| Petra F. (ostruzinka) ID 26525, mimibazar.cz/ostruzinka (1.12.2017, 0:42) |
Paní mi po obdržení zásilky hned o tom psala, já ji poprosila o vyřízení reklamace na poště, neboť mi bylo řečeno, že to může reklamovat pouze a jenom ona jako adresát. Paní o tom nechce slyšet a místo toho chce vrátit peníze, že má na to nárok. O peníze mi teď ani nejde, ale jde o to, že já jsem zboží poslala zcela v pořádku a nemám jak se domoci reklamace na poště, kterou bych ráda podala, abych neplatila hrubé zacházení pošty. Je to úplně poprvé, co to takto řeším. Na jednu stranu paní chápu a ráda bych ji vyšla vstříc, ale na druhou stranu, já přeci nemohu za to, že to pošta poničila. Jsem prodávající, takže paní chce reklamovat u mne. Je to tak, že paní má tedy nárok na vrácení peněz a já si můžu na poštu jen nadávat?
ODPOVĚDĚT |
| | PAvlína V. (Nota) ID 9600 (2.12.2017, 18:39) |
A víte,že to určitě zničila pošta?Proč paní nechce jít na poštu reklamovat?Nějak mi to nesedí?Nechci se pošty zastávat,ale pokud byl zničen(poškozen např,obal)paní to nemusela přebírat,vím,že k takovým zásilkám se píšou protokoly a adresát je musí,pokud chce zásilku poškozenou převzít podepisovat,že byl seznámen s poškozením atd.
ODPOVĚDĚT |
| Svatava G. (modroocka) ID 1491, mimibazar.cz/modroocka (1.12.2017, 9:53) |
poslala jste balik jako krehky?Jestli ne tak je reklamace zbytecna,nic neuznaji.. a jinak reklamovat muze ona..resila jsem to dvakrat a vzdycky vratili penize
ODPOVĚDĚT |