Cestování autem do Chorvatska
Rozmýšlíme se, zda jet k moři. Manžel má strach jet k moři autem /4 roky staré/, prý co když se něco stane. Auto je v pohodě, ale nikdy nevíte. Stalo se vám někomu, že jste měli problémy s autem a museli jste hledat odtah a servis?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 16 komentářů
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (4.7.2012, 22:03)
my byli v Itálii s měsíc starým autem a praskl nám chladič. ,-)

Kateřina H. (Hordová) ID 152396 (3.7.2012, 8:32)
Letos jsme byli podruhé autem asi 1000km...u moře. Máme auto vyr.2001 ,vše zatím o.k. Ale kupujeme si vždy asistenční kartu...teď je v akci na slevových portálech od AXA a ACA...a kupovali jsme ji i od ABBA. Vždy před dovolenou pravidelný servis a o.k. (L)

Natálie R. (natalka86) ID 335138 (2.7.2012, 22:28)
Já byla dvakrát v Chorvatsku sama a třikrát s mužem nec se nestalo,ale před týdnem jela kamarádka s rodinou do Itálie a při návratu jim na 9 let starém a před tím servisovaném autě bouchlo turbo,což je v h..... :-@ :-@ :-@ Tři hodiny stáli na dálnici v Itálii a provolávali kdo pro ně přijede,oni se domů dostali za dva dny,ale auto tam stále je,cena odtahu z Itálie je bude stát se vším všudy 24 000,- + oprava auta 20 000,-
Radím dobrý a kvalitní servis před dovolenou,já jsem proti,je to nuda a pro děti na houby,raději leťte (clamp) (clamp) (L) (L)

Zuzana K. (lucasilek) ID 320877, mimibazar.cz/lucasilek (2.7.2012, 21:30)
Prosím vás, se 4 roky starým autem? ,-) ,-) To bych teda vůbec neřešila, my řešíme, jestli jet s naším vyrobeným v roce 2002 ,-) ,-) ,-)

Majka V. (Mája V.) ID 25664 (2.7.2012, 20:28)
Měli jsme na zpáteční cestě (naštěstí už na Slovensku 50 km od domova), poruchu na 2 měsíce starém autě, ale dojeli jsme a v servise pak cosi odvzdušňovali - nechtělo nám řadit. Od té doby už se porucha neopakovala žádná, ani na další dovči v Chorvatsku. A jednou jsem potkala kamarády, byli na cestě do Rakouska, kde jeli odtáhnout jiného kamaráda, který tam jel odtáhnout zas úplně jiného kamaráda ,-). Stát se to prostě může, ale u 4 roky starého auta, bych to asi moc nehrotila. Máme taky 4 roky, teď bylo na technické a v pohodě bych do Chorvatska jela a to jsem starý plašan ,-). A u Fordu nám nabízeli právě jakési pojištění pro tyhle případy, pravděpodobně něco podobného, co už někdo níže píše.

Marie G. (L&L) ID 241517 (2.7.2012, 19:26)
,-) měli jsme defekt v Rakousku na cestě do ČR,ale to jsem neměla ještě děti, jinak bych neváhala se 4 roky starým autem (Y)

Dagmar Ř. (Šmodrchlík) ID 48357 (2.7.2012, 18:23)
Minuly tyden jsem uplne rozskubala gumu v sobotu v poledne v Chorvatsku - vsichni byli moc ochotni, sehnali mi pneuservis, na vyber bud guma na dojeti nebo dve nove - vzala jsem nove, kola poprezouvali, poprehazovali, stalo to stejne jako v Cesku... Vzdycky se muze neco stat - takhle nemuzete uvazovat - nejedete na konec sveta, ale do civilizace. (Y) Peknou dovolenou. (L)

Andrea M. (stepamata) ID 279182, mimibazar.cz/stepamata (2.7.2012, 16:50)
Nám se akorát stalo na cestě zpět, že jsem si chtěla stáhnout okýnko, ve dveřích zahrčelo, celé okno sjelo dolů-bohužel vytáhnout zpět nejde, tak jsme tak jeli od Vídně domů 8-|

Renata A. (renataab) ID 96448, mimibazar.cz/renataab (2.7.2012, 16:17)
Našla jsem odtahovou služku v ceně klubu UAMK po celé Evropě - karta na 3 měsíce za 890 Kč. Možná to manželovi předložím jako variantu pro klid duše.

Radka Š. (rsram) ID 151855, mimibazar.cz/rsram (2.7.2012, 15:26)
Máme auto rok výroby 2002 a také jedeme.Manžel ho dá jen do servisu prohlídnout.Jezdíme takto skoro každý rok a žádné problémy jsme neměli.Máme škodu fábii. (L)

Jana S. (JanaSL.) ID 208674, mimibazar.cz/janasl02 (2.7.2012, 15:23)
My jsme se zrovna v sobotu vraceli z Chorvatska a cesta zpět se nám bohužel protáhla na 26hod *-) cesta tam byla v pohodě, bez problému, ale zpátky nám začlo auto stávkovat až přestalo jet *-) stalo se nám to zrovna na dálnici, naštěstí jela kolem odtahová služba, pán nás stáhl na nejbližší benzinu. Pak jsme čekali až pro nás přijede známý. Ale i u nového auta se může stát, že přestane jet, setkali jsme se s tím po cestě. Příště bych jela zase raději autem, jak už zde bylo psáno, můžete si zastavit kde chcete a kdy chcete...kor když máte třeba malé děti :-$
Dojeli jsme domů, auto složili a zase jede *-) jelo nás v autě 7 lidí, měli jsme dost věcí sebou a do toho ty 35st vedra :-p nebála bych se, kolem nás projížděly i naložené felicie :-)

Monika F. (cetinka) ID 88393, mimibazar.cz/cetinka (2.7.2012, 15:13)
My pojedeme letos 10 Let starým autem a nebojíme se! Před tímto autem jsme jeli do Hr 2 roky starou Felicii a známi 12 let starým favoritem. Můžu vám říct, že se nám Felicie pokazila a museli tam do servisu, samozřejmě nám to odbyli a auto se pokazilo za pobyt znovu, opět do stejného servisu. Udělali jsme kravál a dali nám součástku, která se montuje pro západ . Auto se již nidy nepokazilo a šlapalo. Tím chci jebn dodat , že i nové auto se může pokazit stejně jako t staré. A znáni Favoritem bez problému tam i zpět! Nesmíte na to myslet! (Y)

Vera N. (Vera N) ID 136348 (2.7.2012, 15:03)
Kdybych měla auto staré 4 roky nic bych neřešila. Ale, jestliže má manžel strach, tak jeďte raději busem nebo letadlem. Protože jakmile by se něco vyvrbilo, bylo by to zajisté na Vaši hlavu. Měli jsme stařičkou fordku a do jejich 20 let dělala dlouhé cesty (Chorvatsko, Německo, Belgie, v 18 letech si půjčili známí do Francie - Nice). (Y) (Y) (Y)

Renata A. (renataab) ID 96448, mimibazar.cz/renataab (2.7.2012, 15:06)
vzhledem k financím je to o tom, že buď pojedeme autem nebo vůbec. Jsme čtyři a to už se ta doprava busem či letecky dost prodraží.

Kateřina M. (jujatko) ID 31191, mimibazar.cz/jujatko (2.7.2012, 14:56)
Ano,jeli jsme autem do Řecka - 10 let staré auto - a ve 4 ráno po přejezdu maďarsko-srbských hranic praskl nějaký řemen. Pomocí nevím čeho to kluci spravili a jeli jsme dál. Řemen se nám podařilo sehnat na Korfu a v Chorvatsku v kempu (při cestě zpátky) jsme opravili. Při jiné cestě jsme zase píchli kolo, tak nám to v Chorvatsku lepili - stálo to cca 250 Kč. Tyhle příhody jsem ale zažila před deseti lety a nijak mě nerozhodily. Ale dnes už bych možná tak klidná nebyla. Přeci jen, sedíte na poli někde v Srbsku a baterkou zkoumáte, proč to auto nejede :-) Jinak do Chorvatska jezdíme až na jih 5 km od Dubrovníku a auto jsme vždy měly pár let staré. Nyní už máme auto 10 let staré a manžel se už bojí. Kdybychom měli 4 roky staré auto, tak baych vyrazila hned. Teda já bych jela klidně i s tím deset let starým :-)

Jana K. (Jana69) ID 135896, mimibazar.cz/jana69 (2.7.2012, 15:16)
Taky jsme řešili v Chorvatsku řemen u Felicie,ale v té vesničce byla autodílna a ochotně nám pomohli.

Andrea Z. (andi1) ID 27749, mimibazar.cz/andi1 (2.7.2012, 14:52)
Máme auto 10 let staré a jedeme (Y) Ještě se nám teda nestalo, že by něco, ale pro ten případ máme na telefonu známého s odtahovkou ,-) Ale nikdy nevíte, to je pravda, předloni nám zezadu naboural Němec ještě než jsme překročili hranice do Rakouska :-$, takže jsem se vraceli domů půjčit si jiné auto a druhý den jsme frčeli (plavec)

Katka H. (mmarch2712) ID 361337 (2.7.2012, 14:51)
bát se toho,že se něco stane, tak nevytáhneme paty z domu, jeli jsme už 3x na dlouhou cestu autem - chorvatsko, maďarsko a anglie a vždy v pohodě, není nad to být pánem svého času, zastavit si kdy chcete, kde chcete, zajedete se podívat kam chcete, vezmete si sebou co chcete (co se vleze do auta :-) )... letos opět pojedem autem směr maďarsko a z mad. do chorvatska
jednou jsme měli problém akorát na slovensku - během hodinky bylo auto odtaženo a hned jsme dostali náhradní. v ostravě jsme na odtah čekali 3hod, hrozná domluva... mám pocit,že všude v zahraničí je lepší domluva než u nás, chorvaté jsou celkem příjemní a ochotní lidé (Y)