Pustili byste dceru v 18ti letech ?
Prosím o radu, dcera přišla s dotazem, zda může odjet jen tak vlakem po republice, spát ve stanu a kdoví kde, se dvěma stejně starýma kamarádkama
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 98 komentářů
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 99576 (23.7.2017, 21:46)
Je jí přece 18, není malé dítě. Jestli se jí něco má stát, tak se stane ať ji pustíte nebo ne. Chápu, že se o ni bojíte, já o svoje dítě taky ale určitě jste ji učila zásadám bezpečnosti. Přijde doba, kdy nad ní budete mít minimální kontrolu - odstěhuje se apod. a budete se s tím muset srovnat.

ODPOVĚDĚT
pavla zelenková (londra) ID 182997 (19.7.2017, 21:35)
Dcera 19 let - odstěhovala se na 2 roky do Německa.....
Má řidičák, jede sama autem ( s navigaci

ODPOVĚDĚT
Marcela L. (hvezdamodra) ID 38210, mimibazar.cz/hvezdamodra (19.7.2017, 18:40)
je to hodně težké,a mají zde maminky pravdu že je plnoletá,ale dnešní doba je tak šilená,že by se mě celou dobu se hlavou hnonili nejruznejší scénáře.Není to od mne pozitvní,ale čeká me to za dva roky,co- jak moji kluci....s čím příjdou??.nezavidím a držím palce ve vašem vlastním rozhodnuti :-)

ODPOVĚDĚT
Jana P. (projani) ID 221034 (19.7.2017, 9:12)
Mám stejně starou dceru a zrovna včera se vrátila z Nice ve Francii, byla tam měsíc, jela sama busem, dopoledne ve všední dny chodila do jazyk. školy přes agenturu, jinak byla ubytovaná v hostitel. rodině, kde si jí pomalu nevšimli, pouze večer u večeře. Minulý rok takto letěla na Maltu učit se angličtinu. Na fesťáky a různé akce jezdí od 15 let. Dnes je výhoda mobilů a internetu, jsme skoro neustále ve spojení, ale i tak se o ní bojím +o( Ale zároveň jsem pyšná, že je samostatná a šikovná (F)
V té Nice jsem se o ní ale bála dost,teď je to město plné přistěhovalců, večer chodila do klubů a barů, cesta v noci domů jí trvala 25minut na kole cizím městem, nehledě na to, co se tam stalo minulý rok přesně touto dobou, ale zakázat jí to by mě ani nenapadlo, spíš je to o té důvěře, mluvit s ní ať je opatrná atd., psala mi vždy sms v noci že je v pořádku doma (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Latimeriepodivna) ID 189623, mimibazar.cz/latimeriepodivna (19.7.2017, 7:08)
Pusťte ji, je to dospělá holka, dejte jí důvěru. V jejím věku jsem takto jezdila a měla na starost 20dětí ,-), dělali jsme i tábory, vedli celoročně oddíly.... Poprvé do lesů bez rodičů a s batůžkem jsme s holkama jely v 15ti....mobily tenkrát nebyly (L).

ODPOVĚDĚT
Marcela Burešová (Marselus) ID 361783, mimibazar.cz/marselus (18.7.2017, 22:51)
Moje šestiletá dcera,když začnu chytat nerva,mi říká,ale hezky to říká...uklidni se maminko...a protože mě to samé čeká na tuty taky :-D,tak rada pro vás:zhluboka dýchejte,nemyslete na všechny tragédie světa a nechte ji jet....přijde doba,kdy se vás ani nezeptá a vy se stejně pořád budete bát (F),ale jistě ocení,že zachováte chladnou hlavu,obejmete jí,a řeknete:užij si to a opatruj se (F)

ODPOVĚDĚT
Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (18.7.2017, 21:45)
V 18 ti bych se neptala (F) Souhlasím s těmi, co píšou, že máte určitě hezký vztah, když to s vámi chce probrat.

ODPOVĚDĚT
Lucie B. (lala21) ID 15738 (18.7.2017, 21:20)
Pustila. Moje maminka je extrémně opatrná - ještě teď, když je mi 36, je nervní, když neví co, s kým a kde dělám ,-), strah o děti nikdy nepřejde. Jsem smířená s tím, že pokud jsem mimo město, mamče volám každý den i teď. Ovšem, když jsem chtěla jet v 18ti s kamarádkami na dovolenou, nebránila mi. Kdyby mne tehdy nepustila, nejen, že bych jí to nejspíš neodpustila ale hlavně by mi vadilo, že mi nevěří.

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (18.7.2017, 20:51)
moje dcery takto jezdí už několik let. starší je 23, mladší 19, letos jedou asi potřetí. vůbec by mě nenapadlo jim to zakazovat. Ony by se mi stejně neptaly, jsou dospělé. Vydělají si na to na brigádě. loni byly i v Maďarsku. Jezdí s nimi ještě příbuzná, která je věkem mezi nimi. Pokud se nebojí a chtějí, nebudu jim bránit. Mladší letos letí sama do Portugalska, budou tam na ní čekat 2 stejně staré kamarádky, které už tam budou o pár dní dříve. Budou 14 dní courat po Portugalsku se stanem na zádech - 3 20leté holky.

ODPOVĚDĚT
Linda U. (ženazapultem) ID 355152 (18.7.2017, 20:37)
Nepustila.

ODPOVĚDĚT
Renáta K. (Kudrnka) ID 440249 (19.7.2017, 8:35)
No tak já být Vaše dcera tak se neptám a jedu jsem v 18nácti dospělá a můžu si dělat co chci :-D
to dá logiku v 18l je svéprávná a rozhoduje pouze sama za sebe už nikdy né vy za ní (Y)

ODPOVĚDĚT
Romana Z. (zonoro) ID 244070 (18.7.2017, 20:12)
No..pustila.....nevím co jí chcete dovolat. Vám asi taky v 18 rodiče nic "nedovolili".

ODPOVĚDĚT
Romana Z. (zonoro) ID 244070 (18.7.2017, 20:14)
jéé av vidím, že i váš muž je stejného ražení. No chudák holka....

ODPOVĚDĚT
Zuzana G. (zigi) ID 20599, mimibazar.cz/zigi (18.7.2017, 19:46)
Já se teda za dceru přimlouvám, má nejkrásnější roky a toto Vám neodpustí- málem vlastní zkušenost ,-) (naštěstí si to naši rozmysleli a dosud mám na to léto nejkrásnější vzpomínky ). Ale samozřejmě dohodnout třeba nějaká pravidla - např. že se ozve v těch a těch intervalech atd. atd.
Vím, že se to lehce říká, ten strach je šílený, ale musíme je nechat žít svůj život...

ODPOVĚDĚT
Renáta K. (Kudrnka) ID 440249 (18.7.2017, 19:17)
Na to radu fakt nepotřebujete dcera je dospělá a může si dělat co chce a jít kam chce.
Zakazovat jí už nic bohužel nemůžete je dospělá ručí sama za sebe. (F)

ODPOVĚDĚT
Alena B. (Auča) ID 22990, mimibazar.cz/auca (18.7.2017, 18:06)
Já asi žiju ve středověku... :-$ nedokážu přijmout názory jako "Buďte ráda, že se vůbec ptá - je jí osmnáct" :-o
Jestli bydlí doma, studuje ještě stále střední školu a rodiče ji živí, myslím, že bez jejich svolení se to prostě neobejde, i když jí je osmnáct...Moje sedmnáctiletá dcera tedy včera odjela s o malinko starší kamarádkou na týden k jejich babičce na Slovensko (autem), a diskutovaly jsme o tom tři týdny ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) nemyslím si, že jsem nějaká šílená matka, děti mám tři, ale nějaký respekt k rodičům tedy vyžaduji. A ano, šílím strachy aby dojely v pořádku i zpátky :-$
Také se domnívám, že je třeba respektovat, pokud rodiče řeknou v této situaci NE. Pak na vysoké škole, je to jasně o něčem jiném... s tím už se tak jako počítá :-)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (19.7.2017, 6:47)
A mně to zase přijde sobecké. Stačí se na to podívat ze strany toho dospělého dítěte, mně by se taky v tom věku nelíbilo, kdyby mi rodiče vše zakazovali jen proto, že mě živí a že bydlím v jejich domě. Ono většinou se stejně děcko postaví a dopadne to tak, jak bychom třeba nechtěli. Já jsem pro oboustrannou důvěru, ne vyžadování slepé poslušnosti. (F)

ODPOVĚDĚT
Alena B. (Auča) ID 22990, mimibazar.cz/auca (19.7.2017, 8:49)
Alenko, já to myslela tak, že dokud tu je s námi, je třeba se na všem dohodnout. Ne že jí je 18 tak bychom měli být vlastně rádi, že na nás mluví...Naše Terezka má volnost, je spolehlivá, slušná a moc hodná. Ale poprvé nás to potkalo, že chtěla jet pryč na víc dní sama s kamarádkou, tak to hold trvalo, než jsme si vzájemně vysvětlily co a jak :-$ Já píšu o tom, že se mi nelíbí věta je jí osmnáct, může si dělat co chce. A ano, pokud rodiče VŠE zakazují, tak to nemůže ani dopadnout jinak, to máte naprostou pravdu (L)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (19.7.2017, 9:16)
Já myslím, že holky to nemyslely úplně doslova. Je to určitě o komunikaci v rodině a věřím tomu, že některé děti toho doma moc nenamluví, co si budeme povídat, ona ta puberta kolikrát stojí za to. Ale ta důvěra by podle mého měla být oboustranná, takže já bych taky očekávala, že mi i dospělé dítě řekne, kam jede a s kým. Nakonec vím to dodnes i od svých dospělých dětí 29 a 28 let. (F)

ODPOVĚDĚT
Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (18.7.2017, 21:46)
A kde je respekt k 18letému člověku? Buď si věříte, že jste ji vychovali dobře nebo byste ji museli držet doma do 25, což jaksi nejde.

ODPOVĚDĚT
Hana V. (Medeia) ID 6304, mimibazar.cz/lahvickycz (18.7.2017, 20:17)
pravidlo "dokud tě živíme, budeš nás poslouchat" jsem v mládí slýchala poměrně často a zapřísahala jsem se, že to ode mě vlastní děti nikdy neuslyší
jedna věc je rozumná domluva, aby rodiče věděli kde a s kým bude, a druhá je žádat v 18ti o povolení někam jet

ale tím nekritizuju, jak to máte vy, důležitější je, aby to v rodině fungovalo, ať je systém nastaven tak či tak
(F)

ODPOVĚDĚT
Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (18.7.2017, 21:45)
Vidím to stejně

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (18.7.2017, 19:41)
Tak to taky žiju ve středověku ,-) ...S manželem jsme nastavily také pravidla, které musí naše děti dodržovat, dokud budou pod naší střechou a finan. závislí ... ,-) Spíš si připadáme jako exoti, protože v našem okolí vidíme o dost "volnější výchovu"
*-) Na druhou stranu je fajn, že děti k nám mají blízký vztah, chodí za námi s osobními problémy či jen pro náš názor. Jen aby to tak bylo i v budoucnu [A] ...přála bych si, aby u nás doma cítili vždy takové "zázemí", i když budou žít svůj vlastní život (F)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (19.7.2017, 7:00)
Záleží na tom, co myslíte tím "volnější výchova". Já si myslím, že je daleko lepší dospělé dítě poučit, popovídat si s ním o tom, co dělat, aby se mu nic nestalo a důvěřovat mu, než vše zakazovat a pak třeba holka uteče a udělá si stejně vše podle svého. Taky znám případ, kdy rodiče vše zakazovali s tím, že jejich dcera je slušná holka a nemá potřebu se nikde toulat, až jednou zdrhla a přišla domů těhotná. (F)

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (upraveno 19.7.2017, 18:53)
Volnější výchova u dětí? Můj názor je ten, že děti musí mít nastavené hranice vzhledem k věku (H)....musí se pomalinku pouštět provaz, ale nikoliv moc... Zákazy? To je jako voda do ohně +o( Klidně pustím syna (13) na místní akci do půlnoci - ale je tam "ALE"... To samé, když dcera začala chodit po hodech v okolí. Vždy jsem musela vědět - kam, s kým, jak....a nastavila jsem pravidla. Pokud by se pravidla vědomě porušila, byl by průšvih...a to věděli děti už když byli malé ... Volnější výchovu vidím např. v tom, že rodiče tolerují přílišnou volnost dětí - nevědí doopravdy kde dítě je (i 2-3 dny!!!), s kým se stýká, co má "v hlavě" a co ho trápí... Vadilo by mi, kdyby se mi děti na akcích doslova ožrali 8-| ( a divila byste se, kolik dětí 15-18 takto pravidelně "bumbá" +o( ) ...kdyby kouřili - tajně či si rodič dokonce s nimi zapálil...

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (19.7.2017, 20:49)
Nedivila. Mám dospělé děti 28 a 29 let, takže jsem se už s lesčím setkala v osobách jejich vrstevníků kdysi na střední škole. To, co popisujete jako volnější výchovu, je ale úplně něco jiného, než pustit 18ti letou holku na výlet s kamarádkama. Vždycky jsem věděla, co moje děti dělají, vím to i u svého nejmladšího 16ti letého, dodnes mi všichni vše říkají, i když by vůbec nemuseli. Dovolím si říct, že jsou slušně vychovaní a nemusím se za ně stydět. (F)

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (19.7.2017, 21:39)
*-) Odpovídala jsem Aleně na její názor, mám totiž stejný - cituji..."Já asi žiju ve středověku... :-$ nedokážu přijmout názory jako "Buďte ráda, že se vůbec ptá - je jí osmnáct" :-o .." .K výletu 18ti leté jsem se vyjadřovala jinde, teď jsem komentovala jen "volnější výchovu" v rodinách, kde si děti mohou dělat co chtějí (nemusí se ani ptát, prostě se jen sami rozhodují a vynucují odmala, co chtějí a co nikoliv... ). Já jsem vychovávala děti přísně, ale na druhou stranu jsem dávala i svobodu, hodně podnětů, učila je zodpovědnosti a samostatnosti. Protože bydlíme pod jednou střechou, tak spolu všichni komunikujeme a plánujeme vše společně.Je mi tedy jedno, jak si to kdo v rodinách řeší +o( . A budu se opakovat - dceři bych výlet dovolila, nebylo by to poprvé ani naposled...ale "kecala" bych jí do toho pokud by se jednalo o čundr...

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (19.7.2017, 18:41)
Na druhou stranu nejsme z těch, co by dětem zakazovali alkohol.( Na vánoce si vždy cucli šampusu či vaječňáku, při grilovačce piva... .) Ale s alkoholem jsou asi obě po nás - z piva mají rádi ovocné či i nealko... :-D a dcera už občas na akci i sklenku vína nebo míchaný drink ... (F) Takže volnost, ale i hranice |:o) Podle mě- je nejdůležitější dětem dávat lásku - a tím myslím např. si pravidelně povídat, hrát, mazlit či polštářo-válčit.... tento společný čas se následně vrátí (jablka)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (20.7.2017, 6:55)
Už nemůžu odpovědět výše, tak jen tady napíšu, že mně až tak ze staré školy nepřijdete (F). Já zažila ještě v dětství na vesnici různé rodiny, muselo se poslouchat na slovo, rodičům se vykalo, a to byli moji vrstevníci. Tohleto je v pohodě. (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (18.7.2017, 18:13)
Jasně, je to minimálně slušnost se ptát nebo se domluvit. Předpokládám, že ani manžel kohokoliv, byť zcela jistě dospělý, samostatný a vydělávající, neodjede někam jen tak, aniž by se domluvil se zbytkem rodiny. ,-)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (19.7.2017, 6:53)
To mi přijde jak z toho filmu Teorie tygra ,-)

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (18.7.2017, 20:54)
Moje dcery mi to oznámí, že někam jedou, ale neptají se a nežádají o dovolení. Zrovna tak by to udělal manžel. Kdyby někam chtěl jet, oznámí mi to, pokud bych nesouhlasila, měla byc smůlu.

ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Latimeriepodivna) ID 189623, mimibazar.cz/latimeriepodivna (19.7.2017, 11:20)
To je takové "odtažité", ne? V rodině to většinou funguje spíš na domluvu a na fůůůůry kompromisů. teda alespoň v rodinách, které znám já (L)

ODPOVĚDĚT
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (19.7.2017, 17:37)
jako myslíte od manžela? to máte pravdu, on už teď nikam nejezdí, ale když byly holky malé, prostě mi oznámil, že jede na hory, na vodu, na víkend....většinou teda bral aspoň 1 dceru s sebou, ale neptal se, prostě mi to oznámil. a s dcerama mi to nepřijde te´d odtažité, oni se mnou o tom nadšeně diskutují, sdělují, co kde budou dělat atd. , ale neptají se, prostě mi to oznámí.

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (19.7.2017, 10:39)
Jako že vám manžel třeba oznámí, že jede na týden na dovolenou? Tak to vám fakt nezávidím. Ani já bych to manželovi neudělala. ,-)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (20.7.2017, 10:52)
Tak domluvit jo, taky nikam nejedu, aniž by to věděl, ale ptát se, jestli můžu ,-)...u nás je to třeba zbytečné, protože vždycky vím, že můžu.

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (19.7.2017, 20:53)
Jako že se ho musíte ptát, když někam chcete jet třeba s kamarádkama?

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (20.7.2017, 10:38)
No, rozhodně se s ním domluvím. Považuji to za slušnost. Žijeme spolu, ne vedle sebe nezávisle na sobě. ,-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Vladimíra N. (wladka) ID 140634 (19.7.2017, 17:39)
Zuzko, on není dovolenkový typ, je to domácí gaučák. Ale neptal by se. Kdyby někam chtěl jet, prostě pojede.

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (20.7.2017, 10:40)
Tak když vám to tak vyhovuje. :-o

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (18.7.2017, 18:03)
Je dospela, ptat se vas nemusi. A za me, ano. Ja jezdila kempovat s klukem od 16 let. A to nebyly mobily, abych se mohla denne hlasit. ,-) mmch s tim klukem jsme spolu.uz 32 let. (H)

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (18.7.2017, 17:49)
Hodně by záleželo na vztahu, jak se dcera chová, a jaké má kamarádky.

A jen dodám takovéto , že se vás vůbec zeptá jak tu čtu..
no , pokud nefunguje jako samostatná jednotka , nevydělává a bydlí doma a živíte ji třeba na škole , tak si myslím že je zcela v pořádku že se ptá a že vy máte i nějaké rozhodovací "právo" (H) samozřejmě že se může sbalit bez ptaní , ale i já jako rodič stále něco můžu že.

ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (18.7.2017, 19:52)
(smich) máš pravdu předsedo (smich) +o( a dyť to tu znáš jak to tu chodí, jakmile se jedná o cizí, tak se jednoduše tyhle věci řeší, jakmile by šlo o vlastní, už by tak nadšeně nepouštěly (smich)

ODPOVĚDĚT
Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (18.7.2017, 20:33)
No, ja spis myslim, ze plno rodicu chce mit nad detma moc, ikdyz uz jsou plnolety...pac sami museli poslouchat ...coz je smutny....

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (19.7.2017, 6:56)
Přesně tak, vidím to všude a čerti mě berou, když 50ti letý ženský maminka říká, jak se má oblíkat, jak si má postavit nábytek, jak má vařit. A že to fakt dělá hodně matek.

ODPOVĚDĚT
Silvie S. (sieta) ID 247864, mimibazar.cz/sieta (18.7.2017, 21:49)
Souhlasím. Je to smutné, když nedokážeme potlačit vlastní ego a pochopit, že jsme jen prostředníci mezi dětmi a světem.

ODPOVĚDĚT
Miluše Ž. (mildík) ID 15565 (19.7.2017, 10:38)
Presne tak...nad *rozhodovacim pravem rodice * se musim usmivat. Ja nevim, ze furt plno lidi ma potrebu brat deti, jako svuj majetek....jenze prave takove dite se v tech osmnacti nafere a zacne dohanet to, co doted nemohlo , jenom proto, ze rodic si musi dokazovat tu nadvladu.

ODPOVĚDĚT
Alena B. (Auča) ID 22990, mimibazar.cz/auca (18.7.2017, 18:11)
Nadi, bezezbytku s vámi souhlasím (Y)

ODPOVĚDĚT
Eva N. (evánek1) ID 86572 (18.7.2017, 16:01)
Být na vašem místě, tak .....ano. Svou dceru bych samozřejmě na vandr "pustila"....tak jako ji teď "pouštím" odjet za přítelem do Anglie a bydlet tam s ním. Ano, obavy a strachy tu jsou, to jasné a zcela normální, ale nebráním ji. To slovo pustila píšu záměrně v uvozovkách, proto, že já ji už nemám co pouštět, vždyť je dospělá. Já v těchto letech už měla svoji domácnost a nejstarší dcera byla tři měsíce na světě ,-). Prostě nadešel čas, kdy i ona začíná žít svůj život podle sebe a ne podle toho co bych ji "diktovala" já.

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (18.7.2017, 15:56)
Chápu vás, taky máme čerstvou 18 (X). Kdo nemá v dnešní době strach o děti- byť již dospělé, že... (zip) Taky jsme jezdili na čundry a toulali se v partě s bágly na zádech....ale dnes...Podle mě to chce pomalinku povolovat provaz od dětství. Já jsem se bála pokud dcera chodívala někam večer. Byly ale pravidla k eliminaci rizik
- např. nesměla opustit nedopitou sklenku a pak jí po tanečku dopíjet, zakázala jsem jí si jen cucnout tvrdého - byla aféra s alkoholem, neexistovalo že by šla domů pěšky či by si k někomu sedla do auta apod...Naštěstí je rozumná a zvýšená rizika si uvědomuje.

ODPOVĚDĚT
Ilona Č. (asadka) ID 86656 (18.7.2017, 16:09)
Je ale milé, že se vás ptá...vztah tam tedy jistě je pěkný (F) Musíte sama vědět do jaké míry je zodpovědná a zda dokáže sama eliminovat rizika...Pokud by se jednalo o mojí dceru, tak bych se jí snažila (byť také 18 ) zjistit o co konkrétně holkám jde.... Jestli čundr a spát někde pod širákem, tak bych se bála - je jich málo a jsou bez kluků.... Asi bych se snažila je trošičku "nasměrovat" (pst) - dobrý kemp s koupákem a večerním programem.... pronájem chatky či pokoje v penzionu do kterého by se večer vracely...

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (20.7.2017, 12:13)
(clamp) (clamp) (clamp)

ODPOVĚDĚT
Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (18.7.2017, 15:54)
,-) Evi, na tohle Vám musím říct jen jedno - v 18 jsem už byla vdaná ! a celá generace přede mnou taky včetně nastupujícího mateřství... vím, že je jiná doba, ale dcera je dospělá, tak se s tím smiřte...

ODPOVĚDĚT
Petra K. (Oeren) ID 193759 (18.7.2017, 15:51)
Samozrejme pustila. Teda vlastne pustim (F)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 41 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3 další >>