ne? Smrt jako smrt a je jedno jestli má dělat parádu, nebo nasytit mlsný jazyk nebo něco jiného. Smrt je pouze smrt a lidskou rukou v případě zvířat naprosto zbytečná a brutální. Víc mě nezajímá. Ale každý je nějaký a pokud někomu vyhovuje nosit mrtvé zvíře kdekoliv, je to jeho věc. Pro mě to normální není, na to jste se ptala ne? :-)

ODPOVĚDĚT
Markéta R. (Mar.ketuska) ID 267138 (20.11.2013, 10:54)
Ano ptala :-$

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (20.11.2013, 10:55)
(F) (hello)

ODPOVĚDĚT
Katka K. (katys21) ID 153302 (20.11.2013, 10:46)
,-) ,-) no fujky ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (20.11.2013, 10:41)
Ne, nepřijde mi to normální ,-) :-D ale co je mi po tom.

ODPOVĚDĚT
Markéta R. (Mar.ketuska) ID 267138 (20.11.2013, 10:47)
Mne to tedy moc smesne neprijde, spise krajne nechutne. :-$ :-$

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (20.11.2013, 11:05)
Je to šaškárna podle mě, proč bych se nezasmála. Nechutného na tom nevidím nic, je to prostě kožešina. Přijde vám nechutné, když naše maminky nosily lišku?

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (20.11.2013, 11:29)
moje maminka tedy nikdy lišku nenosila..

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (20.11.2013, 11:32)
Moje ano a rozhodně nebyla nechutná.

ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (20.11.2013, 10:54)
tak si ji nekupujte, ne :^)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 21 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>