Prodej na MMB
viz.komentář
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 14 komentářů
Marta T. (atrama) ID 51645 (26.3.2014, 9:35)
Děkuji Všem, které jste se zúčastnili této diskuse (L)

ODPOVĚDĚT
Jana H. (HOCIKA) ID 271804 (25.3.2014, 13:58)
Jsem obchodník dlouhé roky,do obchodu přijde paní,prohlídne,zeptá se na velikost,složení a jde zkoušet,dál chce něčím doplnit,podám kalhoty,sukni,šperk,líbí se to a řekne,že si to rozmyslí a odejde.Všechno uklidím,něco navoním (H) a paní nepřijde.Kam jí mám dát negativ,vím já,co se mohlo stát(úraz,nemoc,finance) mám se čílit?Proč,každý má právo se rozhodnout a mít čas na to rozhodnutí.Tady je někdy ukamenovám *-)Vy chcete prodat,tak se musí něco obětovat (H)

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (25.3.2014, 22:30)
Já nesouhlasím,pokud si někdo věc rezervuje,blokuje ji tím a třeba znemožňuje prodej jiným.A pokud se ani nenamáhá odepsat že si to rozmyslel,měl by mít v hodnocení poznamenáno,že je nespolehlivý,aby si na něj ti další daly pozor.O to tady asi jde :-$

ODPOVĚDĚT
Jana H. (HOCIKA) ID 271804 (26.3.2014, 13:22)
Je to věc pohledu,jak píšu,víte vy ,co se mohlo vše přihodit,život se vám změní během jedné minuty(samozřejmě né všem)a nějaká rezervace vám je jižním větrem.Při prodeji já nastavuji pravidla a je jen na nás,jak se rozhodnem.Jestli chci čekat měsíc a pak nic,moje blbost a nebo stanovím pár dnů čekačky,nic a obchod jede dál (H)

ODPOVĚDĚT
Jana P. (PRATELKA) ID 63790 (25.3.2014, 14:44)
Souhlasím s Tebou, já sem tedy nechodím, protože někdy to tady číst, to je kámen úrazu..,hlavně negativy, to je prostě naše povaha, některý by měly jít do světa na "zkušenou", jak se obchoduje...kolikrát jsem tu něco koupila a prodávající neřekla ani bůůůůůůůůů...takže na to jsem už stará a radši (witch), nebo dostanu (facky) (facky)

ODPOVĚDĚT
Marta T. (atrama) ID 51645 (25.3.2014, 14:28)
Já s Vámi až tak nesouhlasím. Taky jsem měla kamený obchod, vím co to obnáší. Ale taky platí zásady nějakého slušného chování a zrovna třeba tady nějaké zásady prodeje. A když potvrdím obchod , je to zcela na mé svobodné libovůli, nikdo mě do toho nenutí pod nátlakem. Ale dělat ze sebe pitomce nemusím, to se na mě nezlobte. Já vždycky vyjdu kupujícímu dost vstříc, čekám měsím až dostane peníze, ještě dvakrát mě napíše email, aŤ určitě počkám a když dojde na placení, řekne nezlobte se,jsem si to rozmyslela. +o( To se mě jako férové jednání nezdá. (N)

ODPOVĚDĚT
Jana H. (HOCIKA) ID 271804 (25.3.2014, 14:43)
Néé,nezlobím.Já to neberu ,že ze sebe dělám pitomce,každý jsme nějaký,každý má jiný náhled na hranice slušnosti (moje peníze,moje rozhodnutí) a proti takovým,jak píšete(odložení platby)mám trochu po zkušenostech pojistku,klidně dva měsíce odložím se zálohou (Y) a pokud néé,tak musí spoléhat,že to na ní počká (H)

ODPOVĚDĚT
Marta T. (atrama) ID 51645 (25.3.2014, 14:54)
No s tou zálohou je to pěkné, chtěla bych vidět ty dotyčné,jak mi ji posílají, když chtějí sečkat právě kvůli penězům... :-D ale jinak je to dobrý nápad, to beru... (clamp)

ODPOVĚDĚT
JANA P. (slunickotc) ID 436787, mimibazar.cz/slunickotc (25.3.2014, 14:20)
Jani máte naprostou pravdu (F)

ODPOVĚDĚT
Veronika V. (veronika) ID 236199 (25.3.2014, 11:35)
koukám že mám stejný problém jako vy ostatní..a to si říkám že věci už dávám levněji jak charita a stejně mi paní napíše že za tak draho nechce..zimní bunda za 50 ?,atd no a to nemluvím o milion dotazů.. a taky mi je líto že já všem píšu hodnocení a na to že prodávám už pár let a mám hodnocení jako někdo za měsíc (child12)
.je fakt že se mi ted stalo že sem si něco objednala a sotva poslala peníze balík byl doma..sem byla z toho v šoku.
.též se snažím ihned poslat ale dýl čekám na peníze a to mi pak mamina napíše jak to že už balík není u ní..zda sem si peníze nenechala.a nebo ji napíšu číslo balíku a stejně mi píšou kde je balík...
na to už nereaguji,mám malé děti a nemohu sedět 24 hodin u pc

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (vlkajda) ID 72403, mimibazar.cz/vlkajda (25.3.2014, 13:42)
ano, ano, s tím hodnocením je to to samé, já obratem uděluji hodnocení, ale druhá strana většinou zapomene :-$

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (vlkajda) ID 72403, mimibazar.cz/vlkajda (25.3.2014, 11:03)
mě se to stává také často, zrovna teď paní po mně chtěla baleríny, poslala jsem podklady k platbě, 14 dní jí píšu, jestli má zájem nebo co teda bude, ona 14 dní neodepisuje, až jsem pohrozila negativem, tak se uráčila odepsat, že si koupila jiné boty a ty moje teda brát nebude (N) (N) (N)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (25.3.2014, 11:07)
A za to bych ten negativ mlaskla hned (H)

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (vlkajda) ID 72403, mimibazar.cz/vlkajda (25.3.2014, 11:15)
no jo Táni, já hold jsem starej dobrák ,-)

ODPOVĚDĚT
Jana P. (PRATELKA) ID 63790 (25.3.2014, 14:45)
:^) :^) lepší zní to holt (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka V. (vlkajda) ID 72403, mimibazar.cz/vlkajda (25.3.2014, 17:33)
Pardon, překlep (psala jsem v rychlosti na mobilu :-)

ODPOVĚDĚT
Ivana H. (roznik) ID 69169, mimibazar.cz/roznik (25.3.2014, 8:55)
Přesně tak, milion dotazů jestli bílá není moc bílá a jestli třpytivý nápis je dostatečně třpytivý a pak mrtvý brouk 8-| 8-| nebo napíše, že triko koupí ale pouze za cenu...... včetně poštovného 8o| 8o|. To už pak jsem nevychovaná já a ani na to nereaguji.
Bohužel zlaté časy mmb jsou dávno pryč. Ale o to větší radost mi pak vždy udělá normální a slušná nakupující |:o) |:o) |:o).

ODPOVĚDĚT
Marta T. (atrama) ID 51645 (25.3.2014, 8:56)
(clamp) (clamp) (Y)

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (Iveta21) ID 96930 (25.3.2014, 8:52)
stává se mi to i na votocvohoz a to dávám věci opravdu levně, z tohoto pohledu zlatá burza (F)

ODPOVĚDĚT
Šárka B. (Brblalka) ID 248206 (25.3.2014, 8:30)
Já toho sice moc neprodávám, občas sem tam něco, ale také už se mi stalo, že mi paní už neodepsala. Odpověděla jsem na dotaz a ticho po pěšině. Mám v podmínkách, že do 48 hod. zájemce anuluji, když je to bez odpovědi, ale samozřejmě, že se může někdo opozdit a nebo prostě člověk zapomene ve víru jiných starostí, ale... I tak považuji za slušnost tomu druhému odepsat, třeba se omluvit... "Promiňte, zapomněla jsem". Teď se mi to zrovna stalo, že jsem slíbila odeslat platbu o víkendu a odeslala jí až včera, protože jsem prostě zapomněla. Takže na Vašem místě pokud by toho bylo méně, obrnila bych se trpělivostí, protože nelze všechny házet do jednoho pytle, ale pokud už více, tak bych asi začala psát také negativy.

ODPOVĚDĚT
Marta T. (atrama) ID 51645 (25.3.2014, 8:37)
(clamp) (Y)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (25.3.2014, 8:18)
Jo, stává se mi to a to se snažím věci fotit detailně, včetně případných vad. Míry jsou popsané vždy. Ráda zodpovím všechny ostatní otázky, protože to chápu, v běžném eshopu to nejde ale tady ano, tak než koupit blbě, tak se radši zeptat. Já i chápu, že někdo napíše, že si to rozmyslel, cením si tu slušnost ale opravdu mě s...e, když se mě někdo ptá na milion otázek u věcí za 20-30 kč a že jsou některé maminy neuvěřitelně tvůrčí ve vymýšlení dotazů aby mi vzápětí sdělila, že si je koupí jen pokud jim dám slevičku nebo nejlépe zaplatila poštovné...

ODPOVĚDĚT
Eva R. (březinka) ID 45482, mimibazar.cz/brezinka (25.3.2014, 13:44)
Miši uplně jste to vystihla (Y)

ODPOVĚDĚT
Marta T. (atrama) ID 51645 (25.3.2014, 8:21)
Přesně tak, nechápu jak má někdo tu drzost napsat, že koupí pokud dám slevu anebo snížím poštovné... :-@

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.3.2014, 17:30)
Jo, tohle je hodně vtipný. Mám ve svém albu hračky po dceři. Jsou to drahé, značkové hračky, ve velmi dobrém stavu. Ozvala se mi paní, zda jí dám slevu, když toho vezme víc. Napsala jsem jí, že dám slevu 60 Kč + že jí to odvezu na její stanici metra. Už se neozvala. Asi to chtěla zadarmo :-)

ODPOVĚDĚT
Radka Š. (rsram) ID 151855, mimibazar.cz/rsram (25.3.2014, 8:01)
Já už se tímto chováním nerozčiluju.....mám to taky tak běžně.Nefotím tedy detaily, do inzerátů se snažím uvádět pravdu, jakože díry a fleky apod.
Pokud se někdo neozve 6tý den, přenechávám zboží nebo jedu dál v inzerci.Akorát napíšu vypršela má lhůta!!!!Od začátku roku se mi to stalo asi 8krát.
Pokud se stane , že se omlouvá, že blá blá blá.......beru to.....asi jsem tolerantnější. (L) (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (25.3.2014, 7:55)
Prostě některé jsou i dost nevychované, nedokáží poděkovat ani za balíček, stačí napsat - díky.Když potřebují něco o věci, to píší jak zběsilé. Nemluvím o tom, že člověk přidá do balíčku i běco navíc a jako co ? Přeci mi za to nebude někdo děkovat, né ?? ,-)
Ale jak píší holky dole, lepší přeměřit a přefotit, než se pak dohadovat :-(

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (25.3.2014, 8:00)
Přesně tak...mě to taky mrzí, když mi zákaznice ani nedá vědět, že jí balík dorazil a jestli je spokojená...ale někteří holt nejsou psavci, tak toto už neřeším...mám jednu, která mi NIKDY, NIKDY nepotvrdí přijetí...ikdyž ji o to požádám...ale objednává už 2 roky každou chvíli velké koše,platí včas a bez problémů... tak z toho usuzuji, že spokojená asi je ,-)

ODPOVĚDĚT
Marta T. (atrama) ID 51645 (25.3.2014, 8:05)
(clamp) (clamp)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (25.3.2014, 8:02)
To je teda fakt zvláštní Táni ,-) Asi se s váma nechce moc kámošit ,-) *-)

ODPOVĚDĚT
Věra K. (Robodrak) ID 5728, mimibazar.cz/robodrak (25.3.2014, 12:08)
proč zvláštní? ta kupující to tady prostě chápe jen jako další eshop (Y)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (25.3.2014, 13:51)
Nebylo "vlákno" bžunda to je, jako tady v poradně všechno ,-) Zdravím Kutnou Horu, už se těšíme na pouť ,-) (hello)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (25.3.2014, 13:18)
Jenže i po nákupu na eshopu po vás chtějí hodnocení jak jste byla spokojená s nákupem ,-) :-D (Y)

ODPOVĚDĚT
Věra K. (Robodrak) ID 5728, mimibazar.cz/robodrak (25.3.2014, 13:44)
to je bžunda, že (smich)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (25.3.2014, 8:04)
,-) Že jo ,-)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (25.3.2014, 7:51)
Tak focení, přeměřování, to je jedna věc, to závisí jen na Vaší ochotě. Ale pokud už obchod potvrdí a kór když si vyžádá podklady a pak dá zpátečku, tak za to negativ dávám hned a bez pardonu. Naštěstí se mi to nestává často, asi mám štěstí na slušné zákaznice. (F)

ODPOVĚDĚT
Marta T. (atrama) ID 51645 (25.3.2014, 8:06)
Příště to tak asi udělám, *-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (25.3.2014, 7:45)
To není jen na MMB. Pravdou je, že každý má právo od obchodu odstoupit. A napíše-li sám, že obchod ruší, beru to z jeho strany jako slušnost. Poděkuji za zprávu a dál to neřeším.
Naštve mě, když se někdo neobtěžuje dát vědět. Pak to na negativ je.

Chce to ale pohled i z druhé strrany. Inzerát s jednou fotkou, mizerným popisem.... nedivím se že lidi chtějí další fotky, na vše se ptají, chtějí přeměřit. Když se nezaptají a přijde jim šmejd, dozví se "Na nic jste se neptala, o fotky nepožádala..."

ODPOVĚDĚT
Lenka K. (LenkaKl.) ID 278507, mimibazar.cz/lenkakl (25.3.2014, 7:40)
Poslední dobou řeším to samé, nafotím hromadu fotek a detailů, co si zájemkyně vymyslí a nakonec mi napíšou, že už nemají zájem, že jim kamarádka donesla hromadu oblečků, bla bla bla...tento měsíc řeším už podruhé....stojí mě to čas, který bych mohla věnovat důležitějším věcem...zatím jsem negativy nedala, ale uvažuju nad tím také....

ODPOVĚDĚT
Marta T. (atrama) ID 51645 (25.3.2014, 7:34)
Maminky co prodáváte zde na MMB, jak reagujete na takové jednání ? V poslední době se mě dost často stává, že zákaznice má zájem o určité zboží, já jí vyjdu vstříc, nafotím zboží do různých detailů, poměřím, třeba i týden se toto řeší, vyjdu celkem hodně vstříc k různým připomínkám. Když mě pak zákaznice potvrdí obchod, zašlu jí údaje o platbě, místo peněz mě přijde email, ať se nezlobím, že si to rozmyslela. Jako by se s takovým chovním v poslední době roztrhl pytel. To ,že někomu pošlu fotky a míry a on se ani neobtěžuje napsat OK, nemám zájmem ani nemluvím. Přemýšlím o tom, že si do podmínek prodeje dám to, že pokud zákazník potvrdí platbu, a pak obchod zruší, dávám negativní hodnocení. Jen nevím, jestli je to OK.

ODPOVĚDĚT
Radka V. (velinovaradka) ID 165710, mimibazar.cz/velinovaradka (25.3.2014, 13:05)
poslední dobou mám stejné zkušenosti :-( přemýšlím o něčem podobném

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (25.3.2014, 8:49)
Mám to také v podmínkách prodeje,už jsem toho též měla dost,mrkněte na mou formulaci (hello)

ODPOVĚDĚT
Marta T. (atrama) ID 51645 (25.3.2014, 8:52)
Díky, nakouknu (clamp)

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (25.3.2014, 7:41)
Ano, takové jednání se zde vyskytuje běžně.
To máte těžké, když prodáváte komerčně. Můžete se rozhodnout, že prostě nebudete tak vycházet vstříc - v běžném komerčním eshopu, který není na MMB, vám taky nikdo nefotí detaily, nepopíše každý výstupek, barvu, nepřeměří ze všech stran, nebudou čekat s platbou do mateřské apod. Ale pak možná přijdete o dost zákazníků, kteří si právě tohoto cení a proto nakoupí zrovna tady.
Zas na druhou stranu můžete být ráda, že jste nemusela zboží balit a odesílat, aby vám ho vzápětí po dvou týdnech vrátili, vy jim musela vracet všechny peníze včetně poštovného a měla zpět zboží, které už ani nemůžete prodat jako nové.
Negativní hodnocní bych jim klidně dala, to si ani nemusíte dávat do podmínek prodeje.

ODPOVĚDĚT
tereza š. (chikita) ID 108490, mimibazar.cz/chikita (25.3.2014, 7:38)
to klidně můžete,ale jsou tu tací,kterým je to jedno.Prostě každý nemá takové slušné chování,s tím se musíte smířit. +o(

ODPOVĚDĚT