NEROZHODNOST - JAK NA NI?
Viz koment
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 12 komentářů
Jana M. (Jana974) ID 167386, mimibazar.cz/jana974 (4.7.2013, 18:43)
Tak na tohle já nemám čas. Mám 3děti a když už se dostanu do krámu, tak beru, co mi tzv.cvrnkne do nosu - samozřejmě ne všechno ,-), ale když potřebuju boty a líbí se mi, tak neotálím. :-p .
Zato můj mužskej - blíženec. - tomu vždycky říkám, když jdeme do krámu, ať toho nerozhodnýho nechá doma ,-) - už asi tak 7 let si kupuje nový přeskáče, protože má ulomenou přezku a co myslíte, dodnes je nemá. Hodiny každý rok stráví ve sportu a já s dětma s ním a zkouší přeskáče a žádný si dodnes nekoupil - no na zabití. (smich)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Elinqa) ID 61068, mimibazar.cz/elinqa (5.7.2013, 6:18)
Asi na tom něco bude, silně mi to připomíná moji osobu ,-) jsem taky blíženec *-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (4.7.2013, 16:37)
A jak byste chtěla změnit svou povahu? Někdo je do všeho hr a vy jste váhavý střelec...nejste sama. Doporučuji příliš neanalyzovat, neřešit...chcete jet na dovolenou, když víte, že jste nerozhodná, tak si nevybírejte z dvaceti nabídek ale vyberte si dvě a na zbytek do příštího roku naprost zapomeňte. Definujte si co vlastně chcete - sluníčko, moře, klídek apod. a vyberte. Já spíš myslím, že váš problém je malé sebevědomí. Proč máte pořád pocit, že vyberete špatně, že nejste schopná vybrat to pravé? Zbavte se těchto pochybností. (F)

ODPOVĚDĚT
Petra S. (koki01) ID 33277, mimibazar.cz/koki01 (4.7.2013, 14:10)
Luci jak čtu nejste sama. Až koukám co vše i na mě sedí :-| Jsem váha a neskutečně nerozhodná +o( Hodně mi asi pomáhá (svatba) jak říká kdyby bylo na mě nekoupíme ani chleba ,-) a máte pravdu strašně to zatěžuje. Občas z nerozhodnosti mám takové nervy to si někdo nedokáže představit asi víte moc dobře co to je. No a dovolená.... no ještě že nejezdíme to by mě asi složilo +o(

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (4.7.2013, 14:03)
Nejsem takový extrém, ale v určitých věcech taky se sebou "bojuju". Třeba když si jdu koupit něco na sebe, tak nevím, jestli mi to za ty peníze stojí, jestli se mi to bude líbit i potom, pak si řeknu, že to vlastně ani nepotřebuju ,-) No ale nějaký vážný problém s tím nemám. Jedna rada ode mě : uvědomte si, že o nic opravdu nejde a představte si důsledky rozhodnutí, většinou se fakt svět nezboří, když se rozhodnete jakkoliv. Budete nosit hnědé kalhoty, i když jste si pak uvědomila, že byste raději modré....no a co?

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (4.7.2013, 13:23)
Jak na nerozhodnost?Udělat si priority a nevymýšlet kraviny :-) Jak píšete s dovolenou nebo se spotřebiči,nepřijde mi to jako nerozhodnost,ale že nevíte co chcete..Buďte ráda,že se můžete rozhodnout,vybírat si..já mám naopak problém,že vím co chci(ne ve všem,ale ve většině ano) Třeba nákupy,oblečení.vím co přesně sháním,běhám po všech možných obchodech a nikde nemají to co chci..naposled jsem strávila celý víkend po různých centrech ve třech městech a málem mi z toho drblo.Potraviny,vim co chci a hledat to též není jednoduchý a pokaždé se ptát "milých" českých prodavaček je jak za trest..takže spíš nadávám,jak je jednoduchý,když člověk neví co hledá,co chce,že spíš něco najde,když mu to padne do oka..
Když už se nad něčím rozhodnete,musíte si za tim stát!!A ne potom přemýšlet "A neměla jsem vzít radši tamto?Neměla jsem jít radši do dalšího obchodu,třeba by tam měli to co potře

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (4.7.2013, 14:14)
Hééééézky jsi to napsala, Míšo (Y)
Lucko, berte to tak, že máte úžasnou možnost si vybírat! Jiní lidé to tak nemají - nemohou si vybírat dovolenou, ani nové obklady... protože na to nemají... Tak tomu buďte vděčná (nemyslím to ve špatném :o), na papír si napište priority a "smiřte" se s nimi - jdu si koupit boty - chci bílé, na podpatku, do 700 Kč. A jakmile takové najdete, kupte je a víc nad tím NEPŘEMÝŠLEJTE! Já myslím, že se takový postup dá naučit. A pokud Vám potom přijde myšlenka, že i přes to ty boty nejsou ony, tak ji holt musíte "nahradit" jinou, lepší, pozitivnější :o)) Je vidět, že Vám tato "vlastnost" ubírá energii, tak hodně štěstí v konání :o))))

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (4.7.2013, 14:25)
Ali díky (L)
I ty máš pravdu,tak to dělám já-například před tou svatbou,věděla jsem,že chci černý kalhoty,bílý top,bílý boty-hrubá představa,měla jsem "budget" a jelo se-co se mi líbilo,vyzkoušela jsem a buď jsem brala nebo hledala dál,pak jsem sice jak jsem psala nadávala,že když člověk ví co přesně chce,tak to nejde najít,ale všechno jde,našla jsem,všechno vyšlo tak jak mělo..a tak to má být.
Hlavně velký rozdíl je v tom hledat něco co víš,nebo něco co nevíš..ta druhá verze mi přijde nevyřešitelná a tam je i ten problém.
U nás je teda jediný problém v nerozhodnosti.na téma:"Co budeme dneska vařit?" :-D

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 13:40)
...mate nejspis pravdu...

ODPOVĚDĚT
Magda O. (saskie77) ID 168101 (4.7.2013, 13:22)
Lucko, já jsem na tom stejně. Nedokážu si vybrat oblečení, když se pak pro něco vrátím, už to není. Když to vezmu, mrzí mě to.Jen zvažuji, zda to spíš není nějaké onemocnění. Když jsem byla s kámoškou na dovči, ta měla vybráno hned. Zato já obcházela obchůdky celý týden a nebyla schopná se rozhodnout. Pak jsem si ještě vyčítala,že jsem nevybrala správně. Co se týká vybavení a stavění domku, tak to je totéž. Koupili jsme obklady, ale ještě než dávali, už se nelíbily atd. Žít s tím je těžké, o to míň zůstává na radosti života. (flower) (hello)

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 13:37)
...to mi povidejte Magdi...cim vetsi vyber, cim vice informaci, tim vetsi problem. Moc si to komplikujeme a zrejme zbytecne se stresujeme...ale jak se toho zbavit netusim

ODPOVĚDĚT
mila m. (ukuk) ID 207372 (upraveno 4.7.2013, 22:41)
nerozhodnost nepochopila,že na dvou židlích sedět nelze a ví dobře proč.
Nerozhodnost nerada nese následky za svá rozhodnutí a pořád chce ,aby jí všechno vycházelo k jejímu uspokojení .Protože nedokáže řešit situace a nechápe,že život není jenom o uspokojení svých potřeb -a stejně ji to není nic platné-nerozhodnost ani nedokáže přijmout bez zvažování přítomnou situaci i kdyby jí sluha vyřešil,co nejlíp.Má pocit,že nevidí za roh, jaké to tam je v jiném řešení než právě má.Dá se s tím pracovat -prostě si řekneme,že zkusíme první nápad,co srdíčko přinese a pak klidně zkoušíme,co přinese rozum a nebo opačně ,tím zjistíme,co jsme schopni unést. (F) a životní situace se díky poznání následků našeho rozhodnutí cvičením obrousí a zklidní

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 13:35)
Dekuji za nazor (F)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (4.7.2013, 12:29)
,-) To je podle mě prostě taková povaha a moc to změnit nejde, možná jen se víc snažit být rozhodnější a "nedělat se vším takový cavyky" (jak by řekla moje babi ,-) Mnohdy řešíte věci, které žádným problémem nejsou apod. Ohledně nákupů oblečení - prostě buď se vám to líbí a nebo ne a pokud ano, beru :-$ ohledně dovolené - přesně si vypsat CO hledáte (cena, polopenze atd.) a zadat pak už vám vyjedou nabídky jen na to, co chcete... Já jsem asi spíš pravý opak, když jdu nakupovat, tak jen proletím mezi regálama, vím, co chci koupit a mažu pryč. Jednou za čas mě baví chodit a shánět něco na sebe, ale jinak prostě když něco sháním, tak si to zkusím, pokud mi to sedí a líbí se mi to, tak to beru (F) Chce to asi víc rozhodnosti a přestat se stresovat už předem něčím, co není problém, život je na to moc krátký. Hodně štěstí....

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (4.7.2013, 12:53)
Člověčino, nebuď tyran. Hele já dostala na intru na pokoj spolužačku - přesně jako se popisuje Lucka. Ta váhala i v jídelně jestli si dát ke snídani rohlík nebo chleba.
Strašný dilema - jet na víkend domů nebo zůstat na intru a pařit??? Když zůstala na intru tak celý víkend prohekala jak měla radši jet domů. Když s ní chtěl chodit kluk, tak dokázala hledat milion důvodů proč s ním radši nechodit a když on tedy začal randit s méně otálející spolužačkou, tak tahle probulela noci, protože ho vlastně milovala. Po dvou měsících se stěhovala na jiný pokoj, protože já z ní byla na švestku. Ona byla hodná, to jo, ale z tý její nerozhodnosti mě málem kleplo. S tím prostě nic udělat nejde.

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 13:29)
...no ano, jiste, na to jsem zapomnela, pred chvili jsem prisla z obeda, kde jsem vubec nevedela, co si vybrat ....nekdy si proste radsi davam to, co maji kolegove, abych pak nebyla nastvana, ze jsem si dala neco jinyho. Ani nevite, jak me to vsechno stve....ale "normalni" clovek tohle asi nepochopi +o(

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (4.7.2013, 13:44)
Luci, těžko se chápe něco, co člověk nezažil, neprožil.
Já mám arachnofobii nejtěžšího stupně. A člověk kterému tyhle osminohé svině nevadí, nikdy nepochopí to co já prožívám.
Každý máme něco. (F)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (4.7.2013, 13:02)
Jéé, to je skoro to samý jako moje kamarádka ,-) Mám jí ráda, ale někdy fakt nechápu, PROČ se tak děsně dlouho rozhoduje nad věcma, který vůbec nepotřebujou, aby nějak zvlášť moc váhala. Např. jsme byly v kavárně, a asi 10 minut přemýšlela, jestli si má dát latté nebo presso - pak si dala to samé co já a když to dostala, řekal, že měla spíš chuť na to druhé ,-) Má to holka těžký, když je všechno takový problém a ještě těžší protože je tak hodná, že se snaží vyhovět každému a neumí říkat NE... Snažila jsem se jí trochu "převychovat", už skoro 10 let se snažím, ale nejde to ,-) :-$

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (4.7.2013, 13:13)
Máš svatozář!! 10 let převychovávat - a to ještě nechodíš na pokec k Chocholouškovi???
My o té spolužačce mluvili i na třídním srazu - ona nepřišla a jak jeden z kluků pravil "Určitě sedí doma a rozmýšlí jestli má jít nebo ne" a shodli jsme se na tom, že ona to má hrozně těžký. I když se pro něco rozhodne, stejně v ní bude hlodat to jestli se rozhodla správně. My když zdrhali z intru na pařby, tak jí jsme ani neříkali, protože ona by zůstala viset na parapetu a trhala sedmikrásku... "mám, nemám, mám, nemám..."
Je to prostě povaha. To nepředěláš.

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 13:32)
..kdyby to slo predelat, klidne bych si takovy "remake" zaplatila ,-)..Mozna by stacila poradna rana palici... :-D...ted si delam z toho srandu, ale jsem z toho vazne dost nestastna... :´(

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (4.7.2013, 13:41)
Lucko, jak jsem psala, snažím se "převychovat" a nebo spíš "otrkat" kamarádku už skoro 10 let a je to marný - prostě je taková. Občas se sice zadaří a ona mě překvapí tím, že se rozhodne celkem rychle a nebo se rozhodne a pak ani nelituje svého výběru, ale takových úspěchů je fakt jen pár, prostě asi jiná nebude... Jen to NE by se měla naučit říkat častěji, nebo na to doplatí (ne ode mě, ale od ostatních)....

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Michaela H. (pipinkam) ID 121019 (4.7.2013, 12:25)
Já jsem úplně stejná :-( Vybírala jsem dovolenou a než jsem se rozhodla pro nejaky hotel, tak se mi trikrat stalo, ze to uz bylo vyprodany v nasem terminu 8-| (6) Takze az ctvrty hotel dopadl a to uz sem si rekla, ze mi to je jedno hlavne uz nejaky vybrat jinak se vyproda uplne vse a pojedeme do pr.... :-| Mohla jsem mit super hotel s all primo u plaze,ale nez sem se rozhodla, tak mame jeste drazsi, daleko od plaze a jen polopenze +o( Pred mesicem jsme meli svatbu a nez ja se rozhodla pro fotografa, jaky zakusky atd no tragedie. Jsem ve znameni Vah, takze to asi lepsi nebude

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 13:13)
,-)...no, obavam se, ze dopadneme uplne stejne...pored cekam cekam, az se objevi neco lepsiho...levnejsiho....My jsme svatbu zacali zarizovat 3 mesice predem, takze moznosti vyberu byly dost omezene, coz bylo pro me asi jen dobre ,-)

ODPOVĚDĚT
Olga H. (oluna) ID 75065 (4.7.2013, 12:20)
Přesně jako bych to psala já, taky jsem strašně moc nerozhodná a mám z toho panickou hrůzu když vím, že se budu muset rozhodovat, navíc jsem ještě narozená ve znamení VAH.... +o( (hello) (hello) (L)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (4.7.2013, 14:51)
Taky jsem Váha a váhavá k tomu ,-) Nákupy jsou muka, hodiny vybírám a nakonec to szejně u kasy odkládám a odcházím s prázdnou ,-) Proto s sebou vodím švahrovou, ta mě k rozhodnutí dokope (Y)

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 13:11)
..ach jo...je to des, ze? Ja jsem strelec...

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (4.7.2013, 13:27)
Lidi,to není o znamení ,-) Manžel je Váha a rozhodnějšího člověka nepoznám :-) Můj bratr je střelec a jediný v čem si neví vybrat jsou snad holky :-D Takže spíš zkuste přemýšlet,kde se to vzalo a proč Vám dělá takový problém v rozhodování. (F)

ODPOVĚDĚT
Darina V. (Darrrka) ID 47895 (4.7.2013, 16:19)
Já nevím, ale myslím, že je to i o znamení ,-) Já Rak bych mohla vyprávět (souvislost s fázemi Měsíce a náladovostí). :-D Neznám Raka, co není přecitlivělý a neznám třeba Pannu,co není trochu rýpavý kritik....atd.atd. (Y)

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (4.7.2013, 18:24)
Syn je Rak a citlivý je jako každý normální dítě :-)Stejně jako každý je trochu rýpavý i kritik..to jsou běžný charakteristiky osobnosti a myslím si že je jedno jestli je člověk ve znamení pakoně,stromu nebo housenky ,-) Každý je takový jaký chce,jak se naučil.A to že někdo je líný,někdo drzý,někdo plačtivý a někdo nerozhodný,za to si může každý sám a ne nějaké znamení. (L)

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 13:34)
...ja vim, nikdy jsem se znamenimi nezaobirala....vlastne nekdy dost nechapu, jak na tom nekteri lide tak baziruji....ale to by bylo jine tema do poradny *-)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (4.7.2013, 13:39)
Já jsem Rak a charakteristika tohoto znamení na mě fakt sedí - a doma mám manžela Berana, dceru Býka a druhou dceru Střelce... něco na tom asi bude [A]

ODPOVĚDĚT
Lenka P. (elfivila P.) ID 382913 (4.7.2013, 12:19)
dnes u mě byla sestra a ta je úplně stejná jak vy - v tom rozhodování. Nejemom že si komplikuje život ale komplikuje i ostatním. Radu nemám já sem pravý opak. Když jdu obchodu jdu cíleně a pokud nevím mrknu a hned je jasno. Zato sestra ta i když jde vybírat pitomý boty za 400 tak tam stojí hodinu jak roura a pak z nich ani nemá radost protože neví jestli si neměla vzít ty druhý. Já na takové "zbytečnosti" nemám prostě čas, užívám si života a tím to se vůbec nestrasuji.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (6.7.2013, 16:31)
No, jsem stejná jako Vaše sestra, naprosto.

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 13:10)
Jee, tak to Vam zavidim...taky se nechci stresovat a mit vse raz dva... *-)

ODPOVĚDĚT
Lucie T. (Luuca08) ID 170853, mimibazar.cz/luuca08 (4.7.2013, 12:10)
Jsem strasne nerozhodna, hrozne mi to komplikuje zivot 8o| Mate nekdo stejny problem - nebo jeste lepe radu, jak se umet lepe/rychleji rozhodovat? Mam pocit, ze to drive nebylo tak strasne, ale cim jsem starsi, je to horsi, treba ted vybiram dovcu a jsou to pro me doslova muka, probiram se nabidkami na netu a proste nevim...totez se tyka nakupu vanocnich darku, obleceni, zarizeni domacnosti (vybirani spotrebicu pro novou kuchyn nebo obkladu do koupelny byly proste muka!!!)...nekdo se v tom vyziva a ja zkratka trpim....a stejne - kdyz po nekolika hodinach/dnech ucinim rozhodnuti, mam pocit, ze je to spatne a ze jsem se mela rozhodnout jinak :´ Rozhodovani mi zabere strasne moc casu a vazne me stresuje. Navic jsem perfekcionista a mam ve zvyku odsouvat vse na posledni chvili.....( Jste na tom nektera stejne? Dekuji!

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (6.7.2013, 16:26)
Lucko nedovedu si snad ani představit, že by existoval člověk nerozhodnější než já. Většinou se tak připravím o výhodné nákupy, ať jde o cokoliv, nejvíc oblečení - zrovna minulý týden. Dnes jsme vybírali kousek lina, katastrofa a o větších a finančně náročnějších věcech ani nemluvím, jsem vystresovaná, nespím, ... ta nerozhodnost mě doslova ubíjí, ale co s tím, to neporadím. Mám dojem, že tak často trápím i své okolí, s každým nákupem zdržuji, .... Už jsem si tolikrát říkala, že alespoň u oblečení, když se mi to bude líbit, nebude to drahé, vezmu, ale nejde mi to, jsem v tomto fakt hrozná +o( a až se rozhoupu, už to v obchodě není. To by bylo na dlouhé povídání, každopádně každé konečné rozhodnutí, považuji za špatné. Jak mám vybírat něco hodně důležitého, mám takový stres, že nejsem schopna jíst, fakt bych to nikomu nepřála. Souvisí to asi i s malým sebevědomím, teda u mě určitě.

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (4.7.2013, 21:29)
Jsem na tom stejně. V obchodech strávím hodiny, držím v ruce jednu věc, porovnávám s jinou, až se po dlouhé době rozhodnu a dám do košíku, tak už zase váhám 8-| Rodina už si ze mě utahuje. Je to nepříjemné, komplikuje mi to život. Říká se, že to má co do činění se strachem a sebevědomím a dá se to řešit psychoterapií. Ale to jsem teda nezkoušela. http://slecna.info/dusevno/poper-se-s-nerozhodnosti/ (F)

ODPOVĚDĚT
Jana S. (JanaSL.) ID 208674, mimibazar.cz/janasl02 (4.7.2013, 18:55)
já jsem na tom úplně stejně ,-) :-( taky mě to dost štve :-(

ODPOVĚDĚT