mam narok? v prosinci zakoupeny receiver na sat.
od unora blbne, pan z prodejny mi ho chce opravit, ale proc? ja chci vratit nebo vymenit za jiny,(dokonce chci lepsi) , to se bude furt rozbijet, nova vec nemuze po dvou mesicich odejit. pan nechce vymenit, pouze stale spravovat. mam narok na vraceni
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/080414/08/a46364-1208154641.jpg) | Eva R. (Bona1) ID 46364, mimibazar.cz/bona1 (22.4.2012, 7:01) | zrovna asi 3 týdny zpátky byl rozhovor ve snídani s novou a padla tam informace, kterou jsem třeba vůbec nevěděla ato, Že když se zaskoupená věc pokazí do 1/2 roku od zakoupení, tak má zákazník nárok na okamžitou výměnu výrobku bez odesílání k opravě apod.
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/131111/09/a225175-1384158870.jpg) | Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (22.4.2012, 8:46) |
Evi mockrat dekuji za informaci, zkusim mu to tam takto rici a uvidime. snad s panem bude rec. on to tam hned opravuje a dela vsechno v prodejne a vi ze jsem z daleka, tak snad to nejak dohodneme no. no zautocim na nej s veskerymi informacemi ktere mam hned ve dverich tak snad pristoupi po dobrem na vymenu pristroje ![,-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/18.gif)
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/110819/12/a228625-1313748193.jpg) | Jitka B. (jitka.1983) ID 228625, mimibazar.cz/jitka1983 (20.4.2012, 13:02) | Nemáte nárok na vrácení.. Přístroj musí posoudit servisní technik (prodavač nemůže vědět, zda není přístroj nějak mechanicky poškozen) a ten buď odstraní závadu, nebo posoudí výrobek jako neopravitelný a pak Vám vrátí peníze, nebo dají jiný přístroj.
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/131111/09/a225175-1384158870.jpg) | Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (22.4.2012, 8:44) |
Jitus, pan v te prodejne i ty veci opravuje takze on to tam hned rozebere a podiva se na to, takto mi to zdelil do telefonu, a pokud to opravit pujde, tak mi pristroj nevymeni, ale pouze opravi. no mozna s nim bude rec, rekl at to privezu ze se na to podivame, jenze jedu kvuli tomu hodinu cesty, tak snad to bude ok. ale ja budu trvat na vymene pristroje, bud ten sami nebo lepsi . ![(Y)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/45.gif)
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/131111/09/a225175-1384158870.jpg) | Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (20.4.2012, 23:00) |
todle mi moc pomohlo dekuji moc. ![(L)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/16.gif)
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/110714/15/a361337-1310648915.jpg) | Katka H. (mmarch2712) ID 361337 (20.4.2012, 10:56) | taky jsme tak reciever reklamovali 3x ale neopravovali ho, vždy nám dali nový kousek a po 3 novém kousku nám prodejce řekl,že když ho neopravovali, že jsme ten nový mohli odmítnout a chtít peníze... tož brzo to řekl...opravený se odmítnout nemůže ale nový kousek prý jo
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/131111/09/a225175-1384158870.jpg) | Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (20.4.2012, 11:13) |
no ja zatim telefonovala, neb to mam docela daleko kde to bylo koupene, mam to privezt a pan se na to podiva, takze jestli jsem to pochopila spravne ja muzu odmitnout opravu a zadat penize, jestli to ale opravi pak mam smulu na vraceni. no ja se tam s nim budu hadat, to neni mozne aby se mio novy pristroj po dvou mesicich rozbil , to se bude furt neco s tim dit. diky za radu. uvidim jak to dopadne. ale tim ze uz to mam hodinu cesty tak se jen tak nedam. ![(Y)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/45.gif)
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/110714/15/a361337-1310648915.jpg) | Katka H. (mmarch2712) ID 361337 (20.4.2012, 11:24) |
nene nemůžete odmítnout opravdu - oni to musí vzít na posouzení a mají na to 30dnů - jestli reklamaci uznají a jestli provedou opravu. vy můžete odmítnout kdyby vám po těch 30dnech dávali nový (neopravený) výrobek. jestli vám budou dávat opravený, tak ten odmítnout nemůžete taky se nám pokazil po pár týdnech, druhý asi po 3měsících a třetí zatím jede...
ODPOVĚDĚT |
| | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/131111/09/a225175-1384158870.jpg) | Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (26.5.2012, 22:05) |
Katko, takze poslusne hlasim ze receiver jsem dovezla na opravu, cekala jsem 30 dni co bude a pred par dny mi pan z prodejny psal sms ze si mam priject (mam to trosku dal, jeste jsem tam nebyla ) , ze mi ho vymeni a vymeni mi ho dokonce uplne za jiny, jen doplatim par kacek a mam i lepsi, nevim zatim co se stalo atd..ale mam obr radost. tak aspon ze tak. a to jsem jela pred tim mesicem domu uplne zklamana ze budu mesic bez a ze nevymeni atd.....no mam radost moc.
ODPOVĚDĚT |
|
![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/100605/21/a125836-1275767394.jpg) | Petra k. (petulisek) ID 125836 (20.4.2012, 10:53) | Pokud je v záruce, tak reklamovat, lhůta reklamace je 30 dnů, o opravě či vyměně rozhoduje výrobce či autorizovaný servis, nárokovat vrácení peněz můžete až po 3. stejné či 4. jakékoliv opravě. PS: oprávněnost reklamace posuzuje taktéž servis! A na zár.uku nelze uplatnit nárok při mechanickém poškození.
ODPOVĚDĚT |
![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/131111/09/a225175-1384158870.jpg) | Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (20.4.2012, 11:15) |
ano v zaruce je pristroj dva roky, stary je 4 mesice, zatim jsem telefonovala, pan mi rekl ze to opravi pokud to pujde, ale ze mi ho nevymeni za jiny , to mi rekl rovnou. a ja mu rikam ze takhle mi to bude opravovat jak dlouho? ja nechci po dvo mesicich opravenou vec atd.....a on neustupny. no uvidim az tam pojedu , budu se snazit o vraceni, tak snad to nejak dopadne.
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/100605/21/a125836-1275767394.jpg) | Petra k. (petulisek) ID 125836 (20.4.2012, 13:09) |
Tak ať opraví, opraví 3 x totéž nebo jakékoliv 4 různé závady a pak máte nárok na výměnu či peníze...
ODPOVĚDĚT |
| | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/131111/09/a225175-1384158870.jpg) | Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (26.5.2012, 22:07) |
Petro, tak poslusne hlasim ze pan vyrobek poslal nekam na komisi cekala jsem 30 dni a ted si muzu priject a dostanu pristroj novy a dokonce jiny, priplatim par kace a mam i lepsi, zatim nevim co se s mim starym stalo, ale bud mit novy takze mam obr radost.
ODPOVĚDĚT |
| ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/110819/12/a228625-1313748193.jpg) | Jitka B. (jitka.1983) ID 228625, mimibazar.cz/jitka1983 (20.4.2012, 13:08) |
To by Vám to musel prodavač zaplatit ze svého a to asi určitě neudělá Bohužel to musí vždy poslat na posouzení do servisu.
ODPOVĚDĚT |
| | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/131111/09/a225175-1384158870.jpg) | Pavla K. (cestovatelka) ID 225175 (20.4.2012, 13:27) |
on to asi nikam posilat nebude, je to obchod kde pan prodava satelity a receivery ale sam je i opravuje atd...kdyz jsem to tam kupovala tak tam mel horu veci na spraveni. tak ja nevim. no tak to necham spravit a uvidim no
ODPOVĚDĚT |
| | | ![](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/fo.gif) | ![](//img-new.mimibazar.cz/s/bc/0/100605/21/a125836-1275767394.jpg) | Petra k. (petulisek) ID 125836 (28.5.2012, 12:13) |
TAk super, přístroj byl asi neopravitelný a výrobce Vám musel dát nový. Pokud se už ten Váš nevyrábí, pak Vám dají jiný, pokud možno v téže cenové relaci, doplácet by jste nic neměli , není Váš problém, že se už nevyrábí Vámi zvolený model ale uvidíte, jak Vám to odůvodní. Každopádně ![(Y)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/45.gif)
ODPOVĚDĚT |
|