| Eva P. (skm) ID 63364, mimibazar.cz/skm (4.5.2015, 16:30) |
nemáte někdo tušení, jak je to s doručením přes ppl...měla jsem objednaný balíček, který měl dnes přijít, zadala jsem dceřino tel. číslo, adresa byla ke mně do práce, dcera bohužel neměla zapnutý mobil, takže zjistila až o půl druhé, že má sms od ppl o doručování mezi 12 a 14 hod a zmeškaný hovor. Nezavolala zpátky, ale mně, já tedy zpět volala a řidič mi řekl, že už je jinde, že už se nevrací a tím pádem dojede až zítra. Když jsem mu řekla, že měl přece adresu, řekl, že nemá čas hledat po vesnici, že když se nedovolal, tak mám smůlu. Je tedy povinností zákazníka vždy reagovat na zavolání, nebo jako to vlastně je|?
ODPOVĚDĚT |
| | Kristina R. (Krůžička) ID 103532 (4.5.2015, 19:15) |
není vaší povinností volat. Já nikdy nevolám-jen pokud se mi čas nehodí nebo jsem v tu dobu na jiné adrese-třeba v práci. Jinak řidič většinou volá těsně před dodáním. Ale vždycky se mi zatím dovolal. Ale nedovolání se, si myslím není důvod k tomu, aby se nepokusil na udanou adresu doručit.
ODPOVĚDĚT |