Bydlení
Jdu si za vámi pro podporu a povzbuzení! Stalo se vám někomu, že jste měli prodaný byt, věděli jste, že se musíte s malým dítětem odstěhovat už do 2 měsíců a stále jste nemohli najít nové bydlení, protože prostě nic není? Už jsem na zhroucení :-(
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 13 komentářů
Dada H. (quadka) ID 318533, mimibazar.cz/quadka (25.7.2013, 17:19)
jojo presne tak, my co slo jsme nechali za uplatek bud v tech nájmech co jsme opousteli nebo prodali na netu. Nebo je dobra ta garaz. Urco je fajn na velke kusy si vzit stehovaci službu, jinak je to fakt pakarna. V praci ma manzel nárok myslim na den volna jestli si dobře pamatuju. Drzim palce, je to jak jste psala, když se musí tak se musí. Zapomente na chmury a rekne te si ze to bude krok k lepšímu. Hlavne ze jste zdravy.

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (25.7.2013, 9:13)
http://tn.nova.cz/zpravy/galerie/realitni-vyprodej-stat-se-zbavuje-stovek-nemovitosti-prehled.html?back_id=410356&back_title=LEVN%C3%9D_V%C3%9DPRODEJ%21_St%C3%A1t_se_zbavuje_stovek_nemovitost%C3%AD._P%C5%98EHLED&back_ref=%2Fzpravy%2Fdomaci%2Frealitni-vyprodej-stat-se-zbavuje-stovek-nemovitosti-prehled.htmlimage=1534505
A pak že se nedá pořídit bydlení za hubičku (Y)

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (26.7.2013, 11:12)
jo tak tenhle je fakt za hubičku :-D :-D :-D
http://tn.nova.cz/zpravy/galerie/realitni-vyprodej-stat-se-zbavuje-stovek-nemovitosti-prehled.html?back_id=410356&back_title=LEVN%C3%9D_V%C3%9DPRODEJ!_St%C3%A1t_se_zbavuje_stovek_nemovitost%C3%AD._P%C5%98EHLED&back_ref=%2Fzpravy%2Fdomaci%2Frealitni-vyprodej-stat-se-zbavuje-stovek-nemovitosti-prehled.htmlimage=1534505image=1534490
to je samý hnuuuuj, viděla jste v jakých je to lokalitách??? ,-) ani zadarmo!

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (26.7.2013, 11:29)
http://tn.nova.cz/zpravy/galerie/realitni-vyprodej-stat-se-zbavuje-stovek-nemovitosti-prehled.html?back_id=410356&back_title=LEVN%C3%9D_V%C3%9DPRODEJ!_St%C3%A1t_se_zbavuje_stovek_nemovitost%C3%AD._P%C5%98EHLED&back_ref=%2Fzpravy%2Fdomaci%2Frealitni-vyprodej-stat-se-zbavuje-stovek-nemovitosti-prehled.htmlimage=1534505image=1534490image=1534480

V článku je pár ukázek, ale zřejmě bude mít stát další, stačí se podívat, hledat...
Ovšem barák za 142 000 mi extra drahý nepřijde
(H) a to i přes onu zmíněnou lokalitu

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (26.7.2013, 17:01)
to je milion...ne140tis ,-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (28.7.2013, 12:59)
A co čekáte za 142 000? Vilu s bazénem?
Původní odkaz jsem sem dala jako příklad kde všude se dají hledat domy a byty na prodej. Rozhodně ne pro to, aby si zrovna z toho původního článku tazatelka vybrala.
Ale předpokládám, že Vy víte o docela jiných zdrojích..... Novostavba s hektarovým pozemkem, japonskou zahradou - za cenu brněnského bytu 1+1
(H) (H)

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (29.7.2013, 14:00)
Je vidět, že do toho moc nevidíte, stačí s emrknout, na pozemek, místo bydlení a lokalitu a zadarmo by to bylo drahé :-$

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (26.7.2013, 19:32)
Počátky u Sokolova je cena 142 000 ne milion

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (28.7.2013, 11:34)
http://www.uzsvm.cz/majetek/prodej-nemoviteho-majetku/budovy-stavby/detail/rodinny-dum-c-p-34-v-k-u-pocatky-u-kraslic-18063/ tak to je fakt *hubička*, kor ta výhoda*** Objekt je na pokraji své životnosti, z části jsou kamenné základy vysunuté ze své osy, vnější zdivo je místy porušené, v zadní části domu je staticky narušený roh domu. Pozemek je zčásti zastavěn rodinným domem, nezastavěná část pozemku je porostlá náletovými dřevinami.***
to je jen na shrnutí a postavení nového domku, ale to by dotyčný musel bydlet v německu nebo být zazobaný, protože v tom místě fakt dávaj lišky dobrou noc [A] ,-) :-D

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Dada H. (quadka) ID 318533, mimibazar.cz/quadka (24.7.2013, 21:13)
bohužel ano, uz v tehotenstvi ze stejného duvodu, museli jsme na chvili do najmu který nam nevyhovoval, jen nez najdeme dobry a nakonec jsme se od prodeje bytu stehovali 4krat do roka dítěte. Naprosty mazec ......ale bohužel když to jinak nejde nedalo se nic delat. vzali jsme to tak ze musíme nez byt ve spatnem najmu. nemyslete na to, on tim stehovanim clovek procisti zasoby. Ale je to opravdu stres obzvlast jestli se stehujete ze zabydleného.Ja uz od te doby pravidelne cistim skrine kdybychom zase museli dal, at nemame zadne zbytecnosti. Zavidim kdo tohle neresi a ma vlastní.Drzim palce.

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (25.7.2013, 11:29)
Dáši 4x a v těhotenství a pak s malinkým miminkem... Opravdu masakr. To Vás obdivuji. [A] Jenže co má člověk dělat, že?
Je pravda, že nejvíc co mě přitom stěhování děsí je ten nábytek. Kam s ním v tom podnájmu. Ale už jsem slyšela i to, že si lidi najmou garáž a dají si to tam na přechodnou dobu. No nějak to zvládnem. Když jste to zvládli vy všichni..... (H) (F)

ODPOVĚDĚT
Miroslava Š. (sarimiri) ID 197923 (24.7.2013, 15:52)
Luci, jsou to právě tři týdny co jsme se přestěhovali do nového, z bytu do domečku. Byt jsme začali prodávat s tím, že nás pravděpodobně čeká dvojí stěhování, že když byt prodáme, vystěhujeme se, nebudeme mít koupeno něco jiného, že půjdeme do podnájmu. Toto nám radila i naše kamarádka, co nám byt prodávala, dělá v realitách už 15 let a říkala, že se to tak běžně dělá. Říkala ať to raději uděláme takto, než pod tlakem, že honem něco musíme koupit, pak nekoupíme bydlení se kterým nebudeme spokojení. Poslechli jsme ji a jsem za to ráda. Buďte v klid, jděte do podnájmu a v klidu hledejte až najdete to, co Vám bude vyhovovat!!! Přeji hodně štěstí (Y) Jinak máme dvě děti, 3 a 11 let a šli jsme do toho i s nima (Y)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (25.7.2013, 11:18)
Miri, moc děkuji za pomoc. (L) Měli jste štěstí s dobrou realitkou. My si dnes nadáváme, že jsme do toho tu realitku vůbec tahali. Stejně si najdeme všechno sami na netu dřív než nám to nabídnou oni. Čekat na ně, tak už je všechno nejlepší dávno pryč. Jsou strašní a my hrozně nespokojení. Pro příště už jsme moudřejší. Ale když už, tak nám aspoň vyběhali ty papíry a úřady okolo. A s tím stěhováním do pronájmu, pořád dokola tvrdí, ať se uklidním, že se jim za 15 let ještě nestalo, aby se klient musel stěhovat do podnájmu. Takže my budeme asi první. ,-) A vrchol všeho byl, když se tvářili, že jsme teda asi vybíraví, když jsme si ještě nevybrali. (box) Mazec, že. Ještěže mám tady vás všechny. Manžela už jsem taky připravila na dvojí stěhování. ,-) Tak to určitě zvládnem. (L)

ODPOVĚDĚT
Miroslava Š. (sarimiri) ID 197923 (25.7.2013, 13:38)
Určitě na realitce hodně záleží, jak jsem psala, prodávala nám byt kamarádka co má svou realitku a kupovali jsme tak, že jsme hledali sami, našli a naštěstí prodávající realitka je jedna z nejlepších v našem městě, takže jednání na úrovni, profesionální. Je pravda, že jakmile jsme dali byt do prodeje, od toho okamžiku jsem seděla denně na netu a hledala domek ke koupi a nakonec nám to vyšlo, jeěště se nám teda dívala po něčem ke koupi i ta naše kamoška, co nám byt prodávala. Neztrácejte naději :-)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (25.7.2013, 15:42)
Miri, moc děkuji. (F)

ODPOVĚDĚT
Jana J. (Januna) ID 15454 (24.7.2013, 15:36)
Se svými zkušenostmi vám řeknu - co vás nezabije, to vás posílí. My jsme s manželem bydleli v podnájmu a stavěli jsme si RD, zbývalo cca 10 měsíců do dostavby a stěhování, když majitel neodborně manipuloval s hlavním uzávěrem plynu v době a vyhodil ho do povětří a my se ze zde na den ocitli bez bydlení , já cca 100 km od domova a manžel cca 250km. V daný okamžik mi to přišlo neřešitelné, ale dneska na to fakt vzpomínám stylem "co tě nezabije, to tě posílí". Těžko se nám hledalo nové bydlení, bylo to před 11 roky a to všichni chtěli dlouhodobý pronájem. Při škole jsem pracovala v cestovce a tak jsme skončili tak, že jsem měla vždy napsanou adresu a klíče od bytu nějakého průvodce, který zrovna odjížděl s klienty na cestu - až asi po 2 měsících se nám podařilo sehnat podnájem. Do domu jsme se stěhovali, co nejdříve to šlo (ještě před kolaudací) a na tu dobu vzpomínáme jako na "pionýrská l

ODPOVĚDĚT
Jana J. (Januna) ID 15454 (24.7.2013, 15:38)
... léta". Tím vám chci říct, abyste se nebála toho, co přijde, každá situace má řešení a své pozitivní stránky, i když ty teď kvůli svým obavám nevidíte.

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (25.7.2013, 10:52)
Jani, tak to musela být opravdová hrůza a bezmoc. :´( To si snad ani nedokážu představit. Ještěže jste nebyli v tom domě, když to bouchlo. :-| A přesně jak píšete, když nejde o život jde .... ,-) Pořád si říkám, že hlavně že jsme zdraví. (H) Moc děkuji za podporu. (L)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 427684 (24.7.2013, 14:49)
My máme štěstí, že se nám zadařilo prodat starý byt a koupit nový byt vlastně zároveň, ale také jsem se moc obávala situace, která se přihodila Vám. Nakonec se stejně budeme na dobu rekonstrukce koupeného bytu stěhovat do bytu mojí mamky (ještě, že je kam jít...), ale je to v jiném městě, takže to bude i bez tak masakr - jezdit pracovat (myslím na bytě) a kontrolovat řemeslníky do jiného města a bydlet "v cizím"... Taky máme malého syna a velkého psa k tomu, ale nějak to dáme. Moc Vám držím palce a přeji pevné nervy. Vše dobře dopadne, uvidíte (F)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (25.7.2013, 8:53)
Moc děkuji za podporu. (L) Moc dobře vím o čem mluvíte. Taky jsme před pár lety dojížděli rekonstruovat byt po práci. Ale měli jsme ještě výhodu v tom, že jsme neměli děti. Tak to bylo o moc snažší. Míšo, držím pěstičky i Vám, ať to všechno rychle zvládnete. (Y)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (24.7.2013, 14:00)
Luci my to meli jeste horsi-snad vas to kapet uklidni ,-)my jsme meli v rezervaci dum asi na pul roku a po uplynuti teto doby jsme platili jeste asu 3 mesice nejake penalea pak by nam cela zaloha propadla majiteli domu :^)vsechno to bylo uplne silene...meli jsme i spatnou smlouvu,byla sepsana jednostranne..do toho 2 malicke deti.2 roky a necely rok....
Ja vam poradim (kocka)

zacnete se poohlizet po nejkem levnejsim a vyhovujicim pronajmu,kde v klidu vyberete to NEEJ bydleni prave pro vas-presne jak psala pani..MY jsme TAKY skoncili v pronajmu a rozhodne nelitujem...
Zvladnete to,nebojte,,,,,jen neberte narychlo byt,ktery je prave volny,jen proto,ze vas tlaci cas..mohli byste litovat +o(
hlavu vzhuru a hura dokauflandu pro krabice od bananu ,-) (kocka)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (25.7.2013, 8:49)
Jituško, jste poklad. (L) Od včerejška díky vám všem tady mám o moc lepší náladu a už tak nestresuju. Právě si říkám, že to co koupíme bude už min. do důchodu a být pak 30 let nešťastný kvůli špatnému výběru to nechci. Tak jdu mrknout i na ty pronájmy. (H) A děkuju za radu s těmi krabicemi. (F)

ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (Ally McBeal) ID 262404 (25.7.2013, 19:39)
no krabice bylaspis sranda...no ale kdyz je o nich rec,tak doporucuji se hezky nalicit a policit si na typka,co se stara o zeleninu..nasledne na nej svudne zamrkat,zamavat MIHALNICEMA a pozadat ho,zda by vam nejaky neschoval..oni jdou docela na dracku :-p

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (25.7.2013, 23:26)
Jiti, tak ty "mihalnice" ještě zvládnu a docela by šly, ale zbytek je tak na plastiku, tak nevím jestli prodavač dřív neuteče než stačím promluvit.... :-D Teď vážně - moc děkuji za radu. Je pravda, že jsem na ně úplně zapomněla jak jsou pevné a super velké. (Y)

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (24.7.2013, 14:35)
:-D :-D :-D to by si paní musela přivstat a navíc ted v tom vedru....raděj at sedí u PC a kecá s holkama na MMB ,-)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (25.7.2013, 8:50)
To máte pravdu, raději tu budu kecat s vámi. :-D Navíc zas tak to ještě nespěchá. ,-)

ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (24.7.2013, 12:56)
Naprosto Vás chápu - není to příjemné, ale buďte v klidu, ty pověry o stěhování jsou nsmyslné. My jsem také prodali byt dříve - byla to prostě výhodná nabídka, takovou bychom už nedostali. Také jsme z Brna a měli jsme přesné požadavky na to, co hledáme, tak jsme šli na čas do pronájmu a nelitujeme. Sice jsme zaplatili něco za pronájem, ale mohli jsme vybírat v klidu a ne pod tlakem - nakonc jsme v pronájmu zůstali přes rok - asi 10 měsíců trvalo, než jsme našli, co jsme hledali a apk jsme čekali, než nám dostaví... Co se týká stěhování - aspoň si vytřídíte věci. Já jsem balila jen osobní věci, všechno ostatní nám balili stěhováci - včeně nádobí apod. Jsou na to vybavení a není to drahé. Měla jsem v tu dobu 3 letého prcka a byla čerstvě znovu těhotná.

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (24.7.2013, 13:06)
Vlasti děkuju za krásnou zprávičku. (L) Úplně jste mě pohladila po duši. (F)

ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (24.7.2013, 13:14)
To jsem ráda :-) Berte to z pozitivní stránky, třeba si v pronájmu uvědomíte některé další požadavky na své bydlení... My jsme si třeba uvědomili, že NIKDY nepůjdeme do podkroví :-D a že chceme komoru a šatnu a.....
Teď bydlíme ve viladomě, máme krásnou zahrádku a dvoupatrový byt bez podkroví a jsme tu už 3 roky moc spokojení. Mimochodem - ze všech 10 sousedů nás přechodné období v pronájmu strávilo skoro polovina...

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (24.7.2013, 14:36)
a žádné foto domečku v rodinných foto :-| :-$ ,-)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (24.7.2013, 12:30)
A proč jste ten Váš byt prodali? Většinou člověk,když prodává byt,tak už dopředu ví,kam dál složí hlavu.

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (24.7.2013, 12:43)
to je docela blbá odpověd... (zip)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (24.7.2013, 13:02)
proč? osobně s tím nemám zkušenost a vím,že moji známí,když prodávali byty,tak už měli něco vyhlídnutého a nějak to na sebe navazovalo.Ale může to být i jinak,jak čtu.Rozhodně problém paní nezlehčuji a chápu její obavy (F).

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (24.7.2013, 12:36)
Nám ta naše realitka pořád dokola říkala, že musíme nejdřív prodat, aby jsme měli na rezervační poplatek na nákup. Tak jsme prodali, ale zatím nic nesehnali. :´( Dnes už vím, že jsme si špatně vybrali realitku, ale teď už s tím nic nenadělám. Žádnou realitku už nechci ani vidět a hlavně ne od známých. Už zase se mi potvrdilo, že od známých to vždycky stojí za ....... 8o|

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (24.7.2013, 12:41)
aha (F). Já s tím nemám zkušenost :-$ a to musíte dál spolupracovat s tou stejnou realitkou? Třeba se někde něco najednou vyloupne.....a proč jste stávající byt prodali?

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (24.7.2013, 12:45)
Nemusíme, ale na druhou stranu ať se snaží, oni dostali z našeho prodeje provizi od kupujícího, tak ať nám teď vylítají veškeré papíry při nákupu. Ale samozřejmě jsme náš požadavek zadali různým jiným realitkám. Jenže oni většinou Vám stejně nabídnou to stejné co si sama najdete na realitách na seznamu.
A prodávali jsme proto, protože máme jen 1+1 a malý už nemá mít kde postel a když by jsme do budoucna měli druhé dítě, tak to by se tam nevešlo už vůbec. (L)

ODPOVĚDĚT
Petra P. (avodoh) ID 241366, mimibazar.cz/avodoh (24.7.2013, 13:06)
To máte pravdu ..s realitkou.Ať je brzy líp (L).

ODPOVĚDĚT
Petra K. (petka7171) ID 397104 (24.7.2013, 12:10)
prodali jsme byt a měli jít do domku, ale rekonstrukce se protáhla a byt už se musel předat. tak jsem šla v 8.měsíci na podnájem a s 2měs.miminem pak do domku a zvládlo se to taky.ale pomáhali nám úplně všichni známí i příbuzní, protože já jsem byla nepoužitelná a manžel dělal v práci a ještě na baráku..to zvládnete.. (mamca)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (24.7.2013, 12:24)
Peti moc děkuji za podporu. To jste opravdu neměli jednoduché. S tak malým miminkem. Malému jsou už skoro 4 roky, ale i tak to bude hrůza se s ním stěhovat. Kolikrát si říkám, že jestli by nebylo lepší stěhování s mimčem v kočárku. Ale ono má každé své pro a proti. Asi to nakonec vyřeší ten podnájem, ale moc se mi tam nechce, protože stěhovat se do podnájmu a pak zase do svého.... To bude masakr. Víte jak se říká, lepší vyhořet než se stěhovat. (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (24.7.2013, 12:44)
Luci o tom ani ve srandě!
nebojte, brzy se něco najde...ono kolikrát čekání se vyplatí (F)
pevné nervy a hodně štěstíčka!taky to mám obdobné (H)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (24.7.2013, 12:47)
Moc děkuju (L) Hrozně to člověku pomůže když ví, že v tom není sám. (F) Už totiž začínám v různých intervalech se z toho opravdu sypat. A to jsem dost velkej flegoš. :-S

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (24.7.2013, 11:56)
Bytů i domů je spousta. Dala jste si inzerát, že koupíte byt nebo dům?
Co objet městečka v okolí, podívat se na inzertní vývěsky ve městě, rozeslat maily na městské a obecní úřady jestli neodprodávají nemovitosti.
Zjistit jaké nemovitosti jsou v exekucích.....

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (24.7.2013, 12:21)
To máte pravdu Jari, že bytů i domů je spousta. A kor v tak velkém městě jako je Brno. Jenže bohužel žádný v naší lokalitě. A když už tak jsou většinou malé a nebo když velké, tak strašně předražené. :-S Sháním nám realitka (ale bohužel jsme asi ve špatné) a i já jsem si rozlepila po okolí inzaráty. Ale bohužel nepomohlo. :´( A městské úřady prodávájí nemovitosti do OV? Myslela jsem, že to bylo jen když šel celý dům do odkupu. A kde se podívat po těch exekucích? Dívala jsem se na internetu a to co jsem našla byla bída. Budu moc ráda za každou radu. (L)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (24.7.2013, 13:22)
Neznám Brno, nevím jakou chcete lokalitu, jakou hotovost máte... ale při troše štěstí určitě narazíte na to pravé
http://www.portaldrazeb.cz/137EX2313/06/opakovana-drazba-id-1-10-rd-brno-bystrc?backsearch=1
http://www.portaldrazeb.cz/018EX3407/12/drazebni-jednani?backsearch=1
http://www.portaldrazeb.cz/030EX2408/12-72/rd-s-pozemky-v-obci-deblin-okr-brno-venkov-elektronicka-drazba?backsearch=1
http://www.portaldrazeb.cz/070EX913/08-52/drazba-rd-v-kovalovicich?backsearch=1
http://www.portaldrazeb.cz/137EX14628/10/rd-brno-komin?backsearch=1

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (25.7.2013, 13:27)
Jari, moc děkuji. Jen problém je většinou v tom, že se draží jen třeba 1/16 z pozemku nebo 1/4 z domu. A to je pak na nic. Přesto moc díky za ochotu. (F)

ODPOVĚDĚT
Taťána E. (peggybundova) ID 140003, mimibazar.cz/peggybundova (24.7.2013, 11:53)
V celém Brně není volný byt? *-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (24.7.2013, 11:57)
Taky se divím (H)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (24.7.2013, 12:29)
Ale je. Bytů je spousta, ale nejvíc malých a nejvíc na sídlištích, kam nikdo moc nechce. Bohužel jsem si vybrali asi špatnou lokalitu. +o( Nikdy bych si nemyslela, že bude takový problém sehnat.

ODPOVĚDĚT
Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (24.7.2013, 11:44)
Je a my máme problém opačný, prodáváme byt a ne a ne najít kupce, nestalo neporadím ale to fakt není ve vašem městě žádný volný byt??? Zkuste dát na FB že byt koupíte, nebo oslovit rovnou nějakou realitku ale to jste určo už zkoušeli...přeji hodně štěstí (F) nebo zkuste podnájem než seženete něco na pevno.

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (24.7.2013, 12:31)
Škoda, že bydlíte jinde. :-$

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (24.7.2013, 12:45)
Luci vy chcete určo Bystrc nebo Kohoutky ne? ,-)

ODPOVĚDĚT
Lucie F. (fajlu) ID 64515, mimibazar.cz/fajlu (24.7.2013, 12:48)
To jste trefila :-D

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (24.7.2013, 13:09)
sestra bydlí v Bystrci na Kamechách v novostavbě, 4roky hledali správné místo a její chlap nechtěl slyšet o jiné lokalitě, nakonec musím uznat, že to, co je v *Bástru*nikde jinde není, akorát je to *z ruky* [A]

ODPOVĚDĚT
Karolína S. (Lenova) ID 483694 (24.7.2013, 14:46)
No každý má jiné požadavky na bydlení, protože Kamechy bych nechtěla ani zadarmo. Předražené papundeklové nic. Pokud nekupuju minimálně 4kk tak je to o ničem. (N)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Ilona P. (ilonas) ID 11 (24.7.2013, 12:54)
Tak vemte jinou lokalitu, my jsme na Vinohradech já jsem zde spokojená (L)

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (gitasek) ID 25342, mimibazar.cz/gitasek (24.7.2013, 13:08)
jen blázen by šel na Vinohrady, když může mít ty dvě!!!
to se s tím nedá srovnat (F)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno