Ikea - zboží zaslané PPL
Prosím, jaké máte zkušenosti s reklamací s Ikeou v případě, že jste nakupovali online. Zevně balíček byl nepoškozen ( zabaleno do černé folie, ale po rozbalení viz foto). Budou fotky stačit nebo se jim musí poškozené zboží doručit? Ikeu máme z ruky:(
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 2 komentáře
Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (27.5.2020, 22:07)
Ano, přesně tak jak uvádí paní Radka.
Mám měsíc starou zkušenost. Reklamace přes email včetně fotek.
Z ikey se ozvala paní a nabídla mi řešení, trvala sem na novém díle, slevu jsem odmítla.
Do 14 dnů mi přivezli nový díl.
(Y)

ODPOVĚDĚT
Radka H. (radkaaa) ID 95559 (27.5.2020, 19:10)
Zkušenost s reklamací mám - sice ne s nákupem online, ale reklamace varné desky.
Na stránkách Ikea je někde reklamační formulář - myslím, že se vztahuje i na online prodej, tam vše vyplníte a opravdu během pár hodin se Vám ozvou ze zákaznického oddělení. Vše probíhá velice jednoduše a rychle.

ODPOVĚDĚT
Zuzana B. (nzuza) ID 106353, mimibazar.cz/nzuza (4.6.2020, 13:06)
Tak na email zareagovali až po několika dnech s tím, že se mi ozve technik a zatím stále nic (N). Kdyby to nebyla část kuchyně, tak bych na to tak nechvátala, ale takhle mi tam pořád chybí jeden díl.

ODPOVĚDĚT