Jedno dítě si nechá mamka, druhé dítě ať si nechá
taťka, mamka jde za hlasem svého srdce. Děti mají 4 a 8 let. Je rozhodnutí mamky reálné ?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 146 komentářů
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (1.4.2014, 8:00)
Panejo, to je situace..... (witch)
Každý to má holt jinak a pokud je ta paní v pohodě, že raději bude mít cizí děcko, než vlastní, pak jí to nikdo nevymluví.
Já bych se svých dětí nevzdala a nikdy bych nedovolila je rozdělit kvůli někomu jinému v mém životě. Jsem jedináček a strašně sem si vždycky přála sourozence..... Takže koho jiného už by měl člověk mít, než bráchu či ségru? Když třeba zůstane sám bez rodičů.... *-)
No, odvážná to žena...
A nebylo by vůbec lepší pro ty děti, kdyby šly obě k tatínkovi? Asi jsem pochopila, že tam jste i vy, babička a možná by jste byla ráda, mít je tam všechny, ne? Je to syn a vnoučata, že?

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (1.4.2014, 19:59)
syn se snachou mají koupený byt na úvěr - asi 950000 kč. Já bydlím jinde, na druhém konci města, takže jim do ničeho nemluvím ani v ničem neradím

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (1.4.2014, 21:06)
Aha.... já myslela, že je syn už u vás....

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (1.4.2014, 21:10)
(L)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (31.3.2014, 23:41)
nakonec dám jeden starý vtip
Pane navrhovateli, je vám 100 let, vaší manželce je o pár let méně. Můžete mi prozradit, proč se po tolika letech soužití a
v tak pokročilém věku chcete s manželkou rozvést ?
Pane soudce, já vám to řeknu. Je to pro nepřekonatelný odpor, taky nemáme žádné společné zájmy, a teď, když nám umřelo poslední dítě, není žádný důvod, abychom spolu ještě byli.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (upraveno 31.3.2014, 14:20)
Nelíbí se mi ty komentáře, které šmahem matku dětí označují jako špatnou matku. Určitě pro ni není lehké "nechat odejít" dítě k otci a nechat ho v jeho péči, ale pokud je to přání dítěte, proč komplikovat situaci tím, že by si ho na just nechala u sebe jen proto, že se to tak dělá a lidé mají vžité to, že všechny děti automaticky patří jen k matce. Je to složitá a citlivé situace a střídavá péče by byla fajn, pokud by s ní otec souhlasil - nepřetrhaly by se vazby hlavně mezi sourozenci, ale jak babička dětí psala, otec střídavou nechce, kvůli práci (nojo, žena se klidně může vzdát práce, ale muž ne, co? ale on špatný není, jen ta matka)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (31.3.2014, 21:23)
mám opravit ?
= že matka je bezvadná ( 7 - 8 měsíců těhotenská nemocenská, 3 roky na mateřské, pak na pracáku bez práce ) ?
= otec je hajzl, protože nechce přijít o práci ( jen tak lážo plážo zaplatí inkaso bytu, měsíční splátky na půjčku atd. - když tyhle věci nezaplatí, budou bydlet a existovat asi pod mostem, ale bude mít u sebe 2 děti ve střídavé péči, nebo 1 dítě natrvalo ) ?

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (1.4.2014, 7:59)
Otec dětí je váš syn, takže samozřejmě že ho vidíte v jiném světle a snachu také. Třeba je to celé úplně jinak - nemám ráda zaujaté názory proti jedné osobě a ten váš názor prostě zaujatý je. Třeba tady na MMB je spousta takových maminek, jak popisujete - 7 - 8 měsíců těhotenská nemocenská, 3 roky na mateřské, pak na pracáku bez práce - ale to neznamená, že jsou to špatné matky. A to, že snacha chce udělat to co chce, to neznamená že by byla automaticky špatná. Kdyby si váš syn a otec dětí snažil upravit pracovní dobu tak, aby zvládal případnou střídavou péči (samozřejmě asi s vaší pomocí), bylo by to mnohem lepší, ale nemůžete soudit jen matku, když váš syn "jen" chodí do práce. Muži to mají v mnoha věcech o tolik jednodušší, než ženy....

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (1.4.2014, 20:10)
neznáte celou situaci, tak se nesnažte někoho obhajovat. A kde žijete ? že by bylo možné si tam u vás zaměstnavateli nadiktovat svou pracovní dobu ? U nás to je tak, že když nemůžeš, nemusíš, na pracáku čeká na tvoje místo fronta nezaměstnaných.

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (1.4.2014, 20:12)
Jak tedy chcete aby celá situace byla vyřešena, obě děti u matky, obě u otce střídavka nebo jak?

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (1.4.2014, 20:29)
když se děti rozdělí, budou si cizí, měly by zůstat spolu. Jestli syn nesežene jinou práci, není z časových důvodů schopen mít ve své péči žádné dítě = a protože podle jedné komentátorky - je to věc jen otce a matky ! takže babičky a dědové se nepočítají ! zbývá univerzální řešení = děcák. Prima že ?

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (31.3.2014, 23:25)
Ludmilo,už to nechte být,stejně vám to náladu nespraví....svět se nezboří,život půjde dál a cesta se vždycky nějaká najde,ikdyž to nebude med.Vnoučata vám zůstanou,a jak se s tím poperou jejich rodiče,na tom nic nezměníte (F)

ODPOVĚDĚT
Jitka K. (kalafunka3) ID 119508 (31.3.2014, 16:11)
mě se to taky nelíbí, ty komentáře. Matka která se vzdá dětí v jejich prospěch je prostě matka.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (31.3.2014, 14:18)
Jééé Tebe tu ukamenují (H) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (31.3.2014, 14:20)
,-) hele zatím žádný ohlas :-) :-) Bojím, bojím :-D

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 30149 (31.3.2014, 15:00)
neukamenují,taky jsem napsala menšinový názor,ať nesoudí předem bez znalostí detailů a žijuuu,a i kdyby nějaký ten šutr přiletěl,za svým názorem si stojím i tak.

ODPOVĚDĚT
Miluše V. (etula) ID 31493, mimibazar.cz/etula (31.3.2014, 1:06)
Také bych se přikláněla raději ke střídavé péči, nejlépe děti na jednom místě a střídat se rodiče.

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (31.3.2014, 8:47)
to tak praktikují teď,s tím novým se ve volnu schází co by vdaná paní, po rozvodu by se scházeli oba rozvedení ...

ODPOVĚDĚT
Monika D. (monapupp) ID 259238, mimibazar.cz/monapupp (31.3.2014, 18:19)
Ludmilo a není jedno kdo se s kým kde a jak schází?? :-$ Řekla bych, že by jste je měla oba podržet i když to nebude lehké.. Je to přeci jen matka a otec Vašich vnoučat. To že někdo jde za svým srdcem jinam...ať jde. Já bych děti nechala pospolu a rodiče ať se domluví, kdo je bude mít v péči..zda oba nebo jen jeden.. Závazky jsou obou ať je chtěl kdo chtěl a Vy buďte oporou a rozhodnutí nechte na nich. (F)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (1.4.2014, 20:17)
podle vašeho názoru usuzuju, že máte hned několik milenců = je přece jedno, kdo se s kým kde a jak schází ! a rodiče vašeho manžela a manžel samozřejmě taky ! vám takové mrouskání schvalují

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (2.4.2014, 22:32)
Tak teď už se nedivím Ludmilo vůbec ničemu a snaše docela fandím,zřejmě měla opravdu důvod odejít za hlasem svého srdce,možná by bylo na čase smazat celou tuhle hloupou diskusi,neb v ní nejde o nic jiného než si vylít vztek 8-|

ODPOVĚDĚT
Monika D. (monapupp) ID 259238, mimibazar.cz/monapupp (1.4.2014, 20:58)
:-D :-D :-D jo jo na každém prstu 10 a to počítejte i prsty na nohou. Já jen nesnáším tady to odsuzování kdo a jak a co. Je to jejich život.. Vy jste s nimi v ložnici nebyla, tak ať si dělají co chtějí. Chtěla jsem svým příspěvkem říci, že jsou důležité děti a vyřešit jejich život a ne řešit kdo s kým se jak schází. Jinak Váš úsudek je špatný. Možná kdyby jste místo mého zkoumání a usuzování spíš přemýšlela co je psáno mezi řádky a ne jen co jsem psala já (F)

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (1.4.2014, 20:22)
8-| 8-| už nevíte jak dál tak kolem sebe kopete a urážíte druhé, pokud by měl někdo usuzovat dle vašich příspěvků tak to zřejmě taky nebude zrovna lichotivé hodnocení (zip)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (1.4.2014, 20:45)
jaké urážení ? jsem jen napsala, co se dá vyčíst z jejího komentáře vyčíst mezi řádky

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jana O. (jenny) ID 11463, mimibazar.cz/janao (30.3.2014, 23:38)
..není to dávno, kdy tady v poradně byl stejný dotaz od matky dětí, měla pod tím svým spoustu komentů, jasně nikdo ji nechválil, ale všichni se jí snažily poradit ze svých zkušeností jak to rozdělené děti snášejí kdo to zažil na vlastní kůži apod, ale nikdo jí nenadával jak to mohla udělat,že se to nedělá apod, že by jí někdo vpálíl, že to co chce udělat se prostě nedělá tam nebylo, tady najednou všechny odsuzují...nikdo z vás neví co mezi těmi mladými bylo, jestli neměla důvod...co já vím..třeba neměla, třeba jim to nefunguje tak j jak by chtěla, ono by to chtělo vyslechnout obě strany ...ano, já si také neumím představit odtrhnout od sebe sourozence, ale tohle by si měli vyřešit oni dva, ta paní co tu tenkrát psala dotaz..té to také jedno nebylo, jenže jedno dítě prostě s ní jít nechtělo, byla z toho samotná nešťastná (F)

ODPOVĚDĚT
Hana N. (HankaN) ID 50703 (30.3.2014, 22:38)
Která máma chce rozdělit své děti? Co řekne tomu, kterého dá otci - tebe miluji méně? Dělá se mi špatně... Radši budu celý život sama, škudlit každou kačku, bydlet v mini bytě... než abych se vzdala jediného ze svých dětí (mám 3). No, asi by měli obě děti dát tátovi !!!!

ODPOVĚDĚT
Marie N. (majda2012) ID 459112 (30.3.2014, 22:33)
A proč to řešíte Vy? Toto je bohužel na domluvě mladých. Určitě není rozhodně nejlepší řešení to takto prezentovat. A pokud skončí vnuk u Vás jak sama píšete tak je mi ho i líto, je vidět už z vašich odpovědí, že jste zaujatá a nesnesete jiný názor než ten Váš. Nikdy není chyba jen na jedné straně, ale to už málokdo přizná.

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 23:08)
já nic neřeším, zatím čekám, jak to dopadne. A ptala jsem se, jestli je možné aby děti rozdělili, podle návrhu matky. A jestli by nakonec vnuk skončil u nás, tak si myslíte, že mně se to netýká ?

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (31.3.2014, 23:12)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Kateřina O. (katerina-kaca) ID 346730, mimibazar.cz/katerina-kaca (30.3.2014, 21:14)
přemýšlím co by mne donutilo se v případě rozvodu vzdát jednoho z dětí ..... jsem asi blbá nebo extra mamička ,ale nic na světě by mě nedonutilo děti rozdělit .... už dost na tom ,že rozvodem se jim svět otočí úplně naruby :-|

ODPOVĚDĚT
Lucie H. (Lulumac) ID 320275, mimibazar.cz/lulumac (30.3.2014, 20:33)
Dobrý večer.. Nemám zkušenost s rozdělením dětí - co se rozvodu týká...ale, umřela mi maminka, když mi bylo 11 let, bratrovi v tu dobu bylo 5 let. Bohužel jsme měli každý jiného otce, takže nás rozdělili. To se však zřejmě nemělo stát.. neznám sourozenecké pouto, jsme si hodně ,,cizí,,. Prostě to není ono!! Je mi to moc líto, ale v podstatě si nemáme co říct... Toť pouze z mé zkušenosti, pokud to jde, sourozenci by měli být spolu :-( :-( :-(

ODPOVĚDĚT
Radka N. (Dadia) ID 117678, mimibazar.cz/dadia (30.3.2014, 21:31)
Lucko, naprostý souhlas! (F)

ODPOVĚDĚT
Lucie H. (Lulumac) ID 320275, mimibazar.cz/lulumac (30.3.2014, 20:38)
Sakra, proč mi nejde přečist si další stránky komentíků... jde Vám to?
:-@

ODPOVĚDĚT
Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (30.3.2014, 21:14)
Lucko mě to jde (L)

ODPOVĚDĚT
Radka N. (emma142) ID 276387 (30.3.2014, 19:42)
Na to přeci nejde takhle odpověďět- nikdo tady přeci neví jak to ve skutečnosti je- proč matka odchází- neměla možnost k tomu nic říct, jak to ve skutečnosti mezi manželi funguje- když tady čtu reakce na matku kterou nikdo nezná a neví čím si prochází *-)
- určitě se jí nezastávám ale je to pohled jen z jedné strany (N)

ODPOVĚDĚT
Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (30.3.2014, 19:31)
Já bych nerozdělila! Ne dobrovolně. Volila bych raději střídavku, i když ani tento způsob "pendlování" s baťůžky se mi nelíbí. Žádné rozhodnutí asi v této situaci není ideální +o( :´(

ODPOVĚDĚT
Radka N. (Dadia) ID 117678, mimibazar.cz/dadia (30.3.2014, 16:32)
Reálné to rozhodně je, protože já to tak měla. Rodiče se rozvedli, když mi bylo 6 a když mi bylo 12, tak si mě táta vyžádal soudně do péče a sestra (o 3,5 roku mladší) zůstala u mamky. Když jsem si pak v osmnácti sbalila tašky a chtěla se vrátit k mamce, sice mě samozřejmě přijala, ale už měla jiný život a já si připadala jak cizinec. S tátou jsem pak x let nemluvila. Mně tento způsov připadá hodně nešťastný. Nevím, jestli tohle vůbec může fungovat bez citových ztrát...

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 18:13)
Díky , že jste se podělila se smutným zážitkem. Věřím, že dítě má z toho trauma na celý život.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (30.3.2014, 14:25)
Tak já si hlavně myslím, že neznáme pohled druhé strany a není dobré házet špínu na někoho, kdo tady nemá možnost se bránit a taky proč...je to jen a jen věc matky a otce. Mají šanci se dohodnout a pokud ne, rozhodne soud. O střídavé péči osobně nemám bohužel moc iluzí a rozhodně se pro všechny děti nehodí...prostě budou muset hledat kompromis přijatelný pro oba, jsou přece dospělí a bohužel o svých dětech a svých záležitostech mohou rozhodovat. (F)

ODPOVĚDĚT
Klára C. (abril) ID 89950, mimibazar.cz/abril (30.3.2014, 14:12)
nedávno to tady řešila paní... není to náhododu právě ta snacha?? ale psala, že syn chce být s otcem, ne že to chce ona.....

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.3.2014, 13:38)
Chtělo by to znát verzi té snachy.
Podle tazatelky navrhla snacha i střídavku - otec nesouhlasí. Jak se chce na péči o děti otec podílet?
Ale to je všechno na dlouhé debaty.
Myslím si, že je to věc těch dvou jak se k situaci postaví. Tchýně by to asi neměla ventilovat na netu - na veřejném webu.

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 14:05)
já jsem potřebovala vědět, jestli je normální a běžné takové rozdělení sourozenců a to dobrovolně a vlastní matkou ... a když si snacha na veřejném webu klidně zvěřejní svůj nový vztah, tak já tady neprozrazuju žádné tajemství

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.3.2014, 18:35)
Tak asi je jasné i Vám, že běžné to není - k tomu nepotřebujete kývání davu.
A to že si snacha zveřejní svůj vztah je jen a jen její věc. Vy zveřejňujete věci týkající se snachy a to už tak košer není (H) ,-)

Tohle si musí vyřešit syn se snachou a čím mín lidí jim do toho bude pindat, tím líp.
(F)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 19:12)
Jarko, vy musíte být podobný případ, že se do mně tak obouváte *-)to, že si snacha za manželovými zády zveřejňuje svůj poměr s dotyčným, je fakt její věc ?
A pindat můžu, protože je asi možné, že vnuk skončí u nás *-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.3.2014, 21:36)
Ano, to že si snacha zveřejňuje SVŮJ poměr je JEJÍ věc. Kdyby zveřejňovala Váš poměr, byla by to drzost a strkání nosu do věci do které jí nic není.
Tolik k poměru.
Co se dětí týče - je smutné, že se rodiče nedokáží dohodnout. Je smutné, že rozchod rodičů v drtivé většině odnese právě dítě. Ale vyřešit si to musí jen a jen rodiče.
Kde se do Vás obouvám? To že jsem jedním dechem neodsoudila Vaší snachu a neřvu tu do světa jaká je to macecha - tím se do Vás obouvám? Neznám Vaši snachu, nevidím tedy důvod ji soudit. Co člověk to nějaký příběh a ne všechny ty příběhy jsou jako z pohádky.

ODPOVĚDĚT
Soňa N. (fearold) ID 136975 (31.3.2014, 13:54)
Naprosto s Vámi souhlasím.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (31.3.2014, 9:21)
No asi tak nějak jak jste to napsala. *-) ani nevím co by bylo tedy ideální pro paní aby se s dětmi stalo, aby zůstaly obě u matky, nebo u otce, nebo střídavka :^) mám s příspěvků od paní tady jediný pocit (zip) (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (30.3.2014, 19:56)
*-) a vy si to představujete tedy jak, že si obě děti nechá matka, nebo obě otec nebo jak by to bylo pro vás ideální

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (30.3.2014, 13:48)
Jarko, nevím, jaké máte osobní zkušenosti se střídavou péčí, ale tento druh výchovy je velice náročný a vyčerpávající a složitý a a vyžaduje naprostou 100% schopnost se dohodnout i na maličkostech obou rodičů (to by se ale pak nemuseli rozvádět). Myslím, že tazatelka je velice nešťastná z toho, jak mají podle matky jejich vnoučat být tito vychovávány a její obavy a zájem naprosto chápu. Možná by bylo Vaší matce jedno, jak budou vychovávány Vaše děti, ale takové vztahy nejsou ve všech rodinách, pokud se pak takové komunitě, kde je jinému jedno jak kdo žije, dá říkat rodina......

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (30.3.2014, 18:50)
Kájo, chápu, že střídavka může být pořádný mazec (především pro dítě), ale někde to prostě jinak nejde. Oba rodiče mají stejná práva a samozřejmě stejné povinnosti ke svým dětem. A nejsou-li dospěláci schopni se dohodnout, soud ke střídavce logicky přikročí.

Tazatelka psala, že snacha nabízela střídavku - syn se k tomu neměl. No nevím, ale asi když chlap vidí, že máti má tendence děti rozdělit, neměl by být první co udělá možný i nemožný jen aby k rozdělení sourozenců nedošlo? Byť za cenu toho že si o děti do péče požádá on?

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 19:27)
*-) možné věci jdou dělat, nemožné jde jen v pohádkách *-) doufám, že nejste nějaká soudkyně *-)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 14:24)
Karolíno, děkuju (L)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (30.3.2014, 15:20)
Nemáte za co, to že máte starost o své vnoučata, je naprosto přirozené a logické a jako matce Vám není jedno, jak Vaši potomci (kterými Vaše vnoučata jsou) budou žít. Přeji Vám pevné nervy! (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 18:01)
pevné nervy možná mám, spíš mám obavu o syna. Je to bezvýchodná situace. Finanční i citová. Jestli se děti rozdělí, tak se úplně odcizí, jak píše z vlastní zkušenosti Radka N.

ODPOVĚDĚT
Markéta L. (Grétka) ID 14862, mimibazar.cz/margaretka (2.4.2014, 15:11)
a proč si je syn nenechá obě ? Já jako mamka dvou kluků rozumím tomu, že jedno dítě by mohlo chtít být s jedním a druhé s druhým rodičem. Ale jako mamka bych nemohla odejít k novém příteli jen s jedním dítětem, protože on také jedno má, proč - aby byly náklady fifty fifty ... *-) ??? Co tomu to "odstrčené dítě jednou řekne, že se ho matka vzdala, aby mohla dělat mámu "cizímu" ? A co tomu jednou řekne to "chtěné"...

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Olga B. (Michellinka) ID 169408, mimibazar.cz/michellinka (30.3.2014, 13:29)
No tohle nepochopím.... jak může dát máma přednost chlapovi před svým dítětem :-S Reálné podle zákona bohužel asi její rozhodnutí je. Otázkou je, co to s dětma do budoucna udělá. (zip)

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (MiTiMa) ID 9170, mimibazar.cz/mitima (30.3.2014, 12:39)
Chudák to starší dítě, které matka takhle "obětuje". Pro to dítě to musí být strašný pocit, i když se může tatínek starat sebelíp. Navíc je to ještě v 8 letech dítě poměrně malé a nedokáže si to v hlavě srovnat. Je mi jich moc líto :´( Sama jsem rozvedená, s novým manželem máme syna, dcera s ním vychází skvěle, stýkáme se i s ex, slavíme společně narozeniny, navštěvujeme se, vše funguje a děti jsou v klidu. Vaše snacha je pěkná Bůůůů (nechci být moc hnusná), ale snaží se to vymyslet jen pro zjednodušení svého života a financí a na starší dítě kašle (N)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 12:25)
Dobrý den milé rádkyně (L) moc vám všem děkuju za váš čas a ochotu, napsat komentář. Možná si to všechno přečte ta mamka, které se to týká.Je to moje snacha. Nápad rozdělit děti je její, ještě byla varianta = střídavá péče. Syn do práce dojíždí a dělá 12 ihodinovky, tak se jí zeptal, jak by to měl dělat ? Prý si má sehnat 8ihodinovku ... A ještě mu dala k podpisu nějakou předrozvodovou smlouvu, kde jí měl syn podepsat, že celý jejich manželský dluh = 900000 kč na byt = bude splácet pouze on. Naštěstí jí to nepodepsal a už ani nečetl dalších několik stránek smlouvy - dohody. Takže taťka měl mít staršího syna, byt a celý dluh. Ona by se odstěhovala s 1 synem a bez dluhů, alimenty by nemusel nikdo nikomu platit.

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (30.3.2014, 13:19)
Tak mě její návrhy špatné nepřijdou-komu zůstane byt,ten ho přeci splatí.A s jakým řešením přišel syn?A matka si práci jinou najít může,aby se byla schopna postarat o dvě děti?Takže je jasné,že na každém řešení je pro a proti a je potřeba promyslet každou variantu a ne hned odsuzovat.Věřte,že stokrát horší je,když matka odejde od dětí,nechá dluhy a nestará se vůbec o ně vůbec,neb je to alkoholička(případ z mé rodiny). (L)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 14:17)
nechtěli bydlet v nájmu, snacha si ten byt vydupala, přesto, že jim všichni říkali, že toho placení bude moc a že to finančně neutáhnou. Podle mně by bylo spravedlivé, aby si ten byt s dluhem nechala snacha, když ho tak moc chtěla.

ODPOVĚDĚT
Petra S. (petula.s) ID 31907, mimibazar.cz/hnizdecko (30.3.2014, 19:19)
No, nenapadlo Vás, že třeba ani tak neodchází za hlasem svého srdce, jako spíš za chlapem, který nemá maminku pořád za zády a nekecá mu do věcí, které by si manželé měli řešit spolu? *-)
"Všichni" jim radili, jestli koupit byt - asi včetně Vás, že? Podle Vás by bylo spravedlivé, podle Vás by si měli děti rozdělit tak a ne jinak,...

Možná kdybyste syna a snachu nechala v klidu, dohodli by se třeba sami, rozumně.

ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603, mimibazar.cz/eva567 (30.3.2014, 21:10)
Petro i kdyby šla dotyčná pryč od manžela,kvúli tchýňi která ji stojí za zadkem,tak by asi určitĕ brala obĕ malé dĕti sebou a né že si hodí kostkou které zůstane s ní a které bude s tatínkem.... +o(

ODPOVĚDĚT
Petra S. (petula.s) ID 31907, mimibazar.cz/hnizdecko (30.3.2014, 21:30)
Ale vždyť tohle je jen nějaká úvaha, nejspíš zprostředkovaná ještě přes syna +o(, paní si jen potřebuje zanadávat na snachu a potřebuje utvzení od davu o tom, jak je strašná matka,... Kdo ví, jak je to ve skutečnosti. Stejně by to soud nedovolil, pokud to není nějaký extrémní případ :-(

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 19:41)
Petro S, jste vedle , vaše jasnozřivost se netrefila. Oni se s námi o ničem nikdy neradili, my jsme jim do ničeho nekecali. Radili se u kamarádů a kamarádek, i u finanční poradkyně, takže i přes různá varování to dopadlo takhle. A jak jste přišla na to, že já chci , aby si děti rozdělili ?! *-)

ODPOVĚDĚT
Marianna B. (Marynka) ID 79280 (30.3.2014, 18:52)
syn moze ist k Vam byvat,alebo si najst financne menej narocny podnajom,byt na hypoteku predat a splatit dlh...

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (30.3.2014, 22:41)
u nás je bytů nadbytek, nikdy se to neprodá za nákupní cenu, hypotéka ten byt zdražuje ještě o X desítek tisíc korun *-)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (30.3.2014, 14:52)
Tak i na tom se musí dohodnout oba dva,a když kdysi syn na koupi bytu přistoupil,nelze to teď brát jakože si ho vydupala.Pokud dobře čtu mezi řádky,cítíte v sobě touhu bojovat za syna,což je naprosto přirozené...nicméně,myslím že bude nejlepší smířit se s tím,jak se dohodnou oni mezi sebou (F)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (30.3.2014, 11:39)
Jsem matkou dvou dětí (syn 9 a dcera 2,5), syna mám z prvního manželství, je díky urputnosti a lžím už 2,5roku ve střídavé péči, začala se realizovat, když se mi dcera narodila. Je to hnus, mám dvě děti na týden a pak jsem matkou jen jednoho a pak zase dokola. Bohužel vztahy s otcem jsou nulové, je to psychopat a tyran (i proto jsem od něj odešla, když bylo synovi 15 měsíců) a tak i synovi zakazuje kontakt se mnou, když je syn u něj. Takže týden o něm nevím. Nesmím mu zavolat, nesmím ho kontaktovat přes Skype, ani přes FB. Jsem z toho samozřejmě zoufalá a obě děti také, děti se milují, ale bohužel nemohou spolu vyrůstat. Proto jako máma, která toto má NE SVÝM ROZHODNUTÍM, ALE ROZHODNUTÍM SOUDU, nechápu, jak může "matka" schválně děti rozdělit. Myslím, že tato paní, o které je tady řeč, neví, do čeho se pouští!!!!!!

ODPOVĚDĚT
Andrea N. (honeydew) ID 371249, mimibazar.cz/honeydew (30.3.2014, 11:59)
Karolíno, to je otřesné, toto opravdu rozhodl soud? Měla jsem to podobně, ale právě z důvodů mladšího sourozence mi staršího syna svěřili do péče (otec chtěl střídavku). Nedá se s tím něco dělat, vždyť to pro to dítě nemůže být dobré, že Vás ani nemůže během toho týdne kontaktovat a otec o Vás mluví špatně *-)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (30.3.2014, 12:19)
Soud na Praze 5 - přesně JUDr. Bartoníčková ví, že má doma sourozence, kterého miluje, ví, že syn dvěma sociálním pracovnicím řekl, že chce být u mě a u sestry, že chce být v kontaktu se mnou i sestřičkou. Bohužel soudkyně je zřejmě podplacená (už roky), nebo se bojí špinění svého jména po netu nebo v Reflexu magorem Jiřím X. Doležalem. Ex je příznivcem Spravedlnosti dětem, Unie otců, Střídavka - tyhle sdružení sjednocují právě tyhle magory, co týrají své manželky, které je ve finále opustí (já odešla pi roce po porodu s 48kg a denním zvracením, psychika v prdeli), a pak své zraněné ego léčí na dětech tím, že je matkám seberou......... Tohle všechno právě soudkyně ví a tak dělá vše tak, aby vyhověla jemu a neposlala si ho proti sobě. Má v posudku schizofrenie, deprese, úzkostná bolest, že není schopen se v jednání řídit principem reality, ale NIKOHO TO NEZAJÍMÁ A VŠICHNI CHTĚJÍ MÍT KLID, ABY

ODPOVĚDĚT
Lucie H. (Lulumac) ID 320275, mimibazar.cz/lulumac (1.4.2014, 13:38)
No pane bože, to je hnus!!!! Je mi z toho úplně smutno a to Vás ani neznám...

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Jezecek2007) ID 194019 (30.3.2014, 14:34)
Kájo,jen jsem dočetla a bolí mě žaludek.Také tvrdím že většina otců v těchto sdruženích jsou ma...oři,lidé psychicky nevyrovnaní,nemocní,kteří nemůžou na manželku,tak jí ubližujou přes děti,které se nemůžou bránit.A zaobalují to nádhernými slovy o právech dětí na oba rodiče stejným poměrem.

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (30.3.2014, 11:29)
Pokud se na tom rodiče dohodnou, je to velmi reálné. Pokud jeden z rodičů s rozdělením dětí nesouhlasí, bude záležet na posouzení a rozhodnutí soudu - to se dopředu nedá odhadnout a už vůbec ne bez znalosti situace.
Jiná otázka je, jestli je rozdělení pro děti dobré - ale na to jste se neptala.

ODPOVĚDĚT
Celkem: 58 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3 další >>