Přečtěte si....a klidně i komentujte :-)
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 57 komentářů
Radka V. (291009) ID 295942 (16.5.2014, 11:32)
Pan autor asi neměl dlouho stolici, jinak si tak blbý, černý, beznadějný a senilní článek neumím vysvětlit...člověk má při jeho čtení pocit, že je všechno v pr.eli - že už přichází apokalypsa :-S Asi mám ohromné štěstí, že žiju v jiném světě, než pan autor...ufff :-$

ODPOVĚDĚT
Monika Z. (zadovicek) ID 480111 (16.5.2014, 14:13)
To asi moc zkušeností s dětmi nemáte...nebo opravdu žijete v jiném světě..

ODPOVĚDĚT
Radka V. (291009) ID 295942 (16.5.2014, 19:51)
:-D já nevím, s mýma 2 dětma bych řekla, že nějakou zkušenost mám....ale rozhodně nevidím vše tak černě, jak pan pisatel podal a jak mu to tu ochotně přijímáte. Jsem, holt, zřejmě šťastný člověk (H)

ODPOVĚDĚT
Helena Č. (Helena3) ID 46903, mimibazar.cz/helena3 (16.5.2014, 21:19)
*-)

ODPOVĚDĚT
Helena Č. (Helena3) ID 46903, mimibazar.cz/helena3 (15.5.2014, 17:09)
Základní věci jako pozdravit, poprosit, poděkovat, nebýt drzý, mít úctu k rodičům, starším lidem a učitelům, doma pomáhat - to už dnes se dnes ,,nenosí,,. Naopak každý jen nadává, kritizuje, píše stížnost, podávají se trestní oznámení na policii .....

Autor článku má vesměs pravdu, napsal to tak, že se to spoustě lidí nelíbí, ale je to bohužel tak. A učitele obdivuji, že tu práci vůbec dělají (Y)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (16.5.2014, 7:56)
(Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Monika V. (Mvondrichova) ID 166294 (15.5.2014, 22:31)
(Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Lucie Brlicová B. (Brla) ID 151211 (15.5.2014, 17:03)
Díky Bohu mám ve školce, dá se upřímně říct, samé fajn ,slušné ,ochotné a usměvavé rodiče a s žádným jsem nenusela nic nepříjemného řešit mám to ale štěstí v životě děkuji osude.
A to ve školce pracuji už pár let.S každým jsem se zatím domluvila.

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (15.5.2014, 17:20)
Ono to bude asi v rovnici...."ochotní a usměvaví rodiče = ochotná a usměvavá učitelka". Taky znám hromadu učitelů, kterým bych vysekla pukrle až k zemi (F)...ale některých bych nejraději nakopla do sedinky - a nebyla bych sama (zip) :-D

ODPOVĚDĚT
Jitka P. (jav) ID 143247 (15.5.2014, 16:42)
Jsem si skoro jista ze autor clanku nema deti. Svet je nespravedlivy i jinde nez ucebne ci skolce...nejaky pan zneuznany..ne??

ODPOVĚDĚT
Romana N. (Romana66) ID 383276 (15.5.2014, 15:55)
Vychovala jsem dvě děti (child6) (child5). Občas dostaly na prdel i vařečkou.
Nikdy jsem nemusela nic řešit ve školce, ani ve škole. Byly a jsou soběstačný, oba mají práci, dcera už i syna. Nelituji toho, že občas dostaly to co zasloužily.
Dcera má moderní přístup k výchově, ale já osobně bych vnukovi na jejím místě
už párkrát tu prdel taky seřezala, bohužel nejsem matka. A z dnešní mládeže je mi zle, nezdraví, je to drzý, sprostý, ničeho si neváží................ (zurim)
Takže nevím kam to spěje. :-o

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (15.5.2014, 16:06)
To říkaly babky klebetnice už o nás...s tou mládeží. ,-)

ODPOVĚDĚT
Romana N. (Romana66) ID 383276 (15.5.2014, 16:17)
No právě a je to čím dál tím horší. :-D

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (15.5.2014, 16:34)
Ale není, jen ti drzí, nezdravící atd. jsou víc vidět, víc si je zapamatujete. , tak jako matky, které ječí na učitelky v šatnách (viz níž) nejsou tak časté, jako normální rozumné matky...neviděla bych to zase tak černě. ,-)

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (15.5.2014, 17:13)
No, já nevím Míšo. Myslíš, že to je věkem? Mě připadá, že lidé jsou k sobě celkově bezohlednější. Přitom často jsme mezi lidmi, občas sice narazíte na bl@ba, ale toto mě překvapilo... Syn teď dlouho šmajdal o 2 berlích a fakt mě překvapilo množství bezohledných lidí a právě mladších 30 let.

ODPOVĚDĚT
Martina B. (MaLuRa) ID 127511, mimibazar.cz/malura (15.5.2014, 16:08)
(Y) (Y) (Y) ,-) (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456 (upraveno 15.5.2014, 15:20)
dotaz na: Jarka S. (pupuša) ID 91897 ., Jarko, vypadá to, že máte ve všem jasno, kolik jste vychovala dětí, prosím Vás?

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (15.5.2014, 16:48)
Tak, já se Jarky rozhodně zastanu. Má sice "zemitější a ostřejší" názory, ale u ní vím, na čem jsem a že to co řekne, tak si za tím stojí a podpásovky se nevedou. No, nezáleží na počtu dětí. Vychovat můžete jak dobře, tak špatně. A jestli jste je vychovala dobře (či kde jste chybovala) poznáte teprve, až se děti postaví k životu a k vlastní rodině, rozhodně né dřív. Mimochodem děti má a myslím si, že je postavila dobře do života. (F)

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (15.5.2014, 15:07)
:^) a ono to na počtu vychovaných dětí nějak závisí +o( někdo nezvládne pořádně ani jedno a někdo nezvládne tři. Takže nechápu jak souvisí počet vychovaných dětí s Jarčiným názorem, ale snad mně to tady vysvětlíte

ODPOVĚDĚT
Martina B. (MaLuRa) ID 127511, mimibazar.cz/malura (15.5.2014, 14:56)
Trefný komentář. Také by mne to zajímalo ,-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456 (15.5.2014, 16:11)
samozřejmě, že souvisí, bězdětní lidé mají často takto vyhraněné názory jako Jarka S.

ODPOVĚDĚT
Petra R. (ettoria) ID 82012, mimibazar.cz/ettoria (15.5.2014, 14:14)
Pěkné počtení - nejen článek... ,-)

ODPOVĚDĚT
Jitka V. (Volnajit79) ID 423342, mimibazar.cz/volnajit79 (15.5.2014, 13:39)
(Y) (Y) (Y) takhle jsem se už dlouho nepobavila!!! :-D

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (15.5.2014, 14:35)
Tohle je úplně nejlepší přístup. (dance)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (15.5.2014, 12:41)
Základní myšlenka článku je správná, cílem výchovy je vychovat slušného a dobrého člověka, který umí žít ve společnosti lidí. Nemyslím si, že toho nelze dosáhnout fyz. tresty. Dítě by se mělo učit nedělat některé věci z nějakého důvodu ne z obavy z trestu a učitel jakožto profesionál by děti mátit neměl tuplem. Když se podíváte na to, co uctívá dnešní konzumní společnost, kde se naprosto vytrácí hodnota člověka ale posuzuje se to, co má a co si opatřil jakýmkoliv i nehezkým způsobem. Když fotomodelka má lepší příjem než lékař, když je uctíván zlodějský podnikatel jako úspěšný člověk, tak co taková společnost po dětech chce? Děti, rodiče i školství jsou jen odrazem zmatenosti ve kterém se naše společnost nachází.

ODPOVĚDĚT
Radka V. (291009) ID 295942 (16.5.2014, 19:57)
Michaelo, četla jsem si všechny Vaše komenty a bez výhrad souhlasím (F) Jsem ráda, že i tady existují lidé, kteří nad některými věcmi přemýšlí (L) Ono pro někoho je jednodušší dítěti jednu fláknout jen proto, že byl sám v dětství bit, místo toho, aby se zamyslel, jak to udělat jinak...

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (15.5.2014, 12:55)
Ano, souhlasím s tím, že cílem výchovy je, aby z dítěte byl samostatný, slušný a dobrý člověk, ale mám pocit, že ta slušnost a uctivost se poslední dobou kamsi poděla. Některé dětičky neumí pozdravit, poděkovat a bodejť by ne, když jejich maminka taky "nezabučí" když vejde do školky nebo kamkoliv. Děti napodobují rodiče, to je jasné a když to vidí u maminky, dělají to samé - a i když je upozorníte, že by měly pozdravit, tak řeknou, že ony nemusí +o( že maminka taky nezdraví. Zamyslet nad sebou by se měli spíš rodiče, protože tou "volností dítěte ke všemu a jakousi nedotknutelností" mu spíš škodí. Dítě by se nemělo bát projevit svůj názor, ale mělo by se zároveň naučit respektovat názor jiného, což mnoho dětí neumí a učitelé a učitelky ani nemají možnost být nějak důslední, protože rodiče jim to "nedovolí". Na jejich zlatíčka se nesmí zvyšovat hlas, nesmí se na ně ni

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (15.5.2014, 14:20)
No je to pravda, někteří rodiče nezdraví a některé učitelky, tedy vzory našich dětí nezdraví, mluví sprostě a chlubí se tím, kde a koho přečůrali, tak jak můžou být děti jiné. Učitelky jsou svázané zákonem, to je záležitost koncepce školské politiky u nás. Myslím si ale, že věc je mnohem složitější, protože rodiče dnešních školkáčků jsou taky jiní než bývali naši rodiče. Za socialismu rodič málokdy uspěl při řešení problémů ve škole, ta státní mašinérie vás prostě semlela a cílem výchovy bylo vychovat hodné a slušné dítě, které nebude moc vidět a slyšet, protože to bylo bezpečné. Pak z těch mnoha slušných dítek vyrostli zloději, kteří v rámci privatizací rozkradli miliony atd....média huškují děti jaká jsou jejich práva a jak to řešit ale málokdy řeknou, jaké jsou jejich povinnosti, minimálně morální. (F)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (15.5.2014, 13:05)
Znáte variantu, když nezdraví učitelé? Já velmi dobře. Neodpovídají na pozdrav ani dětem ani rodiči? Víte, že učitelé kradou? Víte, že telefonují někam, kde očekávají pomoc, ale neumí o ni požádat a jen vyžadují splnění svého požadavku? Víte, že ani za pomoc nepoděkují? A víte, že i učitelé jsou rodiče? Já bych negeneralizovala. Jsou dobří i špatní rodiče. Stejně tak jsou dobří a špatní učitelé.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (15.5.2014, 13:47)
Ještě se k tomuhle Vašemu příspěvku vrátím - Zdravím, protože je to slušnost a nečekám, že si kvůli mému pozdravu učitel sedne na prdel.
Víte že i učitelé kradou? - To sice nevím, ale co tím chce básník říct? Kradou doktoři, poldové, některé babičky.
Víte že se nedivím že učitel POŽADUJE splnění svého požadavku? Měl by snad dětičky prosit aby si udělali úkoly nebo doprošovat se rodičů aby milostivě zavítali do školy a usměrnili svůj potěr?
Víte že za pomoc nepoděkují? Určitě není v jejich silách děkovat jednotlivci - myslím si že postačí jedno velké díky celé skupině. Učitel je dnes to nejnevděčnější povolání. všichni učitelé mají můj neskonalý obdiv. (F)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (15.5.2014, 16:34)
Ach jo, ale vysvětlím. Je to reakce na jednostranný pohled, který popsala Alena. Pro mně je slušnost odpovědět na pozdrav, sedat na prdel si samozřejmě nikdo nemusí. Firma, kde jsem pracovala byla zaměřena právě na učitele, takže jsem měla tu čest. Nepíšu o tom, jak se chovají k dětem, ale k lidem jim rovným. Učitelé jsou zvláštní skupina deformovaná svým povoláním jako mnozí jiní, ale nejsou ani lepší ani horší než ostatní, tak nevím, proč by měli mít nějaká speciální privilegia. Vděčné povolání neznám a učitelé mají podle mně pohodičku. Každý si může vybrat. Na druhou stranu se jich i zastanu, protože osobně mám štěstí setkávat se s těmi, kteří to umí.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (15.5.2014, 13:41)
V podstatě musím souhlasit - Jsou dobří i špatní rodiče. Stejně tak jsou dobří a špatní učitelé. Ale zatímco rodič, který nezvládá nebo vlastně ani nehodlá zvládat svoje dítě je v pozici, kdy je to jen na něm. Tak učitel který to samé dítě dostane do kolektivu je v prd.li, protože nemá pravomoc naprosto žádnou. Jeden takový jedinec dokáže narušit celou hodinu a když je takových "dárečků" ve třídě víc, může si jít učitel hodit mašli. Poznámka nic neřeší, výtka je k ničemu, písemné či naučné tresty jsou bez spolupráce s rodiči prakticky nevykonatelné, a přes hubu dát učitel žákům taky dát nemůže. Žák učiteli ovšem ano, protože je nepotrestatelný.
Chování dítěte je vizitkou rodičů.

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (16.5.2014, 8:02)
Také se nemusím vyjadřovat, Jarka to zmákne za mě (clamp) (clamp) (Y)

ODPOVĚDĚT
Jana B. (hotelka) ID 458868 (15.5.2014, 20:26)
Víc se vyjadřovat nemusím ,za mně (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (Y)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (15.5.2014, 13:11)
Přesně, jsou i špatní učitelé - ale spousta učitelů dnes nemá žádné "pravomoce" ani možnosti si svoji autoritu udržet před dětmi, protože na ně hulákají rodiče kvůli kravinám. Nedávno jsem byla svědkem toho, jak se jedna maminka rozkřičela na družinářku, která SI DOVOLILA podivit se nad tím, že prvňák si v družině neuměl zavázat tkaničku. Ječela tam jako hyena, co si jako dovoluje se nad tím podivovat, že její dítě si NEMUSÍ umět zavazovat tkaničky, protože mu je vždycky zavazuje ona a že její dítě je osobnost a tím, že si dovolila pochybovat o jeho schopnostech, tak narušila jeho osobnost a ona ho teď bude muset doma utěšovat... No řehtala jsem se jako blázen, protože maminka div neuctívala zemi, po které její dítě chodilo - prostě to byl malý Bůh a běda tomu, kdo to neviděl.... :-D

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (15.5.2014, 13:33)
Tak obořit se na člověka může kdykoli, kdokoli a taky nemáte žádné pravomoce ho - snad potrestat? Češi jsou strašně upnutí na takovéto rádoby dovednosti a právě to je důkaz naší upnuté výchovy. Kdo určil, do které doby může mít děcko plínu? Kdo stanovil hranice pořádku? Co je slušné a co už ne? Proč se třeba v Německu děti ve školách nepřezouvají? Stolovala jste někdy s Číňany? A tak dál... Bazíruje se tady stále na hovadinách. Proč mi vezmou dítě do soukromé školky i s plínou a do státní ne? Ne kvůli školnému, protože kapacitu naplní hravě. Protože vědí, že se jí tam rychle zbaví a to rychleji, než v rodině. Problém musí holt nejdřív někdo vytvořit.

ODPOVĚDĚT
Martina B. (MaLuRa) ID 127511, mimibazar.cz/malura (upraveno 15.5.2014, 16:09)
Jaruško, ztotožňuji se se vším, co jste tu napsala. (Y)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (15.5.2014, 13:47)
No nějaké základy slušného chování a úcty ke staršímu by měly děti získat od rodičů, ale pokud rodič taky neuznává autority a chová se jako pako, tak jasně že se tak bude chovat i jeho dítě. Když dítě v 1. třídě klidně do očí řekne učitelce, že NEBUDE dělat práci tu samou jako ostatní děti (psaní do písanky), protože maminka říkala, že NEMUSÍ poslouchat učitelku, tak podle vás je to dítě se svým názorem, ale podle mě je to nevychovanost. Dítě nepracovalo, dostalo poznámku, pak do školy vlétla ječící maminka s obviňováním, že její dítě nemusí poslouchat někoho, kdo pro něj není autorita.... No tak ať dá dítě do nějaké soukromé školy, kde ze sebe nechají učitelé dělat pitomečky a s dětmi se jen kamarádí, ale "nenutí" je učit se psát, číst atd. Do soukromé školky či školy berou v podstatě hlavně kvůli školnému nebo školkovnému, proto se tam dostané každé dítě :-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Veronika H. (veronininka) ID 190912 (15.5.2014, 12:36)
.... ono je to opět príma téma do diskuze.... ,-)
To si zase někdo počte....
Každý je jiný a zaplaťpánbůh za to, protože čím by se tu některé dámy bavily, než názorama druhých, že....?
Tak pěkný den (flower)

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (15.5.2014, 12:15)
Článek je zajímavý, ale musím dodat, že je to vše jen o lidech (rodiče, učitelé, vychovatelé...). Nelze říct jednoznačně zda je to černé či bílé. Může být jak špatný rodič, tak i špatný učitel! Co je špatně je, že se vytrácejí hodnoty (poctivost, pravdomluvnost, ...).A co se týká vzdělání. Podle mě se děti zbytečně přetěžují tím, že se učí nazpaměť hodně informací, které ani nejsou potřeba...mělo by se dbát na rozvoj osobnosti (všeobecný přehled,manuální zručnost a představivost, všestranný pohyb....). (F)

ODPOVĚDĚT
Petra B. (bouchalíček) ID 64947, mimibazar.cz/bouchalicek (15.5.2014, 11:57)
(Y) (clamp) (clamp) (clamp)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (15.5.2014, 11:51)
Tak k téhle stupiditě nevím, co bych dodala. Snad jen to, že nechci, aby moje děti s takovými pedagogickými pracovníky přišly vůbec kdy do styku. Z projevu autora evidentně čiší nenávist k nerespektování systému tak, jak ho kdysi někdo nastavil. Hnus. Učitelkám pořídit rákosku, aby ty spratky vůbec zvládly, ne? Matky ať se svým dětem obětují, a to jako proč? No, štěstí, že jsem se s takovýma učitelkama nesetkala, ovšem přístup drezurování ve školce se mi nelíbí, proto druhou dceru dám do soukromé školky, kde to dělají jinak, než pod nátlakem. Jsou tam spokojené učitelky i děti a ještě to k něčemu je.

ODPOVĚDĚT
Monika Z. (zadovicek) ID 480111 (15.5.2014, 11:16)
Souhlasím...a jak jsem psala v jiném komentu je to cesta zpět..

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (15.5.2014, 11:06)
http://dusannavratil.blog.idnes.cz/c/409157/Spratci-a-zlaticka-zacina-to-ve-skolce.html

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (15.5.2014, 11:30)
Počkej jak Ty tu dostaneš po paštice (H) Ty nevíš, že blbá není matka, ale dycinky ta úča ve školce/škole? Ty nevíš, že vzteklej harant není nevycválanej smrad, ale rozvíjející se osobnost?
Proč by ty ubohé díťátka v pěti letech neměli mít plínku, když nějaká moudrá hlava (jejíž dítě byl také pochcánek) napsala moudrou knihu o tom, že plína v pěti letech je normální.
Autor vůbec nemá pochopení (H)
A Ty se styď!!! Propagovat takové zrůdnosti ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (16.5.2014, 8:06)
Jarko, ty jsi třída, ale ty to vždycky tak trefně napíšeš (Y) ,-) (clamp) *-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (16.5.2014, 8:22)
Já za to nemůžu. To samo (H) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (15.5.2014, 16:06)
Jajinko, myslim, ze jsi nespravedliva, ironicka a zla a shazujes tu vychovne metody uvedomelych matek, uz jen tim, ze treba na odbourani plen to ditatko v 5 letech neni dost vyzrale, preci si priroda reknr sama! Och, hruza mne jima z tveho komentare! :-o Zamysli se nad sebou.. :-$ a zas neco takovyho napis, pac jsem se fakt pobavila nejen clankem, ale tradicne i tim tvym komentem a dnrska ten smich obzvlast potrebuju ,-) Si na ten clanek vzpomenu az zas budu cist dotaz typu Co s tim vzteklym.... Jak na toho naseho.... (H)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (16.5.2014, 8:21)
Je mi jasný, že se z mého komentáře budeš pár nocí odkopávat, ale holka co naděláme (H)
V pěti letech by měl synek spíš na pinďasovi uzel než aby měl plínu. A dozrávat by mohl jak archivní víno - ale bez plen!!!!

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (16.5.2014, 14:00)
Herodes je proti tobe hubenej frajer :-D Nelido! :-D

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (15.5.2014, 11:39)
Jaru ,-) já pořád doufám, že maminky se zdravým rozumem nevymřely a že ještě některé souhlasí s tím článkem [A] I když je fakt, že poslední dobou potkávám kolem a nebo i ve škole čím dál víc těch "druhých" a šílím ,-)
Jooo, Igor Hnízdo, to byl kapacita (clamp)

Igor Hnízdo: „Jmenuji se Igor Hnízdo… Na tuto školu dávají učitele za trest.“
Igor Hnízdo: „Tělesné tresty jsou na našich školách nepřípustné. Až na jednu výjimku. A tou je tato třída! Třída, která přivede svou učitelku do blázince, se naopak bít musí. A je na to výnos ministerstva školství. Jestli vás to zajímá, je to výnos číslo 284/c/1945.“
(clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)

P.S. Vůůůbec se nestydím :-) :-)

ODPOVĚDĚT
Nikola B. (nikibureska) ID 316965, mimibazar.cz/nikibureska (15.5.2014, 22:46)
Mě nezbývá jen napsat, že vše je pravda a já souhlasím!!! Tím zase nechci říct, že jsem krutá a své děti jen trestám.. Ale se spoustou věcí ve článku souhlasím.. Moje maminka je učitelka ve školce a co mi kolikrát říká, jak se děcka chovají a ještě hůř jejich rodiče, tak je mi špatně +o( Viz. u zápisu ani ne roční dítě a rychle rychle s ním do školky, oni se tam postarají a matka bude mít klid! Sama ještě děti ve školce nemám, syn má sice 4 roky, ale já ho do školky ještě nedala, protože jsem doma s malou, nastoupí až v září. A snažím se, aby šel do školky co nejépe "připravený". Jsem asi přísnější a když je potřeba, dostane na zadek. A kdyby byl problém ve školce, postavím se k němu čelem, protože vím jak se mé dítě v té dané situaci chová a nebudu stát striktně za ním jenom proto, že je to mé dítě.

ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (15.5.2014, 11:49)
vy hledáte maminky se zdravým rozumem na mimáči? :-o ,-)

ODPOVĚDĚT
Kateřina A. (hagrid) ID 30949, mimibazar.cz/hagrid (15.5.2014, 15:06)
:-D :-D

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (15.5.2014, 12:23)
Alí je takovej novodobej věrozvěst - ona teprve jde ten rozum šířit ,-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (15.5.2014, 12:01)
No on si každej myslí, že zdravým rozumem disponuje především on sám. ,-)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (15.5.2014, 12:13)
No, já jsem spíš zastánce výchovy našich maminek, babiček atd. Mám dojem, že z nás vyrostli slušní lidé, protože jsme od nich měli nastavené mantinely a jasně jsme věděly, co můžeme a co ne - a pokud jsme udělaly nějakou blbost, tak jsme za to zaplatily a klidně i tím pohlavkem... Rodič nemůže být rodičem a zároveň kamarádem a dítě se musí naučit nějakým způsobem respektovat autority ostatních lidí. To neznamená držet hubu a krok, to ne, ale respektuj a budeš respektován... (F) Fakt se malinko obávám té doby tak za 10-15 let, kdy doroste do dospělosti generace dnešních školkových dětiček.... To bude namachrovaných a namyšlených dětí, které si myslí, že se před nimi svět a ostatní posadí na prdýlku.... a chudáci rodiče...

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (upraveno 15.5.2014, 12:32)
...zkouška ? Některé jsou ještě stále normální - potvrdilo se mi to už několikrát, tak stále doufám ,-) ,-) ,-) že zdravý rozum tak nějak nevymizel. Podle některých budu asi surovec a zlá, ale někdy je ta rána po papule a nebo po zadku mnohem lepší než půlhodinové tlachání a rozebírání problému. :-$ Někdo by hold své děti nikdy neplácnul, ale já jo, pokud si to zaslouží. (F)

ODPOVĚDĚT
Kateřina A. (hagrid) ID 30949, mimibazar.cz/hagrid (15.5.2014, 15:04)
(Y) já si taky myslím,že jedna přes zadek je lepší,jasnější a zapamatovanější než sáhodlouhá diskuse o problému. Děti neřežu,ale pokud je třeba,plácnu po prdeli a hned je jasno,že takto NE.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (15.5.2014, 12:56)
No, moje teta pracovala před 50 lety v jeslích a nevím, jestli by se Vám líbily výchovné metody, které tam praktikovali. Naše maminky a babičky sice vychovaly slušné lidi, ale rozkrádat už není pomalu co a každý druhý potřebuje psychologa. Tenkrát to bylo jednodušší, protože všechno někdo řídil a říkal, co se musí a co nesmí. Když tak nebylo, bylo zle. Není dobře ani to, ani to, pravda bude někde uprostřed. Spratky nesnáším, děti plesknu zřídkakdy, hlas zvedám velmi často a článek se mi příčí. Děti v dnešní době rozhodně nejsou tak špatné, jak se popisuje.
Dnes je to o tom obstát sám o sobě, totéž platí i o učitelích. Mám pocit, že spousta jich svoji práci zvládá dobře, protože se prostě jen neminuli povoláním.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Barbora M. (kukaka) ID 7123, mimibazar.cz/kukaka (15.5.2014, 11:32)
Jarko, vy mě vždycky pobavíte, Děkuji (Y) (Y) (Y) ,-) ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
MARTINA H. (Appletka) ID 17764, mimibazar.cz/appletka (15.5.2014, 11:31)
Jarko, vy jste číslo :-D :-D :-D

ODPOVĚDĚT