robot s lidlu..
prosím,potřebuju radu praskl mě robot s lídlu(viz foto,,)musím reklamovat s krabicí nebo klidně bez..jsem ztoho neštěstná..
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 3 komentáře
Kami A. (svatko) ID 174372 (25.5.2013, 18:37)
100% bez originál krabice - reklamovala jsem ho asi před 3 týdny, jen jsem si sehnala jinou obyč krabici, aby bylo vše pohromadě + doklad (hello)

ODPOVĚDĚT
eva h. (snezi) ID 97585, mimibazar.cz/snezi (25.5.2013, 18:57)
děkuji,a dali vám zpět peníze??nebo to dali na reklamaci..nevím co mám čekat. :´(

ODPOVĚDĚT
Kami A. (svatko) ID 174372 (25.5.2013, 19:05)
Evi, nejdříve jsme sepsali reklamaci na formulář, kde se uvedlo, co tomu je a samozřejmě mají měsíc na vyřízení. No a hned do těch dokladů jsem měla napsat, jestli požaduji výměnu za nové zboží nebo vrátit peníze... Jinak mám zkušenost, že zhruba po třech týdnech chodí sms ze zprávou od Lidlu, že reklamace je vyřešena a více Vám řeknou na pobočce - jestli ji tedy uznali. (hello)

ODPOVĚDĚT
Veronika Ř. (Babulka1) ID 78394, mimibazar.cz/babulka1 (25.5.2013, 17:54)
Bez krabice....

ODPOVĚDĚT
eva h. (snezi) ID 97585, mimibazar.cz/snezi (25.5.2013, 18:57)
děkuji..

ODPOVĚDĚT
Linda Š. (Eleanor007) ID 53209, mimibazar.cz/eleanor007 (25.5.2013, 17:47)
Dobrý den, určitě i bez krabice. Není Vaše povinnost si krabici schovávat. Stačí paragon, ten slouží i jako záruční doklad.

ODPOVĚDĚT
eva h. (snezi) ID 97585, mimibazar.cz/snezi (25.5.2013, 18:58)
děkuji...

ODPOVĚDĚT