zlobivy syn
Holky mam 6 leteho kluka je to hrozny vztekloun když neni po jeho-začne se bouchat třebas do hrudniku jak je vzekly funi atd...někdy je hnusny i na mě jako třebas takove ty grimasy nebo jako že na dalku jako že mě boxne,hazi třebas s hračkama...mate
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 40 komentářů
Michaela B. (bizi) ID 125081 (16.5.2013, 21:40)
Většinou je to v povaze, ale zkuste vysadit slakosti a budete koukat na proměnu (Y). U nás čím víc sladkého, tím větší vzteklouni. Odejděte z místnosti a nechte ho vyvztekat. Pevné nervy. (F)

ODPOVĚDĚT
Iveta U. (rikejmi) ID 320645 (16.5.2013, 14:19)
tak dámy jen tak pro zasmání dcera když byla malá a nebylo po jejím tak si stoupla na špičky opravdu vyloženě na špičky jak ta nádhera v Titanicu a tak mi chodila po kuchyni a ještě zkoušela na těch špičkách dupat.Vaše děti se šklebí a moje baletila :-) Byla tak vzetklá že jsem to řešila s dětskou doktorkoua víte co pomohlo?? přijít o obecenstvo..když ž ji nikdo nevěnoval pozornost tak toho sama nechala,,Mudra mi říkala že čím víc ji budu mlátit a řvát na ni tak ona se utvrzuje v tom že má nade mě a bude dělat cirkus ještě větší....te´d už má pubertu a někdy bych ty špičky zase viděla radši než ty puberťácké argumenty :-)Přeji pevné nervy

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (16.5.2013, 12:49)
No a já byla jako malá vzteklá jako blázen, házela jsem sebou klidně na zemi na náměstí ,-) Mamka mě vždy seřezala a bylo *-) Ale moc dlouho klid nebyl, prostě jsem byla taková a dnesmamka řekne, že jsem byla bita jako žito a stejně to nepomohlo :-$ I pod tou studenou sprchou jsem byla často :-(

ODPOVĚDĚT
Pavla M. (Pavlinka 7) ID 177558 (16.5.2013, 12:44)
Já mám synka 4,5.Je vzteklý,když není po jeho-to má po mě.Nejvíc na něj zabírá pomalé počítání.Upozorním,že začnu počítat,protože se zlobím.Pak 1,2,poslední varování ,3 a zákaz toho co má rád.Zavírání -ne zamčení -do pokojíka se mi neosvědčilo.Vzteky vysklil sklo a měl moc velké štestí,že se nepořezal,už to nebudu riskovat,stejně se neuklidnil a za ten strach o něj mi to nestojí. (pirko)

ODPOVĚDĚT
Veronika Ř. (XveraX) ID 332648 (16.5.2013, 11:51)
Já jsem s malým zásadně nediskutovala, pokud dostal záchvat vzteku. Proč bych měla? Vždyť mě ani neposlouchal, buď jen zkoušel moje reakce nebo se snažil za každou cenu dosáhnout svého. Podle míry vztekání pošlu vedle do místnosti, pohrozím trestem nebo rovnou jednu lupnu. Musím ho zarazit, že takhle to teda nepůjde. Nějaké domlouvání nebo objímání u nás efekt nikdy nemělo. Teď už je starší a klidnější, ale dřív jsem si taky užila.
A šestileté dítě by si podle mě ani ty grimasy dovolovat nemělo, natož nějaké boxování. Pokud netrpí nějakou poruchou nebo syndromem (předpokládám, že ne, nepíšete o tom), tak by své emoce už mělo držet na uzdě.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (16.5.2013, 13:44)
Dítě, když má záchvat vzteku, neposlouchá a nevnímá nic, vysvětlovat se má s odstupem, až se zklidní. A posílání do jiné místnosti u nás taky fungovalo, vyloženě jinam nechtěla, aby nepřišla o obecenstvo. Časem už věděla, takže zmizela po první výzvě, pak kolikrát šla sama a začla řvát až v pokoji a teď je jí 6 a když to začne zkoušet a řeknu jí, ať se jde vyvztekat do pokoje, tak radši hned přestane ,-). A myslím si to, co Vy, že v 6 letech by už dítě mělo vědět...

ODPOVĚDĚT
Naďa Z. (Zezulci) ID 345886 (16.5.2013, 11:43)
děvčata, jsem odpůrcem fyzických trestů jako je bití hadicí, šňůrou od čehokoliv... +o( +o( +o(ale dobře mířená rána v dobře vystižené situaci není na škodu a to už praktikovala moje 94letá babička.U nás bydlel "proutek"-neublížil, šťípnul a hlavně, u těch malých vyčůraných mozečků se zaryl do paměti a byl velice uznávaný a respektovaný...oni zkouší, co si můžou dovolit ale musí se jim hned ukázat, že "ocamcať-pocamcať" a dál vlak nejede.Ještě u nás hodně fungovalo bydlení zlobivého Zdenka-ten vždycky utekl ze sklepa a zavřel tam toho našeho Zdenečka a chtěl mu rozbít všechno v pokojíčku.Tak jsem tam zlobivého Zdenka zavřela a čekala až se vrátí hodný Zdeneček.Během chvilky přišel, že zlobivý Zdenek je zpátky ve sklepě a pak vždycky oznamoval (svatba) "tati, představ si, že dneska zase ten zlobivý Zdenek utekl,ale neboj, nic v pokojíčku nerozbil a je zpátky ve sklepě."

ODPOVĚDĚT
ILONA H. (ilonka72) ID 186165 (16.5.2013, 11:35)
naše holka je taky vztekloun-chce to pevné nervy-v záchvatu vzteku když neví kudy kam se po mě taky ožene....vždycky ji hned chytnu za tu ruku a řeknu jí důrazně,ty chceš bouchnout maminku??...ona se vždy zarazí ,začne přemýšlet a přestane.......kolem 3 let to bývalo hrozné....ted už jenom občas (F) někdy to ve mě bublá,že bych jí najraděj napráskala na prdel-ale to není řešení,ty děti se to pak naučí a dělají to taky........hlavně se nenechat vytočit!!!!

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (16.5.2013, 13:02)
Souhlasím s Váma :-)
Jak jsem psala, byla jsem bita jako žito a u svých dětí to aplikovat nebudu. Nikdo mě v životě nikam nezavíral, zavírat je také nebudu. Malý se bojí jít sám vedle do místnosti nebo do koupelny a to i přesto, že ho nikdo nikdy ničím nestrašil. Mám děti vymodlené, snažím se to řešit bez ran. Moc dobře si pamatuji, jak moje mamka byla vždycky rozklepaná po tom, co mě zmlátila. Ulevila si, myslela si, že snad začnu být zlaté dítě, ale jinak jí to neskutečně mrzelo.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (16.5.2013, 11:33)
Mám 6 letou holčinu a grimasy jsou v tomhle věku asi normální. Vzteklá je od malička taky dost, ale zlepšuje se, jak je rozumnější, tak ví, že jí to je k ničemu. Včera jsem si vyslechla "Jseš blbá nebo co?", jakože ve školce to není nic nenormálního, takže jsem jí důrazně a v klidu vysvětlila, že takhle se ke mně chovat nebude. Nemlátíme ji vůbec, plesknu ji v nejkrajnějším případě max. 5x do roka. Razím směr - já jsem matka, ty jsi dcera a tak se podle toho budeš chovat. Nechápu, když vidím na každém kroku, jak děti dirigují rodiče a ti skáčou, jak děcko chce. Když byla menší, měla občas záchvat vzteku, to jsem jí chytla za paže a zatřásla s ní, příp. řekla s hrobovým klidem: "Tak teď mě dobře poslouchej", chviličku počkala a začla v klidu vysvětlovat, co a jak. Vždycky to zafungovalo, je to podobné jak ta studená voda, musí přijít šok, aby se děcko vzpamatovalo.

ODPOVĚDĚT
lenka k. (mon-cheeris) ID 159881 (16.5.2013, 11:10)
(facky)jednou ....by koukal (Z) jak bych mu zmalovala sedínku ,-)by pak už jenom funel (Z) a to si necháte líbit ted od prcka co až vyroste *-)to vás rovnou (facky) (zip)

ODPOVĚDĚT
Vlasta Č. (cobaina) ID 442762 (16.5.2013, 10:58)
Musíte vymezit pevné hranice,za které syn už nesmí jít,při porušení rázně zakročit, aby si uvědomil, že přestřelil a tudy cesta nevede.Chce to důslednost a syn se to naučí.Hlavně situaci nepřehlížet,ale řešit to! Hodně sil (hello)

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (upraveno 16.5.2013, 13:31)
Tak náš syn 3a1/2 začal napřahovat teď od ledna, co chodí do školičky a to jen 1x v týdnu *-) Nikdy předtím to nedělal a byl jak beránek, ještě to bylo spíš naškodu, protože si nechal od ostatních vše líbit *-) Jsem zvědavá, s čím bude chodit domů teď od září, když jde do školky na každý den *-) :-o
A nějaké domlouvání, ať si to dělá na toho, kdo to dělá na něj a né na mě, to opravdu nefunguje-zatím. A mlátit ho za něco, co okoukal jinde ?? To mi zas také moc výchovné nepřijde *-)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (16.5.2013, 11:20)
No a jak to teda řešíte?

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (16.5.2013, 12:45)
Důrazě mu řeknu, že tohle na mě dělat nebude, ať si to dělá na toho, kdo to na něj dělá. Zeptám se ho, jestli my se k němu takhle chováme a on, že ne. Tak mu řeknu, vidíš, tak to prostě dělat nebudeš. Nevzteká se, nic takového, ale prostě teď co začal do té školičky, hrozí a dělá ksichty. A když dělá ksichty, řeknumu, že je jako opice a půjde teda do ZOO do klece.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (16.5.2013, 13:30)
Aha, před tím právě píšete, že říkat, ať si to dělá na toho, kdo to dělá na něj a ne na Vás, nepomáhá. A "tohle dělat prostě nebudeš" já používám hodně často - i když jiní to dělají, ale výchova je holt výchova :-p

ODPOVĚDĚT
Andrea H. (andina75) ID 235622, mimibazar.cz/andina75 (16.5.2013, 13:34)
Ano, zatím to na něj neplatí, jsou mu 3a1/2. On mi i odpoví, že ví, že to na mě dělat nemá a i se rozbrečí a řekne, že je mu to líto. Ale za 2 dny to udělá zas.
Ale mlátit ho, to opravdu nebudu - viz komentář výše *-)

ODPOVĚDĚT
Veronika M. (vveronika79) ID 201086 (16.5.2013, 10:51)
Být Vámi, zkusila bych homeopatika popř. kineziologii... Homeopatika pomohla dceři se stavy úzkosti, záchvaty vzteku a bojácnosti...Pokud byste chtěla, písněte do vzkazu a dám Vám kontakt.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 456 (16.5.2013, 10:46)
sebe ať si klidně bouchá, to bolí jeho, a vy jděte pryč, aby neměl publikum, ale k vám se takhle NESMÍ chovat, musíte se bránit ! od cizích lidí si taky necháte všechno líbit? jestli jo, tak musíte pracovat na sobě a se synem to můžete trénovat každý den - umět se postavit sama za sebe (nemyslím to nijak špatně, myslím to opravdu dobře - pro vás, pokud budete mít úctu sama k sobě, bude ji mít k vám i váš syn)

ODPOVĚDĚT
marie d. (maječka22) ID 116161, mimibazar.cz/majecka22 (16.5.2013, 10:46)
JÁ NA RADY PSYCHOLOGA TRESTALA PŘI ZÁCHVATECH VZTEKU STUDENOU SPRCHOU. :-o KDYŽ MI TO RADIL-MĚLA JSEM POCIT ŽE JSEM MIMO ,-) ,-).ALE OPRAVDU TO POMÁHÁ.ŽÁDNÉ SVLÉKÁNÍ-TAK JAK JE STRČIT POD STUDENOU VODU A HOTOVO :-$.DRASTICKÉ ALE ÚČINNÉ (F)

ODPOVĚDĚT
TEREZA S. (RŮŽENKA) ID 206334, mimibazar.cz/ruzenka (16.5.2013, 21:04)
Tak tohle přesně aplikovali naši na mého bráchu.....a fungovalo to na 100% (Y) a že to byl vztekloun ,-)

ODPOVĚDĚT
Hana M. (Hají) ID 25204 (16.5.2013, 12:14)
U někoho to pomůže, u někoho ne *-) Vnuk známého je ještě horší vztekloun, než má paní Šárka a to už vyzkoušeli snad všechno, i do sudu se studou vodou ho dali a nepomáhá absolutně nic :-o

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (16.5.2013, 11:15)
Zvláštní psycholog |-)
Nemyslím že to řeší ten původ a problém.
Tímto se ani zvládat vztek nenaučí.
Mě by zajímalo ,jak by se dospělým líbilo, kdyby třeba při hádce s manželem zareagoval manžel tak, že by ženu šoupl pod sprchu (smich)

ODPOVĚDĚT
Dáša C. (Dáška64) ID 360548 (16.5.2013, 11:34)
Snad manžel manželku nevychovává !! A dítě se vychovávat musí, aby nerostlo jak dříví v lese. Jedno přísloví říká ,, ohýbaj ma mamko, dokud jsom já Janko, až já budu Jano, neohneš mňa mamo (Y)

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (16.5.2013, 11:44)
Tohle přísloví znám také (Y)
Formu jakou si vybereme ,k tomu ohýbání..ta už je na nás.Já sprše neříkám výchova a cesta jak zvládat vztek (F)

ODPOVĚDĚT
marie d. (maječka22) ID 116161, mimibazar.cz/majecka22 (16.5.2013, 11:28)
NO VIDÍTE-A BYLA TO RADA KTERÁ ÚČINKOVALA LÍP NEŽ NĚJAKÉ FYZICKÉ TRESTÁNÍ.STAČILO ŘÍCT-JEŠTĚ SLOVO A BUDE VANA A MĚLA JSTE VIDĚT JAK SE RYCHLE ZKLIDNIL :-$ :-$..MIMOCHODEM-BAVÍME SE O ŘEŠENÍ VZTEKU U DĚTÍ A VY TO PŘEVEDETE NA SITUACI I DOSPĚLÝCH :-o :-o. TAKŽE KDYŽ ZLOBÍ DÍTĚ-NASEKÁME MU NA ZADEK.KDYŽ ZLOBÍ MANŽELKA-MANŽEL JI NASEKÁ NA ZADEK ,-)

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (16.5.2013, 11:42)
No ,já chápu že léčba šokem může zabrat.Nicméně pořád to neřeší ten důvod ,proč se v dítku hromadí stres a vztek .Já nesekám na zadek ,použít jsem to musela -?-jen asi třikrát ,a dítě má stejné pocity,ne li intenzivní v podobných situacích stejně jako dospělý.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (16.5.2013, 11:39)
.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (16.5.2013, 11:19)
Proč zvláštní ????? Já s tím souhlasím - stručně a jasně se tím ten problém vztekání se vyřeší... Takové ty rady - diskutovat, diskutovat a rozmlouvat nebo objímat a držet dítě v objetí - jsou naprd. Je lepší jedna facka (nebo sprcha) v pravý čas, než hodiny diskuze ... A se vzteklounem se rozhodně rozumně a v klidu diskutovat nedá :^) Původ vzteku je třeba to, že dítě nedostane to co chce - to by jako maminka měla raději udělat co dítě chce a splnit mu všechny jeho vrtochy, aby chudáček netrpěl ??? Nooooo...

ODPOVĚDĚT
Veronika Ř. (XveraX) ID 332648 (16.5.2013, 11:54)
Já zase s vaším názorem souhlasím, se vzteklounem se diskutovat nedá.

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (16.5.2013, 11:31)
No ,co k tomu říct ,váš názor je smutný.
Ano ,u nás nejlíp zabralo nakonec to objetí ,a taky původ vzteku je většinou v rodiči ,když se srovná matka ,je obrat i u dítka..ale to se nedá rozebrat dvěma slovy na diskusi..
Vůbec to není o tom povolit všechny vrtochy.

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (16.5.2013, 12:34)
Nadi, neodpověděla jste mi na to, CO by jako měla maminka nebo kdokoliv jiný udělat, pokud se dítě vzteká, když není po jeho... Viděla jsem děti válící se po zemi, mlátíci rodiče, nadávající - jen když není po jejich... a to bych já jako rodič rozhodně klidná nezůstala a neměla bych chuť objímat takového zlobílka, když v duchu bych mu nejradši naplácala... [A]

ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (16.5.2013, 12:41)
Já se držím třeba rad psychologa Matějčka , jeho knihy bych celkově doporučila jako povinnou četbu..
A v první řadě bych hledala,ten původ vzteku ,z čeho plyne ,co výbuchu předchází ,jak se chovám já atdatd..
Když pominu i to že spousta matek vůbec nechápe ,že vzdory třeba kolem třetího roku kdy začínají mají svůj důvod a patří k normálnímu zdravému vývoji dítěte..

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Petra M. (petttra) ID 106633, mimibazar.cz/petttra (upraveno 22.5.2013, 8:34)
souhlasím s Vámi, je mi smutno, když to tu čtu. Určitě nastavit dítěti hranice a třeba i na zadek, ale nadávat dětem do hajzlů, zmetků a podobně??? a zlít studenou vodou, nebo bít proutkem, kabelem to je jedno čím? jako psa???? :´( strašný. Není divu, že nadávají nebo bijí své matky. Souhlasím, že není nic, co by se dítě nenaučilo od nás, takže nejdřív by se měl začít chovat citlivě rodič, pak se tak bude chovat i naše dítě

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (16.5.2013, 13:29)
... k odpovědi Nadi - původ vzteku je např. ten, že maminka nebude chtít koupit to, co malý chce - dítě začne ječet,mlátit kolem sebe a válet se po zemi - to by jako maminka měla dítě objedmout a šeptat mu do ouška, že třeba má málo korunek a že příště mu tu věc koupí? ,-) To opravdu neee. Takové ty psychologické rady, které sepisují odborníci v knihách jsou naprd - naše generace prostě občas dostala přes papulu nebo přes prdel, ve škole jsme dostávali 5 i 4, když jsme si je zasloužili a nemyslím si, že by se z nás stali psychopati. To spíš ta volnější výchova, ve které se dětem jen naslouchá a neznají slovo NE, tak taková výchova v dospělosti plodí buď mamánky (ale ne, jsou to přeci jen citlivé dětičky) a nebo zmetky, kteří neposlouchají a dělají si co chtějí... Už tahle generace náctiletých je občas síla... a bude hůř :-(

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Daniela M. (Mispulka2276) ID 327844, mimibazar.cz/mispulka2276 (16.5.2013, 11:09)
Přessně tohle jsem napsala níže. Ne svléknout, to ne, ale i za cenu vytření p odlahy v koupelně zlít studenou sprchou, když ne do vany!

ODPOVĚDĚT
Hana J. (HanaJa5) ID 478127 (16.5.2013, 11:00)
Přesně tak dcera když se začala vztekat nebo stávkovat - šup jdeme do koupelny a nad vanu a sprcha - jen koukala ....a pak už stačilo říct- jdeme do koupelny......přešlo jí to .
myslím ,že řezat nepomůže - jen můj názor...to se děti ještě zatvrdí :-| :-| :-|

ODPOVĚDĚT
Erika K. (změna) ID 133945, mimibazar.cz/zmena (16.5.2013, 11:48)
také jsem zkoušela ale bylo to ještě horší dostal ještě větší amok a já měl avše mokré už to nedělám .Asi co dítě tak je to jiné.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (16.5.2013, 10:43)
V 6 letech? Zlískala bych mu prdel zmetkovi jednomu že by si týden nesedl. A klidně mě ukamenujte.
Tohle si k Vám dovolí v 6 letech? Co si asi zkusí v 15? Může být vztekloun sebe větší, ale platí to co řeknu já. A chtít mě "boxnout" .... (H) To by boban zkusil jenom jednou.
On ať si funí jak je mu libo - ať je třeba jak parní lokomotiva, ale ke mě jako k mámě se bude chovat tak jak má.

ODPOVĚDĚT
Lenka P. (elfivila P.) ID 382913 (16.5.2013, 15:17)
řekla bych že to měla udělat už dříve a ne "až" v 6 letech.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (16.5.2013, 12:27)
Macecho! Tyranko! ,-) Souhlasím s každým Tvým písmenem. Seřezala bych ho (facky) Metoda objetí je fajn, ale jen když děcko ubližuje samo sobě, což se toho hle vzteklouna netýká. Ale mám pocit, že se na staré dobré metody zapomíná +o(

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (16.5.2013, 12:50)
Neboj, však až zaklepe na dveře puberta, smradi začnou protahovat huby, posílat mamá i s papá do zádelí - však oni na staré dobré metody vzpomenou. Jen už může být pozdě. Pak můžou tak akorát objímat venku kandelábr, protože jejich vlastní smrádě jim přeroste přes hlavu.
POZOR!!!! Samozřejmě píšu o zmetcích nevycválaných, hajzlíkách nevychovaných, drzounech, parchančatech.... to se těch hodných dětiček co si jen občas do mamá praští, "občas" řvou, "občas" dělají scény, ostudu atd. no těch se to vůůůbec netýká (H) (H) (H)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (16.5.2013, 14:21)
No mamynko, ještěže jsi napsala ten dodatek, pač jsou dětičky a dětičky, to se musí rozlišovat ,-) (flower)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (16.5.2013, 15:25)
Když já Ti mám s tím rozlišováním problém. Pro mě jsou všichni stejní Fanka jako Anka, Venouš nebo Fanouš... To jen my matky máme tendence žít v bludu, že právě ten náš junior je něco extra. Nechť nám dlouho naše iluze zůstanou (H)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (16.5.2013, 20:34)
Asi budu špatná matka, když si o svým vejlupkovi nedělám iluze *-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (16.5.2013, 13:44)
Jaru, teď už se do zádele neposílá, teď už kolikrát vytáhnou rovnou kudlu na rodiče, nebo na kohokoliv jiného (občas si pustím zprávy na Nově a jen čučím...) a nebo jim nabančí. No ty jo... Prostě můj názor je, že pokud už doroste a dospěje takovejhle zmetek, tak měl v dětství dostávat víc na prdel, aby věděl, co si může dovolit a co ne - pak už je pozdě... +o(

ODPOVĚDĚT
Veronika Ř. (XveraX) ID 332648 (16.5.2013, 11:41)
Naprostý souhlas. (Y)

ODPOVĚDĚT
Alena U. (dominikamatyas) ID 116043, mimibazar.cz/dominikamatyas (16.5.2013, 11:30)
Přesně tak

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (16.5.2013, 11:03)
Tak nějak jsem to chtěla napsat i já,ale bála jsem se,že by mě tu zrušili :-D ,-) Ale jo,souhlasim na slovo. (hello)

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Jezecek2007) ID 194019 (16.5.2013, 10:52)
Jaruš, Vy máte tak trefné a řízné komentáře, vždycky se nasměju. (Y)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (16.5.2013, 10:48)
Kdyby mě boxnul a nebo plesknul, tak bych mu domluvila ručně a na 100% by to nebyla žádná "metoda objetí", ale pořádnej lepanec, že by viděl hvězdičky ,-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (16.5.2013, 10:57)
z metody objetí mám kopřivku 8o| až mě jednou budeš chtít dostat ke stráčínkovi Chocholouškovi do polstrovaného pokojíčku, tak počkej až mě něco naséře, budu před výbuchem a začni mě objímat. Mám tedy obavu, že Tě zakousnu, ale zkusit to můžeš (H)

ODPOVĚDĚT
Anna B. (Česťa kuba) ID 353128, mimibazar.cz/cestakuba (16.5.2013, 19:39)
Co je metoda objetí? To neznám ,-) Ne, že bych děcka nikdy neobjala, ale nevím, že se dá objetím něco řešit. U nás jedině nafackovat (facky)

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (16.5.2013, 11:07)
... nebudu to riskovat... (H)

ODPOVĚDĚT
Daniela M. (Mispulka2276) ID 327844, mimibazar.cz/mispulka2276 (16.5.2013, 11:06)
Asi tak! Napsala jsem to dole krapet citlivěji, ale fakt nařezat! Metoda objetí je na nic! (F)

ODPOVĚDĚT
Daniela M. (Mispulka2276) ID 327844, mimibazar.cz/mispulka2276 (16.5.2013, 10:38)
Odtáhnout ho do koupelny a "vyléčit" ho studenou sprchou. Možná drastické, ale velmi účinné.... (F) Při záchvatech vzteku....při házení hračkama, mu je odebrat a nazdar bazar a když by byl syn na mě hrubý, naplácat mu. vemte proutek, tím mu neublížíte, štípne ho to. Ano, fyzické tresty se nenosí, ale jsou účinné, když už vše ostatní selže!

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (16.5.2013, 10:38)
No jo, i my máme teď vztekací období. Ale kdyby se po mě ohnala nebo naznačila, že mě praští, tak to by bylo zle. Už to zkusila. Jsou věci, přes který vlak nejede.

ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (Misanera) ID 437536 (16.5.2013, 10:37)
Nemám doma sice až takovýho vzteklouna,můj syn se jednou za čas vztekne,(kdo taky ne ,-) ) Ale už od mala si nesmí dovolit takový výlevy,házení se o zem,kopání,řvaní,na to může zapomenout,jeduje se,zavřu ho do pokoje a až ho to přejde,ať se vrátí..Sice mu není tolik co Vašemu,ale když si toto dovolí,co bude když bude v pubertě? *-) Já bych to prostě nedopustila,nemám sice ráda fyzický tresty jako takový,ale v tomhle případě bych si nebrala servítky,jste jeho máma,má k vám mít respekt,tak si ho udělejte. (F)
(Někomu komu to zní hnusně,tak bohužel,takto to chodí a i když jsou děti naše zlatíčka,tak se někdy nedá svítit.V přírodě mláďata musí též poslouchat.. :-) )

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (16.5.2013, 10:33)
Já se svojí povahou bych ho rázně napomenula a když by nepřestal, tak bych mu jednu lípla a nebo bych ho čapla a odvlekla ho někam vedle a zavřela dveře :-$ Myslím, že v 6ti letech je už dost starý na to aby věděl, že takovéhle hysterické výlevy mě leda vytočí (H)

ODPOVĚDĚT
Šárka O. (sarsulka) ID 55864 (16.5.2013, 10:37)
jj ja ho taky vlastně vždycky pošlu domu a že ma dojit na zahradu zase až se uklidni sem tam taky dostane na zadek ...jsem to tady nechtěla tak veřejněpsat jelikož některe maminky jsou no škoda mluvit :-D

ODPOVĚDĚT
Šárka O. (sarsulka) ID 55864 (16.5.2013, 10:31)
mate taky doma takove vzteklouny?a trestate je nějak za takove chování nebo to jen tak přejdete?ja mu tžebas po včerejšku zakazala jit dneska ke kamaradovi s tim že se ke mě musi prostě chovat slušně a nevztekat se tak

ODPOVĚDĚT
Petra Z. (petrazelenka) ID 447515 (16.5.2013, 10:37)
a co jste dělala když tohle začal zkoušet ? Tiše přešla ? Tak to asi není nejlepší řešení, u mě by to teda neprošlo, schytal by takovou až by druhou chytil o zem, tohle by si teda v šesti letech dovolit na maminku neměl, ale to se musí vštěpovat už od miminka. Jak pak bude jednat s paní učitelkou ve škole ? Tak hodně štěstí ve výchově a pevné nervy, a škoda rány která padne vedle, určitě chcete vychovat slušného a hodného chlapíka. ,-)

ODPOVĚDĚT
Dáša C. (Dáška64) ID 360548 (16.5.2013, 11:28)
Bití není výchova, ale jedna facka ve správné chvíli dělá divy :-). A syn si k vám dovolí pouze tolik, kolik mu dovolíte vy !

ODPOVĚDĚT