 | Alžběta B. (Bethena88) ID 325769, mimibazar.cz/bethena88 (25.11.2014, 13:18) | Bacha, je to nakažlivé - brácha má podobnou smůlu už od puberty - co koupí, to reklamuje, od drobností až po auto, nábytek, kočárek apod. Jeho manželka je na tom už dost podbně. Když se jim narodila holčička, poznamenal můj taťka, že tu snad reklamovat nebudou (není kde) 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Petra k. (petulisek) ID 125836 (25.11.2014, 13:38) |
pardon, ale uz vidim, jak jdou s tim mimi do porodnice, ze jako si kupovali kluka a je nejakej rozbitej 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  |  | Alžběta B. (Bethena88) ID 325769, mimibazar.cz/bethena88 (25.11.2014, 16:02) |
No právě - reklamovat by museli jeden u druhého 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 14:34) |
Ja to samozrejme myslela s hodne velkou nadsazkou 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Petra k. (petulisek) ID 125836 (25.11.2014, 16:28) |
Ja vim, ja si to jen proste predstavila neco ve stylu Blondyny, jako ten kluk je nakej rozbitel, nema pindika 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 13:20) |
Hmm, to máte pravdu. Už to máme s manželem oba. Dceru (když zlobí) bychom teoreticky mohli reklamovat v centru asistované reprodukce. Museli jsme ale podepsat, že to neuděláme. 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|
 | Kateřina B. (cherrycake) ID 81830, mimibazar.cz/cherrycake (25.11.2014, 13:01) | zatím mám štěstí na bezvadné zboží,ale horší je to s nákupama v hypermarketech, co 3 dny dělám větší nakup cca 30 položek na účtě a ještě se mi snad nestalo,abych měla účtenku správně, vždy tam nejdu něco-neodpovídá cena atd., pořád něco dodatečně řeším, ať už je to kauf, tesco nebo lidl.si říkám,kdyby kontroloval každý tak nemají na informacích, pokladnách nic jiného na práco než řešit reklamace účtenky
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 13:11) |
To už ani neřeším. Děje se mi to běžně. Nejvíc asi v Tescu. Vždy si kontroluji účtenku a pak se nestačím divit. Aspoň, že nedělejí problémy a případně vrátí peníze.
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (25.11.2014, 13:11) |
Tak v Tescu je to národní sport, a ještě se tváří, že jim ubližuju. Omlouváme se, jsem neslyšela ani jednou. 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 12:57) | 1) Manžel koupil světýlka na stromek v Bauhausu. Přijdeme domů, jedna řada nesvítí. Jde to vyměnit a dušují se tam, že už jsou vyzkoušená. Přinese je domů, nesvítí. Jde tam potřetí, konečně vymění za funkční. 2) Objednám si boty na botyk.cz. Dřív už jsem tam nakupovala, dobrá zkušenost. Boty dojdou s totálně rezavými zipy, tak vracím. 3) Objednám si kosmetiku na den dopravy zdarma. E-shop má dobré recenze. Po týdnu, že platba nedorazila. Platila jsem hned v ten den. Posílám výpis. Prý se pokusí dohledat. Tak já nevím, ale na tohle vážně nemám čas ani náladu. Mám jen smůlu nebo to bez problémů dneska nejde???
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (26.11.2014, 0:46) |
Tak to si s manželem často říkáme, jestli máme takovou smůlu. Teda spíš on. Většina zboží, které koupí, je vadná. Manžela často slyším nadávat "čínský krám, japonský zmetek, německý zmetek..." podle toho, kdo to vyrobil Věci reklamujeme bohužel často. Většinou se reklamace uzná, ale ten čas, co to žere. Navíc manžel za ta léta "povýšil" na vyšší level - u dražších věcí po případném neúspěchu u zdejších distributorů píše maily přímo zahraničním výrobcům a nakonec uspěje. Koupil si v Německu na služebce drahé kožené boty a ty mu vržou. Zítra jedu po třetí reklamovat (teď už vracet) ledničku, kterou manžel koupil. O problémech s novým autem ani nemluvím. Fakt máme peška, seznam takových kvalitních věcí je za ta léta hodně dlouhý. Plus, manžel i "výhodně" nakupuje viz. http://www.mimibazar.cz/vtip.php?id=45535&user=228714 . 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
 |  | Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (25.11.2014, 13:08) |
13. listopadu jsem si objednala výtvarné potřeby přes e-shop, v objednávce stálo : vše skladem, zaplatila jsem 1.500 Kč a čekám. Minulou středu tam volám, jestli už to poslali a pán prý, že čekají na naskladnění! Potřebovala jsem to na minul. víkend!!!! Tak se ptám jak je to možné a on povídá, že nemají sklad propojený s e-shopem! Žádný mail, žádné upozornění, že zboží není skladem,nic! Ale prý mám být v klidu, ve čtvrtek pošlou (minulý!). Dnes úterý a nic! Měla jsem to pro další lidi a teď vypadám, že jsem se na to vykašlala.
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 13:13) |
To na tom ještě tak špatně nejsem. Já už jim peníze ani dopředu většinou neposílám. Ale e-shopy jsou vychytralý a na den dopravy zdarma, byla zdarma ta doprava, ale dobírka by stála dalších 65 Kč. Držím palce, ať se zboží dočkáte. I když pozdě.
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| |  |  | Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (27.11.2014, 12:23) |
Tak já Vás jdu pobavit. Stále nemám doma to zboží, o kterém jsem psala. Volala jsem opět do firmy a pán celý vykulený, že prý oni to tam mají, a mají i peníze!!! A ja na to: "Proč to nemám já???" Pán povídá: " Tak to jsem trochu prosral." Ale prý mám být v klidu tento pátek už to prý budu mít doma! No není fajn nakoupit si bez stresu na netu? 
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (27.11.2014, 13:19) |
Dobrý den Veroniko, vyhrála jste! Ale určitě nění o co stát. Já už mám všechny reklamace snad vyřešené. To snad není pravda To by mě zajímalo, jak dlouho ještě budete muset zůstat v klidu. Pokud bych to neměla v pátek doma, dala bych se do vyhrožování Českou obchodní inspekcí, protože tohle musí být už v rozporu i s obchodními podmínkami e-shopu. Držím palce, ať už to proboha přijde. Hezký den (v rámci možností), Markéta
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | | |  |  | Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (27.11.2014, 19:07) |
Markét, asi je to na dobré cestě. Přišel mi mail, že balík byl odeslán a pod jakým číslem ho mohu sledovat! A pod tím stálo: "Omlouvám se, zapomněl jsem" Já jsem ráda, že všichni čekají a nikdo mi tu objednávku nezrušil, jinak bych si s tím mohla vytapetovat byt! Ale che to obrnit se, obzvláště teď před vánoci. Zítra jsme si vzali dovo a jedeme do nákupního centra na dárky. To asi taky bude výživné! 
na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězenonahlásit |
| |  |  | Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (25.11.2014, 13:17) |
Já právě chtěla ušetřit na dobírce. Naštěstí to všichni pochopili a čekají, ale štve mě to. Jinak pravidelně objednávám od Mixitu a vždy O.k. Tady na MMB jsem také neměla žádný problém. Když mají např. v Tchibu dopravu zdarma tak se platí jen zboží, žádná dobírka. Někteří si to holt vyložili po svém!
ODPOVĚDĚTnahlásit |
| | |  | Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (27.11.2014, 20:22) |
Verco, myslim, ze nakupy jako takove budou v pohode. Jeste je brzo. Lidi snad jeste nejsou uplne na divoko. Jen ty reklamace potom Radsi schovavejte uctenky Krasny vecer, Marketa
ODPOVĚDĚTnahlásit |
|