Reklamace
Platí 14ti denní lhůta na vrácení zboží koupeného v internetovém obchodě i v normálním kamenném obchodě? Koupila jsem si halenku a byla roztržená, vrátila jsem ji ještě ten den a oni mi nechtějí vrátit peníze, ale opravenou halenku. Děkuji moc.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 8 komentářů
Eva Č. (E.Cech) ID 17419, mimibazar.cz/evacechova (3.4.2012, 11:52)
Na nově - ve snídani s novou byl zástupce ČOI a paní tam říkala, že pokud máte vadu na výrobku, tak do půl roku je prodejce povinnen vyměnit za nový, ne vrátit peníze, ani opravit, ale vyměnit za nový. Fakt mě to překvapilo a po tom půl roce, když dojde k reklamaci, tak může prodejce popř. opravit.... tak snad jsem vám trošku pomohla :-$ eva

ODPOVĚDĚT
Květa L. (kvele) ID 198620 (3.4.2012, 20:52)
Moc děkuji.

ODPOVĚDĚT
Veronika Š. (svecovaveru) ID 365489 (3.4.2012, 10:29)
V kamenném obchodě nemáte nárok na vrácení zboží do 14ti dnů, to platí pouze v internetovém obchodě. Záleží také na vstřícnosti obchodu, v CA jsou výjimka, tam můžete zboží vrátit bez udání důvodů do 14 dnů. Takže pokud vám halenku opraví tak, že na ní nebude vidět, že byla opravovaná, mají na to nárok. Pokud to ale bude vidět, reklamaci bych nepřevzala.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (3.4.2012, 9:55)
tak neřeknu kdyby vám opravili pračku, ale opravenou halenku? *-)
To by mi teda vadilo a jak se znám, udělala bych tam čurbes, co jste s tou halenkou měla?

ODPOVĚDĚT
Květa L. (kvele) ID 198620 (3.4.2012, 11:04)
Halenka má takový kanýr kolem krku a výstřihu a okraj toho kanýru je vyztužený takovou jakoby saturnou. Halenku jsem si koupila,přinesla domů a hned jsem si ji oblékla a ukazovala se manželovi a cítila jsem, jak mi něco píchá za krkem a ta saturna byla na dvou místech přetržená a vlastně čtyři konce koukaly z látky. Halenku jsem vzala a hned ji odnesla zpátky. Včera mi ji vrátili, že je opravená. Já jsem chtěla peníze, ale prodavačka odmítla.Zítra ráno tam bude majitelka obchodu, tak uvidím, ale myslím, že nemám šanci, že mi peníze nevrátí.

ODPOVĚDĚT
Žaneta T. (Tomek) ID 16768 (3.4.2012, 9:30)
já bych možná chtěla vyměnit za jiný stejný kus,bez vady apotom to vrátit,jako novou,neporušenou.

ODPOVĚDĚT
Hana S. (hanulinka007) ID 279360 (3.4.2012, 8:38)
Pokud by byla halenka ještě nepoužitá s visačkami, udělala bych jim na prodejně pěkný čurbes. Nemá význam tohle řešit s řadovou prodavačkou, chce to někoho z vedení, případně z centrály, nevím, co je to za obchod, těžko radit. Ale pokud by nevyřídili reklamaci ke spokojenosti zákazníka, udělala bych jim "slušnou" reklamu, ono to v době internetu není zas tak těžké, podělit se o své zkušenosti.

ODPOVĚDĚT
Veronika P. (Verjjunka) ID 356465 (3.4.2012, 8:33)
nedávno jsem si v C@A koupila kraťasy, týden nato jsem je šla vrátit a normálně mi vrátily peníze |:o)

ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (kacule79) ID 62001, mimibazar.cz/kacule79 (3.4.2012, 8:20)
Přesně jak píše Andrea, 14ti denní lhůta na vrácení bez udání důvodu se vztahuje pouze na eshopy.

ODPOVĚDĚT
Květa L. (kvele) ID 198620 (3.4.2012, 20:53)
Děkuji.

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (Babu13) ID 73351, mimibazar.cz/babu13 (2.4.2012, 22:00)
Ne, jedině pokud by jste na netu objednala a vyzvedla někde na pobočce. Na internetové zboží je to proto, že to nemáte možnost vyzkoušet a vidět na vlastní oči dopředu. V kamenném obchodě vidíte co kupujete.

ODPOVĚDĚT
Květa L. (kvele) ID 198620 (3.4.2012, 20:52)
Děkuji.

ODPOVĚDĚT