mam narok? v prosinci zakoupeny receiver na sat.
od unora blbne, pan z prodejny mi ho chce opravit, ale proc? ja chci vratit nebo vymenit za jiny,(dokonce chci lepsi) , to se bude furt rozbijet, nova vec nemuze po dvou mesicich odejit. pan nechce vymenit, pouze stale spravovat. mam narok na vraceni
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 5 komentářů
Eva R. (Bona1) ID 46364, mimibazar.cz/bona1 (22.4.2012, 7:01)
*-) zrovna asi 3 týdny zpátky byl rozhovor ve snídani s novou a padla tam informace, kterou jsem třeba vůbec nevěděla ato, Že když se zaskoupená věc pokazí do 1/2 roku od zakoupení, tak má zákazník nárok na okamžitou výměnu výrobku bez odesílání k opravě apod.

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (22.4.2012, 8:46)
Evi mockrat dekuji za informaci, zkusim mu to tam takto rici a uvidime. snad s panem bude rec. on to tam hned opravuje a dela vsechno v prodejne a vi ze jsem z daleka, tak snad to nejak dohodneme no. no zautocim na nej s veskerymi informacemi ktere mam hned ve dverich tak snad pristoupi po dobrem na vymenu pristroje ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Jitka B. (jitka.1983) ID 228625, mimibazar.cz/jitka1983 (20.4.2012, 13:02)
Nemáte nárok na vrácení.. Přístroj musí posoudit servisní technik (prodavač nemůže vědět, zda není přístroj nějak mechanicky poškozen) a ten buď odstraní závadu, nebo posoudí výrobek jako neopravitelný a pak Vám vrátí peníze, nebo dají jiný přístroj.

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (22.4.2012, 8:44)
Jitus, pan v te prodejne i ty veci opravuje takze on to tam hned rozebere a podiva se na to, takto mi to zdelil do telefonu, a pokud to opravit pujde, tak mi pristroj nevymeni, ale pouze opravi. no mozna s nim bude rec, rekl at to privezu ze se na to podivame, jenze jedu kvuli tomu hodinu cesty, tak snad to bude ok. ale ja budu trvat na vymene pristroje, bud ten sami nebo lepsi . (Y)

ODPOVĚDĚT
Monika U. (monicka82) ID 407119 (20.4.2012, 12:08)
http://www.jaktak.cz/jak-reklamovat-zbozi-v-prvnich-6-mesicich-od-nakupu.html
http://www.coi.cz/cs/legislativa/prava-kupujicich-1.html

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (20.4.2012, 23:00)
todle mi moc pomohlo dekuji moc. (L)

ODPOVĚDĚT
Katka H. (mmarch2712) ID 361337 (20.4.2012, 10:56)
taky jsme tak reciever reklamovali 3x ale neopravovali ho, vždy nám dali nový kousek a po 3 novém kousku nám prodejce řekl,že když ho neopravovali, že jsme ten nový mohli odmítnout a chtít peníze... tož brzo to řekl...opravený se odmítnout nemůže ale nový kousek prý jo

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (20.4.2012, 11:13)
no ja zatim telefonovala, neb to mam docela daleko kde to bylo koupene, mam to privezt a pan se na to podiva, takze jestli jsem to pochopila spravne ja muzu odmitnout opravu a zadat penize, jestli to ale opravi pak mam smulu na vraceni. no ja se tam s nim budu hadat, to neni mozne aby se mio novy pristroj po dvou mesicich rozbil , to se bude furt neco s tim dit. diky za radu. uvidim jak to dopadne. ale tim ze uz to mam hodinu cesty tak se jen tak nedam. (Y)

ODPOVĚDĚT
Katka H. (mmarch2712) ID 361337 (20.4.2012, 11:24)
nene nemůžete odmítnout opravdu - oni to musí vzít na posouzení a mají na to 30dnů - jestli reklamaci uznají a jestli provedou opravu. vy můžete odmítnout kdyby vám po těch 30dnech dávali nový (neopravený) výrobek. jestli vám budou dávat opravený, tak ten odmítnout nemůžete
taky se nám pokazil po pár týdnech, druhý asi po 3měsících a třetí zatím jede...

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (26.5.2012, 22:05)
Katko, takze poslusne hlasim ze receiver jsem dovezla na opravu, cekala jsem 30 dni co bude a pred par dny mi pan z prodejny psal sms ze si mam priject (mam to trosku dal, jeste jsem tam nebyla :-) ) , ze mi ho vymeni a vymeni mi ho dokonce uplne za jiny, jen doplatim par kacek a mam i lepsi, nevim zatim co se stalo atd..ale mam obr radost. ,-)tak aspon ze tak. a to jsem jela pred tim mesicem domu uplne zklamana ze budu mesic bez a ze nevymeni atd.....no mam radost moc.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (20.4.2012, 10:53)
Pokud je v záruce, tak reklamovat, lhůta reklamace je 30 dnů, o opravě či vyměně rozhoduje výrobce či autorizovaný servis, nárokovat vrácení peněz můžete až po 3. stejné či 4. jakékoliv opravě. (F)
PS: oprávněnost reklamace posuzuje taktéž servis! A na zár.uku nelze uplatnit nárok při mechanickém poškození.

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (20.4.2012, 11:15)
ano v zaruce je pristroj dva roky, stary je 4 mesice, zatim jsem telefonovala, pan mi rekl ze to opravi pokud to pujde, ale ze mi ho nevymeni za jiny , to mi rekl rovnou. a ja mu rikam ze takhle mi to bude opravovat jak dlouho? ja nechci po dvo mesicich opravenou vec atd.....a on neustupny. no uvidim az tam pojedu , budu se snazit o vraceni, tak snad to nejak dopadne.

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (20.4.2012, 13:09)
Tak ať opraví, opraví 3 x totéž nebo jakékoliv 4 různé závady a pak máte nárok na výměnu či peníze...

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (26.5.2012, 22:07)
Petro, tak poslusne hlasim ze pan vyrobek poslal nekam na komisi cekala jsem 30 dni a ted si muzu priject a dostanu pristroj novy a dokonce jiny, priplatim par kace a mam i lepsi, zatim nevim co se s mim starym stalo, ale bud mit novy takze mam obr radost.

ODPOVĚDĚT
Jitka B. (jitka.1983) ID 228625, mimibazar.cz/jitka1983 (20.4.2012, 13:08)
To by Vám to musel prodavač zaplatit ze svého a to asi určitě neudělá ,-) Bohužel to musí vždy poslat na posouzení do servisu.

ODPOVĚDĚT
Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (20.4.2012, 13:27)
on to asi nikam posilat nebude, je to obchod kde pan prodava satelity a receivery ale sam je i opravuje atd...kdyz jsem to tam kupovala tak tam mel horu veci na spraveni. tak ja nevim. no tak to necham spravit a uvidim no

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (28.5.2012, 12:13)
TAk super, přístroj byl asi neopravitelný a výrobce Vám musel dát nový. Pokud se už ten Váš nevyrábí, pak Vám dají jiný, pokud možno v téže cenové relaci, doplácet by jste nic neměli , není Váš problém, že se už nevyrábí Vámi zvolený model *-) ale uvidíte, jak Vám to odůvodní. Každopádně (Y)

ODPOVĚDĚT