| Romana K. (skipik) ID 6802 (11.2.2018, 9:02) |
A já si to jen postupně dělila, jak to děti umí a doplnila číslici, aby byl výsledek beze zbytku. Taky rychlovka 13´6´_:11 =124 26 44 - musí se tam dopsat 4, aby se dalo dělit 22´9´_:11=209 09 99 - musí tam dopsat 9, aby se dalo dělit Nepotřebuju si pamatovat žádný další znak dělitelnosti
ODPOVĚDĚT |
| Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (11.2.2018, 10:15) |
Tento postup byl dětem doporučen i na přípravném kroužku, kam chodí. Protože v dalším testu je zase jiný příklad, tentokrát se znakem dělitelnosti 7, který už je dost komplikovaný, podle mě znaky dělitelnosti všech čísel do dvaceti páťák přeci vůbec nezná. Takže si k tomu vždy má dojít přes ten výpočet, jak uvádíte vy. Stejně to nakonec spočítat musí, když má pak uvést ještě konečný výsledek. Navíc těžko očekávat, že letos bude zrovna příklad na dělitelnost 11ti.
ODPOVĚDĚT |
| | | Romana K. (skipik) ID 6802 (11.2.2018, 20:19) |
Nejen páťák, dnes už se spousta věcí nedriluje a hlavně si je i tak děti (nevím proč) nepamatují dělení by snad měli zvládat všichni
ODPOVĚDĚT |