reklamace v Lidlu
Máte někdo zkušenosti s reklamací v Lidlu?Konkrétně se jedná o dětskou obuv.Po dvou měsících se natrhly přezky na suchý zip....
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Radka B. (bedna1) ID 53078, mimibazar.cz/bedna1 (8.12.2013, 22:22)
reklamovali jsme 2x bazén, vráceny peníze

ODPOVĚDĚT
Lucie U. (Lucissia) ID 238884 (8.12.2013, 20:13)
Pokud jsem cokoliv reklamovala, překvapilo mě velmi vstřícné chování. Nikdy nebyl problém, buď věc vyměnili, nebo vrátili peníze.

ODPOVĚDĚT
jiřina š. (jirina68) ID 163590 (8.12.2013, 19:38)
vždy vrací peníze :-) :-) :-) :-)

ODPOVĚDĚT
KATEŘINA D. (kAČULINDA) ID 79129, mimibazar.cz/kaculinda (9.12.2013, 11:59)
Peníze se vrací pouze do 30 dnů. Pak se zboží posílá na reklamaci. (F)Někdy se stane, že věc seženou na centrále ještě novou nebo se i opraví ale to většinou jen elektro.

ODPOVĚDĚT
Jana Ch. (koniprd) ID 242621 (8.12.2013, 19:34)
Já reklamovala odžmolkovač,snad po 14 dnech bylo po něm :-| a vrátili peníze hned ,bez problémů (Y)

ODPOVĚDĚT
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (8.12.2013, 18:42)
reklamovala jsem tam 3x, vzali si na mě tel. že se mi ozvou, vždy jsem tam byla v den reklamace, kdy to mělo být vyřešeno a nebylo, říkali mi ať příjdu druhý den,
tak jsem to nechala být, přišla další den a že to tam nemaj, ať počkám, takže jsem se už nedala, vždycky reklamace trvala dlouho a nikdy se ani neozvali po telefonu,
ale vždy dali peníze (F)

ODPOVĚDĚT