Pozor !!!
Lenka a Markéta Strnadlovy (LeSt) ID 76072 Šárka Kindlová (Harket) ID 90576 (18.3.2012, 11:14) DNES Omlouvám se, takto vypadá konečná žaloba : Okresnímu soudu V Litoměřicích Na Valech 525/12 412 01 Žalobce : Kindlová Šárka Palachova 20 Litoměřic
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 7 komentářů
Hanka V. (Hanybunny) ID 67678, mimibazar.cz/hanybunny (18.3.2012, 22:45)
Milá Šárko,

moje sestra pracuje ve výrobní společnosti, na pozici obchodník. Vyřizuje jak nové zakázky, tak reklamace. Reklamace pro české zákazníky si může díky zákonu opravdu dovolit vyřídit do 30 dnů. Standardně však, a to zejména pro dobré jméno společnosti, usiluje o lhůtu poloviční. Celý proces provází komunikace se zákazníkem a zejména korektní a briskní sdělování průběhu a závěru reklamace. K vyřízení reklamací ze zahraničí (nutno dodat, že zahraničních klientů je 80% z celkového počtu zakázek) má tato výrobní firma 3 dny. Počítá se i den přijetí a vyexpedování. Někomu by se zdálo nereálné vyřídit reklamaci během jednoho dne. Ovšem, takto je to prostě dáno, klient MUSÍ být 100% spokojen a svou věc MUSÍ mít k dispozici co nejdříve. Poté se k této značce vrací. Komunikace MUSí být bezchybná a rychlá. Konkurence je všude a dokáže být i silná. Musí být perfektně zajištěna

ODPOVĚDĚT
Hanka V. (Hanybunny) ID 67678, mimibazar.cz/hanybunny (18.3.2012, 22:47)
logistika, či výrobní materiál...není-li již skladem, zákazníkovi jsou vráceny peníze s omluvou a vyjádřením, proč tomu tak je.
Pokud jsem dobře pochopila, váš dodavatel vám dodal zboží po zákonem předepsané lhůtě, čímž došlo k jeho porušení. Někdo by prodlevu akceptoval a holt neřešil, ale pokud jste se namíchla ze samotného jednání "zákazník vs. dodavatel", vlastně se vám nedivím, že celou věc předáváte soudu.
Pokud to bude možné, tak po vynesení ortelu napište, jak tato kauza dopadla. Pro mnohé to bude inspirativní, a nebo také ostrašující případ.

ODPOVĚDĚT
Hanka V. (Hanybunny) ID 67678, mimibazar.cz/hanybunny (18.3.2012, 22:50)
A ještě dodám, že se má sestra pravděpodobně nad tímto buď pousměje, a nebo minimálně zakroutí hlavou. Protože:kdyby jen trošku vázla komunikace se zákazníkem, mohla by se s prací rozloučit. Veškerá korespondence jde přes nadřízeného, potažmo i majitele. Dnes chce každý prodat, ale ne každý na to má.
Hodně štěstí a pevné nervy (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (6.7.2012, 19:21)
http://www.mimibazar.cz/hodnoceni_starsi.php?id=0&user=76072&typ=2&order=6
právě to řeší soud, ale ještě není konečná, pracují opravdu pomalu a to budou tedy úroky :-)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 23:35)
Dobrý večer a klidnnou dobrou noc Hani,
mě ani tak nejde o tu lhůtu, jako o to jednání a lež, že byla jiná vada a na základě ní mi milostivě dávají nové boty a že to, co reklamuji neznávají, přesto, že opravdu vata z bot leze, je to materiálem, ale ne vada mataeriálu, což je úsměvné.
Jinak jsem pracovala dlouho s lidmi a řeila hodně vážné případy, kde se řešila smrt a dědické práva ap. a Jakkoliv to byly šibeniční termíny a bylo to opravdu jedinečné vždy, tak se člověk snažil vyhovět co nejdříve, tedy ti z nás, kdo rád pracuje s lidmi a chápe, že jej živí.
Děkuji za podporu a pochopení, Vaše sestra musí být hlavně milý člověk :-) (F) (L) (C)
Určitě napíšu :-) jak to dopadlo.
A s nervama nemám problém, mě ani tak nejde o peníze, po roce už s nimi ani nepočítám :-) ale nelíbí se mi, když lidé nadávají, a přitom vše nechávají procházet a nevyužijí svých práv, když systém stále j

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 23:39)
když systém stále jen bere :-)
Já to v hlavě nemám, jen to odevzdám na soudu sepsala jsem to a nalepila sem a na hodnocení a jinak je pro mne důležitá rodina přátelé, užila jsem svého dost, takže tohle není důležité, ale jen to je k řešení :-)
I pro dobro prodávajících dam, aby nenarazily na horšího naštvaného člověka :-)snad to nebudou opakovat.

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (18.3.2012, 12:24)
No, dejte pak vědět, jak jste uspěla. Osobně si myslím, že jste se měla nejdřív obrátit na ČOI a znalce, který by posoudil, zda je vada neodstranitelná, to soud nerozhodne. Bez ohledu na vadu bot, jste ale měla nárok na vrácení do 14 dnů bez udání důvodů.

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 12:25)
Obrátila jsem se a toto je výsledek (F)

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (18.3.2012, 12:33)
Tak v tom případě vyjádření znalce, případně ČOI přiložte, ve zveřejněné žalobě jsem to nenašla, píšete tam, že je dle vás neodstranitelná vada, ne podle posouzení soudního znalce.

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (19.3.2012, 0:04)
No píšu, protože když Vám leze z materiálu jako je šusťák za 1500,- kč vata, tak to asi odstranit nelze :-)
navíc jsem se musela připomínat s reklamací nic moc komunikace a já neměla důvěru už při přijetí balíčku, jestliže jsem obchodník, Ok může se stát chyba, jsem sama moc roztržitá, ale omluvím se alespoň a já posílala prosbu na adresu mé dcery a boty jsem jí je pak musela posílat za dalších 70,- kč poštovného, jelikož přišly na mou adresu, nevadí mi chyba, ale ani je nezajímala omluva nic ticho po pěšině, nějak mi to nevadilo, ale když pak boty byly šunt, tak už mě to nakrklo a nechtěla jsem je, vada materiálu je na vrácení peněz, pokud zákazník takto rozhodne je to v tomto případě na něm.Já vatové boty na pohled nechtěla (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 12:49)
No soudní znalec je můj kamarád :-) a nechtěla jsem to oficielně vůbec řešit, slečny ale nereflektují, ikdyby, vata z materiálu v\ytahávaná je logicky vada materiálu, snad nechcete boty, kde budete vatu tahat a zastřihávat já vatové boty, vzhledově nechtěla, to nemluvím o tom, že botky reklamovaly, jako velmi teplé na velkou zimu :-) a to tedy nebyly ani náhodou, ale to jsem neřešila, dceři se líbily a mě to nevadilo, měla ještě jedny.
prostě ze zákona mám nárok, slečny jsou nepříjemné a nekomunikují a nemělo by to procházet.

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 12:24)
Nebyla, žádala jsem slušně peníze. Na což má zákazník právo si vybrat,poku jde o vadu materiálu.
Navíc jejich jednání nevzbudila ve mě důvěru v další boty.

ODPOVĚDĚT
veronika s. (nufins) ID 231658 (18.3.2012, 12:22)
Jen ať to paní napíše!!! Proč by nenapsala,vždyť chrání i ostatní!!! Podvodníků je dneska dost a metr na ně skoro žádný :-o :-o :-o

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 12:26)
Nejsou poidvodnice, jen jsou arogantní, dokud není problém, jsou milé. (F)

ODPOVĚDĚT
Eva F. (fikarka) ID 88171 (18.3.2012, 12:25)
poradna ale není od toho ab se tu někdo chráníl jak z ní z názvu je to o tom že se tu radí paní má u druhé strany k dispozici hodnocení a tam si to každá z nás může přečíst (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 12:27)
Chápu, ale pokud je to o mě, pak proč u sebe nedat najevo, co se děje na MMB (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (7.7.2012, 7:52)
A ještě maličkost, na požádání dam admina smázla mé hodnocení, že po roce se ptám a komunikace ne žádná, ale nehezká a to by nakupující u nich měli vědět !

ODPOVĚDĚT
Eva F. (fikarka) ID 88171 (18.3.2012, 12:30)
protože kdyby to udělala každá tak se to tu může zavřít pokud chcete dát najevo co se u Vás děje tady máte patřičnou diskuzi http://www.mimibazar.cz/diskuse.php?forum=955

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (18.3.2012, 12:37)
Velmi často se tu řeší podstatně větší hovadiny. Tohle se může brát jako rada, jak se chovat při řešení problému s arogantním prodejcem.

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 12:32)
Děkuji využiji a dala jsem to na spokojené zákazníky. Nezlobte se, ale pokud někdo na můj účet přijde,tak chci aby věděl. (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 12:21)
Já vím Kateřinko,
jenže se to vleče rok a nejsou slušné a dávám avízo,aby další nenaletěli.
Nejsem naštvaná, já to neumím, ale myslím, že každý by měl mít šanci na
důsledek svého jednání, aby příště neblbnul a nakupující, aby měli možnost dát si pozor.
Prosila jsem je rok.
(F) (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (Katulik007) ID 98130, mimibazar.cz/katulik007 (18.3.2012, 12:18)
*-) Já tedy nevím, ale nepíše se toto do hodnocení? Chápu Vás, že jste naštvaná, ale představte si, že to bude psát do poradny každý :^)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (upraveno 20.3.2012, 13:58)
Lenka a Markéta Strnadlovy (LeSt) ID 76072
Šárka Kindlová (Harket) ID 90576 (18.3.2012, 11:14) DNES
Omlouvám se, takto vypadá konečná žaloba :

Okresnímu soudu
V Litoměřicích
Na Valech 525/12
412 01

Žalobce :
Kindlová Šárka
Palachova 20
Litoměřice
412 01
Nar. 17.10.1969 v Jeseníku,r. č.

Žalovaný :
Markéta Kuralová
Na obvodu 1102/49
Ostrava
70300
IČ: 72273160

Tímto dávám k soudu žalobu na způsob vyřízení reklamace zakoupeného zboží u pí. Kuralové viz uvedené jako žalovaný.
Dne 25.12.2010 jsem objednala u této fimy, pí. Kuralové na internetu kozačky značky Mustang v hodnotě 1430,- Kč +poštovné 70,- Kč.
Přesto, že jsem uvedla kam zboží odeslat, přišlo na jinou adresu, která byla uvedena na portálu mého účtu na MMB na internetu, z kterého jsem také boty objednávala a kde m á pí. Kuralová účet na prodej nového zboží.
Tedy j

ODPOVĚDĚT
Michaela D. (BRUSÍČEK) ID 108219, mimibazar.cz/dancena (20.3.2012, 10:50)
Máte chybu v rodném čísle

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (upraveno 20.3.2012, 15:45)
:-$Vím, díky, už jsem si všimla ,ale zde jsem neopravovala :-) pěkný den (F) Mimochopdem, je fitktivní :-) tak jsem jej stejně smázla

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 11:53)
Tedy jsem zaplatila další poštovné v hodnotě 70,- kč , abych boty odeslala na sjednanou adresu mé dcery, byl to totiž dárek pro ni.
Dne 27.1. 2011 jsem podala reklamaci na boty e-mailem,poštou jsem odeslala reklamaci dne 17.2. včetně odeslání závadných bot. Přijata byla prodávající dnem 21.2.2011. Jelikož z látky, z které byly boty ušity lezla vata. Což je dle mého neodstranitelná vada, tudíž mám dle zákona nárok na vrácení peněz, pokud to budu požadovat.
Nejen, že jsem nedostala vyrozumění o reklamaci do 30 ti dnů, mimo odpověď na e-mail dne 16.3., kterou jsem si samozřejmě nepřečetla v ten den, a byla to odpověď na můj dotaz e-mailem,co se s reklamací děje.
Odpověď oficielně poštou vyřízení reklamace přišla dne 28.3.211. Nevím, zda e-mail platí, jako odpověď v 30. denní lhůtě a o tom prosím rozhodnout soud.
Ale přišlo mi vyrozumění, že reklamace není možná uznat, že to, že leze vata z materiálu

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 11:54)
z kterého byly boty ušity není skrytá vada ani vada při výrobě. Což si nemyslím, tímto tedy žádám o rozhodnutí soud.

Za to nalezli odlepenou podrážku, to jako vadu přijali a poslali mi nové boty. Ty jsem nepřevzala, jelikož jsem žádala zpět finanční částu za boty tj. 1430,- kč.
A tímto žádám soud, o rozhodnutí ve věci reklamace, zda mi přísluší tato částka zpět, jelikož se domnívám, dle zákona, že vylézání vaty z materiálu, z kterého jsou boty ušity pokládám za vadu materiálu a tedy mohu dle zákona požadovat zpět peníze. Nemluvě o , dle mého nedodržení 30. denní lhůty pro vyřízení reklamace.

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 11:54)
A to nepočítám dvojí poštovné.
Snažila jsem se s pí. Prodávající výše uvedenou domluvit, ale ona na to nereflektuje. Dokonce mi účtují poplatek skladného nevyzvednutého zboží 30,-Kč na den.
Proto jsem se rozhodla požádat soud o rozhodnutí tohoto sporu.
A tímto žádám soud také o rozhodnutí zákonných úroků z této částky za dobu od reklamace do doby, než se tento spor vyřídí.
Přikládám kopii paragonu a odpovědi na mou reklamaci.
Pokud soud rozhodne v můj prospěch, žádám o vrácení částky za boty, kterou jsem zaplatila a úroky, o kterých rozhodne soud na účet č. 000043- 5607270237 /0100 Komerční banka, je to účet mé dcery Dorotky Kindlové.
Děkuji a přeji příjemné dny
Kindlová Šárka
V Litoměřicích
Dne 20.3.2012

ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (18.3.2012, 12:21)
šary,nevím,myslím,že reklamace byla vyřízena,když Vám poslaly nové boty *-)nedovedu to posoudit z právnického hlediska,ale myslím,že neuspějete :-(.Pěkný den. (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Harket) ID 90576, mimibazar.cz/harket (18.3.2012, 15:21)
Jestliže je vada materiálu, má kupující nárok na peníze :-) a ty já chtěla !

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno