| Markéta Ž. (bonžur) ID 207480, mimibazar.cz/bonzur (3.11.2017, 19:20) |
určitě vraťte jako reklamaci..problémy nedělají,já mám s nima jen kladnou zkušenost,jsou vstřícní..reklamovala jsem už vícekrát...Zakroužkujte příslušné číslo na faktuře a můžete i připsat Váš názor na zboží.Já jim teda i dopředu píšu,že budu vracet a proč.Pokud je chyba na jejich straně,reklamaci uznají,vracejí i poštovné- stačí poslat naskenovaný podací lístek,popř. papír z pošty pokud máte zákaz. kartu.. To samé jsem teda včera řešila s HM,kabelka drahá a tak smrděla,to jsem ještě nezažila. Markéta
ODPOVĚDĚT |
| Bartoníčková E. (Surfi) ID 429192 (4.11.2017, 0:31) |
To není reklamace, prostě jen využití zákonného práva do 14 vrátit zboží objednané přes internet.
ODPOVĚDĚT |