Očkování proti rakovině děložního čípku.
Prosím, necháváte své dcery očkovat či ne ? Popřípadně proč ?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 46 komentářů
Radka Ř. (raďulí) ID 40721 (24.4.2016, 14:52)
nenechala a nenechám, pročetla jsem mnoho diskuzí a článků, dokonce naše dětská mě k tomu stále tlačí a nelíbí se jim že jsem nenechala.Spousta doktorů řekla jasné ne.

ODPOVĚDĚT
Sylva K. (brisuta) ID 227394 (23.4.2016, 20:01)
Ano nechala druhe očkovani v zaři Dceři už bylo 13 Radila jsem se s dětskym lekařem (mamca)

ODPOVĚDĚT
Irena K. (Klaudovka) ID 147659, mimibazar.cz/kaloudova (23.4.2016, 9:12)
Koukněte ke mě do poradny,také jsem to tady řešila.Byla jsem vždycky proti i po rozhovoru se dvěma gynekology,kteří mi jen potvrdili moje obavy,přesto moje gynekoložka mi očkování pro dceru doporučuje,ale máme v tom jasno,absolutně NE.Už je potvrzeno,že toto očkování vede k neplodnosti a co to udělá za 10-20let stále nikdo neví.Důležitá je prevence.

ODPOVĚDĚT
michaela p. (klokánek) ID 337658, mimibazar.cz/klokanek (22.4.2016, 21:47)
určitě ne (N) (N)

ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (malakaca) ID 313987 (22.4.2016, 20:44)
čeká nás to poprvé tak za 2roky a nemám v plánu je nechat očkovat....

ODPOVĚDĚT
Markéta L. (Liščátko) ID 108217, mimibazar.cz/liscatko (22.4.2016, 19:53)
Nedam

ODPOVĚDĚT
Maria V. (Archeoložka) ID 324621 (22.4.2016, 16:49)
jOOOOOOOOOOOOOOO (Y) (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (22.4.2016, 15:00)
Na kazde ockovavani budete mit odpovedi zastancu i odpurcu...
Ja jsem po dukladne konzultaci nekolika odborniku,kterym verim ockovat nechala.
A ikdyz ctu ruzne zaporne nazory a clanky,tak rozhodnuti nelituju.

ODPOVĚDĚT
Petra Č. (chada) ID 21310, mimibazar.cz/chadulka (23.4.2016, 9:06)
přesně tak (F) taky nechali a nemyslim si,že bychom tim dceři nějak ublížili (F)

ODPOVĚDĚT
Maria V. (Archeoložka) ID 324621 (22.4.2016, 20:57)
TAKY TAK JAK VY (F)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava K. (Slávíček) ID 24703, mimibazar.cz/slavicek (22.4.2016, 14:50)
Jeden zajímavý článek http://www.prozeny.cz/magazin/zdravi-a-zivotni-styl/zaujalo-nas/37391-ockovani-muze-i-zabit-varuje-lekarka a tohle také stojí za přečtení https://www.ockovacicentrum.cz/userfiles/file/SPC/SPC%20Cervarix.pdf

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (22.4.2016, 13:52)
NE - půl roku jsem hledala, studovala, překládala, různé dostupné informace a když jsem porovnala pozitiva a negativa, tak jsem se rozhodla takto. Je třeba si uvědomit, že nakazit se neznamená smrt (jak si mnohé matky myslí). Při preventivce se nemoc odhalí včas a prostě se musí na konizaci. Problém je ten, že když se mladým holkám sáhne vícekrát na čípek, a děti mají později, tak už nemusí ty děti mít. Každopádně informací je dostupných hrozně moc, takže pročíst, zvážit selským rozumem.

ODPOVĚDĚT
Markéta P. (máma.) ID 11215, mimibazar.cz/mama (25.4.2016, 19:12)
(Y) (Y) konečně normální názor, připojuji se k Vám paní Zuzano, hlavně k větě zvážit selským rozumem, protože většina těch maminek co děti očkovat nechala si neudělala vlastní názor, nýbrž dala na radu tzv. odborníka tedy lékaře, lékař řekl, tak já udělám... ovšem vlastní názor za tím není, svoji skoro 15-ti letou jsem taky nenechala očkovat a taktéž jsem si udělala vlastní názor................ i přes škaredé pohledy naší lékařky... :-p (F)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (26.4.2016, 15:13)
Já myslím , že jak očkování, tak různé potravinové doplňky atd. jsou mnohdy davovým šílenstvím mezi lidmi, bez znalosti čehokoliv, prostě "všichni to mají, jí, používají, ..." tak my taky. Dnes jsou ve všem chia semínka, oblíbeným je kokosový olej (málokdo asi ví, že užívaný jako potravina způsobuje ukládání cholesterolu - alespoň co jsem byla na přednášce a probíral se tam nějaký výzkum), ..... Takže já u všeho říkám - používat selský a zdravý rozum, udělat si vlastní názor, nebo více názorů a pak sám dohledat nějaké info, ....

ODPOVĚDĚT
Jana P. (projani) ID 221034 (22.4.2016, 13:23)
nechala jsem dceru očkovat Cervarixem, ikdyž se mi moc nechtělo, tak dva naši známí lékaři mi radili nechat naočkovat - měli jsme rak.děl.čípku v rodině (F)

ODPOVĚDĚT
Klára S. (íouš) ID 3376, mimibazar.cz/ious (22.4.2016, 17:15)
Před třemi lety jsem byla na konizaci. Výsledek histologie byl - poslední stádium před rakovinou. Odstranili to do zdravé tkáně, od té doby cytologie v pohodě, ťuk ťuk, doufám, že to tak i zůstane.Mám dvě dcery, a přesto jsem je očkovat nenechala. Kamarádka byla také na konizaci, dokonce 2x, také dvě dcery, očkovat také nedala. A to jsme opravdu prostudovali kdeco, ale došli jsme k tomu,že je více nebezpečné se dát očkovat, než naopak. Navíc, tato rakovina /jako jedna z mála/ není dědičná. Prostě je třeba nezanedbávat prevenci.

ODPOVĚDĚT
Jana P. (projani) ID 221034 (22.4.2016, 17:53)
prostudovala jsem vše možné, taky nejsem žádný fanda očkování - děti mají pouze žloutenku. Nakonec pomohlo doporučení lékařů, kteří tvrdí, že pokud je to v rodinné anamnéze, tak potom určitě radši očkovat. Ti lékaři jsou rodin. přátelé, jeden z nich pracuje na onkologii, takže nemají důvod mi něco nalhávat a k očkování nutit. Rakovinu si prodělala moje maminka a potom už nemohla mít další děti. Je to těžké rozhodování, bohužel jestli bylo rozhodnutí dobré, ukáže až čas, navíc je v tom spousta dalších faktorů...

ODPOVĚDĚT
Klára S. (íouš) ID 3376, mimibazar.cz/ious (22.4.2016, 19:02)
My jsme to také samozřejmě konzultovali i s lékaři. Kamarádky známá gynekoložka řekla: pokud ke mně přijde maminka přesvědčená, že chce nechat dceru očkovat, nerozmlouvám jí to. Pokud rozhodnutá není, rozhodně jí to nedoporučím. Nějak nechápu, proč by mělo vadit, že je to v rodinné anamnéze, když se všude dočtete, že toto není dědičné. Nicméně s Vámi naprosto souhlasím, že je to rozhodování těžké a až čas ukáže ... Pevně doufám, že nebudeme nikdo litovat.

ODPOVĚDĚT
Anna S. (Ela z Frelu) ID 1311, mimibazar.cz/ElazFrelu (22.4.2016, 12:58)
dcera bude mít 14 a jednoznačně NE,

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (22.4.2016, 12:18)
Rozhodně NE. Přesně tuto rakovinu měla moje matka, před cca 30 lety. Měla jedinného muže (manžela) a on jedinou ženu, tak kde to chytla? U gynekologa, dřív se neměnily zrcadla při prohlídkách nebo je málo omývali. Takže já si připlácím za vždy nové zrcadlo při prohlídce 50Kč. Přišli na to pak při preventivní prohlídce (stěr) a vyřízli čípek, žádná další léčba nebo komplikace.
Pokud nebude dcera spát s děvkařema bez kondomu a mít u gynekologa zrcadlo použité, riziko je velmi malé. A je to vir, stejně jak chřipka mutuje a už rok staré očkování na chřipku většinou nefunguje.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (22.4.2016, 21:48)
máte pravdu , také se dle studií našla vysoká koncentrace tohoto viru právě v ordinacích gynekologů a to i na dalších předmětech , ale to jsou věci o kterých se nepíše , pač se nehodí do "krámu" (F)

ODPOVĚDĚT
Jana S. (českolipačka) ID 559236 (upraveno 23.4.2016, 10:29)
dceru jsem dala před 7mi lety očkovat Cervarixem, platila jsem 12 000,-, syna letos- pojišťovna VZP teď pro hochy hodně připlácí, jelikož oni jediní jsou původci nemoci ale je potřeba oočkovat před začátkem pohlavního života, proto doporučují v cca 13- 16ti letech. Kamarádce se to před třemi lety, když pojišťovna začala přispívat holkám, jevilo zbytečné a teď od úterý pláče v Motole nad 18ti letou dcerkou, které vzali dělohu i oba vaječníky, uzliny a má jizvu až vysoko nad pupek...2 týdny musí čekat na histologii, ale doktorům se to vůbec už při operaci nelíbilo, tak to vypadá blbě. Řekli jí, že ji měla dát rozhodně naočkovat.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (22.4.2016, 21:56)
takže jí i přesně ě řekli ze má vir , na který " funguje" očkování?
to bych se divila , a i tak je to neprofesionální , plus každý ví ze očkování ani tady nezaručí
ze neonemocní , plus je dalších x virů které může chytit a také pokud už onen vir může v těle mít tak ho očkování probudí.
a proto uz vůbec se to nedá posuzovat podle dívčiny o které jinak nic nevíme , o jejím zdr. stavu ani životě celkově.

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (22.4.2016, 12:22)
Tak to asi měla rakovinu vaječníků, na rakovinu vaječníků očkování není.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava Š. (svecina) ID 339697, mimibazar.cz/svecina (22.4.2016, 12:21)
Myslíte si že by očkování pomohlo *-)přijde mi to hrozně brzy aby taková mladá holka tak ošklivě onemocněla v tomhle případě si myslím že ani očkování by to neodvrátilo *-)

ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (22.4.2016, 12:08)
V tom co pisete, si protirecite. :^)

ODPOVĚDĚT
Jana P. (janecek) ID 24778, mimibazar.cz/janecek (22.4.2016, 11:28)
mám 3 dcery - 2 dospělé a 1 desetiletou. dospělé dcery jsem nenechala a malou taky nedám. nemám v to důvěru, např. jsou země, kde je to už zakázané......více odborná literatura :-|

ODPOVĚDĚT
Zuzana N. (Poldi) ID 24780 (22.4.2016, 11:23)
Očkovat jsme nechali, po dlouhé době přemýšlení a hledání informací. Spouta lidí proti tomu brojí, aniž by měli hmatatelný důkaz o nějaké škodivosti. Stejně tak se ale z dlouhodobého hlediska nedá doložit bezpečnost. Nakonec mě přesvědčili vlastně všichni přátelé z lékařského prostředí, kteří své dcery a vnučky mají naočkované. Už jsem to tady k podobnému dotazu jednou psala a klodně to zopakuju: Sama jsem rakovinu měla, ačkoli jiného typu, na vlastní kůži mám vyzkoušeno, co všechno ta nemoc obnáší. A tak pokud mám možnost třeba jen o jedno procento snížit riziko onemocnění mé dcery, udělám to.

ODPOVĚDĚT
Jana S. (českolipačka) ID 559236 (22.4.2016, 11:58)
S vaší poslední větou MUSÍ souhlasit všechny milující maminky!!! A proto jasně: děti nechte OČKOVAT!!!

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (22.4.2016, 14:58)
(smich) (smich) (smich) (smich)

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (22.4.2016, 21:57)
,-)jaj

ODPOVĚDĚT
Zuzana N. (Poldi) ID 24780 (22.4.2016, 13:09)
Vidíte, a já si myslím, že nemusí ,-) ...Neodsuzuju ty, kteří neočkovali. Jen odpovídám paní na otázku, jak jsem se rozhodla já a co mě k tomu vedlo. Snažila jsem se udělat to nejlepší pro svoje dítě tak jako ty, které se rozhodly opačně. Doufám, že jsem udělala dobře.
Paní pode mnou píše, že zná dívky, které po očkování onemocněly cukrovkou nebo epilepsií. Věřím jí, ale nikdo neví, jestli by ty nemoci nepřišly i bez očkování. Znám řadu očkovaných dívek, které nemají žádné zdravotní komplikace a ani jedinou s nimi.
Náš rodinný přítel, ředitel jedné menší nemocnice, říká, že problémem dnešní doby je přílišná informovanost. Že kdyby se kdysi rozpoutala podobná nepříznivá vlna proti jiným očkováním, jaká tu je dnes kvůli očkování proti rakovině děložního čipku,

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (22.4.2016, 15:01)
*-) jak to prosím myslíte (nebo rodinný přítel) že problém dnešní doby je přílišná informovanost

ODPOVĚDĚT
Zuzana N. (Poldi) ID 24780 (22.4.2016, 13:11)
máme tady stále v masivním rozsahu tyfus tetanus a podobně. Tohle je taky k zamyšlení.
Ono je to stejně nakonec jen na osobním rozhodnutí každého z nás. :-$

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (22.4.2016, 22:25)
nemocí byla už na ústupu před zahájením očkov. a to především díky hygieně a zlepšení výživy obyvatelstva.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (22.4.2016, 22:23)
prosím vás a to tyto bludy šíří člověk co je ve vedení nemocnice? tak to by se měl zamyslet.
jak prosím očkování u nás snížilo onemocnění tyfem??? Epidemie břišního tyfu se stále objevují v zemích s nižším stupněm hygienické úrovně, ležících v teplém klimatu.
Ještě v roce 1945 bylo v České republice téměř 10 000 nemocných břišním tyfem. Zkvalitněním hygienických podmínek se situace významně zlepšila a vedla k rychlému poklesu jeho incidence. Dnes se u nás břišní tyfus objevuje jen sporadicky, obvykle importovaný ze zemí s jeho endemickým výskytem tetanus je také záležitost především hygieny a ne očkování.jeho pokles rapidní byl v poválečných letech, pač je to nemoc hlubokých poranění a to ještě za příznivých podmínek a nemožnosti adekvátního ošetření , i očkování samo je specifické a nemoc je nepřenosná.
pokud se podíváte do tabulek přesných, zjistíte ze drtivá většina

ODPOVĚDĚT
Lucie U. (Lucissia) ID 238884 (22.4.2016, 12:15)
A zase na druhou stranu jsou milující matky, které nechaly své děti očkovat a pak se dětem rozjela cukrovka, epilepsie... Sama v okolí takové případy mám, takže vím, o čem mluvím. Důvodů proč neočkovat je víc než pro očkování. (F)

ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (22.4.2016, 12:10)
Miluju svou dceru a ockovat ji nenecham.

ODPOVĚDĚT
Eva M. (yessica) ID 44205 (22.4.2016, 17:40)
Ano, já taky .... miluju obě své dcery a PROTO je očkovat NENECHÁM .....

ODPOVĚDĚT
Pavla N. (pavlusak) ID 45323, mimibazar.cz/pavlusak (22.4.2016, 10:26)
U nás to bude aktuální tak za 2-3 roky, ale nenechám, rakovina děložního čípku je sexuálně přenosná!!! Stačí dostatečně poučit dceru o používání kondomu!!! Samozřejmě že nechat píchnout injekci je pohodlnější...ale i přesto očkování není účinné na všechny typy, kterých je nevím kolik, takže i přes očkování muže virus HPV dostat

ODPOVĚDĚT
Jana P. (pasky) ID 187986, mimibazar.cz/pasky (22.4.2016, 11:18)
Já tedy jsem také za neočkovat. ALE co to tu píšete??? Máte pocit, že používání kondomu v pubertě stačí? Kolikrát se stane, že kondom selže, nebo že zasune při mazlení alespoň na krajíček, atd... nehledě na to, že až bude chtít mít děti, tak ten kondom používat nebude a pozdějším věku zřejmě také ne. A kde je jistota? V partnerovi??? Těžko!
Dostatečně poučit mládež o používání kondomu CA nevymítí *-)

ODPOVĚDĚT
Renáta K. (Kudrnka) ID 440249 (22.4.2016, 9:54)
Na doporučení dětské gynekoložky nechala v 17ti letech.
Proč nebot přenášeči su hlavně chlapi a oni s tím dokáži žít kdež to u ženy se to vyvine v rakovinu další je pak na řadě dědičnost.
Ted má 20 let a vše bez problému jen se nechala po 5ti letech před týdnem přeočkovat proti encefalitidě které přenášejí komáři, klíšťata a mouchy. (hello)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (22.4.2016, 13:49)
No, chlapi se třeba nakazí a mají vir v krku, ale ten jim nikdo nezjistí, protože s tím nepůjdou na žádný preventivní stěr jako my ženské. Spouštěcích faktorů je mnohem více než dědičnost.

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (22.4.2016, 9:20)
Nenechala jsem. Očkuje se teprve poměrně krátce, nejsou ještě známy všechny negativní dopady, navíc nemáme rizikovou anamnézu (co pamatuji, žádná žena v rodině nikdy rakovinou děložního čípku neonemocněla) proto jsem se rozhodla pro NE. (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka G. (garilka) ID 21123, mimibazar.cz/garilka (upraveno 9.3.2018, 9:39)
.

ODPOVĚDĚT
Martina K. (MartiAne) ID 6620, mimibazar.cz/martiane (22.4.2016, 9:20)
Děkuji ;) Dotaz pokládám jednou za čas, tak nemám přehled. Jdu prolistovat ;) Hezký den.

ODPOVĚDĚT