Co dělat s chlapem,který shazuje mojí výchovu,já něco řeknu a on doslova řekne,že maminka se špatně vyspala a zruší to...
mila m. (ukuk) ID 207372 (25.1.2017, 6:09) | já bych se opravdu špatně vyspala a nejspíš tak týden by mě trvalo se vyspat dobře. Zapřemýšlejte, jak manželovi předat celou výchovu a vedení rodiny a jen tak bez zbytečných rad - prostě vydržte chyby co nastanou- ono je nejlepší ,když si mužíci na vlastní kůži zažijí, když se maminka špatně vyspí a uvidíte tu změnu.Ať tatínek rozhoduje a nese i následky a garantuju vám,že se pro změnu vyspinká špatně on,ale doopravdy.Jen to zkuste vydržet.-Ono se nejlíp komentuje druhého,když sám nenese zodpovědnost- dopřejte mu to jediné,co mějte v pořádku je oblečení na dítě - to oni rádi využijí k ponižování na veřejnosti,když neví kudy kam ve své zodpovědnosti. u nás už 20 let se dobře vyspinkám Pochopila jsem,že energie mužská platí víc ve výchově malých dětí -prostě je to dáno staletíma a energie ženská je doplněk a ne vedoucí síla -na tu děti nereagují a proto nás zlobí.
ODPOVĚDĚT |
|
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (23.1.2017, 21:00) | Zřejmě si necháváte od chlapa všechno líbit a jen se to stupnuje. Syn pak bude všechno napodobovat ve vztahu k Vám i později přítelkyni. Ke mně by si to manžel nedovolil a pokud s jeho výchovným rozkazem nesouhlasím, řeknu mu to pak, NE před dětmi.
ODPOVĚDĚT |
|
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (23.1.2017, 14:04) | Víte, nevím, co se stalo, co syn udělal, jak jste ho potrestala, jestli to bylo adekvátní a nebylo to přehnané. Manžel by se asi neměl spojovat se synem a vystupovat proti vám pravidelně, nicméně bych chtěla předložit i pohled z druhé strany. Moje matka byla strašně dominantní, trestala mě přehnaně a táta byl slabý, vždycky s ní souhlasil a nikdy se mně nezastal. Z jejího pohledu ideál, z mého pohledu hrůza. Manžel by asi měl řešit nesouhlas s trestem s vámi a ne před synem, ale ruku na srdce - vy probíráte trest s manželem nebo prostě rozhodujete sama?
ODPOVĚDĚT |
|
Michaela P. (Jezecek2007) ID 194019 (23.1.2017, 9:53) | Chyba může být na každé straně,váš manžel asi nebude pevný ve výchově,na druhou stranu,možná i váš přístup k výchově syna není v pořádku (píšete, že pracujete s dětmi, chcete ho mít vychovaného,syn je už ale ve 2.třídě a zlobí,takže někde se stala chyba). Co je ale velmi špatné je postup manžela proti vám.Dospělý muž, který si ženy váží a miluje ji, tohle nedělá, (platí to i naopak).Dělat si ze syna parťáka proti vám je slabošské.Nemáte ve vztahu nějaké problémy? Zkusila bych dát řeč s manželem nebo navštívit rodinnou poradnu.
ODPOVĚDĚT |
|
Petra K. (petka7171) ID 397104 (23.1.2017, 7:07) | Myslím si, že dítě se většinou v konfliktu intuitivně přidává k tomu silnějšímu, je to přirozené. Synovi bych to nezazlívala. Vašeho vztahu je mi líto, protože tohle chování chlapa jsem zažila a považuji to za slabost a podraz . Můžete jen doufat, že jak syn poroste, udělá si na Vás oba vlastní názor podle Vašich činů a ne řečí. U nás to tak bylo. Jsem 10 let rozvedená....hodně štěstí.
ODPOVĚDĚT |
| Olga Š. (čokeska) ID 250438, mimibazar.cz/cokeska (23.1.2017, 8:19) |
Děkuji za reakci . Je ráno a já mám zkažený snad celý týden .
ODPOVĚDĚT |
| | Petra K. (petka7171) ID 397104 (23.1.2017, 9:38) |
To jsem fakt nechtěla..nezoufejte, snad má manžel i dobré vlastnosti, které tohle občas převáží. Ztratila jste iluzi a to bolí, ale pracujte s realitou . Nellitujte se, jste jistě ženská plná síly.
ODPOVĚDĚT |
|
Romana Z. (zonoro) ID 244070 (23.1.2017, 6:54) | Souhlasím, pán má asi problém sám se sebou, že musí kout pikle proti své ženě s malým klukem...Těžko říct, co dělat ,ale tohle bych nesnesla.
ODPOVĚDĚT |
|
| Veronika M. (MiTiMa) ID 9170, mimibazar.cz/mitima (22.1.2017, 22:02) | Manžel má nějaký problém, není normální, aby vedl chlap s dítětem řeči proti mamince, to se prostě nedělá, chová se sám jako dítě. Určitě to řešte mimo dítě, ale výchova má být jednotná. U nás je to obráceně, manžel je na syna někdy až moc hr a taky se musím držet, abych to s ním řešila, když to syn neslyší. Na druhou stranu ho syn dokáže opravdu vytočit, tak se tomu nedivím.
ODPOVĚDĚT |
| Olga Š. (čokeska) ID 250438, mimibazar.cz/cokeska (23.1.2017, 8:26) |
nevím, manželství máme povětšinu klidné. Pracuji s dětmi a vím,co dokáží rodiče z dětí udělat a tak doma chci mít vychované dítě(alespoň částečně). Ale když manžel řekne,že jsem nervozní z dětí,nebo si mám tohle zkoušet na děti v práci ??? Před synem ? ....prostě včera to přehnal.
ODPOVĚDĚT |
|
| Markéta K. (Markytka76) ID 203192 (22.1.2017, 21:14) | Seřvat chlapa-ale vážně.Jedině domluva. My si s manželem zákazy,domluvy pro tolerujeme a pokud nesouhlasíme tak si to řeknem mimo syna.
ODPOVĚDĚT |
|
| Markéta Š. (Auško) ID 323262 (22.1.2017, 20:41) | první co mne napdlo je kopnout do prde*e, ale chápu to není řešení ... takže buď bych se zkusila s manželem domluvit, prostě mu na tvrdo říct, že z Vás i dítka dělá akorát blbce, nebo bych výchovu nechala na něm ... když chce dítko pomoci s úkoly, jít do kina, připravit svačinu ... cokoliv, prostě bych poslalal za tátou, protože mamka má moc práce ... v ideálním případě to dojde jak dítku (že maminka se poslouchá), tak taťkovi ... otázka pak je odkdy se to děje a proč ...
ODPOVĚDĚT |
| Olga Š. (čokeska) ID 250438, mimibazar.cz/cokeska (22.1.2017, 20:57) |
Ny syna je celkem měkký, má jen jeho. takže výchova je na mě. Není to pokaždé,někdy i sušše podotkne ,když nechce syn poslechnout,že "maminka říkala",že má udělat to,či ono. Když už je toho ale i na manžela moc,tak taky vylítne,ale to je tak jednou do roka. Syn je na druháka drzý a odmlouvá. Dnes tomu dal ale manžel korunu. Syn mi pak řekl,že mi nedá pusu na dobrou noc ,za to,jak jsem na něj zlá. ...jsem z toho smutná .Z celé té situce. Pak si spolu zalezou a manžel vede s ním řeči proti mně.
ODPOVĚDĚT |
| | | Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (23.1.2017, 8:28) |
-Manžel s ním vede řeči proti mně- To je podraz, nevýchova, dítě cítí, že nejste za jedno a nemá bezpečné hranice. Manžel tímhle škodí nejen synovi, ale celkové rodině a vztahům. Pokud je muž inteligentní, po pár důrazných rozhovorech mezi 4 očima, popřípadě po přečtení pár článků o výchově, by to měl pochopit. Pokud inteligentní není, tak se bude chovat jak vůl i nadále a pak bych postupovala podle svého dalšího uvážení. Je samozřejmé, že benevolentní rodič je více v oblibě a společný nepřítel utužuje vztah.
ODPOVĚDĚT |
| | | Olga Š. (čokeska) ID 250438, mimibazar.cz/cokeska (23.1.2017, 8:38) |
Děkuji za reakci . Tohle přesně byla moje poslední slova v rozhovoru s ním. uvidíme,co přinesou další dny....
ODPOVĚDĚT |
| | | Markéta Š. (Auško) ID 323262 (22.1.2017, 21:43) |
A kdy je toho na manžela moc? Můj taťka tohle dělal když mamka chrlila jeden příkaz (rozkaz, zákaz) za druhým. A ptala jste se manžela proč pak se synem vede řeči proti Vám? Zkusila bych se ho zeptat, říct mu, že mi je z toho smutno, jestli si teda myslí že jsme špatná máma, nebo proč to dělá ... prostě zkusit hrát na city ... A synovi bych se to taky pokusila vysvětlit že je potřeba aby poslouchal a pomáhal, a když by mi řekl, že jsem zlá, zkusila bych zjistit proč si to myslí a třeba to s ním probrat ... U nás platilo že do postele jdeme usmířený takže večer byl čas vyřákat si všechny "křivdy" atd ...
ODPOVĚDĚT |
| | | Olga Š. (čokeska) ID 250438, mimibazar.cz/cokeska (23.1.2017, 8:33) |
Kdy je toho na manžela moc ? Když je syn už hodně neposlušný a pusatý.Tak už na něj taky vystartuje . Diskutovat s manželem včera nemělo smysl,Choval se ,jako malé dítě. Zaplete do daného problému úplně jinou situaci ..
ODPOVĚDĚT |
| | | | | Markéta Š. (Auško) ID 323262 (23.1.2017, 13:57) |
Zkusila bych ještě jednou si s manželem promluvit držet se tématu (někteří to tak mají, že neustále odvádí řeč jinam, prostě ho musíte vrátit k tématu) a ptala bych se proč to dělá, a chtěla vědět odpověď popř. ať Vám řekne kde podle jeho děláte chybu vy ... jak to budete řešit, kdo de udělá ústupek ... hlavně udržet diskuzi v klidu, bez obviňování, spíš mluvit o svých pocitech (např. jsem z toho smuntá, místo děláš to úplně blbě) Naše večerní usmíření se netýkalo rodičů ale spíš dítě-rodič, po večeři jsme měli čas si vše vyříkat, např. proč mamka odpoledne ječela a taťka byl pruďas, že my jsem mohli udělat něco jinak a byl by klid, že mamka to přehnala apod ...
ODPOVĚDĚT |
|
Olga Š. (čokeska) ID 250438, mimibazar.cz/cokeska (22.1.2017, 20:23) | jak se mám zachovat vůči dítěti, s ním prostě nehnu. Horem dolem mu mohu říkat,že to máme řešit bez dítěte,že z toho akorát těží.
ODPOVĚDĚT |
| | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (22.1.2017, 20:40) |
Asi by se jako první měla řešit otázka jak se zachovat k chlapovi, protože pokud jdete s chlapem proti sobě, tak těžko řešit dítě, které se bude mezi vámi vlát podle toho, jak mu to bude vyhovovat. Řešit to musíte hlavně vy dva - což nemusí nutně znamenat, že on se začne chovat podle vašich představit - tohle je hodně o kompromisech. A taky to možná nebude jen o výchově dítěte. Ale konkrétní radu si netroufám dát - možná nějaká manželská poradna, intervence jiné osoby, na kterou byste oba dali?
ODPOVĚDĚT |
| | Olga Š. (čokeska) ID 250438, mimibazar.cz/cokeska (22.1.2017, 21:01) |
On nechce pochopit,že v tu danou chvíli musíme stát při sobě a pak si to třeba vyříkat mezi 4 očima.....když mu tohle přesně říkám, mluví stále dokole o situaci ,kvůli které to všechno vzniklo.
ODPOVĚDĚT |
| | | | Jitka D. (Ayra) ID 3251, mimibazar.cz/ayra (22.1.2017, 21:52) |
No nevím, ale jestli vám syn řekne, že se na noc nerozloučí a následně si s tátou zalezou do pokojíčku a vedou řeči proti vám, tak to máte docela vážný problém, pokud se to děje častěji. To není jen nedorozumění nebo neschopnost zareagovat na situaci a podpořit partnerku v krizové situaci (což se chlapům docela stává). Tohle opravdu spíš vypadá jako problém ve vašem partnerské vztahu - problémy mezi dospělými se řeší mezi dospělými, jestliže si jeden z rodičů začne za partnera brát dítě a spolu jsou proti druhému, tak je něco špatně.
ODPOVĚDĚT |
|