Kabelka značka Gabol
Holky moc prosím o radu, je to 2 měsíce co jsem si koupila kabelku skoro za 1000 Kč a po měsíci a půl nošení a to minimálně,se mi začala loupat vzadu koženka, kabelku jsem reklamovala, ale rekl. mi neuznali, že prý neumím kabelku nosit, co teď?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 6 komentářů
Zuzana H. (ZuziH) ID 45401, mimibazar.cz/zuzih (28.10.2014, 20:05)
Já takhle měla problém s adidaskama za 3,5tis. Kč kupované na pěší zoně v Praze ve značkovém obchodě Adidas. "Uběhly" asi jen 100km, přes zimu nechodím ven běhat, tak od nákupu oběhl zatím půl rok. Reklamaci odmítli. Že prý jsem běžecké boty nosila na tenis - byli lehce "zaoranžovělé" - že prý jsou od antuky. Ale u nás na chalupě je prostě oranžová půda / bahno, tak byly od toho, tenis nehraju. Fakt jsem se naštvala, jindy bych se na to vykašlala, ale u tenisek za 3,5tis!!!!! a v podstatě nových!!! Rozhodla jsem se bojovat. Našla jsem si na netu několik kontaktů na soudní znalce obuvi, napsala jim, že potřebuji znalecký posudek, většinou chtěli cca 500Kč, to jsem byla ochotná vzhledem k ceně bot dát. Pak mi jeden napsal, že mi za 200Kč udělá "předběžný posudek". Šla jsem zpátky do Adidasu, nechala si zavolat vedoucí, co mi předtím reklamaci zamítla (ani to nikam neposílali, zamítla to prostě

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (kombloudek) ID 101237 (13.10.2014, 11:28)
Byla bych nekompromisní.Oni jsou povini reklamaci přijmout.Obraťte se na Čoi ať vám poradí jak postupovat když vám prodejce odmítá vzít zboží k reklamaci a zmínila bych i jednání prodávající.

ODPOVĚDĚT
Gabriela K. (GabcaK) ID 6002 (13.10.2014, 8:13)
Zkusila bych napsat i sem : http://www.vasestiznosti.cz/?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=5-Vasestiznosti-SN&utm_content=Problemy+pri+reklamaci? (F)

ODPOVĚDĚT
Alena S. (Alisek730) ID 430789, mimibazar.cz/alisek730 (12.10.2014, 16:55)
Ano, budu na mailu.

ODPOVĚDĚT
Marie H. (majulenka) ID 33153 (12.10.2014, 16:22)
mě takhle odbyli jednou s reklamací pekárny, napsala jsem jim své odůvodnění a řekla, že nesouhlasím s tím, co píšou a že se tedy zeptám na ČOI a SOS; asi za dva dny mi volal pán, moc se omlouval, že si to s dotyčnou korespondentkou vyřídil a že mi vrátí peníze a jen tak mezi zuby mi řekl, to víte, Čína, přestože se jednalo o zn. Moulinex....takže bych to zkusila takhle (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (kombloudek) ID 101237 (12.10.2014, 15:51)
A dali vám v prodejně lísteček k údržbě a nošení kabelky?Něco jako dávají k botám..

ODPOVĚDĚT
Alena S. (Alisek730) ID 430789, mimibazar.cz/alisek730 (12.10.2014, 16:04)
To mi dali, ale není tam napsáno, že se kabelka nemůže nosit přes rameno, jako crossbody. Nosila jsem jí minimálně, většinou jen cesta do školky a ze školky s kočárkem pro dcerku.
Když jsem paní co mi kabelku posuzovala volala mobilem, tak byla arogantní a skoro sprostá, přesně tak jak vypadal ten reklamační protokol od ní.

ODPOVĚDĚT
Jitka B. (jitkaba) ID 358199 (12.10.2014, 16:45)
Dovozcem značky Gabol je firma Redo,reklamace neradi uznavaji, mám vlastní zkušenost , více na email.

ODPOVĚDĚT