Reklamace
Prosím o radu, když reklamuji zde koupené zboží a reklamace mi byla uznána, jak je to s poštovným?To příjdu o oboje poštovné(když kupuji a pak poštovné když posílám na reklamaci) a nebo aspoň jedno by mi mnělo být vráceno? děkuji MArkéta
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 6 komentářů
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (11.10.2012, 6:56)
Pokud Vám reklamace byla uznána, ze zákona v takovém případě náklady spojené s reklamací hradí prodejce, tudíž máte nárok na obojí poštovné. Je to tak i v kamenných prodejnách, máte nárok např. na proplacení jízdného (tedy ne auto, jeli-možné dostat se do prodejny jinak, ale třeba MHD, ... ).

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (11.10.2012, 20:36)
Paní se ptala na poštovné při nákupu a to druhé při reklamaci. Opravdu se vztahuje tento nárok i na nákup? Mě teda minule nepočítali pouze poštovné na opravu a z opravy( tedy dvoje, ale ne poštovné kvůli nákupu, jak píše paní).

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (12.10.2012, 6:43)
To si myslím že ne, protože to nejsou náklady spojené s reklamací. Pokud to ovšem jen vrací, zkusila bych se s prodejcem domluvit, slušný prodejce by to uznat měl - mně tedy při obdobé situaci uznal, ale ze zákona si myslím, že ne.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (12.10.2012, 8:59)
Takže jsem napsala správně, že tedy na to první poštovné nárok nemá a na druhé ano.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (12.10.2012, 9:01)
Myslím, že jo.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (10.10.2012, 20:59)
Náklady na reklamaci můžete uplatnit. Ovšem poštovné při nákupu asi nebude uznáno jako náklad, který vznikl kvůli reklamaci. Jen to druhé poštovné jste platila kvůli ní.

ODPOVĚDĚT
Helena T. (panenkářka) ID 184339, mimibazar.cz/panenkarka (10.10.2012, 19:29)
Já reklamovala kočárek. Zpátky k prodejci jsem platila já, za nový kočárek platil poštovné prodejce. (G)

ODPOVĚDĚT
Hanka S. (Nikitini) ID 60232 (11.10.2012, 9:01)
Ale měla jste nárok i na poštovné, které jste platila při zasílání k prodejci.

ODPOVĚDĚT
Helena T. (panenkářka) ID 184339, mimibazar.cz/panenkarka (11.10.2012, 20:30)
Nejspíš ano. Byla jsem naštvaná, protože cena zboží se pak docela vyšplhala, ale už jsem to neřešila. *-)

ODPOVĚDĚT
Vendula W. (wvendy) ID 408804 (10.10.2012, 19:07)
Já omylem paní poslala o číslo menší kalhoty, poslala mi je zpět, já jí poslala ty správné a zaplatila jsem veškeré poštovné, protože to byla moje chyba.

ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (katrys) ID 92272, mimibazar.cz/katrys (10.10.2012, 18:26)
Pokud je chyba výrobku, mělo by Vám být vráceno obojí poštovné pokud je to od prodejce nového zboží. Pokud se jedná o použité záleží na prodávajícím :-S.

ODPOVĚDĚT
Markéta H. (xlmakrela) ID 54948, mimibazar.cz/xlmakrela (10.10.2012, 20:59)
Bylo to nové zboží, byly to batohy a u jednoho se kus podšívky vypáralo od zipu a druhý se zase rval popruh :-| :-| :-| :-|

ODPOVĚDĚT
Kristina R. (Krůžička) ID 103532 (10.10.2012, 17:57)
Dle mého názoru přijdete o oboje :-(

ODPOVĚDĚT
Markéta H. (xlmakrela) ID 54948, mimibazar.cz/xlmakrela (10.10.2012, 18:00)
:-| :-| :-| no já si taky myslím,ale příjde mi to nefér, abych za jejich chybu výrobku platila já tolik peněz. :´( :´( :´( :´(

ODPOVĚDĚT