Zkušenosti
Dobrý den, dnes dorazil balíček, bohužel převzetí proběhlo, nic neobjednáno. Uvnitř teploměr. Má někdo stejnou zkušenost? Budu vracet s tím, že odmítám převzetí
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 3 komentáře
Jana C. (JanaCCC) ID 256856, mimibazar.cz/janaccc (18.8.2022, 21:44)
Dle netu vám to poslala tato firma:
https://www.cncenter.cz/
Takže se přikláním také k výhře z nějaké křížovky... Pokud jste teda neplatili nic dobírkou.
Zpětná adresa na balíku je jen dopravce - sklad, když to pošlete tam, tak si nepomůžete.

ODPOVĚDĚT
Eva D. (Evík28) ID 89452, mimibazar.cz/evik28 (15.8.2022, 11:36)
S fakturou uvnitř? Nevyhrála jste ho třeba v nějaké soutěži?

ODPOVĚDĚT
Marie K. (marykola) ID 31464, mimibazar.cz/0 (12.8.2022, 10:08)
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/36808/nevyzadana-zasilka-a-nasledna-upominka



Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

ODPOVĚDĚT