Kočka od sousedů...
nám chodí dělat potřebu na záhonek a pak to zahrabe. Když to uklidím,tak je tam do týdne zahrabané další.JAK JI TO MÁM ODNAUČIT?
poslední fotografie v albu Kočka od sousedů...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 25 komentářů
Petra M. (cajla) ID 178056, mimibazar.cz/cajla (1.3.2012, 10:37)
nasypte na záhon kam chodí pepř

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (geoamona) ID 135018 (4.3.2011, 18:20)
Mne na tom všem hlavně rozčiluje, že když se někde mluví o kočkách, tak vždy je nadpis diskuse podobný tomu, co u této diskuse... A nemělo by to správně být obráceně? Např. "Jak zabránit, aby má kočka nelezla k sousedům?" Vsadím se, že takovou bych na celém internetu nenašla ani jednu +o(

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (4.3.2011, 18:48)
to je sice možné,ale já žádnou kočku nemám,tak proč byc ten název poradny psala jinak? *-)
Já jen chci,aby byly (X) (X)zdravé. Určitě sama víte,že paragraf se v dnešní době nevyplatí-v nejhorším Vás i propustí za časté paragrafii( u nás jak napotvoru nejsou holky nemocné zarás,ale po sobě)
*-)myslím,že už se to tu ztáčí někam jinam....

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (geoamona) ID 135018 (4.3.2011, 20:38)
Nééé, Renato, to jsme se špatně pochopily.... Já vím, že kočku nemáte. Ale chtěla jsem říct, že kdyby všecko mezi lidmi fungovalo tak, jak má, tak se správně mají ptát majitelé, jak mají zamezit svým miláčkům přístup na cizí pozemky a neměli by se ptát chudáci lidi, které cizí kočky sužují. Bohužel, to tak nefunguje. Někdo si pořídí domů kočku a už se o to, že ta kočka bude obtěžovat sousedy nestarají, místo, aby se starali, jak té kočce zabránit kadit u souseda... To nebylo nic proti Vám, Vy samozřejmě ptáte dobře (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (4.3.2011, 20:54)
to je právě to,kdyby všecko mezi lidmi fungovalo (L)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (4.3.2011, 13:36)
Jo a nevíte něco o takovémto odpuzovači http://shopiq.cz/elektricky-odpuzovac-hmyzu-hlodavcu-gx-06/? Jestli je i něco na kočky. Manžel říkal, že nám to jeho kamarád vyrobí, aby to fungovalo na kočičí sluch.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (4.3.2011, 13:33)
Já diskusi přečetla celou a celkem mně rozhořčila. Tedy ty dvě kočkodámy, které mně nepřipadají normální. Zcela souhlasím s názorem Lucie D. (geoamona) a reakcemi pod ní. Žiju ve městě, koupili jsme dům za pár mega, ovšem i se sousedovic kocourem. Kdybych to věděla, radši žiju v paneláku až do smrti. Nevadí mi pes druhých sousedů, i když štěká - neleze mi na pozemek. Horší je, že ten kocour je miláček a člen rodiny 8-|, sousedi jsou fajn a je mi jasný, že mu k nám chodit nezakážou. Bydlíme tam rok a přemýšlím, jestli kvůli tomu dělat dusno. Prodělala jsem toxoplazmózu, zahradu jsem chtěla kvůli (X) a dalším dětem a teď se mi tam ani nechce. Když vidím sedět tu odpornou hroudu chlupů na chodníku, čumí na mně a nic s ním nehne, radši tam ani nejdu. :-@

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (4.3.2011, 14:58)
Taky jsme bydleli na bytě a teď necelý rok bydlíme na domečku.
Taktéž jsem chtěla zahradu pro děti na hraní.Již několikrát jsem dětem z rýh na botečkách dolovala smradlavé (6)extrementy a myslela jsem,že se z toho i 8-| 8-|to byl smrad.
Nečekala jsem takovou odezvu.
dovedu pochopit obě strany,ale když už si někdo pořídí (@) (&)tak ať se o ni stará.Myslím,že kdyby si soused udělal pískoviště,tak by ta kočka chodila tam-ale to by mu tam smrdělo 8-|a on má tak krásně zarostlou zahrádku,sestříhaný trávník 2xdeně ho zalévá.....
My pro jistotu žádné pískoviště dělat nebudem,nebo k nám budou chodit všechny (@)z ulice

ODPOVĚDĚT
Jarmila S. (mhumhu) ID 91803, mimibazar.cz/mhumhu (21.9.2011, 14:09)
Dobrý den, Renatko,
máme podobný problém, sousedova kočka k nám taky chodí, i když já teď uvažuju o kočičce vlastní pro děti, ...ale to je vedlejší....abyste naučila kočku nechodit tam, kde si nepřejete....výborný je kajenský pepř...je to určitý druh chili koření, když ho (@) ucítí, je to pro její čumák nepříjemné a nevrátí se na ono místo...zkuste to, pro ochránce zvířat vzkazuji, že to není nic zdraví škodlivého pro danou kočičku....sama mám ráda zvířata a momentálně mám nabídku dostat koťátko pro naše děti,které zvířátka milujíí....bohužel (&) bysme raději, ale jsme doma až v pozdější odpoledne, takže ten by byl chudák...kočka je přece jen svobodný tvor :-) ...Renčo, ať se Vám dařííí! (L)

ODPOVĚDĚT
Jitka P. (Jitile) ID 81285, mimibazar.cz/jitile (3.3.2011, 11:30)
Taky jsem nečetla diskuzi až do konce :-$, ale přidám vlastní zkušenost. Nepomohlo NIC! Odpuzovací sprej, všechny možné rady. Oběhla jsem kuchyni, posbírala koření, nasypala na místa, kam chodily. Ráno bylo vedle hromádek koření nas.... :-@ (6). Byly to chuťovky, protože sousedi si moc s výživou koček hlavu nelámali.... Máme zahrádku 80m2 a sousedi měli 8 koček 8-| 8-| 8-|.
No bylo to skvělé!!!! Pustit na zahradu děti? Ani náhodou! Nejdřív udělat golfové hřiště a pak možná. Golfové hřiště odvozeno od jednoho rána, kdy jsem udělala do trávníku 18 jamek- jinak to posbírat nešlo 8o| 8o| 8o|.
Pořídili jsme si pejska a je celkem klid. Máme jen malého šmudlu, kterého by každá kočka přeprala a je pořád doma. Ale i tak ho cítí a dají pokoj!!!

ODPOVĚDĚT
Petra V. (Petrav) ID 2178, mimibazar.cz/petrav (3.3.2011, 10:56)
vyzkoušejte vápno...posypat místa, kam nemají chodit. Na pejsky to funguje(i hovínka se tím vápnem zničí). Na kočičky ale nevím, jestli to učinkuje... (F) (F) (F)

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (geoamona) ID 135018 (3.3.2011, 10:24)
Nečetla jsem úplně celou diskusi, ale také se vyjádřím. Podle mne, když si někdo pořídí zvíře, má za to zvíře brát celou odpovědnost s tím, že to zvíře nebude obtěžovat ostatní. A podle mého to platí i o kočkách. Pokud si budu chtít pořídit kočku, měla bych i zařídit to, aby neobtěžovala ostatní. A nebo je snad normální pořídit si psa a nechat ho kálet na sousedovic pozemek? Pokud někdo nedokáže zařídit to, aby kvůli zvířeti které vlasníme, něměli sousedi znečištěný pozemek, tak ať si ho radši nepořizuje. A argumenty, že to je přeci kočka, mě nezajímají....

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (geoamona) ID 135018 (3.3.2011, 10:27)
... A nebo pokud si někdo bude chtít pořídit kočku, ať se zeptá v okolí, jestli jim nebude vadit, že jejich kočka bude chodit kálet na jejich pozemek. Protože proč mají ostatní "trpět" a investovat peníze do různých věcí na odpuzení koček, které si pořídil někdo jiný? Nejsem proti zvířatům, vadí mi přístup lidí. Lidé, kteří neberou za svá zvířata zodpovědnost a svádějí to na to, že to je od přírody normální, jsou vůči ostatním nefér. ... A ještě, abych se vyjádřila k otázce: Četla jsem, že na kočky pomáhá zde doporučovaný pepř, bohužel sama jsem jej nezkoušela.

ODPOVĚDĚT
Andrea C. (AndikC) ID 51609, mimibazar.cz/andikc (3.3.2011, 13:19)
Souhlas (clamp)
my máme ale jiný a neřešitelný problém-toulavé kočky které krmí sousedka z vedlejší bytovka-ale nám lezou po autě ,že je oťapané mi je jedno,ale ten pošklrábaný lak :-@

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (3.3.2011, 13:16)
Souhlasím. (Y)

ODPOVĚDĚT
Lenka Š. (Malstep) ID 190843 (3.3.2011, 10:34)
Lucko, ač jsem nečetla celou diskuzi, musím s Vámi na 100 % souhlasit (Y) .... také máme problém se sousedovic kočkou a když jsem se ohradila, že nám skáče na nové auto a je poškrábaný lak, tak mi bylo odpovězeno, že jsem se neměla stěhovat na vesnici, kde je jasné, že jsou kočky a že jsem se měla odstěhovat do města (6) .... a to nemluvě o nechutných chlupech na naší rohožce a polštářcích na terase +o(

ODPOVĚDĚT
Eva C. (Evička75) ID 39666, mimibazar.cz/evicka75 (3.3.2011, 14:54)
O rohožce mi povídejte.....jsme si kopili drahou novou krásnou veselou rohožku v Baumaxu a nějaká sousedovic kočanda si ji přes noc označkovala a celou ji počůrala :-@ :-@ :-@ :-@

ODPOVĚDĚT
Andrea C. (AndikC) ID 51609, mimibazar.cz/andikc (3.3.2011, 13:21)
Jeee koukám stejný problém...manžel je zoufalý a vyhrožuje že si pořídí vzduchovku-no radši mu zkusím podsunout dětskou vodní pistolku :-D

ODPOVĚDĚT
Lenka Š. (Malstep) ID 190843 (3.3.2011, 13:28)
u nás minule letěla bota (zip) ... ale s tou vodou je to super nápad a vyzkouším (Y)

ODPOVĚDĚT
Lucie D. (geoamona) ID 135018 (3.3.2011, 10:43)
Tak, tak, to jsou další důsledky. Brousí si drápky o pneumatiky u auta, skáčou po něm, k nám leze i na okno a jen čekám, kdy podrápe i to... A mám pak odvolání u sousedů, že chci zaplatit škodu??? Když to provedlo jejich zvíře. Nemám, vždyť je to přeci kočka a to je snad normální, že mi zničí okna za 100 tis. nebo podrápe lak na novém autě, s tím musím přeci počítat, né? Podělá, kde se co dá. A to bydlím ve městě a né na vesnici a je jich tu habaděj. +o( My si ani psa nepořídili kvůli dětem, protože oni nekoukají, kam můžou šlápnout, kde se můžou válet po trávě a tak, a trest za to, že chci mít čistou, uklizenou zahradu je to, že ji mám podělanou od sousedových koček.

ODPOVĚDĚT
Soňa D. (sonimila) ID 5364, mimibazar.cz/sonimila (3.3.2011, 9:53)
právě díky takovým (@) jsem vyměnila na zahrádce všechnu kůru, kde se jim moc líbilo za kamínky. Zahrádka je snad ještě krásnější a kočkám se to vůbec nelíbí :-) o to víc našim (Z) (Z) a (&) Barušce (L)
Kluci přenášejí kamínky a Barča jim je pomáhá nosit taky ,-)

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 12:20)
děkuji za tip. Právě jsme řešili co pak dáme kolem plotu a už vím ,-)kamínky (L)

ODPOVĚDĚT
Dagmar B. (Adelanda) ID 196702 (3.3.2011, 9:43)
www.diskont-zahradkar.cz prodávají Stop pes granulát....je to přípravek proti psům a kočkám, ředí se vodou a nebo volně nasypou do záhonu....odpuzují je, aby nechodili vykonávat potřebu, kde nechceme my.

ODPOVĚDĚT
Vladislava V. (Vladenka) ID 55454 (3.3.2011, 9:16)
tak nam chodila jedna kocka kadit a curat do prostredka garaze... furt a dokola... pak jsem v jednom filmu videla, jak nejaka ochrankyne lesni zvere "obcuravala" mista, kde pytlaci licily pasti, ze je to jako odpudi se vubec priblizit... tak jsem poslala nekolikrat vycurat meho syna do garaze a ejhle... ono to zabralo a kocka to tam uz nikdy neudelala... radsi synovo curani, nez cizi kocky :-)
ale taky bych rada vedela neco blizsiho o te kytce, co ma pani u piskoviste...

ODPOVĚDĚT
Hanka a Radek M. (RadekHanka) ID 192544, mimibazar.cz/radekhanka (3.3.2011, 9:24)
To o tom čůrání jsem taky slyšela. Manžel už je odhodlanej oběhhnout zahradu ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (3.3.2011, 10:36)
Kámoš si občůrával pozemek zahrady a chaty, chodily mu tam kuny na slepice. A už je od nich klid! (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka Š. (Malstep) ID 190843 (3.3.2011, 10:35)
(Y) (Y) (Y) , také pošlu manžela (Y)

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 12:23)
:-D :-D :-Dmusí to být manžel :-D :-D :-D
nemůžu poslat (X) (X) ?

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 8:50)
VŠEM MOC DĚKUJI ZA RADY.
(@) (&)ZVÍŘÁTKA MÁM RÁDA,NECHCI JIM UBLIŽOVAT (@) (&)
JEN JSEM CHTĚLA RADU,JAK ODNAUČIT.......
KDYŽ SE DOKÁŽOU ZVÍŘÁTKA NAUČIT CHODIT NA URČITÉ MÍSTO (JAKO PEJSEK U BABIČKY),TAK BY TO MĚLO JÍT I OBRÁCENĚ

MRZÍ MĚ,ŽE SE TU ROZHOŘELA DISKUZE MEZI TĚMI CO MAJÍ ZVÍŘÁTKA A TĚMI CO ŘEŠÍ EXTREMENTY NA SVÉM POZEMKU :-S
CHÁPU ŽE S (@)JE TO TĚŽKÉ,ALE MAJITELÉ (&),KTEŘÍ NECHÁVAJÍ SVÉ MILÁČKY UDĚLAT POTŘEBU NA NAŠEM POZEMKU A PŘITOM DĚLAJÍ JAKO BY HLEDALI HVĚZDIČKY NA OBLOZE VE DNE *-)A MYSLÍ SI ŽE JE PŘES TY FRANCOUZSKÉ OKNA NEVIDÍME,TAK TO MĚ ŠTVE.
CHUDÁK POŠŤAČKA,JESTLI PŘEHLÉDNE TU VELKOU HROMADU PŘED NAŠÍ SCHRÁNKOU (NEMÁME JI NA BARÁKU,JE NA KŮLU NA TRÁVNÍKU)

OMLOUVÁM SE TĚM CO SE JICH TO DOTKLO,ALE MUSÍ POCHOPIT I NÁS (L)

ODPOVĚDĚT
Petra S. (Sloníci) ID 210450 (3.3.2011, 9:38)
Dobrý den, máme čtyři mazlíčky, kteří chodí ven a spoustu koček co tudy procházejí. Dokud mi dělají do záhonu tak to neřeším, prostě pleji v rukavicích. Myslím, že nějakými drastickými způsoby, typu házení věcí, či stříkání vody, docílíte, že ona skutečně pochopí , že do záhonu né, ale půjde třeba na ten trávník,kam by normálně nic nedělali. Horší je , že lidé mající kočky, ale i psi , neočkují a neodčervují a to je průšvih. Pískoviště určitě přikrývat i přes den pokud si tam děti nehrají a pokud budete na kočky vlídná zůstanou u těch záhonů. Myslím, že majitelé psů, kteří mají možnost vždy po svém psu si uklidit a přesto , když jdeme na procházku je to jak minové pole, jsou stokrát horší než kočka, která dělá co je jí přirozené. (L)

ODPOVĚDĚT
Lena J. (Ladonka) ID 120238, mimibazar.cz/ladonka (3.3.2011, 8:17)
kočka se bojí vody (plavec) - stačí, když ji párkrát polijete vodou *-) - stačí dětská vodní stříkačka (child2) a zvířátku se neublíží a kočička se nebude vracet tam, kde "zmokla" (L)

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 8:30)
díky za tip (L)

ODPOVĚDĚT
Věra Š. (VeraS08) ID 113686, mimibazar.cz/veras08 (3.3.2011, 7:51)
Doporučuji zasadit si Africkou kopřivu její listy smrdí jako v zoo v pavilonu šelem a zvířata se jí bojí. Já si jí dalá do květináču okolo pískoviště a mám klid.

Věra

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 8:30)
děkuji moc za radu (L)

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 12:28)
hledala jsem tu kopřivu na internetu. *-)To je ale pokojová rostlina.
*-)Takže na podzim ji schováváte?
Já totiž zpozorovala,že nejčastěji extrementy tam máme v zimě,asi tím,že jak se oteplí jsme hodně venku,tak tam nechodí :^)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (trala) ID 253343, mimibazar.cz/trala (3.3.2011, 0:01)
Taky máme kolikrát počuraný dveře-okna asi od kocoura, smradu ve vnitř hrůza. Dříve jsem čistila savem, ale to jim prý voní, lepší je to umýt octem a sypu pepř kolem dveří, oken... Na zahradě mě taky štvou, kor na záhonech, smrdí to a bacily-hrůza, ale tam nic neuděláme. Stejně tam budou lozit, kdyby tam aspoň nekadily. Taky máme dva kluky a lítají po zahradě a je to hnus, ještě aby něco nechytli-toxoplazmózu...A nebo pořídit na plot ohradník se slaboulinkým proudem, aby to bylo jen na hoře a kočkám samozřejmě neublížilo, ale aby tam už nechodily, ale horší by to bylo , když by šly přes střechu....To pak nemůžeme nechat na houpačce ani podušku nebo kdo má bazén, chodí bosky po trávě....

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 8:32)
u babičky jsme tak nemohli nechávat ani kočár na terase-musel se schovávat :^)

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Nellynka) ID 113917 (2.3.2011, 22:52)
Bohužel, máme stejný problém... Mám 2 britské kočky, které chodí rády i ven a příležitostně i k sousedům na WC a šantu kočičí - co čert nechtěl zrovna k těm NEJ "blb.ům" v ulici, který to nepochopěj, že kočka a pes prosně k baráčku a dětem patří. Oni nemají nic z toho a ani nechoděj na zahradu atd. Do záhonu si dali velké rezavé hřebíky hrotem vzhůru - kočky tam chodily, ale né na WC - ale bohužel si tam zasadily několikrát šantu kočičí a kočky (i sousedovic) jim ji prostě zlikvidovaly, protože je to přivádí do extáze. Nedokážou pochopit, že i když si tam udělají 2m plot, tak jim tam budou stejně lézt, tak jako já nedokážu zabránit tomu, aby tam nelezly - že jim to vadí.... Prostě začarovanej kruh..... Prý si koupěj vlkodava..... *-) :-o

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 8:35)
můžu se zeptat-co je to ta šanta kočičí?
zvířátka mám ráda,ale bohužel,často jezdíme a tak by tu byla sama-proto si nepořizujeme zvířátko a tak určitě chápete,že nejsem nadšená,když zvířátko nemáme a máme naděláno v záhonkách od kočiček a podél silnice od pejsků :´(

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Nellynka) ID 113917 (3.3.2011, 9:13)
je to kytka, kterou milují - žerou jí, válí se v ní, mazlí se s ní.... Přidává se i do různých kočičích pamlsků, přidává se do výplně kočičích hraček......

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 12:17)
moc děkuji,to jsem nevěděla,že je taková rostlinka (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (kacis09) ID 275567, mimibazar.cz/kacis09 (2.3.2011, 22:37)
Děkuji za dotaz,taky s tím bojujem,sousedi mají 3 brický kocoury,který jsou naučený prý na ten jejich kočičí záchod,ale chodí k nám na zahradu,a ani to nezahrabávají,tak musíme koukat kam šlapem,katastrofa,jestli má někdo osvětčený tip tak budu taky ráda.

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 8:38)
sousedka je starší člověk v důchodu,chápu jí,že jí kočičky dělají společnost. (@)
ale když pak krmí všechny kočky z ulice *-)jak píše pani níže-tam kde papají,tam to neudělají. Tak přelezou plot k nám na wc. :-|

ODPOVĚDĚT
Hanka a Radek M. (RadekHanka) ID 192544, mimibazar.cz/radekhanka (2.3.2011, 22:36)
Do záhonů...to máte ještě dobrý, nám se naše kočka vys....e rovnou doprostřed chodníku, značkuje dveře, už jsem z toho taky na nervy a co teprve můj manžel, ten ji brzo trefí. O cizích kočkách ani nemluvim +o( +o(

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 8:39)
sousedka je starší člověk v důchodu,chápu jí,že jí kočičky dělají společnost.
ale když pak krmí všechny kočky z ulice jak píše pani níže-tam kde papají,tam to neudělají. Tak přelezou plot k nám na wc.

:-|

ODPOVĚDĚT
Larisa V. (ladaalb) ID 233386 (2.3.2011, 22:34)
ohledně kočiček co můžu poradit a třeba zabere- kočka nekadi tam kde je jídlo, tak pokud máte možnost, tak dejte na místa kde kadi par mísek (kolem toho místa taky) kočiči granule, sem tam i konzervu, bude si dávat a to by musela byt mega čuně aby tam i kadila. zase abyste ji pak tam neměli nasáčkovanou denně tak prostě přestanete a uvidíte. držím palce,je to jistě nepřijemné a to zvířata miluji

ODPOVĚDĚT
Hanka a Radek M. (RadekHanka) ID 192544, mimibazar.cz/radekhanka (2.3.2011, 22:37)
Tak mi máme to mega čuně ,-) ,-) udělá to i tam, kde je to prakticky nemyslitelné :^) :^)

ODPOVĚDĚT
Markéta J. (Marky80) ID 222853, mimibazar.cz/marky80 (2.3.2011, 23:26)
Kočky tohle dělají když kvůli něčemu trucujou a že to někdy umí vypilovat k dokonalosti ,-) moje sestra by mohla vyprávět jak si užila se svou perskou šlechtěnou princeznou, která jí velmi jasně dávala najevo, že doma sama prostě nebude! :-@ Nakonec si jí po několika letech na první návštěvě odvezla nadšená příbuzná ze švagrovo strany a ona se u nich dožila skoro svých 18 narozenin!! Kdyby zůstala tady tak mám sestru v Bohnicích ,-)

ODPOVĚDĚT
Larisa V. (ladaalb) ID 233386 (2.3.2011, 22:40)
a jeje ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Hanka a Radek M. (RadekHanka) ID 192544, mimibazar.cz/radekhanka (2.3.2011, 22:44)
|Přitom bývala v bytě a byla čistotná, chodila jen na její WC. Ale co je venku +o( fakt děs, vykadí se i na plotě, a to nechápu jak ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Marcela n. (Sabulka03) ID 58430 (2.3.2011, 22:34)
Nemusím být ochráncem přírody,aby mi vaše chování vadilo.Když to vložíte veřejně a nikdo neví jaký máte vztah ke zvířatům,tak si to čtou až na to narazí,takže pozdě.Nechápu proč po nich máte potřebu něco mrsknout,když určitě stačí je jen vyplašit.Copak nechápete,že oni to nechápou,že tam nesmí a sem ano?Prostě to ke světu patří a ke zvířatům,co jsou nuceni žít venku také.Že zvířata nechápou,tak to chápu,ale že nechápete vy,tak to mi hlava nebere.Už tak mají těžký život a když ještě po nich něco mrsknete,tak nedej bože,aby jste se trefila,to by jste měla dobrý pocit jako jo?Tak to už pak chápu,že vidím venku kočku zraněnou a už si nebudu říkat,že si s ní hrál nějaký nudící se školák,ale třeba ženská jako vy.Jak se s tím ještě můžete chlubit.Určitě chápu,že Vám to vadí a hlavně kvůli dětem,ale nechápu jak to řešíte.Každý máme jiný vztah,ale tohle není ke zveřejnování.

ODPOVĚDĚT
Zdeňka D. (Mayram) ID 49117 (2.3.2011, 23:23)
Přemýšlím jak zareagovat na váš rozzlobený komentář, aby to u vás nevyvolalo nepatřičnou reakci. Takže já proti zvířatům všeobecně nic nemám. Pravda- žádné doma ani na zahradě nemáme, protože bychom se jim v současné době nemohli pořádně věnovat (bavím se teď konkrétně o psovi, o jiném zvířeti neuvažujeme). Přijde mi logické, že kjdyž si pořídím zvíře, věnuju mu patřičnou pozornost a péči. Pokud ale bydlím v domě sama a jsem od rána do večera v práci (i přes víkendy), pak si určitě nepořídím 4 kočky, které nechávám celé dny toulat se venku.To, že mají nevhodnou stravu a tím i ne úplně správnou stolici, o tom psaly některé maminy v komentářích (tomu já nerozumím).Takže pokud já pak musím snášet nepříjemnosti s tím spojené, tak mi promiňte, že si občas slovně ulevím na podobné diskuzi.Ano, uznávám, možná jsem se neměla takto veřejně prezentovat, jaká jsem to "sadistka", ale

ODPOVĚDĚT
Marcela n. (Sabulka03) ID 58430 (2.3.2011, 23:25)
Mě ale vůbec nevadí slovně,ale to druhé

ODPOVĚDĚT
Zdeňka D. (Mayram) ID 49117 (2.3.2011, 23:24)
musím vás uklidnit,kočky si ze mě dělají velké kulové. Asi to bude tím, že jak je člověk vzteklý, tak se špatně soustředí na cíl a nikdy netrefí.Takže vás prosím, nedělejte hned z člověka kočkovraha.Dívala jsem se na vaše stránky a chápu vaše rozčílení, staráte se o kočky a věci kolem vás, ale pochopte i vy, že já nemusím trpět za to, že se někdo druhý nestará o ty svoje zvířata.Z mé strany je to všechno, nebudu se k tomu dál vyjadřovat. Máte pravdu v tom, že člověk by si měl rozmyslet, co pustí na veřejnost. Holt je to veřejná diskuze, jenže já mám svědomí čisté, takže mi nepřijde divné napsat věci tak jak se mají.

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (3.3.2011, 13:05)
Zdeňko, vím jak se cítíte. Taky s tím bojujeme, zatím bezúspěšně, vyzkoušeli jsme vše co zde holky radí. Pes nepomůže vždy, pepř, odpuzující granule či Off, ocet aj. mají velmi krátkou dobu působnosti, to bychom to museli kupovat v pytlích a doplňovat 2x týdně. Máme vchodové dveře zastříkané od kocourů, smrad jak v ZOO a naděláno před nimi a na zeleninových záhonech :-S Vadí nám to dost a taky zuřím. Toto téma se zde řešilo mnohokrát a vždycky se zde objeví protikladné názory, s tím musí člověk počítat. Je fakt, že je to hlavně o lidech, člověk si pořídí kočku, ta se potuluje a množí geometrickou řadou a pak je tady plno hladových koťat, o které se nikdo nemíní starat. Kdyby je alespoň nechali majitelé vykastrovat když se o ně nechtějí starat. A tento problém je nejen na vesnicích, ale i ve městech, mnoho měst alespoň nabízí kastrace zdarma, aby se zamezilo přemnožení toulavých koček. (zip) (he

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (3.3.2011, 9:15)
Zdeni, chci Vás podpořit. Co je moc, to je moc a někteří lidi fakt nejsou normální. NIc si z toho nedělejte, je nás víc, kteří si zvířata nepořizujeme, ale tolerujeme je, ovšem do jisté míry. Pokud se kvůli nim máme omezovat my, je to špatně 8-|

ODPOVĚDĚT
Marcela n. (Sabulka03) ID 58430 (2.3.2011, 23:29)
Vy nemusíte trpět,ale ty kočky za své majitele nemůžou a nemají trpět přeci ani ony.Ano,já se tu starám přes 2 měsíce o ani né mojí kočku,aby přežila,tak mě pak rozčiluje,když čtu jak se na druhém konci někdo jiný chová tak

ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (kacis09) ID 275567, mimibazar.cz/kacis09 (2.3.2011, 22:45)
Teda nechápu já vás,paní se slušně zeptala,nikdo kočky nestřílí a ani jim neubližuje,ale chce odnaučit,na tom není nic špatnýho.

ODPOVĚDĚT
Marcela n. (Sabulka03) ID 58430 (2.3.2011, 22:47)
Co nechápete,že mi vadí,že se paní chlubí tím,že po nich mrskne vždy ,to co má zrovna po ruce?Co to může vždy být....A že uvažuje o ráznějším řešením si máme představit co?Dotaz mi nevadí a píšu,že chápu ,když to vadí,ale vadí mi,že zveřejnuje jak se k nim chová.

ODPOVĚDĚT
Hanka a Radek M. (RadekHanka) ID 192544, mimibazar.cz/radekhanka (2.3.2011, 22:58)
Ale to nepsala ta pani, co se ptá :-$ :-$ Ale to je asi jedno

ODPOVĚDĚT
Marcela n. (Sabulka03) ID 58430 (upraveno 2.3.2011, 23:24)
Určitě to není jedno.V tom případě to samozřejmě nepatří paní Renatě,která dotaz vložila,ale pro p.Zdeňku,co reagovala.Už to vidím,spletla jsem si jméno a považovala paní,která to psala za dotazující se.Děkuji za upozornění.Takže oprava,není to pro dotazující se,ale ... ona už se v tom najde. p.Renatě se omlouvám.

ODPOVĚDĚT
Marcela n. (Sabulka03) ID 58430 (upraveno 3.3.2011, 1:48)
Ráda bych dodala,že chápu vás všechny,co řešíte tento problém,že nechcete mít na pozemku něco co nevoní nikomu,že tam nechcete uklízet něco,co by měl uklízet majitel(ikdyž hodně kočin majitele nemá a tak nemůžou být k tomu vedeni),že tím máte práci navíc,když doma jí máme až nad hlavu.Nemám nic proti jakýmkoliv fíglům jak nad tím vyzrát,ale prosím jen takovým způsobem,co nikoho nebolí,jen je to donutí jít žít o kousek dál, tam kde to už vadit nebude,nemyslím další barák,ale třeba zelen,co nikoho netrápí.Poradte se,ale použijte rady jen ty,ikdyž je to pro zvířata,tak lidštější.Nic nepřikazuju,jen prosím.Také vím,že né každý z vás má namysli hned tu nejhorší možnost a snaží se tu zjistit něco,co mám namysli já.Prostě se nikdy nezmění,že kočka to nemůže nikdy chápat.Tím zas nemyslím trpět to na svém pozemku,ale převézt je

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Markéta J. (Marky80) ID 222853, mimibazar.cz/marky80 (2.3.2011, 23:52)
Nechci Vám do toho nějak vstupovat nebo Vás snad soudit, chápu že znečištěná zahrada je nepříjemná, ale řešit to můžete opravdu jen s majiteli...je to prostě jen zvíře!! reakce pí. Marcelky se Vám zdá přemrštěná nebo tak nějak, ale když spoustu času, energie a peněz věnujete péči o nemocná, toulavá nebo týraná zvířata a pak slyšíte,čtete takové silné řeči pí.Zdeňky o něčem s čím se třeba doma pipláte a ona to ve skutečnosti myslí vážně jen z poloviny, reagujete a naježíte se automaticky!!! Prostě je to taková časovaná minibomba...někdo prostě vyletěl, možná podle našich stránek pochopíte proč... M.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Dana P. (Habi) ID 93869, mimibazar.cz/habi (2.3.2011, 22:33)
Kupte mletý pepř a posypte jí cestu kudy tam chodí nebo okolo záhonku!! (Y) (Y) (Y)Nám chodily čůrat sousedovic kočky na rohožku ke dveřím a vyzkoušela jsem různé rady jako ocet,prdopeč atd a zabral jenom mletý pepř!!! (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)

ODPOVĚDĚT
Renata C. (rendav) ID 144073, mimibazar.cz/rendav (3.3.2011, 7:04)
děkuji vyzkouším (F)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 25 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>