STRACH Z LETADLA
Bydlenky moc prosím. Strašně moc mě vždy lákalo letadlo tak jsem letos objednala Bulharsko letecky a již mám zaplaceno. Ale najednou mě přepadla panická hrůůza z letadla:O)) Pořád na to musím myslet. Jsem normální:O))))
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 21 komentářů
Marcela K. (camilka) ID 15861, mimibazar.cz/camilka (8.4.2011, 15:41)
Marti,já se také strašně bojím,letěla jsem už mockrát a čím jsem starší,je to horší...ale náš poslední let měl i ,,vedlejší učinky,,....nemohla jsem strašně dlouho otěhotnět,vyšetření byla v pořádku,prý psychika,nemyslete na to tolik....tak jsme letěli na dovolenou do Řecka no a já celých 14 dní nemyslela ne nic jiného,než na ten let domů...a po 14 dnech po návratu // a dvojčata k tomu...

Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (8.4.2011, 13:14)
Z létání jsem nikdy strach neměla, je to super zážitek, zvlášť kratší lety jsou skvělé, kde nemusíte sedět 10 a víc hodin na zadku. Charterovými lety po Evropě se nebojím. Určitě si let užijete, hned jak vzlétnete, tak strach ustoupí. Létáme každý druhý rok 10 hodinové lety plus mezipřistání a měla jsem opravdu strach, jak naši malou nezbednou roční dceru zabavíme (7 letý syn si vyhraje s malým PC během celého letu). Kupodivu to obě děti zvládaly v pohodě, celkově cestování snášely o moc líp než my. Létáme do vcelku rizikové destinace, tak mě spíš děsí odbavování a bezpečnostní kontroly, to jsme si zažili perné chvilky (Y) (Y)

Petra k. (petulisek) ID 125836 (8.4.2011, 12:39)
Jo, jste!!! Úplně normální. Já jsem totiž taky taková ,-)

Michaela Č. (Čutice) ID 228043, mimibazar.cz/cutice (8.4.2011, 12:05)
No jasan že jste normální, člověk má vždy obavy z něčeho poprvé. Nic to není-je to bezpečnější než auto, nemáte se čeho bát. Prostě nasednete do dopravního prostředku... Já kdybych mohla létám i do práce (30km) letadlem :-) Fakt se nebojte je to úplně zbytečné....

RENATA Kroutilová (RIBANNA) ID 25485, mimibazar.cz/ribanna (8.4.2011, 11:43)
Za měsíc také letím poprvé a také mám hrozný strach.. Mám klaustrofobii, výšky také nemusím, jak píše paní níže, vražedná kombinace. Já mám blbej pocit i v autě, pokud ho neřídím já, ve výtahu ani nemluvím. Hodně lidí mi ale říká, že ten strach přejde po vzletu a doporučuji Kinedryl.. Takže si vezmu ten...letím s malou dcerou a tak pít tedy raději nebudu :-). (H)

zdenka k. (kubjatovaz) ID 61301 (8.4.2011, 11:33)
Marti klid-já jsem děsná posera-bojím se i toho čeho se normální lidi nebojí-možná i díky mé přepečlivé matičce,ale poprvé jsem letěla v pátek 13 a skoro 5hodinový let zvládla naprosto v pohodě-to ten druhý mně chytly zuby a v Praze na letišti byl poplach kvůli nějaké bláznivé ženské,ale taky dobrý (L)-Marti ještě mně napadlo-co si nechat napsat ten nejslabší Neurol-nebo jiný podobný lék na zklidnění-pak už ovšem bez alkoholu

Eva F. (Adélka+Terezka) ID 24072 (8.4.2011, 11:32)
já se letadla šíleně bojím, že oželím různé dovolené k moři, mě ani moře neláká, nemám ráda tepla, nedělá mi to dobře.
Navíc mám strach z uzavřených prostor a výšek, takže letadlo je pro mě vražedná kombinace ,-), takže já nikdy nepoletím, protože kdybych měla, tak způsobím paniku ,-) Takže jste normální. Dejte si na posilnění alkohol, to dáte (Y)

Lucie V. (Lucie-Anna) ID 94955, mimibazar.cz/lucie-anna (8.4.2011, 11:12)
Ach, jo, jak to tak čtu, člověk letí v letadle se samýma "připitýma"...

jana k. (janka20) ID 107621 (8.4.2011, 10:16)
Náš prvý zážitok z letu bol taký, že pri vzlietavaní (večer) vletel do jedného z motorov väčší vták , motor vypadol a tak sme po vystúpaní opäť klesali a vrátili sa na letisko 8-|, potom naspäť domov a leteli sme skoro ráno pri východe slnka a jasnej oblohe (child1), bola to krása (child1), ... to som nechcela strašiť :-), ale všetko sa môže stať. Neodradilo nás to a lietame každý rok, ale tiež len destinácie do 2-3 hodín. :-D (plavec) (hello)

Romana S. (bonac) ID 138575, mimibazar.cz/bonac (8.4.2011, 9:58)
Já mám Martino strach z letadla od té doby co jsem zažila turbolence, takže do Bulharska to je ještě v klidu, to je 2 hodiny, horší jsou ty lety 10 hodin a více,l bohužel asi se toho nezbavíte :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|

Lucie V. (Lucie-Anna) ID 94955, mimibazar.cz/lucie-anna (8.4.2011, 9:56)
Martino, my vlastně letíme do stejného hotelu (podle ikonky :-)) - taky jsme nechtěli - já letěla naposledy před více než 30 lety a byla to taková hrůza, že jsem se zařekla, že už nikdy - zažili jsme menší turbulence ve starším ruském letadle... A vidíte, nakonec do toho jdeme znovu (moji rodiče, kteří letí s námi, se vůbec nebojí - zažili let starou Dakotou), takže se nebojte také. Mně pomáhá: "Co se má stát, se stane..." A je tedy zbytečné se předem obávat a stresovat... Už abychom tam byli, že - a užívali se! (child2)

Alena M. (Ája) ID 531, mimibazar.cz/fanda (8.4.2011, 9:54)
Je to normální - já trpím každý rok... Objednám a pak si to vyčítám... Ale zbytek rodiny to zvládá dobře... Víc než 2-3 hodiny ve vzduchu bych nevydržela, tak létáme jen v tomto okruhu...
Manželovi jsem kupovala vyhlídkový let k narozkám, ale já zůstála dole - v tak malém letadle bych to nedala ani náhodou...
Letos mě to čeká zas... dám si skleničku vína a budu se modlit (D) 8-|
Myslím, že trenažér by mi nepomohl, ale slyšela jsem o něm... Má někdo osobní zkušenost???? *-)

Kateřina M. (mecinka) ID 117705 (8.4.2011, 9:53)
:-D :-D :-D :-D :-Dse musím smát ,-) ,-) ,-) ,-) ,-)
Před dvěmi lety jsem také poprvé letěla s manželem a dětmi do Egypta,oba se bojíme výšek...takže chápu o čem mluvíte..také jsem měla panickou hrůzu.....při vzletu jsem brečela ....nevím zda strachy nebo dojetím ale při přístání jsem si říkala aže nic krásnějšího není...opravdu jde o to že se člověk zbytečně stresuje ....ted se těším až zase někdy poletíme...je pravda že jsem pětihodinový let protrpěla bolela mne hlava..ale je dobré dát si panáka slivky před odletem ,-) ,-) ,-) ,-)má známá co lítá každý rok na dovču by do letadla nevlezla pokd by si něčeho nelokla :-D :-D :-D :-D :-D (zip) (zip) opravdu si to nepřipouštějte a uvidíte že to bude neskutečný zážitek (hello) (hello)

Gabriela K. (personal) ID 58283, mimibazar.cz/personal (8.4.2011, 9:49)
...já mám hrozný strach, když letí manžel nebo já sama :-$ :-$ :-$...ale když letím s manželem a dětma, tak jsem tak nějak vnitřně klidnější :-) :-) :-)...říkám si, že když spadneme, tak umřem všichni...jsem asi divná, co? ,-) ,-) ,-)...každopádně si dejte panáčka nejlépe dva (D) (D)

Anna K. (Aniška) ID 186075, mimibazar.cz/aniska (8.4.2011, 9:47)
Jděte na trenažér *-) *-) *-) (L)

Martina Č. (Martaep) ID 103042, mimibazar.cz/martaep (8.4.2011, 9:07)
(L) (L) DĚTI BEREME SAMO SEBOU ,-) Proto právě asi ta panika. ,-) A jak řešíte když děti v letadle blbnou, brečí atd *-) *-) DĚKUJI ZA PODPORU (F) (F) (F)

Jana G. (JájaG) ID 111109, mimibazar.cz/jajag (8.4.2011, 9:03)
Marti, já měla taky strach a hrozný! A ještě necelý měsíc před odletem dávali v TV takové ty katastrofické filmy o letadlech (co se doopravdy staly!) a na to jsem hleděla a strach rostl. Ale jak se blížil odlet, tak mě to s vidinou krásné dovolené u moře (první ve třech :-$) přecházelo a těšila jsem se. A můžu Vám říct, že je to super zážitek! Vůbec se nebojte, kdyžtak si vemte s sebou oblíbené písničky nebo tak. V Bulharsku budete coby dup :-) Držím pěsti a krásnou dovolenou |:o) (F)

Gabriela P. ((Gabriška)) ID 281317, mimibazar.cz/gabkapitelova (8.4.2011, 8:54)
Je to normální (H) (H)
Já jsem měla z prvního letu takovou hrůzu a strach, že jsem z toho i zhubla ,-) ,-)Poprvé v životě ze stresu, protože jinak to mám naopak..přibírám :-|
Doted si pamatuji, jak strach sílel s blížícím se letem..Ty nervy na letišti, když tam člověk 2 hodky čeká..Naše letadlo mělo ještě půl hodky zpoždění.My na palubě...Já scvrklý žaludek..nevěděla jsem jestli nebudu zvracet...Strachy ,-)
Pak jak jsme se rozjeli, letadlo nabralo rychlost a zvedalo se-přirovnala bych to ke kolotoči, když stoupá nahoru...Pak už to ze mě spadlo a bylo líp.
Let zpátky už jsem si užívala.A na další jsem se vyloženě těšila (H) (H)Je to nádhera (Y) (Y) (Y)Já bych táák letělááá :-$ :-$ :-$
Moc dobře vám rozumím,ale opravdu se nebojte :-) :-)Naopak se těšte na krásnou dovolenou (L) (L) (L)

Lenka V. (Lena28) ID 24797 (8.4.2011, 8:47)
Jste úplně normální,Já ten strach mám také a nejsem schopna ani objednat dovolenou.Prostě buď autem nebo vůbec.Nebojte se bratr měl to samé a předloni když letěl poprvé tak řikal že to fakt nic není.Teď létá každý rok.Držím palečky

Martina Č. (Martaep) ID 103042, mimibazar.cz/martaep (8.4.2011, 8:46)
PRVNÍ OHROMNÁ RADOST A TEĎ NORMÁLNĚ PANIKA 8-| Odvolat to nechci to by chlap nevydejchal ,-) ,-) jak řeššíte letadlo vy (F)

DARINA H. (DARINKA A KUBA) ID 202952, mimibazar.cz/darinkaakuba (8.4.2011, 10:02)
Marti buďte klidná já loni letěla prvně se synem(necelé dva roky)jsme se ták bála,pak jsme si to užívala :-) :-)a :-) co zpátky jsme se zase bála :-D :-D (Y) (Y) (Y)letos také poletíme a zase se budu bát ,-) (Y) (Y)