Rozbité KŘEHKÉ = foto je ilustrační
podání reklamace trvalo asi 60 minut, rozhodnutí bude za 14 dnů, více v komentáři
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 6 komentářů
Jeanetta R. (grimly) ID 292188 (28.1.2011, 2:27)
:-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-| :-| :-| 8-| 8-| 8-| :´( :´( :-S :-S :^) :^) :-( :-( 8o| 8o| 8o| (child12) (child12) (child12) (child12) (nejdeto) (nejdeto) (palice) (palice) drzim palceky mlsounecku nech to dobre dopadne (Y)

ODPOVĚDĚT
Dita H. (ditahl) ID 61786 (26.1.2011, 21:40)
Pokud měl balík víc než 12 kg, tak poslat křehce nejde. Mě takto přišly kořenky a taky manželovi na poště řekly že reklamace nepřichází v úvahu, že to měla paní líp zabalit a poslat křehce. Jenže zabalený to bylo dobře a křehce to nešlo. Tak jsem si tam na ně byla odpoledne dupnout a najednou to šlo. Nechala jsem si vyplatit celou částku, na kterou to bylo pojištěný. Posílají to na schválení do Českých Budějovic a proplatiy mi všechno. Příjde složenka :-)

ODPOVĚDĚT
Jiří a Blanka B. (Bubalka) ID 38457, mimibazar.cz/bubalka (26.1.2011, 22:14)
já zítra posílám balík s keramikou, podle mě váží tak 15 kg, mám to skvěle zabalené,i pet lahve kolem , ale jelikož to není do 10 kg, tak z toho mám strach, když se něco rozbije, zda to vyreklamuji, když to nejde poslat jako křehké....???? Vám to uznali ????? (F)

ODPOVĚDĚT
Dita H. (ditahl) ID 61786 (26.1.2011, 23:27)
jo. uznali, vrátili mi celou částku, na kterou to bylo pojištěný. jelikož jsem paní platila převodem, tak jsem dostala peníze já. Když jsem volala na tu jejich infolinku, tak mi poradili, abych na takto těžké balíky psala velkýma písmenama křehké, nebo pozor sklo. Za pokus se nic nedá, ale myslím, že to stejně nikdo nečte.

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (26.1.2011, 21:48)
(F) to jste mně potěšila (F) (L)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (26.1.2011, 11:38)
Určitě reklamujte na poště! Podle mně záleží na vůli vedoucí... Nám pošta přivezla domů postýlku a po rozbalení jsem zjistila, že je na jednom čele pěkný rýpanec. Zabalené to bylo jen v kartonu a pod ním tenký papír. Tak se manžel s čelem vydal na poštu. Samozřejmě měli problém s tím, že to bylo špatně zabalené, ale celkem v pohodě to proplatili prodávajícímu, který nám poslal nový díl. Přece jen, je to pojištěné a pokud je to posláno jako křehké, tak bych rozhodně peníze po poště požadovala. Co by asi tak udělali s neotevřeným chrastícím balíkem? Poslali zpět odesílateli 8-|? Ne, zaplatili by. A taky si myslím, že když si objednám talíře, skleničky atp. nové někde v internet. obchodě, tak to nikdo nebude extra vycpávat vším možným a prostě se zbožím poslaným jako křehké se podle toho musí zacházet.

ODPOVĚDĚT
Dana F. (danuscha) ID 81590 (26.1.2011, 14:19)
Mi řekli na Poště, že balíky zaslané jako "křehký" jedou vlakem a tam to bohužel nikdo nekontroluje, tak si dovedete představit, jak takový "křehký" balík cestuje :-|. Možná na Poště s tím zacházejí slušně, ale jak balíčky dají do vlaku... (zip)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (26.1.2011, 15:38)
Danuško, to je přeci ale bohužel jejich problém. Vy si zaplatíte službu, za křehké připlatíte, tím pádem oni jsou povinni to v pořádku doručit. Jakým způsobem, to Vám může být jedno. Oni si musí zajistit takové podmínky, aby splnili to, za co dostali zaplaceno. Pokud to nesplní, logicky musí nahradit škodu. Balíky jsou přece pojištěné. Podle mně se prostě vedoucí nechce nic řešit, ale i od toho tam je.
Nedalo mi to a koukla jsem na webovky ČP a v poštovních podmínkách jsem nenašla žádná pravidla ohledně balení balíčků ani vyřizování reklamace. Já bych tedy chtěla vidět černé na bílém, kde je stanoveno, jak má být balíček zabalen, aby to odpovídalo podmínkám reklamace s uznáním vrácení peněz.

ODPOVĚDĚT
Jiří a Blanka B. (Bubalka) ID 38457, mimibazar.cz/bubalka (26.1.2011, 13:45)
Paní Jarko, nedá mi to nenapsat Vám. Posílám keramiku a sklo už přes 6 let, velmi často.
Bohužel, v naší republice je nutné i balíčky označené jako křehké balit víc, jak velmi pečlivě !!!! I když balík poslaný jako křehce zabalím opravdu perfektně, pošta si s těmito balíky dělá co chce. I na poště Vám řeknou, že Křehký balík by měl vydržet bez poškození pád z 1 metru. Ne na každé poště s těmito balíky zacházejí, jak mají-ono to těm pracovníkům na překladištích , si myslím, je úplně jedno, zda to dojde celé, nebo rozbité. Oni škodu hradit nebudou.
Já zase nebudu líná a zablím to, rozhodně tím předejdu zklamání kupující a ušetřím jí nepříjemné situace s reklamací.
(F) (F) (F) Blanka

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (26.1.2011, 15:16)
Blani, to je fajn, že si s balením dáte práci a tak by to mělo být (Y). Nemyslím si ale, že balík vystlaný čímkoli by vydržel pád z 1 metru 8-|, to je podle mně nesmysl. A to, že si s balíky pošta dělá co chce? Tak ať si taky nese následky svého konání a škodu platí. A že by to v České Republice nefungovalo? Ale ano, jen to lidi nesmí vzdávat. PPL nám vezlo indukční desku, cestou to rozflákali a pán volal, že nám to veze, ale nepřiveze :-), omluvil se a za pár dní přijeli s novou. Reklamaci si vyřešili sami. Před chvílí mi přivezl TopTrans televizi, tak jsme ji s pánem pěkně vybalili ,-), měla jsem trošku strach ,-)

ODPOVĚDĚT
Jiří a Blanka B. (Bubalka) ID 38457, mimibazar.cz/bubalka (26.1.2011, 8:46)
ono opravdu záleží, jak to bylo zabalené.
Já balím křehké věci velmi pečlivě, i pet lahve vkládám na dno i zhora a vycpávám molitanem, polystyrénem , bublinkovou fólií,novinami ......
Pokud to bylo opravdu zabaleno nedobře, tak bych žádala zpět peníze po prodávající....její chyba !
zrovna nyní jem dobalila 3 keramické mísy a balení mi trvalo hodinu.

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (26.1.2011, 21:59)
odesílatelka ví, že se čeká, jestli reklamaci uznají *-) snad ví, že když pošta reklamaci neuzná, že budu chtít vrátit část peněz , za ty rozbité formy *-) (F) (hello)

ODPOVĚDĚT
Vlasta D. (Atuna) ID 112342, mimibazar.cz/atuna (26.1.2011, 8:47)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y)mohu jen potvrdit (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Martina K. (Martitina) ID 210948, mimibazar.cz/martitina (26.1.2011, 8:21)
Tak to mě tedy mrzí :´( :´( já neměla s reklamací sebemenší problém, za 4 dny jsem měla ve schránce složenku na peníze /ale pořád čekám, až mi odesílatelka vrátí poštovné :^) :^) /...nejste žádná podvodnice, když jste balík otevřela před nimi...nenechte se jen tak odbýt, to pošta vám rozbila zásilku, se kterou měla nakládat šetrně :-@ Spojila jste se s odesílatelkou?

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (26.1.2011, 21:50)
:-$ ano, odesílatelce jsem napsala, že je podaná reklamace (G)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (25.1.2011, 23:43)
zpráva pro ty, co mi chtěly pomoct : balík jsem si na poště převzala, rozbalila, a zjistila jsem, že je polovina věcí rozbitá. Paní vedoucí mi řekla, že to bylo špatně zabalené, v měkké krabici, nepřevázané provázkem, že mi reklamaci neuznají, že jsem ten balík neměla otvírat, když v něm chrastilo, a že nejlepší řešení by bylo, vrátit ho neotevřený odesílateli :-o :-o :-o :-o :-o tak jsem jí řekla, že ho chci reklamovat . Na té poště je to moje první reklamace, a připadala jsem si jako nějaká balíková podvodnice :-( :-( :-( takže za 14 dní se mám jít zeptat, jak to dopadlo (chripka) (chripka) (chripka)

ODPOVĚDĚT
Dana F. (danuscha) ID 81590 (26.1.2011, 14:15)
*-) paní vedoucí má divné chování *-) měla sepsat protokol, který se posílá, a teď si nejsem úplně jistá, ale myslím že do Prahy k posouzení a o víc se nestarat. A myslím, že provázek není vůbec nutný *-) jde o to, jestli tam byla mezi zbožím a krabicí výplň. Evidentně se paní vedoucí nechtělo nic řešit +o(. Liduš, nic si z toho nedělej, uvidíš, že reklamaci vyřídí (Y) (L) (L) (L) (L) (L) (hello)

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (26.1.2011, 22:11)
(L) Danuš, jsem z toho otrávená, ta vedoucí mně vytočila +o(

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (26.1.2011, 11:41)
Jo a jak by to ochránil ten provázek *-)? Vrátit odesílateli? Ano - přece ať si reklamaci vyřeší jiná pošta a jiná paní vedoucí :-D

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (26.1.2011, 22:04)
*-) na poště to nemají domyšlené = na jedné poště se ten balík klidně, s příplatkem, odešle jako Křehké, a když se to cestou rozfláká, tak na druhé poště hledají výmluvy, jen aby nemuseli platit. díky za rady (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Ladislava K. (vevey) ID 74972, mimibazar.cz/vevey (26.1.2011, 7:31)
:-|... :-| :-| :-|

ODPOVĚDĚT
Ludmila S. (mlsounka) ID 66324 (26.1.2011, 21:52)
(L) (@) (@) (@) (@) (@) (L)

ODPOVĚDĚT