Měli by homosexuálové mít právo adoptovat děti?
Moc prosím o vaši pomoc. Máme ve škole za úkol zpracovat anketu a toto téma. Mohly byste prosím napsat váš názor? Moc by mi to pomohlo!!! Díky moc! .-)
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 89 komentářů
Olina K. (olivka) ID 105, mimibazar.cz/olivka (27.4.2015, 12:31)
Díky moc všem!!!

ODPOVĚDĚT
Martina S. (tinas1) ID 23742 (22.4.2015, 11:43)
Za mě ANO.
To,že je někdo heterosexuální neznamená,že je dobrý rodič a naopak. V době,kdy je polovina manželství rozvedena a v rodinách jsou děti z 1,2 a klidně i tří svazků stejně nemůžeme mluvit o tradiční rodině.
Na jednom třídním srazu jsem zjistila,že jsme asi 4 co máme trvalé svazky-manželství a všichni ostatní už jsou 1-2 rozvedení,znovu sezdaní a mají právě několik dětí.
Ve společnosti vidíme hodně rozvrácených rodin,kde otcové a někdy i matky naprosto selhávají,tak nechápu to "prsení se" nad tím,že jsem něco víc,protože jsem hetero. Houby. Záleží na člověku a ne na tom s kým a,jak provozuje sex.
Být dítětem,které má možnost buď skončit v děcáku nebo mít dva milující rodiče (byť homosexuální),tak jednoznačně volím rodiče a ne DD.

ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (gábina73) ID 63289 (20.4.2015, 9:17)
Za mě, ne a to máme v rodině homosexuála, který má stálého partnera - naše děti je milují, ale když se vžiju do kůže dítětě a měla bych mít dva tatínky nebo dvě maminky, tak bych to asi nechtěla už jenom kvůli těm posměškům ve škole -vždyť víte jak dokáží být některé děti zlé :^)

ODPOVĚDĚT
Vlasta Křeková (křekule) ID 314048, mimibazar.cz/krekule02 (19.4.2015, 18:09)
Adopce z lásky k dítěti je dobrá věc a myslím že je jedno jestly je to máma a táta nebo dva tátové nebo dvě mámy.Mnoho komentářů tu řešilo nemoci vztahy.Kdo už se pokusil o adobci ví že je to velký zásah do soukromí a to jen když o tom uvažujete.Než vás vyberou prozkoumají vaše zdraví,věk,finance a vztahy.Pak teprve jestli tímto projdete uvažujete o dítěti k adopci nebo pěstounské péči.Takže pro některé dámy zde kdyby hrozily pohlavní nemoci nedaly by děti ani máme a tátovi

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (19.4.2015, 18:04)
Ne (F)

ODPOVĚDĚT
Martina H. (avonamfoh) ID 30897, mimibazar.cz/avonamfoh (19.4.2015, 16:28)
Já říkám ANO. Dle mého je pro dítě lepší mít kolem sebe lidi, kteří ho milují, než "tetu", která si odpracuje svých osm hodin a jde zasvou rodinou. Hlavně by tyto děti měly zázemí i po 18. roce života, což děti z DD nemají...

ODPOVĚDĚT
Klára B. (kakunka) ID 1199 (19.4.2015, 14:35)
Za mě NE, za manžela NE.
Nemáme rozhodně nic proti homosexuálům, samozřejmě ,-). Jde však o tradiční model rodiny, o mužský a ženský vzor, o to, co dítě zažívá v oblasti soužití (jak už píšou níže další holky).
Argument, že jiné rodiny jsou také neúplné, není na místě - jde o adopci, tedy státem regulovanou věc: adopci samotné ženě nebo samotnému muži bych také nepovolila. Jiné cesty, jak si pořídit děti, homosexuálové již využívají (F).
Argument, že jsou plné dětské domovy, také podle mě není na místě - v dětských domovech jsou zpravidla děti k osvojení neuvolněné. Párů čekajících na adopci je mnoho a také situaci v DD nepomohou.

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (18.4.2015, 23:45)
Ano,ale jen ti homosexuálové, kteří jsou spolu delší dobu. Homosexuálové jsou si hodně nevěrní (pořád nový strejda doma, rozchody a křik by nebylo dobré). Lesbičky jsou si velmi věrné, mají stálé, stabilní vztahy - ty si ale samy dítě porodí.

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (19.4.2015, 14:25)
A co AIDS a jiné pohlavně přenášené choroby? Kdo to dítě před tímto v "rodině" ochrání?

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (20.4.2015, 13:35)
AIDS můžete získat i tak, že Vám dají v nemocnici cizí krev. Jen každou druhou testují na AIDS. Tím chci říct, že nemusíte být feták ani homosexuál a nemoc i tak získat. Kamarádka byla v těhu na testech a že prý má AIDS. Byla pak 2x na tom samém testu a AIDS nemá - v laborce zaměnili vzorky. Jiná těhotná žena AIDS má a neví o tom. Nejhorší na tom je, že dnes už umí zabránit přenosu AIDS z matky na nenarozené dítě a toto dítě se bohužel od matky nakazí.
Nedávno byl dokument, Němec chodil s prostitutkou. Ona má AIDS, on se od ní nenakazil (bez kondomu), jejich dítě AIDS nemá.

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (20.4.2015, 13:54)
Ano, můžete to chytit i když si sednete na jehlu zapíchnutou v sedačce autobusu, ale podívejte se na statistiky, kolik heteráků má AIDS a kolik neheteráků. A logicky člověk, který se s nakaženými lidmi stýká, má ale tu pravděpodobnost nákazy větší.

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (20.4.2015, 13:50)
:^) jiná těhotná žena AIDS má a neví o tom :^) jak to víte vy, že ho má a neví o tom (smich) (smich) (smich)

ODPOVĚDĚT
Vlasta Křeková (křekule) ID 314048, mimibazar.cz/krekule02 (19.4.2015, 17:59)
Byly případy nákazy přes odběr krve,co by jste dělali třeba u vás.Dala by jste zákaz vstupu nakažené osobě?

ODPOVĚDĚT
Leona Z. (azaleia) ID 172133, mimibazar.cz/azaleia (19.4.2015, 8:20)
Souhlasím s tímto názorem,znám několik homosexuálních párů...gayů...svěřila bych asi jen jednomu páru,ostatní jsou hodně pracovně vytížení a mají doma itálii,odchody a návraty často,přesto si pořád nějak myslím,že dítě by mělo mít oba vzory otce i matku,bohužel v dnešní době tradiční rodina moc nefunguje...

ODPOVĚDĚT
Pavla H. (pola53) ID 296275, mimibazar.cz/pola53 (18.4.2015, 23:28)
Je lepší když děti vychovává homosexuální pár a s láskou, než u nějací věčně opilí rodiče , nad tím se mnoho lidí nepozastaví.

ODPOVĚDĚT
Petra B. (petruska.kvetinka) ID 68737, mimibazar.cz/petruska-kvetinka (18.4.2015, 23:25)
Rozhodne Ne.Buzerantum bych dite nesverila.O nic jineho jim nejde,nez se nekde zviditelnit.Jen na sebe radi upozornuji.

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (kopka75) ID 245574 (18.4.2015, 22:09)
ANO

ODPOVĚDĚT
Dita B. (Evelyna) ID 50527 (18.4.2015, 22:06)
Rozhodně NE, dítě není pokusný králík,potažmo cizí. Po tisíce let funguje určitý vzor,od přírody dán a nevíme, jak tyto děti ovlivní výchova homosexuálního páru. Můžou vyrůstat v dostatku, v "lásce" , ale mluvil už někdo třeba s tisíci dětmi, takto vychovanými??? A ti, kdo říkají ANO, svěřili by do výchovy svého chlapečka dvěma homosexuálům,kdyby řekněme nadsazeně byli oba smrtelně nemocní a museli se rozhodnout, co s dětmi?? Nevoli by přece jenom tradiční pár?? Já tedy ano, a můj manžel také. Jinak nemáme s těmito lidmi problém a pár jich známe osobně.

ODPOVĚDĚT
Marcela K. (marcela) ID 278, mimibazar.cz/marcela1 (18.4.2015, 22:08)
on už právě tenhle "vzor" zrovna nefunguje.
Velkou část dětí vychovává jen matka nebo jen otec..Některé děti nevychovává nikdo. Jiné děti mají matku a každý týden jiného "tátu"...Třeba...

ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960, mimibazar.cz/kajda12 (19.4.2015, 8:16)
Když dítěti zemře máma, všichni o něm řekneme, že je chudinka, že přijde to vzácné pouto mez matkou a dítětem. A stát má děti svěřovat vědomě o "rodiny" bez mámy?
Já si nemyslím, že "vzor" nefunguje. Pokud se dají dohromady lidi, co si nerozumí, je to prostě tak a nikdy v minulosti to nebylo jinak. Jen je dneska jednodušší být single s dítětem než před 30 nebo 50 nebo 100 lety. Nikdo na takovou mámu nekouká přes prsty a nikdo jí nevyhazuje z obchodů a restaurací. Tehdy se ženy nechaly doma i mlátit a nechat prznit své děti, ale protože by nemohly pak vyjít na ulici, snášely to a nerozváděly se. Dneska veřejnost vnímá rozvedenou matku jako běžnou součást společnosti.

ODPOVĚDĚT
martina f. (marfer) ID 65649 (18.4.2015, 21:58)
rozhodně ANO (Y)

ODPOVĚDĚT
Radka B. (anra2009) ID 241558 (18.4.2015, 21:48)
(Y) (Y) (Y) jasně,že ano...

ODPOVĚDĚT
Jana S. (hafikov) ID 272687, mimibazar.cz/hafikov (18.4.2015, 20:26)
Je to individuální-stejně jako u všech lidí.Proč tedy ne? (F)

ODPOVĚDĚT
Eva Š. (Evika) ID 5777, mimibazar.cz/evika (18.4.2015, 18:42)
Znám více homosexuálních párů, ale je to tak, že některým bych dítě svěřila a jiným zase ne.... ,-)

ODPOVĚDĚT
Andrea V. (ajuse1) ID 359721 (18.4.2015, 18:10)
určitě ano

ODPOVĚDĚT
Petra M. (Pindruse) ID 10664, mimibazar.cz/pindruse (18.4.2015, 17:55)
Mám v práci dokonce tři homosexuální kolegy,dva muže a jednu ženu.kolegyně je právnička a žije se ženou architektkou,dítě by braly hned.Jsou finančně zabezpečené,dítě by se u nich mělo,jako v bavlnce. pokud by jste chtěla,písněte do vzkazů a domluvím Vám,aby Vám tuto otázku zodpověděli moji kolegové.Všichni jsou moc fajn a jistě se o svůj názor podělí.Za mě rozhodně ano. (Y)

ODPOVĚDĚT
Radka H. (Hladička) ID 102227, mimibazar.cz/hladicka (18.4.2015, 17:19)
za mě ano, za mého muže ano

ODPOVĚDĚT
Šárka Š. (sarinkab96) ID 372049 (18.4.2015, 17:18)
za mě určitě ano

ODPOVĚDĚT
Celkem: 89 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3, 4, 5 další >>