Nedoručený balíček
Jak je to s doručováním...viz koment
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Hana P. (Kobliha21) ID 376852 (4.5.2015, 17:33)
mne napise dopoledne smsku a kdyz na ni nereaguju, tak normalne prijede, uz dal nevola. Teda mne vola, ze je za dverma, protoze je zlatej a pamatuje si, ze mi v tu dobu vetsinou spi deti, tak aby je nebudil zvonkem :-)

ODPOVĚDĚT
Lucie H. (xstol04) ID 420709, mimibazar.cz/xstol04 (4.5.2015, 16:42)
Zavolala bych na zákaznický servis a zeptala bych se... dle mě by měl dovézt i bez zvednutí telefonu... u nás ráno pošlou sms s časem doručení, pak už nevolají a vždy rovnou dovezou... (hello)

ODPOVĚDĚT
Kamila M. (mukina) ID 8735, mimibazar.cz/mukina (4.5.2015, 16:40)
Pokud jste měla sms a nereagovala na ní, že Vám čas nevyhovuje, tak ještě před tím než jede k Vám zavolá, pokud to nikdo nezvedá, tak nejede a doručí další den, po domluvě nebo si můžete balík vyzvednout osobně v depu.
Alespoň tak to funguje u nás, mám balíky pravidelně 1x týdně se zbožím. Mi už ani nevolá, ale dává mi to pod strom :-D taky jedna z možností, pokud se s ním znáte a domluvíte si to.. :-D ,-)

ODPOVĚDĚT
Eva P. (skm) ID 63364, mimibazar.cz/skm (4.5.2015, 16:43)
takže podle toho to vypadá, že je tedy člověk povinnen na tel. reagovat, mají to někde v obchodních podmínkách? Nevíte?

ODPOVĚDĚT
Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (4.5.2015, 16:51)
Obchodní podmínky mají na svých stránkách www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Obchodni%20podminky.pdf
Ale pochybuji, že to tam mají přesně definované, praxe se liší podle oblastí. U nás taky pokud se nedovolají, nejedou sem a udělají další pokus až druhý den.

ODPOVĚDĚT
Kamila M. (mukina) ID 8735, mimibazar.cz/mukina (4.5.2015, 16:44)
To netuším...není to tam přesně specifikováno, je tam věta dle přiměřených možností a pokud nezastihne, tak se dohodnou na jiný termín o telefonu tam nic psané není...nejlépe tam zavolat a domluvit se, třeba Vám to ješt dnes do 18.h doručí.

ODPOVĚDĚT
Hana Z. (Kajkaahanka) ID 299860, mimibazar.cz/kajkaahanka (4.5.2015, 16:33)
U nás tedy můžu být vůbec ráda, že pošlou sms. A mají tam myslím napsaný, že pokud mi čas nevyhovuje tak mám volat. Nevolám nikdy a vždy přijel.

ODPOVĚDĚT
Eva P. (skm) ID 63364, mimibazar.cz/skm (4.5.2015, 16:30)
nemáte někdo tušení, jak je to s doručením přes ppl...měla jsem objednaný balíček, který měl dnes přijít, zadala jsem dceřino tel. číslo, adresa byla ke mně do práce, dcera bohužel neměla zapnutý mobil, takže zjistila až o půl druhé, že má sms od ppl o doručování mezi 12 a 14 hod a zmeškaný hovor. Nezavolala zpátky, ale mně, já tedy zpět volala a řidič mi řekl, že už je jinde, že už se nevrací a tím pádem dojede až zítra. Když jsem mu řekla, že měl přece adresu, řekl, že nemá čas hledat po vesnici, že když se nedovolal, tak mám smůlu. Je tedy povinností zákazníka vždy reagovat na zavolání, nebo jako to vlastně je|?

ODPOVĚDĚT
Kristina R. (Krůžička) ID 103532 (4.5.2015, 19:15)
není vaší povinností volat. Já nikdy nevolám-jen pokud se mi čas nehodí nebo jsem v tu dobu na jiné adrese-třeba v práci. Jinak řidič většinou volá těsně před dodáním. Ale vždycky se mi zatím dovolal. Ale nedovolání se, si myslím není důvod k tomu, aby se nepokusil na udanou adresu doručit.

ODPOVĚDĚT