Tři děti
Jak zvládáte provoz domácnosti.Před pár dny jsem zjistila že jsem těhotná (neplánovaně)Doma máme kluky 6 a 3 roky .Manžel je hodně pryč.Teď se to ve mě strašně pere jak to zvládnu.Kluci jsou vcelku draci.Starší by měl jít v září do školy.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 124 komentářů
Veronika B. (Veverečka) ID 63101, mimibazar.cz/alwine2007 (7.4.2014, 16:00)
Péťo, zvládnete to, já mám kluky 4 a 2 roky a plus nevlastního 10 let a je to naprosto v pohodě, jde jen o to si zajet nějaký vyhovující režim..jsem na děti taky vlastně sama, muž je 14 hodin denně pryč, doma bývá většinou jen v neděli..plánuji ještě jedno dítě ,-) finančně jsme teda zabezpečení dobře, takže z tohoto pohledu to nemusím řešit, pokud bych nebyla, další dítě bych z toho důvodu nechtěla (F)

ODPOVĚDĚT
Petra A. (napka) ID 9857, mimibazar.cz/napka (7.4.2014, 10:17)
Mám také 3 děti .Když bylo synovi 14 let,dceři 7 let,neplánovaně jsem otěhotněla.Také jsem se bála,jak vše zvládneme.Manžel i děti byli nadšeni,já hooodně přemýšlela.Nakonec jsme to nechali osudu,rodina se to dozvěděla až v 18.tt a musím s odstupem času říct,že opravdu nelituji.Máme již rok a půl starého prcka a všichni ho milujeme.Držím palce,ať se rozhodnete jakkoli,bude to to jediné správné rozhodnutí (L) (F)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (5.4.2014, 23:36)
Mam jedno dospele dite, tak nemam zkusenost jako matka, ale mam jeste 3 starsi sestry, takze ... byla jsem nejmladsi, do skolky me vodily holky, od 2. tridy do skoly a ze skoly sama, na krouzek do LSU taky, od 11 let jsem varila sama obd pro rodinu, pomahaly jsmr vsechny a jsme samostatne. Nasi nam neplanovali program, meli svou praci, svou zahradu, tata svou nemcinu a mamka siti, proste dnes by byli oznaceni jako "liny rodic". Myslim, ze to neni o neporadku nebo jidle, oboji se zvladne, jestli varite 4 nebo 5 porci je uplne fuk. Spis bych videla problem zabezpecit dite do budoucna, ale to musite probraz s chotem, zejo. Ale zvladnout dve nebo tri decka neni takovy rozdil, jako mit jedno nebo dve.... PS: i ja jsem "liny rodic" :-) ale pro sicher mam jedinacka ,-)

ODPOVĚDĚT
Dagmar M. (dagram) ID 102277, mimibazar.cz/dagram (5.4.2014, 23:33)
Upřimně nečekejte, že to tady vyřešíte jen vy sama víte jak dalece to zvládáte děti domácnost, práci a jak to zvládáte finančně a jak by to šlo s dalším dítkem, finance jsou jedna z dost podstatných věcí, pak co na to manžel. Je opravdu jen na vás jak se nakonec rozhodnete jistě tomu dejte čas zvažte všechna pro a proti a at už se rozhodnete pro a nebo proti vždy si za tím pak stůjte a nelitujte, tohle je věc která nelze nikdy vrátit zpět. přeji vám aby jste se rozhodla srdcem a vždy byla se svým rozhodnutím spokojená (F)

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (5.4.2014, 23:30)
Pokud to chcete zvládnout, tak to určitě zvládnete, pokud už teď hledáte důvody proč by jste to neměla zvládnout a mimčo si necháte tak to taky stejně zvládnete ,-) (L)
(candle) a co jsem tak viděla v okolí tak ti třetí potomci jsou největší mazlíci ,-)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (5.4.2014, 23:32)
jo a rodiče si je klidně nechávají spát ve svý posteli až skoro do dospělosti, nic neřeší a jen si toho dítěte užívají (smich)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (6.4.2014, 15:14)
Fuj, to je nechutné! +o(

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (6.4.2014, 22:04)
Než budete na nějaký příspěvek reagovat radím si ho pořádně přečíst, ve vašem případě i několikrát. Jako obvykle reagujete na něco co nebylo vůbec psáno (smich) no a jako obvykle nezapomínáte ani použít velká písmena a řadu vykřičníků nebo otazníků (smich) Takže teď budu psát ve vašem jazyku snad to aspoň takhle pochopíte :-$ NIKDE JSEM NEPSALA, ŽE JE POVINNOST MÍT TŘI DĚTI, DOKONCE V TOM PŘÍSPĚVKU ANI O ŽÁDNÉM TŘETÍM DÍTĚTI ŘEČ NEBYLA !!!!!!!!!!!!!! (kocka) jinak k vám nemám co dodat, jako vždy jste nezklamala (Y) (smich) (smich) (smich) (smich)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (7.4.2014, 6:31)
Bez komentáře

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (6.4.2014, 18:26)
:-D :-D

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (6.4.2014, 15:37)
(smich)a co je nechutný? Užívat si dítěte, eventuelně dokonce třetího dítěte, který podle vašeho názoru na to snad ani nemá nárok, jelikož na něj nezbyde žádnej čas, sourozenci o něj nestojí, chtějí radši nejdražší mobily a moře? (smich)
Ach jo... +o(

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (6.4.2014, 18:31)
:-D je to marný :-D. *-)je mě paní dokonce líto, vůbec netuší o co přichází :-( a když to tak tady čtu tak je asi i lepší že mají těch dětí míň (zip)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (6.4.2014, 20:00)
O co přicházím? O to, že nechci třetí dítě? To je povinnost ho chtít nebo mít???? No, představa, že z nich vyroste něco jako Vy, pak je opravdu lepší těch dětí mít MÉNĚ (nikoli míň)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Dagmar M. (dagram) ID 102277, mimibazar.cz/dagram (6.4.2014, 17:11)
to nemá cenu +o(

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (6.4.2014, 15:01)
:-o :-o :-o

ODPOVĚDĚT
Helena M. (mhelča) ID 161141, mimibazar.cz/mhelca (5.4.2014, 23:08)
My máme děti 8, 5 a téměř rok. Zvládáme vše dobře, děti se snaží, pomáhají a ta nejmenší je úžasná, pohodová a všemu se krásně přizpůsobila. Jsme šťastní :)

ODPOVĚDĚT
Simona H. (Simoník) ID 161496 (5.4.2014, 21:20)
Byla jsem ve stejné situaci před několika měsíci, za 3 týdny mám termín porodu, nelituji toho ani trochu, zvládneme to. Začátek bude asi těžší, ale nikdy bych si neodpustila, kdyby....

ODPOVĚDĚT
Dana C. (Cenklice) ID 448488 (5.4.2014, 21:10)
Jsem už babičkou, po dvou klukách 7 a 6 , se nám narodila holčička, jak říkám já, těhotenství a mateřská byly pro mě ty nekrásnější roky života. manžel směnoval, peněz nebylo nazbyt, za bývalého režimu žádné vychytávky pro malé děti, nákupy s e plánovali. Měla jsem spoustu času dopoledne na malou a domácnost s vařením, kluci byli ve škole. Odpoledne měli různé kroužky a sporty. Je fakt, že malá bylo moc hodná. A po večerech jsem si přivydělávala ještě šitím. Náročnější to bylo, když jsem začala chodit do práce, ale chce to zdravý selský rozum, zapojit všechny členy rodiny a jde to. Opravdu jde. A hlavně, když se chce, tak to jde. A votom to je! :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$

ODPOVĚDĚT
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (5.4.2014, 21:04)
já mám tři dcery, pravda s velkým věkovým odstupem,23,20,4, kdybych byla o deset let mladší chci více dětí, jsem na svou rodinu pyšná, je krásné když se všichni sejdeme a když se mají sourozenci rádi....ano když jsou malí je to fuška, vždy je něco za něco...přeji Vám aby jste se dobře rozhodla a byla spokojená Martina (L)

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (5.4.2014, 20:25)
Já jsem nikdy tři děti nechtěla. Tady žádná matka 3 a víc dětí nenapíše, že to nezvládá :-o :-o :-o :-o. A že nemá pro samé děti na děti čas. Letí do práce, škola, školka, úkoly, praní, vaření, úklid, chlap, ......... Málokterá přizná, že má pak doma bordel, každý má o pořádku jiné představy.
Všimněte si hlavně toho, že tu skoro všechny ženy píší, že manžel není věčně doma - proč asi? Je to kvůli vydělávání peněz nebo, že chtějí mít klid? Bude manžel schopen uživit ještě jednoho člena rodiny?

ODPOVĚDĚT
Veronika B. (Veverečka) ID 63101, mimibazar.cz/alwine2007 (7.4.2014, 16:17)
ale houby, můj muž je sice furt pryč, ale takovej byl už jako bezdětnej, na tom se nic nezměnilo..holt jsou ženský, co zvládnou dětí víc a co nezvládnou ani jedno, někdo má doma bordel a děti ani nemá, tohle není o počtu dětí přece.. +o(

ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Latimeriepodivna) ID 189623, mimibazar.cz/latimeriepodivna (6.4.2014, 15:52)
nemáte pravdu, mám 3děti, zvládám práci,děti, manžela...určitě doma nemáme bordel!!

ODPOVĚDĚT
Daniela S. (žížala2) ID 203013 (6.4.2014, 21:35)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Martina F. (Martina) ID 291754, mimibazar.cz/martina987 (6.4.2014, 14:51)
NEMÁTE PRAVDU RADKO, JÁ ZVLÁDÁM VŠE , VČETNĚ DOMÁCNOSTI A VELKÉ FIRMY, MÁM TŘI DĚTI A BRALA BYCH JICH KLIDNĚ VÍCE, JEN VĚK MI TO JAKSI NEDOVOLÍ....

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (6.4.2014, 15:00)
Tak to jste dobrá (F) (F) (F).

ODPOVĚDĚT
Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (6.4.2014, 8:11)
Vy mě bavíte. Měla byste přispívat častěji. V televizi prd, tak se člověk aspoň pobaví (H)

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (6.4.2014, 14:54)
To jsem ráda, že jsem Vás pobavila !!!!! Nebylo by by lepší se večer pobavit s manželem ? :-D :-D :-D :-D

ODPOVĚDĚT
Dagmar M. (dagram) ID 102277, mimibazar.cz/dagram (5.4.2014, 22:59)
No tohle je přesně ta představa spousty lidí jak máš víc dětí musí být doma bordel chlap v hospodě a rodina na soc. dávkách tak možná je pár takových ale spousta žije normálním životem, pokud roztahané hračky při hraní považujete za bordel pak ho máme, chlap je většinu dne v práci ale to jsou i ti co děti nemají pokud do práce chodí,Domácnost se dá dobře zvládat když na to člověk prostě "má" někde ji nezvládne ženská s jedním děckem. Děti 3 se uživit dají a pokud ne tak si další dítě nebudu plánovat je to každého svobodná volba. Tak nevím znám spoustu mamin s jedním -2dětmi a nestíhají nezvládají a já při těch našich mám ještě čas na své aktivity a rozhodně to neošidím na dětech či domácnosti mám ráda fakt pořádek na bordel jsem alergická.

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (5.4.2014, 23:09)
+o( tohle vám paní, ale určitě neuvěří ,-) ,-) ,-) ,-) nevím jak to dělá, ale vždycky mě náramně pobaví (pst) (smich) (smich) (smich)

ODPOVĚDĚT
Dagmar M. (dagram) ID 102277, mimibazar.cz/dagram (5.4.2014, 23:17)
kdo nevěří ať k nám běží se může osobně přesvědčit (H)a mám víc než 3 děti no mě baví ti co si myslí jak hned při 3dětech budete člověk sát stát na dávkách :-D se musím smát nevím zda to je o blbosti nebo o závisti ale nic nesajem a pokud je jak je zde taky psáno lepší dvě děti a jet k moři než 3 a k rybníku no a když na to není ani s dvěma tak to chtělo asi jen jedno dítě nebo raději žádné a léto trávit na Kanárech. Fakt je to moře v životě to nej pro děti *-) myslím že jsou jiné hodnoty co by měli rodiče dětem dát a není to jen to materiální.

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (6.4.2014, 14:40)
" Fakt je to moře v životě to nej pro děti " - je smutné, že nevíte, že pro alergika, atopika, či astmatika je 14denní pobyt u moře opravdu tím nej, co mu můžete dát. Alergik je dneska každé druhé dítě .....

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (6.4.2014, 18:25)
(smich)nejsem z Hodonína (pst)a nikdo nepřizpůsobivý tady u nás nebydlí tak opravdu netuším (smich)ale vy to určitě máte spočítáno (smich)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Dagmar M. (dagram) ID 102277, mimibazar.cz/dagram (6.4.2014, 17:08)
no to jste mě tedy sdělila novinku to vím taky. Víte je spíš smutné že vy jste nepochopila o čem byl můj příspěvek a jestli si myslíte že fakt stačí jen to moře a to je to nej a nic víc tak je to víc než smutné. Nebyla řeč o alergicích.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (5.4.2014, 23:26)
No jsou mezi námi takoví jedinci co na tom staví a pak má ta společnost nějak vypadat (zip) ,-)
*-) mě by zajímalo, kolik ty příspěvky jsou, když je to mít děti a brát na ně příspěvky od státu tak velmi výhodné (smich)

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (6.4.2014, 14:58)
Zeptejte se u vás v Hodoníně nepřizpůsobivých, jistě jich tam máte také hodně ,-) ,-) ,-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (5.4.2014, 23:15)
náhodou, já mám doma taky pěknej bordel (smich)
Ale divný je, že to nebylo jiný ani při jednom dítěti. +o(
Zrovna jsem si přinesla cinzánko a uklouzla jsem po Pollypoketce, děs... (smich)

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (5.4.2014, 23:24)
+o( příspěvky téhle a ještě jedné paní tu i v jiných diskusích se nesmí brát tak vážně, jsou spíš k smíchu než k nějakému zamyšlení, nevím jak to obě dělají, že se vždycky slítnou v jedné diskusi a čím větší hovadinu napíší tím víc ji zdůrazní ať už několika vykřičníky nebo aspoň velkým písmem
(zip) (smich)

ODPOVĚDĚT
Dagmar M. (dagram) ID 102277, mimibazar.cz/dagram (5.4.2014, 23:22)
a co teprve lego to je bordel na entou ,-) a tak mě zaujal že jsem si před chvilkou dostavěla vrtulník |:o) jsem děsná ještě se tím nepořádkem bavím a to čízo není špatný nápad (D)

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (5.4.2014, 23:25)
na legu jsem uklouzla, když jsem byla podruhý těhotná, málem druhý dítě nebylo +o(
A já si chtěla hrát s panenkama, tak jsem si musela udělat ještě holčičku (smich) A že si teď vyhraju |:o) (smich)
A nejstarší má klidně nejdražší mobil, jelikož si na něj v 15 vydělal, vykopla jsem ho při nejbližší příležitosti a brigádu,chudáka, možná kdyby neměl sourozence, tak by se moh celý prázdniny flákat doma ,-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Markéta Š. (Auško) ID 323262 (5.4.2014, 21:38)
Byli jsme doma tři děti a nikdy jsem neměla pocit, že by táta od nás utíkal do práce, naopak ráno v šest připravil snídani a v půl čtvrtý si pro nás přišli do družiny a pak se nám věnovali .... Taťka dělal směnný provoz mamka byla pečovatelka tak jak kdy ... Jasně, doma jsme museli pomáhat všichni, ...

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (5.4.2014, 19:57)
mám 2 holčičky 2 a čtvrt roku a 6,5 roku, starší jde letos do školy, obě divošky, usínaj obě kolem půlnoci, neúnavný, já vím, že kdybych byla těhotná, tak si 3 dítě nenechám, 2 jsou pro mě limit, až začnou chodit do školy, kroužky....plno starostí a peněz, určitě bych sem se nenechala "utěšovat" mimibazarem, jak se to zvládne apod. každý to má nastavený jinak, pro někoho 4 děti na zvládnutí jsou v pohodě, pro někoho 2 jsou moc, musíte sama vědět jak to cítíte a taky co na to váš manžel (F)

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (5.4.2014, 20:07)
(Y) Naprostý souhlas (clamp). Jak říkám, jedno dítě je málo ,dvě je moc (hello) :-)

ODPOVĚDĚT
Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (6.4.2014, 8:38)
U některých jedinců mám pocit, že i jedno je moc (H)

ODPOVĚDĚT
Radka M. (anenat) ID 358304 (6.4.2014, 14:28)
Ano, to máte svatou pravdu, toto je výrok mé kamarádky - zubařky !!!!! ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Věra P. (verus5) ID 15098 (5.4.2014, 19:48)
Nebojte se toho,určitě se to dá zvládnout.Měla jsem 10,9 a mimi.Starší jsem zapojovala jen když chtěli,babi chodila ještě do práce a tak jsem pak začala dělat na poloviční úvazek.Jezdili jsme pod stan,dětem se věnovali a teďka když vylétávají z hnízda na to rádi vzpomínáme.Šťastné rozhodování (F)

ODPOVĚDĚT
Martina B. (MaLuRa) ID 127511, mimibazar.cz/malura (5.4.2014, 18:48)
Řešila jsem to stejné před rokem... A vyřešila radikálně. Zůstali jsme 4... Teď toho velice lituji. :´( Takže hodně sil při rozhodování (L)

ODPOVĚDĚT
Anna B. (Česťa kuba) ID 353128, mimibazar.cz/cestakuba (5.4.2014, 18:40)
Všechno zvládám v pohodě. Mám 3 kluky - 9, 6 a skoro 2 roky ... škola, školka, prcek se mnou doma. Bydlíme v domě s obrovskou zahradou, psem, zvládám dělat dorty i keramiku. Chlapa mám doma jen na víkendy. Někdy si říkám, že se z toho zcvoknu, ale jsem silná osoba. Nebojte, zvládnete to. My ženy jsme na to stavěný. Pa

ODPOVĚDĚT
Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (5.4.2014, 17:52)
Mám také tři děti (kluky 15,12 a 4 roky) a vše v pohodě zvládáme. Nemám pocit, že by starší kluci strádali nebo museli někdy dělat chůvu. Nejmladší své bráchy miluje a oni na něj nedají dopustit. Neřešila jsem, jestli koupit Sunar nebo nové mobily. Kluci chodí na kroužky, jezdí na tábory, školy v přírodě, lyžáky, s námi na dovolené.
Máme barák, zahradu, psa, oba dojíždíme za prací a dá se to. Hlídací babičky u nás nikdy nijak zvlášť nefungovaly. V podstatě pouze jedna, a to až v nouzi nejvyšší. Přesto jsem nikdy ani na chvíli nezalitovala, že mám tři děti. Jasně, že se někdy hádají nebo ti starší i rvou, ale to je stejné jako když máte dvě děti.

ODPOVĚDĚT
Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (5.4.2014, 17:54)
Jediné, co mi vadí, jsou názory některých lidí, že ten, co má tři děti je nutně musí o něco ochuzovat a chudáci děti trpí. A když si přečtu, jako v této diskuzi níže, že při pořízení třetího dítěte se kalkuluje s tím, že budu sát stát na dávkách... To snad může napsat opravdu jenom blb (facky)

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (5.4.2014, 20:53)
Veroniko, jak je vidět z Vašeho příspěvku, určitě nepatříte do střední třídy, kdy muž vydělá kolem 20.000,- měsíčně. Pak s rodičákem a třemi dětmi (pak příjmy rodiny jsou kolem 30.000 ,-) nemůžete mít barák, zahradu, lyžáky, kroužky a dovolené. Podle mě si tři děti může zodpovědně dovolit jen pár rodin - horní vrstva a pak ti, co čekají, co jim stát na děti dá.
S manželem oba pracujeme, máme dvě děti, hypotéku na byt, nouzí netrpíme, ale například na dovolenou u moře opravdu nemáme. A pokud bych na ní měla, raději vezmu dvě děti k moři, než tři k rybníku...... Já to mám takhle, určitě se najde sousta lidí, co to má jinak, ale já raději budu mít manžela a otce mých dětí večer a o víkendech doma, než mít tři děti a čekat sama celý týden na víkend, aby jim i mě dal pusu :-(

ODPOVĚDĚT
Veronika F. (frini) ID 280377, mimibazar.cz/frini (upraveno 6.4.2014, 8:45)
Budete se divit, ale do střední třídy patříme, určitě nepatříme mezi horních deset tisíc. I tak přídavky na děti nedostáváme a ani jsme nedostávali. Naše tři děti rozhodně netrpí, i když platíme hypotéku. Nemáme ale hypotéku na dva miliony.
Na rodičáku to samozřejmě bylo s příjmem slabší, ale vzhledem k tomu, že jsme oba dva vždy pracovali, má člověk vždy něco málo stranou :-)
A máte pravdu, asi budem špatní a nezodpovědní rodiče, protože radši, než na dovolenou k moři je vezmeme dvakrát ročně na dovolenou do Krkonoš nebo na Lipno. A jestli si vy myslíte, že to nejlepší, co můžete svým dětem dát je dovolená u moře, je mi vás upřímně líto *-)
Mimochodem můj manžel také bývá každý den po práci doma a nemá potřebu nikam utíkat. Je to o správném výběru (pusa)
Krásnou neděli (D)

ODPOVĚDĚT
Daniela S. (žížala2) ID 203013 (6.4.2014, 21:40)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (L) (L) (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina A. (katieee2) ID 208264, mimibazar.cz/katieee2 (5.4.2014, 17:22)
Dvojčatům bylo 21 měsíců kdyz se narodil neplánovaně syn...na zacatku jsem to i obrecela, ze nebudu mít na ty dva čas, ze nebudu stíhat... Během těhotenství si to sedlo, po narozeni jsme se v pohode zajeli- oproti dvojkam Mareček krasne spal, byl zlatícko a ted jsou parta. Malej se snazi ve všem vyrovnat starším, tudíž je na necelé tři roky moc šikovný a celkove je to vcelku v pohode

ODPOVĚDĚT
Šárka W. (šarik3) ID 165278 (5.4.2014, 17:06)
Taky mám tři,24,20 a 7,posledního jsem měla taky ve 37 letech a užívám si to.Starší nikdy nemuseli dělat chůvu,jak píše paní dole,miminem jsem je nikdy nezatěžovala.Nikdy neslyšeli,že nemůžou mít mobil,že není na Sunar a plíny....Jak si to zařídíte,takové to bude.Určitě se to dá zvládnout. (L) Máme velký barák,všechny děti šly ve dvou letech do školky,vždy jsem pracovala hned na celý úvazek.Babičky mi pomohly až s tím třetím,předtím byly také v práci .A ničeho nelituji,s manželem se občas vidíme jen ve dveřích,ale za to společně strávené chvíle jsou nám vzácnější. |:o)

ODPOVĚDĚT
Veronika Š. (v.satna) ID 44326 (5.4.2014, 16:34)
Opravdu zvládnout se to dá, když se malá narodila měly holky 8 a 6 let, narodila se v červnu a v září šla prostřední do školy a všechno naprosto bez problémů, spíš je to horší teď, když malá chce být furt se sestrami a ty mají lepší zájmy než ji :-), ale nikdy bych neměnila. Navíc máme zahradu a zvířectvo a všechno zvládám. Nevím, ale zatím jsem nemusela řešit jestli koupit holkám mobily a nebo sunar, spíš řeším, že nevím co holkám koupit k narozkám, když už všechno mají. Jediné co neovlivníte jsou některé otravné názory lidí....Bože 3 děti, no to je hrůza. Nad tím můžete jen mávnout rukou, takže směle do toho (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Ktt2007) ID 308489 (5.4.2014, 16:12)
Já mám "jen" dvě děcka a občas koketuji s myšlenkou na třetí. Detaily zatím neřeším ,-). Mám kamarádku, která má 3 děcka (8, 6 a 3,5), už se vrátila do práce, oba s manželem jezdí 80 km, mají paní na úklid a paní na vyzvedávání ze školy, doprovod na kroužky. K tomu ještě péče o dům a právě začínají stavět. Takže zvládat se to dá.

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (5.4.2014, 21:38)
Mít doma služku a paní na péči o děti, budu mít dětí klidně 10 :-D :-D :-D :-D :-D K čemu pak ale mít děti, když nemám chuť, čas se o ně starat?????? Chudáci děti, vyrůstat bez matky, bez rodičů, to je mohla paní dát po porodu rovnou do kojeňáku, tam se o ně taky starají cizí lidé a ne maminka .........

ODPOVĚDĚT
šárka s. (romanskv) ID 265262, mimibazar.cz/romanskv (6.4.2014, 13:38)
8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-|

ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (3boys) ID 49148 (5.4.2014, 15:57)
Když se třetí narodil, za 3 měsíce šel nejstarší do školy a prostřední měl 2,5roku. A v pohodě. Jsou to nelepší parťáci. Manžel také není věčně doma.

ODPOVĚDĚT
Celkem: 48 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3 další >>