Jak řešíte "MRTVÉ BROUKY" na MMB a MMA ?
více v komentu...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 10 komentářů
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 392472 (15.3.2013, 9:38)
Možná je to nehumální,ale krásné a broučkova schránka pak zůstává zachována protže my říkáme že zbytek su bůh vezme do nebe-dušičku a když je brouček krásný jako tento zalijeme jej do pryskyřice a je to krásný kámen,ozdobný a nebo když je malí brouček je z toho krásný šperk. Ale jen mrtvé broučky,nééééééééééééé živé. Renča (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (vlkajda) ID 72403, mimibazar.cz/vlkajda (15.5.2012, 22:49)
v poslední době se mi to stalo 2x, že si někdo něco objednal, já poslala podklady, týden se nikdo neozýval, pak jsem se ptala co se tedy děje s platbou a oni na to, že si to rozmysleli (N) (N) (N) protentokrát jsem to hodila za hlavu, ale příště už písnu negativ 8o|

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (16.5.2012, 6:32)
mě se v poslední době dost stává, že si nějaká paní objedná jako neregistrovaná a v inzerentech si podle emailu zjistím, že je registrovaná na MMB s negat.hodnocením a pak se již neozve +o( +o( (píši jí také negativ)

ODPOVĚDĚT
marie d. (maječka22) ID 116161, mimibazar.cz/majecka22 (15.5.2012, 17:05)
SPOUSTA MAMINEK NAD TAKOVÝM ZÁJEMCEM MÁVNE RUKOU A TO JE TA NEJVĚTŠÍ CHYBA.ZMAŘENÁ REZERVACE-ZMAŘENÁ OBJEDNÁVKA-ZMAŘENÁ AUKCE-PROSTĚ NEGATIV A HOTOVO.PRODÁVAJÍCÍ SE MUSÍ NAUČIT ŽE NEGATIV NENÍ ZA TREST ALE ŽE DO HODNOCENÍ DÁVÁ VIZITKU DOTYČNÉMU ZÁJEMCI.JE TO PRO DOBRO PRODÁVAJÍCÍCH.BUDOU VĚDĚT S KÝM MAJÍ TU ČEST.HODNĚ MĚ ZARÁŽÍ I VÝMLUVY TYPU-NEMOC DÍTĚTE,POBYT V NEMOCNICI,NA JIPCE...NO NĚKDY PŘED VÝPLATAMA MÁM POCIT ŽE ŠPITÁLY JSOU NARVANÉ K PRASKNUTÍ ,-). A CO ÚPLNĚ NECHÁPU-NEDÁVNO JSEM NA AUKCI MĚLA PANÍ S 18 NEGATIVAMA.NECHÁPU ŽE NEMĚLA BLOKLOU ÚČAST

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (16.5.2012, 6:38)
také to nenechávám být a raději napíši negativ , abych varovala ostatní :-@
... a s tou nemocnicí se to fakt může stát, já s dcerou, kterou jsem jako zdravou vyzvedla ze školky byla během hodiny a půl na jipce, protože mi volal doktor výsledky krve a něco bylo v nepořádku ( viz. rodinné fotky).. *-)někteří se ovšem na nemocnici jen vymlouvají..

ODPOVĚDĚT
Radka P. (Filípek) ID 101153, mimibazar.cz/Filipek2 (15.5.2012, 16:14)
ano souhlas čím dál větší problém - plno maminek si naobjedná a pak uplyne nějaká doba a platba nikde a ani omluva prostě nic - štve mě to,ale bohužel kolikrát hodnocení je jim úplně jedno a jedou dál +o( mě se teď stalo zase něco malinko jiného nakoupila jsem od paní na modrém koníkoviza 400,- věci - nošené,ale naprosto bez vad super stav dle prodávající :-| nepřála bych vidět co přišlo - mimo tepláků vše zničené,zaprané,flekaté od nějakých nátěrů,děravé a dokonce jiná velikost (6) tak jsme vyhodila 400,- adminové tam bohužel nezasáhli a nechávají jí prodávat a podvádět dál a napsala jsme špatné hodnocení a paní neraguje - prostě vůbec nic si s toho nedělá (zip) žádná omluva,žádná náprava apsolutně nic |-) paní je i zde na mmb prodává ty její super hadříky i zde jako by se nic nedělo - nestydí se a to má zde na mmb svoji fotku s dvojčaty ....... prostě to bude čím dál horší

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (16.5.2012, 6:42)
úplně Vás chápu +o( +o( +o(

ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (malakaca) ID 313987 (15.5.2012, 14:57)
Taky nemám poslední dobou dobré zkušenosti, zažádají si o podklady k platbě a po týdnu,(aspoň teda napíší ) že si to rozmysleli 8-|. Přijde mi to jako nesprávné jednání.
A ještě navíc poslední dobou se čím dál tím více maminek ani neobtěžuje napsat jestli jí balíček došel, natož napsat hodnocení :-(

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (16.5.2012, 6:39)
...vím, o čem mluvíte :-( :-( :-(

ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (kacis09) ID 275567, mimibazar.cz/kacis09 (15.5.2012, 14:03)
A mě se ted stalo něco trochu jinýho a taky jsem s toho náká špatná a naštvaná,objednala jsem povlečení už měsíc nemám doklad o koupi,paní na mě vyloženě kašle a ted jsem si chtěla objednat kosmetiku a paní se 2dny neozvala,tak jsem zase napsala a zase nic a už je to týden,prostě na mě všichni .....

ODPOVĚDĚT
Radka P. (Filípek) ID 101153, mimibazar.cz/Filipek2 (15.5.2012, 16:26)
Hm Katko tak toto se mi stalo cca.před 2roky - koupila jsem boty a oblečení pro malého docela za dost kolem 3tisíc a pani mi potom neposílala vůbec doklad,chtěla jsem ho protože se jednalo o dvoje boty značkové a člověk nikdy neví co se stane - přesto tady byla super prodejce a měla uvedené IČ když mi došla trpělivost tak jsem zadala do vyhledávače živnostenského rejstříku a víte co ŽL vůbec neexistoval :-@ a paní se mnou nekomunikovala a potom krátce potom to tady ukončila a prodávala na aukru - takže to je taky velký kámen úrazu - nemá plno prodejců ŽL a tak nemohou vystavovat doklady - přeji,aby jste pořídila a dočkala se (hello)

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (15.5.2012, 14:07)
moje zkušenost byla trochu jiná, ale i trochu podobná..
objednala jsem si věc , byla jsem 1. zájemce, podklady žádné nedorazily, tak jsem paní kontaktovala a ta mi řekla, že jí 2. paní nabídla víc a prodala věc druhé zájemkyni *-) *-) *-) dodnes nechápu, jednalo se o prodej na MMB, aukce to nebyla .. :-S :-S :-S

ODPOVĚDĚT
Saša T. (Lexi) ID 7024, mimibazar.cz/lexi (15.5.2012, 13:57)
Já to nehrotím: píšu, že prosím, aby mi do dvou dnů odpověděli, pokud ne, tak je anuluji... když neodpoví - anuluji. Nemám čas a ani náladu na to, abych někomu furt psala a doprošovola se o odpověď. :-| (Y)

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (15.5.2012, 14:02)
díky za názor (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Renata Z. (Renaza) ID 97059, mimibazar.cz/renaza (15.5.2012, 13:49)
Zdá se mi, že se teď hodně rozmohlo něco objednat a pak nezaplatit a vůbec nekomunikovat. Takže po uplynutí splatnosti napíšu dotaz jak to vypadá s placením a pokud zájemce neodpoví, anuluji ho a napíšu mu neutrální hodnocení., že nezaplatil a nekomunikuje a daná věc pro něho už není rezervovaná...

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (15.5.2012, 14:04)
...také píši vzkaz , že rezervace již vypršela a poté nabídnu věc znovu k prodeji a píši negativ +o(

ODPOVĚDĚT
Jana S. (Jan-a) ID 153730, mimibazar.cz/jan-a (15.5.2012, 13:46)
Dříve jsem to neřešila, ale poslední dobou je toho moc. Pokud někdo udělá závaznou rezervaci a poté nereaguje, několikrát upomenu, pokud se přihlašuje na MMB a nereaguje - dávám po upozornění negativní hodnocení. :-S Mám pocit, že to jinak nepůjde, pokud to budeme přehlížet, tak to lepší nebude :-(

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (15.5.2012, 14:02)
Taky dávám negativ, jinak bohužel, ostatní prodávající neupozorníte..... *-)
.. a pokud se něco přihodí (stát se to může), tak je lepší napsat, nebo dát nějak vědět (stalo se mi před dvěma lety, že jsem s dcerkou nečekaně skončila v nemocnici a pak mi nezbylo, než si aktivovat do mobilu internet, ale protože jsem neměla žádný nový telefon, dostala jsem se pouze na emaily a vše řešila alespoň takto....) a domluvila jsem se (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (15.5.2012, 13:22)
v poslední době se potýkám stále více s MRTVÝMI BROUKY"......
Přihodit se může cokoliv , ale nejhorší je nekomunikovat !!!
Jak to s nimy řešíte Vy? DÍKY ZA ODPOVĚDI :-)

ODPOVĚDĚT
Pavlína P. (pajaakaja) ID 89388 (15.5.2012, 13:28)
Taky mě to štve, že někdo neumí napsat třeba jen krátkou větou, že už nemá zájem... škoda slov. Pošlu jim výzvu že je budu anulovat, pokud se neozvou do určitého data a pak smáznu a hotovo. +o(

ODPOVĚDĚT
HELENA M. (HELOUŠ) ID 44740, mimibazar.cz/helamanova (15.5.2012, 13:32)
*-)Jsem stejného názoru, nikoho přeci neubude napsat, že nemám zájem.
Změnila jsem i podmínky prodeje, ale připadá mi, že to nikdo nečte +o(...

ODPOVĚDĚT