Máte zkušenost s reklamací u Baťi...
Maminky máte některá nějakou zkušenost?Byla jsem nemile překvapena,když jsem šla reklamovat sandálky za 699 Kč,které syn nenosil ani měsíc a u kterých nám vypadlo u každé boty kus podrážky a po týdnu mi přišla odpověď,že se mi reklamace zamítá?!!!
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 21 komentářů
Barbora S. (Barbora07) ID 618811 (20.6.2018, 15:58)
Bohužel i jak píší ostatní mám také špatné zkušenosti .... po těchto zkušenostích objenávám už jen tady https://www.sikorashop.cz/kozene-pantofle

ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (paja740) ID 123647, mimibazar.cz/paja740 (upraveno 10.1.2014, 22:09)
Zrovna mi přišla zpráva,že mi reklamaci kozaček od Bati zamítli. Jsem víc než zděšená,neboť jsem boty měla na noze cca 2 hodiny když jsem zjistila ,že jsou v ohybu na kotníku prasklé,po zkoumání jsem si všimla že začínají praskat i jinde a struktura celé té jedné boty je jakási jiná než na druhé botě. S klidem jsem je šla vyreklamovat a byla docela překvapená,že reklamace neproběhla hned. Neboť po zvážení prodejce mají právo zcela jasné reklamace vyřídit. No tak jsem tedy čekala a dnes bych se vzteky přeskošila. Vyřízení reklamace zamítnuto !!!!! Jé já mám vztek,mají štěstí že je víkend a do pondělka emoce vyprchají,ale já se jen tak nedám,budu reklamovat znovu a u Bati už si nekoupím ani tkaničky.

ODPOVĚDĚT
Jana B. (bezchlebajda) ID 143952, mimibazar.cz/bezchlebajda (15.12.2013, 12:57)
Za mě Bata (N),reklamovala jsem tam boty minulý rok synovi,jasná vada materiálu,poprvé mi reklamaci zamítli,tak jsem nelenila a dala je tam znovu,reklamace byla opětně zamítnuta,ale všimla jsem si na účtence,že reklamace byla ukončena přesně po měsíci a dnu,takže mi museli bez keců vrátit peníze,reklamace má být vyřízena do měsíce a nesmí trvat déle,měla jsem tenkrát štěstí,už víckrát tam nic nekoupím. (N) (N) (N) (N) (N) (N)

ODPOVĚDĚT
Alena J. (Aaalenkaaa) ID 3645 (8.7.2013, 9:25)
taky nám zamítli reklamaci, kdy se na polobotce manželovi potrhala nit prošití boty. Neuznali. Už od nich Boty ze zásady nikdy nekoupím

ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (katerinka666) ID 604513 (30.12.2017, 14:17)
S reklamací u baťi jsem problém nikdy neměla, nemyslím si, že by to bylo tak zlé, jak to tu popisujete

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Miasia) ID 278096, mimibazar.cz/miasia (7.7.2013, 23:23)
Mám s Baťou stejnou zkušenost. Nesouhlasíte s rozhodnutím? Slušně odmítněte obuv převzít, ať pošlou zpět na posouzení, argumentujte, nedejte se. Já si obhájila své a i přes zamítnutou reklamaci nakonec peníze vrátili.

ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (7.7.2013, 23:02)
Ano, mám zkušenost a na základě té zkušenosti už si u Bati nekoupím ani krém na boty ,-) Je dost jiných obchodů, kde mají daleko kvalitnější boty a daleko lepší vztah k zákazníkovi ,-)

ODPOVĚDĚT
Jana M. (JanaM77) ID 36775, mimibazar.cz/janam77 (7.7.2013, 22:22)
my ze stejného důvodu reklamovali boty už 2x a u obojí reklamace nám to uznali. První po měsíci a druhou reklamaci vyřídili do týdne. Byly jsme v batovi na chodově

ODPOVĚDĚT
Katka K. (katka78) ID 42810, mimibazar.cz/katka78 (7.7.2013, 21:48)
Šli jsme reklamovat boty-zamítnuto,tak jsme jeli do sousedního města k ba´tovi a reklamace uznána a vrátili nám peníze,ale od té doby už k baťovi nechodíme a nakupujeme v deichmannu aj.,všude vadné zboží vymění,popř.vrátí peníze bez problémů

ODPOVĚDĚT
jarmila š. (jarla) ID 263223 (7.7.2013, 21:27)
reklamujte reklamaci,nechte si do protokolu napsat,že s výsledkem nesouhlasíte a nechte je to poslat zpět na posouzení,nechte je tam dopsat-nebo vy sama,že v případě zamítnutí necháte posoudit znalce a budete kontaktovat ČOI-,zároveň požadujte,kdo to posoudil-jestli má vzdělání/certifikát k posuzování obuvi,na to jako zákazník máte nárok,tohle nemůže posoudit jen tak někdo od stolu,jak se běžně děje-toť rady kamarádky,která tam pár let pracovala,víte oni mají "body" dolů,když je zákazník "umíněný" a trvá na svém,vedoucí musí vyhodnotit,jestli s ním bude problém nebo ne,taky za to nemůžou-je to nařízení a o to je to hnusnější +o(

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (lenka620) ID 76122 (8.7.2013, 16:11)
Díky (L),reklamovat budu znova....

ODPOVĚDĚT
Hynek Š. (HANASVA) ID 78313, mimibazar.cz/hane (7.7.2013, 19:57)
Také mně neuznali reklamaci po nošení bot 3 měsíce (N)

ODPOVĚDĚT
gabriela b. (gabra) ID 3303 (7.7.2013, 19:30)
jsem překvapena kolik negativných zkušeností se tady se sešlo..
Tak to tedy nevím, kam chodíte nakupovat kvalitní boty?? Do Deichmanu nebo Humanicu - spousta levné nekvalitní obuvi výhradně vyráběná pouze pro jednu sezonu, a když vezmu ty lepší, tak Stroll ani Salamander také kvalitou neohromuje za ty ceny.
, Bata není vůbec levný, jsem zklamaná, že se snaží přiblížit více zákazníkům a dělá spoustu syntetické obuvi . Ale mimo to prodává velm kvalitní série jako Bata Insolia, Hogl, Weinbrenner aj...jsem výhradním zákazníkem Bati za rok nakoupím min. 10 párů obuvi a reklamovala jsem pouze jednou a to v loni páskové kožené sandály, kde se uvolnily ve švu pásky přes nárt, reklamace vyřízena do 3 týdnů.. kupuji výhradně koženou obuv
ještě jsem zapomněla "pochválit" Mixer - to je tržnice, jak když vyšije..

ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (kačena) ID 38, mimibazar.cz/kacena (7.7.2013, 23:08)
Kde? Deichmann - Elefanten. CCC - Lasocki. Humanic - Frank Walker, St.Oliver, Mustang.... jen to holt nejsou boty za dvě stovky, no ,-)

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (Auško) ID 323262 (7.7.2013, 21:22)
i Dechmann má svojí koženou kolekci ta je fajn, ráda tam kupuji sezoní boty, za 250,- mě netrápilo, že vydrží jednu sezonu, ale zrovna od Dechmana mám několikatery boty už několik let .... u Bati můj předešlý komentář ....

ODPOVĚDĚT
gabriela b. (gabra) ID 3303 (7.7.2013, 22:17)
ano, rozumím tomu, že je rozdíl mezi 250,- a cca 1500-2000,-Kč za kožené boty,
např. v CCC mají koženou kolekci Lasocki- kvalitní líbivé, a nesmírné pohodlné celokožené botky..mám od nich boty na vysokých platformách a jsou jako papučky..Ale koukala jsem, že většina ženských jde na druhou stranu prodejny a nabere 3,4,5 krabic levných placatých tvrdých botek prakticky bez podrážky a jsou spokojené, jak výhodně nakoupily....kožené boty tam teď vyjdou na 799,-Kč..Až to jako zákaznice pochopíme, tak tím i přinutíme prodejce snížit objem levné umělé obuvi a rozšířit nabídku kvalitnější.., je to o tom, co si trh žádá..

ODPOVĚDĚT
gabriela b. (gabra) ID 3303 (7.7.2013, 22:10)
jasně, že tyto obchody nabízí kožené zboží, ale minimálně oproti většinové nabíce...Bata vycházel z toho, že šlo o tradiční značku zejména kožené obuvi, proto má i přes vyšší ceny stále dost zákazníků.Já se takhle "vyučila" u Deichmana se zn. Landrover - klukovi jsem pořídila zimní boty a protože jsem chtěla pošetřit, myslela jsem si, že 700,-Kč stačí..Třetí den po koupi, přišel ze školy s popraskanými botami.., je to logické, vlivem mrazů a pohybu nohy, materiál je umělý, nepružný, nepřizpůsobivý...Boty jsme vyhodili, protože by reklamaci neuznali - mechanické poškození.., takže jsem si nadala do krav a raději mu kupuji pánskou koženou obuv, rozhodně kůže snese daleko větší zátěž než umělé boty..

ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (Auško) ID 323262 (7.7.2013, 23:46)
Jasně ráda si zaplatím za kvalitu, ale u Bati to pro mne prostě kvalita není, očekávám, že boty za 2tis. vydrží více než 14 dní :( třeba já si kupuji celkem drahé a kvalitní boty na sport, ale pokud se mi jedná o to, dojít do práce kde se přezuji, tak ráda šáhnu po botech za 250,-, něco jiného jsou děti, kde je kvalitní obuv základ (ty ale zatím nemáme) ... myslím, že Baťa se za posledních pár let posunul na velmi nízkou kvalitu :( což je škoda .... jinak moc hezký článek tu: http://ekonom.ihned.cz/c1-39586080-boty-delaji-cloveka

Kožený boty jsou asi nejlepší, ale prostě já nemůžu mít všechno v kůži (mám hromadu bot a pokud by všechny byly kožené tak se nedoplatím, ale to je moje úchylka :)

ODPOVĚDĚT
Michaela Z. (miska810) ID 95812, mimibazar.cz/miska810 (7.7.2013, 19:03)
Já k Baťovi už ani nevkročím, reklamovala jsem zimní boty, ke kterým mi byl doporučena impregnace, po pár týdnech i tak popraskaly a zamítnutí reklamace z důvodu nošení zimní obuvi v zimních měsících.To jsem si je měla dát asi do vitríny a ne na nohu, už tam nic nekupuji. (N)

ODPOVĚDĚT
Monika Č. (sola) ID 1383, mimibazar.cz/monika (7.7.2013, 18:49)
Také mám špatnou zkušennost a k Baťovi už jsem od té doby nevkročila! Neuznali mi reklamaci kožených kozaček za 2900 Kč,kde se po měsíci nošení(střídány s dalšími kozačkami) rozpadla podrážka a béžová kůže se zabarvila od riflí tak,že vypadaly jakoby je přede mnou nosilo už pár lidí-hnus! 8o| Jak píše paní pode mnou,od Bati už ani silonky!!! (N)

ODPOVĚDĚT
Petra K. (Samítko) ID 291908, mimibazar.cz/samitko (7.7.2013, 18:47)
No vidíte a mě vrátili vždy peníze rovnou na ruku ,-) 2* se jednalo o kozačky (zlomené péro takže ujížděl podpatek dozadu ) a jednou dámské gumáky - rozlepila se podrážka. Sama vedoucí byla zhrozena a hned mi vyplatila peníze (Y)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (mysimysi) ID 52468 (7.7.2013, 18:35)
Já reklamovala vytržený pásek u sandálků. Nejdřív říkali, že v nich moc chodím, že jsou jen na občasné chození, když jsem říkala, že v nich chodím jen do práce a z práce (přičemž jsem je měla měsíc) a to je jen kopec dolů a kopec nahoru, tak mi klidně drze řekli, že to je ono, že v nich mohu chodit jen po rovině 8o|. Boty jsem si tenkrát koupila za první výplatu, tak o to víc mě to štvalo. Nakonec jsem dostala peníze až když se do toho vložila mamka a zatlačila na známou, která u Bati pracovala. Po 5 letech jsem tam koupila klukovi první sandálky, chtěla jsem kvalitní. To byl opravdu můj definitivně poslední kup u Bati. Boty se rozpadali po 14 dnech. U nich už ani tkaničky do bot.

ODPOVĚDĚT
petra m. (petra95) ID 64316, mimibazar.cz/petra95 (7.7.2013, 17:50)
slysela jsem ze bata reklamace neuznava , pani stala prede mnou boty za 2500kč a reklamace ji byla zamitnuta , tak nevim (6) (6) (6)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Elinqa) ID 61068, mimibazar.cz/elinqa (7.7.2013, 17:05)
Reklamace z loňska a letoška dopadly tak, že vrátili peníze. Vloni jsem reklamovala boty po jednom víkendu, vypadly asi 3 malé kousky z podrážky a ve lhůtě vrátili peníze. Navrhovali původně slevu (ale to už bych podrážky reklamovat nemohla a navíc už jsem měla koupené jiné), trvala jsem na vrácení peněz a dostala je. Také jsem jednou posílala boty do Zlína, kde je konečně pořádně opravili (což jsem chtěla) a vrátili. NEDEJTE SE (L)

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (7.7.2013, 16:51)
Nedejte se! Přesně jak píšou holky dole. Mám zkušenost před cca 3-4 lety (N). Vypadávaly kusy vysoké pryž.podrážky u podzimních kožených bot a svršek byl doslova netknutý. Zamítli ("že prý boty byly používané ve vlhkém prostředí " :-o). Doporučeně jsme poslaly boty a ostřejší dopis na sídlo firmy. Do měsíce nakonec došly peníze a omluvný dopis. Baťu už obcházím velkým obloukem, nešla bych tam koupit ani silonky (N).

ODPOVĚDĚT
Jana K. (zozefka) ID 348533 (7.7.2013, 16:25)
Nedejte se, nastudujte si reklamační řád a nekompomisně řešte na prodejně před zákazníky a uvidíte jak změní názor, vlastní zkušenost....

ODPOVĚDĚT
Dagmar M. (dagram) ID 102277, mimibazar.cz/dagram (7.7.2013, 16:15)
podobná zkušenost zimní boty nejsou do sněhu ale do sucha nakonec jsem se domohla vrácení peněz boty jsem měla 5dní a podrážky odpadly u bati už nikdy nic!

ODPOVĚDĚT
Celkem: 21 (zobrazuje se 1-20)1, 2 další >>