Rozdílné ceny u zboží a na účtence z poklany
V COOPu se mi často stává že u zboží je jiná cena než ta která vyjede na účtence z pokladny
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 9 komentářů
Andrea V. (Andýsek V.) ID 140188 (30.7.2018, 9:10)
U nás v Coop se to stávalo dost často (N) Teď nevím, protože už tam nechodím :-)

ODPOVĚDĚT
Ivana B. (kymama) ID 374185, mimibazar.cz/kymama (29.7.2018, 12:00)
U nás zase Albert - šílený !

ODPOVĚDĚT
Iva M. (Avima) ID 406936, mimibazar.cz/avima (29.7.2018, 11:38)
Protože se to stává často, kontroluji každou účtenku. V pátek jsem si dala do košíku salát s akční cenou 17,90, na pokladně měli 24,60 na mé upozornění mi pokladní sdělila, je jich málo, jsou dovolené, nestíháme. Řekla jsem jí, že to je problém u nich běžný, na to mi sdělila, že je málo platí abych přišla na brigádu na výpomoc. Zůstala jsem jak opařená, než by se omluvila tak mi naznačila že tam nemám chodit když se mi to nelíbí *-)

ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (29.7.2018, 11:07)
Zavolejte ČOI, to je okrádání zákazníků.

ODPOVĚDĚT
GABRIELA H. (gubusa) ID 169487 (28.7.2018, 22:40)
U nás je v tomto přeborník jeden sídlištní Albert.Chodím tam skoro každý den a tak 2-3krát týdně reklamuji cenu na účtence.Volám na zákaz.linku protože prodavačka za půltem uzenin zásadně neodvažuje papír a kelimky.Po přivolání vedoucí to ani ona neumí tak jsem je jako bývala prodavačka musela zaškolit.To se těd aspon zlepšilo.Ale okrádají jak mohou.Vím,že prodavačky tam makají za pár kaček-znám to ale přece na to nebudeme doplácet my -zákazníci. :´( 8-|

ODPOVĚDĚT
ŠTĚPÁNKA Č. (MARGALO) ID 157903, mimibazar.cz/margalo (28.7.2018, 20:39)
V Penny se mi to též stává dosti často. :-|

ODPOVĚDĚT
Vlaďka D. (vladkadasva) ID 221201, mimibazar.cz/vladkadasva (28.7.2018, 14:33)
Párkrát se mi toto stalo v Kauflandu a tak už vždy kontroluji účtenku, než vyjdu z obchodu. Na odlišnou cenu jsem upozornila, omluvili se a vrátili mi peníze. Když jde o pár kaček, neřeším to, ale když jsem jednou zaplatila i o 60,- navíc, to mně tedy už vadilo. Jak píše Jarka pode mnou, jako zákazník máte plný nárok na cenu, která je uvedená u výrobku.

ODPOVĚDĚT
jarka N. (sympatie) ID 55978 (28.7.2018, 14:10)
Máte nárok na cenu, která je je u zboží. Že to mají blbě je jejich problém.

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (28.7.2018, 13:07)
Když se mi to u pokladny stane, tak vracím. Chce to ale pořádně kontrolovat displej, naštěstí u nás v Bille jsou teď opravdu velké. A na prodejně by taky měli mít takové to zařízení, kde zjistíte přiložením čárového kódu skutečnou cenu, pokud se vám něco nezdá. Ale je fakt, že dopředu to kolikrát člověk nemůže čuchat, že to budou mít blbě.

ODPOVĚDĚT
Jana S. (českolipačka) ID 559236 (28.7.2018, 17:20)
také si vše kontroluji, ale když dělám nákup za 5 000 tak je to hoňka si všechny ceny pamatovat, zvlášť, když mají regál se slevama a já tam naložím půl košíku...Včera jsme se zrovna dohadovali v Globusu, manžel si nabral do dílny spoustu serepetiček po pětikoruně, ale třetina z toho šla za plné ceny. Prodavačka nám tvrdila, že to tam dávají schválně zákazníci...Takže jsme s paní z infa napochodovali k regálu kde jsme zboží vybrali, aby si to ověřila a nakonec nám vrátila 775,-!!! Zkoušejí to, mršky.

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (28.7.2018, 20:25)
To si myslím, že pěkně kecala. Je to hrozný, asi bych tam už nešla.

ODPOVĚDĚT
Jana S. (českolipačka) ID 559236 (28.7.2018, 20:39)
taky si to myslím, spíš to na lidi zkouší nebo mají mezi sebou lajdáckou kolegyni či kolegu, který regál se slevama podle pokynů shora připraví, dá určené zboží, vytiskne cenovky, ale do systému pak zadá jen některé. Paní z infa si musela z regálu ty cenovky vzít na kasu a znova mi to vše přemarkovat a pak vypočítala tento obr rozdíl. Zdržení 25 minut, nakonec i omluva a poukázka na oběd v jejich restauraci.

ODPOVĚDĚT