| Jana Ď. (timeaa) ID 4715, mimibazar.cz/timeaa (15.3.2017, 8:44) |
V pondělí měli doručovat balíček v určitou hodinu. Tatínek byl v tu dobu doma, nic, ani lístek ve schránce. Podle sledování balíčku byl vrácen do depa. V úterý jsem si tedy posunula doručení na dnes, tj. na středu. Dnes kontroluji, je stále v depu, o dnešním doručení nemůže být ani řeč. Nejbližší doručení mi to nabízí ve čtvrtek. Chci napsat na stránky DPD Kurýr přímo zprávu kurýrovi - do okna na psaní zprávy nelze psát . Chci zavolat na jejich telefonní číslo s popiskem Zvedáme + telefon, ozývá se pouze automat, který dokola opakuje svoji nabídku. V poslední fázi "vyčkejte na spojení s operátorem" se vzápětí ozve "Děkujeme za zavolání, nashlednou". Tomu říkám vstřícný přístup k zákazníkovi.
ODPOVĚDĚT |
| | Zlata J. (háčkovanéčepice) ID 352312, mimibazar.cz/hackovanecepice (15.3.2017, 23:23) |
Mám po 2x naprosto stejnou zkušenost, bezdůvodné vracení do depa, nikdo se neobtěžuje zavolat, kontakt pouze přes automat. Nejhorší dopravce, už přes ně neobjednávám.
ODPOVĚDĚT |