Vrácení zboží
Koupila jsem minulou neděli v kamenném obchodě O2 nový mobil, ale bohužel, během dne se několikrát sám vypne a zapne a čeká na zadání PINu.Chci jej vrátit a vyměnit, platí i zde 14denní lhůta na vrácení zboží bez udání důvodů nebo klas.reklamace?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 6 komentářů
Anna Ernešová Bc. (ANNAERN) ID 69490 (25.9.2015, 20:56)
Jé- já vám poradím- měla jsem úplně ten samý problém a pomohl mi náhodou kolega "ajťák" (mám Lumii) - aktualizujte si windows- prý to ty 8 dělaly, od té doby, klepu, už se to nestalo (prý se s tím setkal u několika služebních telefonů). já už byla taky připravená nakráčet jim ho omlátit o hlavu...

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 12352 (25.9.2015, 19:39)
Ne, nereklamujte. Jděte na to přes Rozpor s kupní smlouvou

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 24072 (25.9.2015, 19:15)
u vás připadá v úvahu jedině reklamace, jelikož zboží jste zakoupila v kamenném obchodě a né přes internet, tudíž klasicky 30 ti denní lhůta na vyřízení reklamace (F)

ODPOVĚDĚT
Jana K. (jones) ID 108447, mimibazar.cz/jones (25.9.2015, 18:40)
Jakost při převzetí: Vada, která se projeví do 6 měsíců od koupě, se považuje za vadu, která tam byla v okamžiku uzavření kupní smlouvy (pokud opak neprokáže prodejce nebo tak nevyplývá z charakteru vady) a v takovém případě má spotřebitel právo si vybrat, zda chce zboží opravit nebo vyměnit, pokud jeho požadavek není nepřiměřený. Prodejce je povinen mu vyhovět, pokud to nelze, má spotřebitel právo na slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od smlouvy.
Toto je v NOZ.

ODPOVĚDĚT
Andrea K. (monik07) ID 59373, mimibazar.cz/jurcice (25.9.2015, 18:33)
REKLAMOVAT...14ti denní lhůta se vztahuje jen na zboží zakoupené přes internet

ODPOVĚDĚT
Kristina R. (Krůžička) ID 103532 (25.9.2015, 17:47)
Musíte reklamovat.

ODPOVĚDĚT