PORADTE PROSÍM ""SILGARD "" očkova
dcéra má 16 rokov a práve sa rozhodujem či dať ,lekár gynekolog vraví ÁNO , na nete niekto píše NIE, neviem sa rozhodnúť teraz je v akcii vakcína , som z toho na nervy :-((
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 14 komentářů
Pavlína K. (pavla123) ID 140826 (22.2.2012, 22:14)
Přečtěte si knihu Doba jedová. Tam je napsáno kolik dívek zbytečně zemřelo po aplikaci této vakcíny, stovky. Knihu napsali dva lékaři. Dřív jsem si taky myslela, že je to dobré.

ODPOVĚDĚT
Eva V. (Shade1) ID 334111 (22.2.2012, 21:05)
Ahojte dievčence , som zmätená a rozhodne ste mi to vašimi názormi neulahčili :-(( sú rôzne ,,,
ešte neviem ako sa rozhodnem. Veľmi pekne vám dakujem za vaše názory.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (22.2.2012, 12:43)
Sama nevím, pročítám plno článků a čím dál více jsem rozhodnuta NEočkovat, i když by to dcera letos měla plně hrazené. Stojí za to opravdu pečlivě pročíst toto http://poradna-ariadni.webnode.cz/ockovani-proti-rakovine-delozniho-cipku/
a takových obdobných článků je na netu podstatně více. Sama se bojím, že za pár let se přijde na to, že všechny naočkované dívky, ..... prostě že se ta negativa objeví až po letech, každopádně je to veliký zásah do organismu, už jen to množství obsaženého hliníku v jedné dávce je šílené, to nemluvím o tom, co nedávno psali na I-dnesu, kolik dívek po aplikaci dočasně ochrnulo. Ale jak píšu, zatím zjišťuji informace, stojím před rozhodnutím, ale spíše jsem po přečtení všeho, co jsem zatím našla, proti.

ODPOVĚDĚT
Dana K. (Sherry) ID 23046, mimibazar.cz/sherry (22.2.2012, 18:29)
Zuzko, já jsem také četla negativní články ( většinou se jedná o jeden článek, který publikuje více webů a jen ho trochu upraví ,-) ), ale beru to tak, že každé očkování je zásah do organismu, má však také svá pozitiva. Kolem mě je spousta známých, příbuzných kamarádek, které nechaly své děti očkovat a žádná z nich se nesetkala bohudík s žádným problémem. Jak je napsáno níže, vakcína je mladá ( v uvedeném článku měli po ní problémy již v r. 1966, což se mi zdá také podivné) a výsledky očkování se samozřejmě objeví za nějakých 10 - 15 let. Pak se teprve ukáže, jak je či není účinná. Minulý rok jsem ukončila VŠ se zdravotním zaměřením, kde jsme tuto problematiku probírali s několika odborníky. Všichni se přikláněli k "očkovat", i když připouštěli problémy, které jsou ovšem typické pro všechna očkování.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (23.2.2012, 7:28)
Víte, hledala jsem i dobu účinnosti této vakcíny, bohužel se uvádí, že zatím je jistá doba účinku na 5,5 let, takže stejně nevíme, jestli takto mladé dívky zbytečně nevystavujeme riziku, když vakcína může být za pár let bez účinku. Jinak máte pravdu, několikrát jsem narazila na tentýž upravený článek, ale bohužel i na jiné, od jiných autorů. Mé kamarádky většinou také očkovaly a u dcery jedné z nich se objevily od doby očkování potíže pohyb. aparátu, zmiňované i v článcích. Bohužel nemůžu říct, zda to bylo či nebylo způsobeno vakcínou, ale bohužel to tak vypadá. No, fakcína je mladá u nás. Zatím 100 % netvrdím tak či onak, informace jsou dostupné, ale stále mi nějak rizika převažují nad pozitivem.

ODPOVĚDĚT
Dana K. (Sherry) ID 23046, mimibazar.cz/sherry (22.2.2012, 18:30)
Vše je někdy nové a možná to může zachránit spoustu mladých životů,tak to vidím já *-) (L)

ODPOVĚDĚT
Jana Z. (Janise) ID 57851, mimibazar.cz/janise (22.2.2012, 10:05)
namátkově vybírám http://www.vitalia.cz/clanky/jsou-vakciny-proti-rakovine-delozniho-cipku-nebezpecne/ přečtěte si to a uvidíte - já mám doma 3,5letou dceru, má velmi špatnou imunitu a když jsme museli podstoupit tolik základního očkování v novorozeneckém věku, tak jsem přesvědčena že spoustu nemocí jako je alergie a astma má podpořené tímto očkováním. Kromě toho měla na každou vakcínu tak strašné reakce,že za mě tedy - už žádné očkování navíc!!!

ODPOVĚDĚT
Eva V. (Shade1) ID 334111 (22.2.2012, 13:44)
Ďakujem za článoki večer si ho prečítam :-p

ODPOVĚDĚT
Dominika V. (NikaV) ID 48057, mimibazar.cz/nikav (22.2.2012, 8:02)
Pokud budete mluvit s někým, kdo nemá smlouvu s reprezentantem firmy zastupujícím výrobce/distributora vakcíny, nejspíš Vám řekne, že by doporučil, pokud se dá například očekávat, že dívka povede promiskuitní styl života. S kýmkoliv z "nezaujatých " lidí z lékařského prostředí jsem o tom mluvila, spíš nedoporučoval... (F)

ODPOVĚDĚT
Hana O. (hadeva) ID 357276, mimibazar.cz/hadeva (22.2.2012, 7:27)
Sestra už naočkovat nechala starší holku, letos půjde ta mladší a já obě určitě také nechám naočkovat. Zatím jsou malé. (H)

ODPOVĚDĚT
Ivana M. (Ankavi) ID 56515 (22.2.2012, 7:02)
Jsem od fochu a rozhodla jsem se, že ne. Informací je veřejně dostupných dostatek, nikdo to za Vás nerozhodne. Sepište pro a proti a uvidíte, co z Vašeho pohledu převáží (Y)

ODPOVĚDĚT
Ivona P. (aquamarina) ID 340935 (25.4.2012, 23:10)
Souhlasím s Vámi. Vakcína zatím neprokázala ani svoji účinnost, ani bezpečnost. Přečtěte si, co o ní píše prof. Strunecká v knize Doba jedová....

ODPOVĚDĚT
Ivana M. (Ankavi) ID 56515 (25.4.2012, 23:12)
Knihu jsem četla (Y)

ODPOVĚDĚT
Šárka H. (sarulinkaa) ID 106785, mimibazar.cz/sarulinkaa (21.2.2012, 21:49)
Já jsem se nechala před pár lety naočkovat, stálo mě to 10500,- Kč a nelituju, jsem ráda, že jsem do toho šla. Dcera má zatím sice 3,5 roku, ale jsem rozhodnutá, že ji jednou taky nechám naočkovat (L) (L) (L)

ODPOVĚDĚT
Jana K. (j.kriv) ID 187184 (21.2.2012, 21:38)
Já bych nedala, teda ani v budoucnu určitě nedám... nikdo nemá tušení, jaké následky bude mít očkování třeba za 20let a navíc stejně nechrání proti všem typům... (N)

ODPOVĚDĚT
Radka H. (radkaaa) ID 95559 (21.2.2012, 20:43)
Já se o očkování zajímala a většina zdravotníků moc nedoporučuje..... (F)

ODPOVĚDĚT
Michaela H. (tycinka) ID 93432, mimibazar.cz/tycinka (21.2.2012, 20:29)
Já má 3 dcery(nejstarší je necelých 16),jsem taky zdravotník,ale očkovat je nenechám.Vakcína je na mě moc "mladá".Nemám žádnou zpětnou vazbu.
Ale to je můj postoj...

ODPOVĚDĚT
Alena T. (Smaiilicek) ID 143278 (22.2.2012, 8:35)
Ano, mám stejný názor - nikdo neví, co to s dívkami udělá, až budou třeba chtít jednou mít děti. Vakcína stejně nechrání proti všem virům, které rakovinu dělohy způsobí, takže za mě také ne. Dceři bude 18 a mladší 9, ale zatím jsem rozhodnutá nenechat je očkovat... Nedoporučil mi to ani gynekolog, když jsem se na to ptala - říkal, že pokud chci, klidně ji naočkuje, ale nevnucuje to lidem. Ve svém okolí znám 2 lékařky a ani jedna není zastánkyně tohoto očkování... je moc "mladé" a nikdo opravdu netuší, co může nastat a nechci si vyčítat napak to, že bych jim zapříčinila nějaké zdr. problémy tím očkováním... Nemyslím si, že budou promiskuitní (i když to člověk nikdy neví),a le prostě nejsem zastánkyně všech očkování za každou cenu. Povinná očkování ano, klíšťovku mají holky taky, ale to je všechno...

ODPOVĚDĚT
Eva L. (Esalatek) ID 107745, mimibazar.cz/esalatek (21.2.2012, 19:53)
Očkovat kdybych měla (X) tak neváhám pokud ta možnost je. (L)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (22.2.2012, 12:49)
Musíte ale zvážit i negativa, která mnohdy převažují před pozitivy, bohužel +o(

ODPOVĚDĚT
Vendulka S. (Sokyna8) ID 238342 (21.2.2012, 19:19)
Lepší je vakcína Cervivax, chrání proti více virům.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (upraveno 22.2.2012, 13:07)
Silgard zase chrání i proti bradavicím, i tak, těch virů je mnohem více, než je ochrana vakcínami, to jen na upřesnění, každá z těchto vakcín má svoje.

ODPOVĚDĚT
Vendulka S. (Sokyna8) ID 238342 (22.2.2012, 13:07)
No to určitě existuje mnohem více virů než proti kterým má chránit očkování.
Silgard chrání proti bradavicím na úkor toho, že chrání proti méně virům oproti Cervavixu. A bradavice není smrtelné onemocnění. Tak že, asi tak.
Jinak očkování je každého rozhodnutí, vždy je pro a proti, možné nežádoucí reakce...u všech vakcín. To nehodlám rozebírat. Ale na tom, že vhodnější pro očkování je Crevivax oproti Silgardu si stojím.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (upraveno 22.2.2012, 14:07)
Mně je to Vendulko jedno, už se tím nějakou dobu pročítám, ale co jsem četla, tak lékaři doporučují více právě Silgard. Napsala jsem to jen pro ostatní, jaký je v nich rozdíl. Hned na počátk tohoto článku je rozdíl i počet virů pěkně vysvětlen http://poradna-ariadni.webnode.cz/ockovani-proti-rakovine-delozniho-cipku/
Opět jen pro informaci i ostatním. Jinak asi tak, kdybych už se rozhodla pro očkování, nejspíše bych zvolila Cervarix právě z důvodu nižšího množství hliníku ve vakcíně, ale jak už jsem psala, zatím nevím, spíše se přikláním k variantě NE.

ODPOVĚDĚT
Vendulka S. (Sokyna8) ID 238342 (22.2.2012, 13:21)
Vakcína Silgard navíc chrání proti HPV 6 a 11, které způsobují bradavčité výrůstky (condylomata acuminata).



Vakcína Cervarix se soustřeďuje pouze na rakovinu děložního čípku, ale díky inovativní pomocné látce AS04 (fosfolipid adsorbovaný (nevstřebatelný) na oxid hlinitý) však dosahuje vyšší imunitní odpovědi. Již nyní proto může doložit zkříženou protektivitu (ochranu) ještě k dalším dvěma častým vysokorozikovým typům HPV- 45 a 31.

ODPOVĚDĚT
Dana K. (Sherry) ID 23046, mimibazar.cz/sherry (21.2.2012, 19:16)
Evi, myslím,že očkovat ANO. Mám dvě dcery, jedna už naočkovaná je a tu mladší nechám letos. Jsem zdravotník a taky máma a nechci si jednou vyčítat, kdyby se nedej bože něco přihodilo, že jsem pro ně mohla něco udělat a neudělala. (mamca)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (22.2.2012, 12:40)
Doporučuji přečíst http://poradna-ariadni.webnode.cz/ockovani-proti-rakovine-delozniho-cipku/ myslím, že pak si tak jistá očkováním nebudete (F)

ODPOVĚDĚT
Dana K. (Sherry) ID 23046, mimibazar.cz/sherry (22.2.2012, 17:10)
Samozřejmě Zuzko, jeden vědec řekne ano, druhý řekne ne. Vy sama také nevíte, kdo z nich má pravdu stejně jako já. Na druhou stranu vemte si třeba takovou dětskou obrnu, tehdy také spousta učenců tvrdila neočkovat je to škodlivé a dnes se s ní díky tomu téměř nesetkáte. Je to složité, nikdo neví jak a co bude. *-) Každý se musí rozhodnout sám, já své děti naočkovat nechám a kdybych byla mladá nechala bych i sebe :-) Možná, že je ten článek pravdivý, ale mě se zdá malinko přitažený. Je jasné, že na vše můžete mít alergii nebo nemusí vše vaše tělo přijmout, pak samozřejmě nastanou různé komplikace. No nevím
:^) *-)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 31112 (22.2.2012, 17:15)
Ano, to je pravda, ale ten článek jsem dala namátkou, bohužel jsem obdobných našla více od více autorů.Ono každé očkování navíc je obrovský zásah do organismu. Určitě bych do toho nešla bez zjištění veškerých pro a proti, pokud nebudou převládat pozitiva, což zatím nepřevládají, tak nenechám, ale zatím pevně rozhodnutá nejsem. Vy sama jste se třeba zajímala o složení vakciny, negativa, ....? Bohužel toto není jediné očkování, kde jsou ta negativa hodně výrazná.

ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (jpencik) ID 360397 (21.2.2012, 23:04)
Asi tak... mám tři holky, jsem zdravotník a přesně, nechtěla bych si jednou říkat co kdybych.... ještě jsou malé, ale nechám je očkovat.

ODPOVĚDĚT