kabelka
Dnes mi přišel balík s bonprixu, s koženou kabelkou, Po otevřeni sl s kabely linul příšerný smrad ,od rana visi na balkoně a smrdi pořad, Co s tim?,
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 7 komentářů
Alena L. (adamito) ID 435804 (4.11.2017, 6:10)
tak kožená kabelka vonia krásne *-)
vrátila by som

ODPOVĚDĚT
Alena M. (a74) ID 400427 (3.11.2017, 21:54)
Kozena nesmrdi *-) vratit (L)

ODPOVĚDĚT
Romana Z. (zonoro) ID 244070 (3.11.2017, 20:26)
klidně vraťte, vrátí vám peníze a zkuste objednat jinou.

ODPOVĚDĚT
eva p. (evicela) ID 205626 (3.11.2017, 20:08)
Vrátit!

ODPOVĚDĚT
Markéta Ž. (bonžur) ID 207480, mimibazar.cz/bonzur (3.11.2017, 19:20)
určitě vraťte jako reklamaci..problémy nedělají,já mám s nima jen kladnou zkušenost,jsou vstřícní..reklamovala jsem už vícekrát...Zakroužkujte příslušné číslo na faktuře a můžete i připsat Váš názor na zboží.Já jim teda i dopředu píšu,že budu vracet a proč.Pokud je chyba na jejich straně,reklamaci uznají,vracejí i poštovné- stačí poslat naskenovaný podací lístek,popř. papír z pošty pokud máte zákaz. kartu..
To samé jsem teda včera řešila s HM,kabelka drahá a tak smrděla,to jsem ještě nezažila.
Markéta

ODPOVĚDĚT
Bartoníčková E. (Surfi) ID 429192 (4.11.2017, 0:31)
To není reklamace, prostě jen využití zákonného práva do 14 vrátit zboží objednané přes internet.

ODPOVĚDĚT
Vladimíra Š. (Ramas) ID 230621, mimibazar.cz/ramas (3.11.2017, 19:04)
vrátit (tudledudle)to snad není pravda, fuj *-)

ODPOVĚDĚT
Jana S. (českolipačka) ID 559236 (3.11.2017, 18:56)
reklamovat

ODPOVĚDĚT