| Lucie H. (Lulumac) ID 320275, mimibazar.cz/lulumac (10.4.2017, 13:46) |
K Vánocům jsme kupovali tchánovi koženkovou taštičku na peněženku (myslela jsem , že je kožená - nebyla úplně levná), ale hrozně se jí ošoupaly rohy.. navíc, tchán účet vyhodil... 3.3. mi reklamaci vzali s tím, že neví, zda to vyreklamuje výrobce bez paragonu! Prosím, víte někdo, jak to je? 30 dní už uběhlo a četla jsem na netu, že pokud se neozvou do 30ti dnů, automaticky musí vrátit peníze? Dnes jsem tam volala co a jak.. prý mám ještě vydržet, když to bylo bez dokladu... poradí, prosím, někdo?
ODPOVĚDĚT |
| Monika K. (minak) ID 13382, mimibazar.cz/minak (10.4.2017, 14:55) |
A neplatila jste to přes účet? To byste potom paragon nepotřebovala. Jinak pokud není vyřízená reklamace do 30 dní, máte nárok na vrácení peněz. Jednou to k reklamaci přijali, tak by to měli vyřídit ve lhůtě. Tady máte něco k reklamaci bez paragonu http://www.mesec.cz/clanky/triky-pri-reklamaci/
ODPOVĚDĚT |
| | | Lucie H. (Lulumac) ID 320275, mimibazar.cz/lulumac (11.4.2017, 6:24) |
nn, právě, že v hotovosti den před Vánoci... ale moc děkuji za info.. něco podobného jsem četla. moc děkuji
ODPOVĚDĚT |