 | Marta D. (MartaHvezdon) ID 476433 (21.7.2013, 9:27) |
Já jsem je v JISKU kupovala asi před půl rokem a musela jsem je jít reklamovat. Reklamaci v JISKU přijali bez jakýchkoli řečí a sami mne hned hlásili, že jsem už několikátá a o problému ví. Nakonec jsme s prodavačem projeli přibližně 30 kousků a naštěstí jsme jedny, kterým šly obě strany dobře, ulovily. Na zmiňované jedné straně byly rafičky vyboulené a dotýkaly se skla. Způsobovalo to to zpožďování a u některých ta strana nešla vůbec. Projevit se to může až za delší dobu až se strojek unaví neustálým namáháním o posouvání rafičky. Jsem ráda, že je JYSK zlevnil. Byla jsem totiž dost v šoku když ty, které jsme odzkoušeli s prodejcem, zjistili, že jsou vadné a on je opět vesele vracel do regálu. Přeji Vám tedy, ať Vám šlapou dobře!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Marta D. (MartaHvezdon) ID 476433 (21.7.2013, 21:46) |
tak nám po cca měsíci přestala jedna strana jít úplně a na skle byla vyrytá pěšinka od rafičky. Proto JYSK tak razantně slevnil na 100,-Kč. Ty co mám vyměněné po reklamaci jdou také dobře už půl roku. Zřejmě nějaká série byla opravdu vadná.
ODPOVĚDĚTnahlásit |