| Kami A. (svatko) ID 174372 (25.5.2013, 18:37) |
100% bez originál krabice - reklamovala jsem ho asi před 3 týdny, jen jsem si sehnala jinou obyč krabici, aby bylo vše pohromadě + doklad
ODPOVĚDĚT |
| | eva h. (snezi) ID 97585, mimibazar.cz/snezi (25.5.2013, 18:57) |
děkuji,a dali vám zpět peníze??nebo to dali na reklamaci..nevím co mám čekat.
ODPOVĚDĚT |
| | | Kami A. (svatko) ID 174372 (25.5.2013, 19:05) |
Evi, nejdříve jsme sepsali reklamaci na formulář, kde se uvedlo, co tomu je a samozřejmě mají měsíc na vyřízení. No a hned do těch dokladů jsem měla napsat, jestli požaduji výměnu za nové zboží nebo vrátit peníze... Jinak mám zkušenost, že zhruba po třech týdnech chodí sms ze zprávou od Lidlu, že reklamace je vyřešena a více Vám řeknou na pobočce - jestli ji tedy uznali.
ODPOVĚDĚT |