Moc pěkný článek... Doporučuji k přečtení..
Byla bych ráda za vaše názory - opravdu povedený článek...
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 42 komentářů
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (10.10.2013, 21:39)
se článkem souhlasím jen do jistý míry.
jinak jsem ráda, že osobně od svých dětí ani jejich spolužáků "chcípni pičo" neznám, neznám ani absolutní nerespekt k učitelům.Nemyslím,že to tak je všude.

ODPOVĚDĚT
Hana P. (Kobliha21) ID 376852 (10.10.2013, 17:17)
Úplně souhlasím, mám babi a prababi učitelky, mám učitelku mámu - naštěstí na gymplu, kde jsou kupodivu ještě relativně slušné děti, ale je to obrovský rozdíl, dnešní a dřívější doba. Děti jsou opravdu spratci, dokážou si neuvěřitelně vymýšlet a rodiče samozřejmě vždy slepě stojí za nimi.

ODPOVĚDĚT
Alžběta B. (Bethena88) ID 325769, mimibazar.cz/bethena88 (10.10.2013, 13:00)
Co k tomu dodat - naprosto výstižné a skvěle napsané (L)

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (10.10.2013, 12:11)
Jo, tak se pěkně pobavíme nad článkem, někteří "politují" (nevím proč, když jsou na to studovaní - i psychologií) učitele a opět se nic dít nebude. Myslím si, že nasraných je tady už dost a konečně by se mělo začít něco dělat a ne jen diskutovat. Vím, že jako jedinec nikdo nic nezmůže. Ale proč se to "povedlo" (obrazně řečeno, poněvadž nám akorát nasrali do bot - tím svým zvoněním) našim rodičům? Tak už by jsme měli taky začít něco dělat, ne?
A litovat učitele? Proč? Je blbá doba. Ale proč se těch smradů bojej? Vždyť mají vystudováno i to, jak jednat, ne? Vezmu si ho ven, abych byla bez svědků a jednu mu říznu, když to neumí rodič. Pak je to jen tvrzení proti tvrzení..... Vždyť ti hajzli drzí jen neměli nikdy vytyčené hranice, a proto se chovají jak idioti. No a pak jak k tomu přijdou ti, co se chtějí něco naučit.....

ODPOVĚDĚT
Eva V. (evucha124) ID 111016 (upraveno 8.10.2014, 9:53)
.

ODPOVĚDĚT
Eva V. (evucha124) ID 111016 (upraveno 8.10.2014, 9:53)
.

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (10.10.2013, 21:31)
jj, tak nějak.
Tak zrovna nedávno jsem v práci měla holčinu. Asi tak 2.-3. třída na základce. Maminka si od ní nechala líbit na můj vkus opravdu hodně. Holka rozcavená jak hrom, ale maminka řekla, že je svá a ani omylem by jí asi nenapadlo ji zklidnit. Ta na ní házela obličeje, odsekávala....., tak jsem nevydřžela a řekla jí, že takhle se u mě chovat nebude, jinak se může jít nechat ostříhat jinam. Koukala :-o a asi nechápala, ale zklidnila to. A o tom to je. Ty děcka jsou prostě takoví a někteří rodiče z nich dělají "osobnosti". Ale žádné vytyčené hranice a pravidla nemají. A to potřebujeme všichni! Natož děti, že? Copak když my jsme byly děcka, tak jsme si mohly dovolit hodit rypák na mámu? A taky jsme osobnosti. Ale vychovaný! Ti haranti teď (puberta) jsou z větší části prostě na přesdržku. Bohužel.Ale samozřejmě ne všichni.

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (10.10.2013, 13:58)
Učitel dnes dostane padáka za daleko menší prohřešky. Ryba smrdí od hlavy a když takovou cestu nerazí ředitel, je to marné. A opravdu blbá doba je. Dřív se muselo zabrat, aby se někdo dostal na školu, s trojkou šance nebyla, dnes vezmou každého a doslova prosí o každého žáka.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (10.10.2013, 12:43)
Verčo, taky bych některé situace s těmi puboši řešila tím přes držku, ale učitelé se prostě bojí...bojí se rodičů, ředitele atd. To vytyčení hranic je na rodině a rodiče by to měli děti učit už od malička, protože pak to dopadá tak, jak tak, jak to dopadá :-( Spousta rodičů se svými dětmi jen kamarádí bez toho, aby je naučili to, co si mohou a nemohou vůči nim i ostatním dovolit... ,-) *-) (N)

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (10.10.2013, 21:34)
jo, přesně tak. Kamarádi, ale výchova v trapu. (N) :-( +o( a pak jen v tv čučíme, jak jak synáček (facky) (palice) (B) a ještě je za (*)
Ale snad si to my zase dáme lehce dohromady ,-) (Y) (hello)

ODPOVĚDĚT
Jita R. (koblizecek) ID 56433 (10.10.2013, 11:48)
Souhlasim a vina jak se zaci chovaji ve skole je v rodine,protoze kdyz tady ctu dotaz typu mam si to jit vyridit s ucitelkou me stavaji hruzou vlasy na hlave.

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (10.10.2013, 12:14)
přesně tak! Co je ve škole, se tam má po zásluze také vyřešit. A ne, že jsou zvyklí, že za ně rodič pořád něco řeší. Když mu řekla, že je debil, tak jí to sice asi ulítlo, neměla by, ale proboha! Máma by mu to řekla taky....

ODPOVĚDĚT
Lenka T. (Daspinka) ID 466720 (10.10.2013, 11:37)
(Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (10.10.2013, 11:21)
Já nemůžu říct, že bych se vším v článku souhlasila. Je známo, že úroveň školství u nás prudce upadla a učitelé mají menší pravomoce než dřív. Vůbec není pravda, že by všichni na druhém stupni byli lemplové a darebáci a na rozdíl od slečny si myslím, že ZŠ dá člověk vše co potřebuje, spíš záleží na učiteli, jaká je osobnost, zda si umí zjednat respekt a jak umí stmelit kolektiv dětí. Děti jsou opravdu víc nevychovaní než byly děti dřív ale sáhněte si do svědomí, my se tak trochu báli se ozvat, projevit. Odpovědnost za výchovu mají rodiče ale v době kdy většina poctivých tráví téměř veškerý svůj čas v práci aby uživila rodinu a zajistila její potřeby tak na děti tolik času není ale to nebyl nikdy dřív. Spíš je třeba v dětech posilovat zodpovědnost a zdůrazňovat i to, že mají také nějaké povinnosti.

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (10.10.2013, 10:48)
Krásný článek (Y)

ODPOVĚDĚT
Darina V. (Darrrka) ID 47895 (10.10.2013, 10:44)
Nádherný článek, děkuji! (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Alena K. (AlenaKa) ID 149160, mimibazar.cz/alenaka (10.10.2013, 10:44)
A kde je východisko? Asi budou v budoucnu něco řešit soukromé školy pro studijní děti. A co ten zbytek? Chybí dětem výchova v rodině, zájmy a motivace v budoucnu něco dosáhnout, tím myslím být dobrý i v řemeslu. V které rodině to není, není příklad, škola toho už moc nezmůže. *-)

ODPOVĚDĚT
Alena J. (Aaalenkaaa) ID 3645 (10.10.2013, 10:40)
holky, myslíte, že je lepší dát chytré dítě na gympl po 5.třídě, že tam to bude lepší co se týče té kázně a snahy se učit nebo je to stejný jak na ŽŠ????

ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (10.10.2013, 11:32)
Alenko,vlastní zkušenost nemám,ale kamarádka má velice nadanou holčinu,chodila na zš kde ve třídě byli hodně podprůměrní žáci a spíše lemplové,takže její dcera dost vyčnívala a byla tam za šprta......dala jí na víceletý gymmpl,a je tam velice spokojená,jsou tam vesměs cílevědomé a vychované děti,nemůže si to vynachválit,ale určitě to není pravidlo.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (10.10.2013, 10:46)
Jak kde.... Když vidím gympláky tady v Děčíně, tak mám taky dost... *-) Je pár vyjímek dětí, které jsou chytré, cílevědomé se zdravým seběvědomím, ale převážná většina má nosánek nahoru, myslí si že jsou nejlepší na světě a že mají ve všem pravdu... Pár facek v pravý čas by je možná probralo, ale to je hlavně na rodičích - převychovávat je ve škole kdyý je jim 13, to je už pozdě *-)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (10.10.2013, 10:45)
Alčo, to je individuální, nelze takto zevšeobecňovat...blbé party se může chytnout i na elitní škole. Syna jsem na osmileté gymnázium dala,hlavně kvůli dědovi, který tam kdysi učil a moc si to přál... byl tam spokojený, letos maturoval. Na druhou stranu, bylo to opravdu náročné, měl mnohem míň volného času než jeho spolužáci, co zůstali na základce...nevím, jestli bych se dnes rozhodla stejně...

ODPOVĚDĚT
Alena J. (Aaalenkaaa) ID 3645 (10.10.2013, 10:49)
no já právě byla vždy přesvědčená, že bych na gympl dítě nedala, že ta zš je lepší pro děti, je to takové klidnější....ale když vidím tu úroveň dneska..... dcera je zatím ve druhé třídě, ale je hodně chytrá, tak nevím...

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (10.10.2013, 11:08)
No však uvidíte...já mám teda ještě 2 mladší holky, jedna je v 7. a druhá ve 3.třídě, obě jsou jedničkářky, ale na gympl neplánuji dávat ani jednu...starší by chtěla na střední pedagogickou, což by bylo super, kdyby vyšlo už jen z toho důvodu, že ji máme u baráku stejně jako základku ,-)a už tam chodí neteř...a mladší neví, to je ještě truhlík potřeštěnej (kocka) ,-)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (10.10.2013, 10:40)
Povedený a výstižný...bohužel :-S

ODPOVĚDĚT
Adela S. (brijita) ID 251597 (10.10.2013, 10:35)
Můj tehdy 11letý syn(dnes 22) přílínul uřvaný z hodiny Tv,že mu paní učitelka dala facku...Ani sem se neptala proč?Dostal okamžitě další,za to,že utekl z hodiny a za to,že si ji určitě od paní učitelky zasloužil a a za to,že žaloval.Mít dnes opět syna nebo dceru na ZŠ,zachovala bych se stejně (L)

ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (10.10.2013, 11:34)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y)máte pravdu,zachovala bych se naprosto stejně,ale je tu většina maminek,které by mazaly do školy a p.učitelku (hadka) (hadka) (hadka)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (10.10.2013, 13:55)
Výborně (Y) Ani já bych si jako dítě netroufla postěžovat si doma na to, jak se mnou učitel jedná, schytala bych to doma.

ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (10.10.2013, 14:04)
Veru,můj dědeček mě vždy vyprávěl jak dostal rákoskou a nedovolil si nikdy doma stěžovat,věděl,že by dostal za žalování-plus za to co provedl,že tou rákoskou musel dostat.Mám (Z)v 6třídě a musím opravdu říct,že máme obrovské štěstí na všechny p.učitelé,nikdy si Jakub slovem nestěžoval a i p.ičitelé jsou se třídou spokojeni,opravdu máme štěstí. (Y)

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (10.10.2013, 14:07)
Taky jsem si nikdy nestěžovala, na nic, žalování je hnusný. Můj syn si taky nestěžoval. Ona to tam píše dobře, je potřeba naučit se zatnout zuby. Nicméně naše školství jde dolů a s tím nic neudělám.

ODPOVĚDĚT
Milena L. (veveřáček) ID 257062, mimibazar.cz/veveracek (10.10.2013, 10:30)
Fakt super článek a těší mě,že to píše tak mladá holka (clamp) starší syn je teda teprve v druhý třídě,ale když jsem občas poslouchala žáky druhýho stupně před školou,nestačila sem se divit. A bejt dneska učitel to aby měl člověk hodně pevný nervy.

ODPOVĚDĚT
Alena J. (Aaalenkaaa) ID 3645 (10.10.2013, 10:12)
tý jo, tak mladá a vidí to přesně jak to je a jak to krásně napsala (Y) (Y)
bohužel to tak je...moje kamarádka učí na 2.st. ZŠ a říkala, že to je hrozný, že ty děti, co jsou chytrý, ty se neučí, a nosí trojky, jen aby zapadly do kolektivu - ty hloupí a zlobivý žáci je táhnou dolů.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (10.10.2013, 10:27)
Ale PROČ to tak je? Učitelé nemají ani možnost si u dětí získat autoritu, protože buď na ně vlítne rozlícený rodič, který mu spílá že si DOVOLIL se na jeho potomka ošklivě podívat nebo mu nedejbůh dal 5 a nebo na ně vlítne ředitel, protože se musí dodržovat zákony o diskriminaci atd. NEMOHLA bych v dnešní době učit, protože by mě prostě zavřeli - mě kdyby 11ti letý žák řekl, že jsem p..., tak bych mu bez nějakého dlouhého přemýšlení jednu lupla...A to by pak bylo boro, až by na mě vlítla šílená matinka... Chudáci učitelé *-) [A] Já bych na to nervy a hlavně ani povahu (MUSET si nechat s... na hlavu) neměla a doopravdy dnešní učitele lituji...

ODPOVĚDĚT
Zuzana H. (THL11) ID 365674 (10.10.2013, 11:19)
Proč? Protože se bojí a možná ani nechtějí jít proti davu. Je daleko pohodlnější, nechat se stáhnout.

ODPOVĚDĚT
Kamila P. (Kamis1) ID 218404 (10.10.2013, 10:08)
Dnešní děti vůbec nemají respekt z učitelů.Chovají se k nim jako "hovada".Někteří.Myslím, že to někdy musí být sterující, jít do třídy s hrůzou, co zase bude.

ODPOVĚDĚT
Miroslava V. (mircaveres) ID 448792 (10.10.2013, 10:08)
Článek krásně napsaný, k tomu není co dodat. Naprosto vystihuje bezmocnost učitelů. Mám pocit jako by autorka psala o situaci na základní škole, kterou navštěvují naše děti. Dcery jsou teprve na 1. stupni,tam to ještě není tak výrazné, ale syn na druhém stupni, si také takto "užívá" se "spolužáky" 8-| 8-| 8-| A učitelé bohužel nic moc nezmůžou...

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (10.10.2013, 10:07)
Skvěle napsané, takhle to, bohužel, dneska je. Potěšilo mě, že ten článek napsala tak mladá slečna. Přesto nevím, jestli existuje cesta zpět. (Je taková doba, že rodiče si chodí stěžovat na učitele, viz. včerejší diskuse zde o tom, jestli jít za ředitelem, když učitelka urazila žáka).

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (10.10.2013, 13:44)
..asmim se zeptat na vas nazor:je v poradku,ze ucitel nazve dite na ZS debilem?

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (upraveno 10.10.2013, 14:09)
Znáte to....? debil, blbeček, debil, blbeček, debil, blbeček....akorát v poslední řadě je výjimka, tam jsou dva blbečci vedle sebe (H)
Vy jste prostě jedna z těch, co by letěla za ředitelem.

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (10.10.2013, 14:53)
Zrejme me mate vazne najetou do morku kosti..jen jsem se zeptala na vas nazor....diky.

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (10.10.2013, 15:00)
Nerozumím vám. Co to je mít někoho najetého do morku kosti?

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (10.10.2013, 9:41)
http://lucieamaliesulovska.blog.idnes.cz/c/362203/Je-mi-lito-ucitelu.html

ODPOVĚDĚT
jana b. (maršmeloun) ID 406290 (10.10.2013, 10:05)
(Y)

ODPOVĚDĚT