Smůla při nákupu
Maminky, také máte takovou smůlu při nákupech nebo je jen úroveň českých obchodů špatná a kvalita zboží nízká? Já už nevím. Asi žiji v ideálním světě. Chci si objednat zboží, zaplatit a obdržet ho v bezvadném stavu. Dále viz koment.
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (26.11.2014, 18:53)
Kupujeme vše podle D-testu, nic jsme zatím nemuseli reklamovat. Jinak kupujeme osvědčené značky jídla, bot, jiné značky ne.

ODPOVĚDĚT
Alžběta B. (Bethena88) ID 325769, mimibazar.cz/bethena88 (25.11.2014, 13:18)
Bacha, je to nakažlivé - brácha má podobnou smůlu už od puberty - co koupí, to reklamuje, od drobností až po auto, nábytek, kočárek apod. Jeho manželka je na tom už dost podbně. Když se jim narodila holčička, poznamenal můj taťka, že tu snad reklamovat nebudou (není kde) :-D :-D :-D

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (25.11.2014, 13:38)
:-D :-D pardon, ale uz vidim, jak jdou s tim mimi do porodnice, ze jako si kupovali kluka a je nejakej rozbitej :-D ,-)

ODPOVĚDĚT
Alžběta B. (Bethena88) ID 325769, mimibazar.cz/bethena88 (25.11.2014, 16:02)
No právě - reklamovat by museli jeden u druhého :-D :-D

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 14:34)
Ja to samozrejme myslela s hodne velkou nadsazkou :-D

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (25.11.2014, 16:28)
Ja vim, ja si to jen proste predstavila :-D neco ve stylu Blondyny, jako ten kluk je nakej rozbitel, nema pindika ,-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 13:20)
Hmm, to máte pravdu. Už to máme s manželem oba. Dceru (když zlobí) bychom teoreticky mohli reklamovat v centru asistované reprodukce. Museli jsme ale podepsat, že to neuděláme. :-D

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (25.11.2014, 13:01)
Máte smůlu, já nakupuji celkem bez problémů, už dlouho se mi nestalo, že jsem musela něco reklamovat.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 13:10)
Tak aspoň, že tak. Asi jsem teď měla nějakou sérii, protože už týden tady neděláme nic jiného než řešíme svoje nákupy :-(

ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (cherrycake) ID 81830, mimibazar.cz/cherrycake (25.11.2014, 13:01)
zatím mám štěstí na bezvadné zboží,ale horší je to s nákupama v hypermarketech, co 3 dny dělám větší nakup cca 30 položek na účtě a ještě se mi snad nestalo,abych měla účtenku správně, vždy tam nejdu něco-neodpovídá cena atd., pořád něco dodatečně řeším, ať už je to kauf, tesco nebo lidl.si říkám,kdyby kontroloval každý tak nemají na informacích, pokladnách nic jiného na práco než řešit reklamace účtenky

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 13:11)
To už ani neřeším. Děje se mi to běžně. Nejvíc asi v Tescu. Vždy si kontroluji účtenku a pak se nestačím divit. Aspoň, že nedělejí problémy a případně vrátí peníze.

ODPOVĚDĚT
Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (25.11.2014, 13:11)
Tak v Tescu je to národní sport, a ještě se tváří, že jim ubližuju. Omlouváme se, jsem neslyšela ani jednou. (N)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 12:57)
1) Manžel koupil světýlka na stromek v Bauhausu. Přijdeme domů, jedna řada nesvítí. Jde to vyměnit a dušují se tam, že už jsou vyzkoušená. Přinese je domů, nesvítí. Jde tam potřetí, konečně vymění za funkční. 2) Objednám si boty na botyk.cz. Dřív už jsem tam nakupovala, dobrá zkušenost. Boty dojdou s totálně rezavými zipy, tak vracím. 3) Objednám si kosmetiku na den dopravy zdarma. E-shop má dobré recenze. Po týdnu, že platba nedorazila. Platila jsem hned v ten den. Posílám výpis. Prý se pokusí dohledat. Tak já nevím, ale na tohle vážně nemám čas ani náladu. Mám jen smůlu nebo to bez problémů dneska nejde???

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (26.11.2014, 0:46)
Tak to si s manželem často říkáme, jestli máme takovou smůlu. Teda spíš on. Většina zboží, které koupí, je vadná. Manžela často slyším nadávat "čínský krám, japonský zmetek, německý zmetek..." podle toho, kdo to vyrobil ,-) 8o| Věci reklamujeme bohužel často. Většinou se reklamace uzná, ale ten čas, co to žere. Navíc manžel za ta léta "povýšil" na vyšší level - u dražších věcí po případném neúspěchu u zdejších distributorů píše maily přímo zahraničním výrobcům a nakonec uspěje. Koupil si v Německu na služebce drahé kožené boty a ty mu vržou. Zítra jedu po třetí reklamovat (teď už vracet) ledničku, kterou manžel koupil. O problémech s novým autem ani nemluvím. Fakt máme peška, seznam takových kvalitních věcí je za ta léta hodně dlouhý. Plus, manžel i "výhodně" nakupuje viz. http://www.mimibazar.cz/vtip.php?id=45535&user=228714 . :-@

ODPOVĚDĚT
Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (25.11.2014, 13:08)
13. listopadu jsem si objednala výtvarné potřeby přes e-shop, v objednávce stálo : vše skladem, zaplatila jsem 1.500 Kč a čekám. Minulou středu tam volám, jestli už to poslali a pán prý, že čekají na naskladnění! Potřebovala jsem to na minul. víkend!!!! Tak se ptám jak je to možné a on povídá, že nemají sklad propojený s e-shopem! Žádný mail, žádné upozornění, že zboží není skladem,nic! Ale prý mám být v klidu, ve čtvrtek pošlou (minulý!). Dnes úterý a nic! :-( Měla jsem to pro další lidi a teď vypadám, že jsem se na to vykašlala.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (25.11.2014, 13:13)
To na tom ještě tak špatně nejsem. Já už jim peníze ani dopředu většinou neposílám. Ale e-shopy jsou vychytralý a na den dopravy zdarma, byla zdarma ta doprava, ale dobírka by stála dalších 65 Kč. Držím palce, ať se zboží dočkáte. I když pozdě.

ODPOVĚDĚT
Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (27.11.2014, 12:23)
Tak já Vás jdu pobavit. Stále nemám doma to zboží, o kterém jsem psala. Volala jsem opět do firmy a pán celý vykulený, že prý oni to tam mají, a mají i peníze!!! A ja na to: "Proč to nemám já???" Pán povídá: " Tak to jsem trochu prosral." Ale prý mám být v klidu tento pátek už to prý budu mít doma! No není fajn nakoupit si bez stresu na netu? 8o|

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (27.11.2014, 13:19)
Dobrý den Veroniko, vyhrála jste! Ale určitě nění o co stát. Já už mám všechny reklamace snad vyřešené. To snad není pravda +o( To by mě zajímalo, jak dlouho ještě budete muset zůstat v klidu. Pokud bych to neměla v pátek doma, dala bych se do vyhrožování Českou obchodní inspekcí, protože tohle musí být už v rozporu i s obchodními podmínkami e-shopu. Držím palce, ať už to proboha přijde. Hezký den (v rámci možností), Markéta

ODPOVĚDĚT
Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (27.11.2014, 19:07)
Markét, asi je to na dobré cestě. Přišel mi mail, že balík byl odeslán a pod jakým číslem ho mohu sledovat! A pod tím stálo: "Omlouvám se, zapomněl jsem" Já jsem ráda, že všichni čekají a nikdo mi tu objednávku nezrušil, jinak bych si s tím mohla vytapetovat byt! Ale che to obrnit se, obzvláště teď před vánoci. Zítra jsme si vzali dovo a jedeme do nákupního centra na dárky. To asi taky bude výživné! :-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Veronika R. (lucy1412) ID 302817 (25.11.2014, 13:17)
Já právě chtěla ušetřit na dobírce. Naštěstí to všichni pochopili a čekají, ale štve mě to. Jinak pravidelně objednávám od Mixitu a vždy O.k. Tady na MMB jsem také neměla žádný problém. Když mají např. v Tchibu dopravu zdarma tak se platí jen zboží, žádná dobírka. Někteří si to holt vyložili po svém!

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 451010 (27.11.2014, 20:22)
Verco, myslim, ze nakupy jako takove budou v pohode. Jeste je brzo. Lidi snad jeste nejsou uplne na divoko. Jen ty reklamace potom :-o Radsi schovavejte uctenky ,-) Krasny vecer, Marketa

ODPOVĚDĚT