Dárky a zlobení
Snad mě tady neukamenujete, ale chtěla bych vědět jestli už taky někdo nedal dětem pod stromeček žádný dárek, protože dítko zlobilo. Náš syn 4,5 roku, je pěkný zlobivec. Nechce poslouchat, neuklízí si hračky, nadává nám, ... více v komentu
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 106 komentářů
Nada B. (Nadys) ID 192716 (9.1.2017, 17:37)
,-) tak mě tu náhodně vyskočil váš tehdejší dotaz,
koukám chlapečkovi už bude asi 9 ,
tak to by mě zajímalo jak to tehdy dopadlo , jestli dárky dostal nebo ne 8-| (smich),
a jestli je to s ním lepší nebo pro změnu už řešíte předčasnou pubertu (candle)

ODPOVĚDĚT
Jitka U. (Néži) ID 13372, mimibazar.cz/nezi (18.12.2012, 19:55)
:-$ :-$ jééé, to bych neudělala. Dárek se přece dává, protože má rodič dítě rád, a ne za odměnu??? aspoň já to tak cítím. Myslím, že by Vám to stejně nepomohlo - musíte na to jinak. Ježíšek ani čert to nevyřeší ,-) ,-) ,-) ,-) Držím palce, je to boj, ale určitě na něco přijdete (hello) (hello) (hello) (hello)

ODPOVĚDĚT
veronika s. (nufins) ID 231658 (18.12.2012, 19:28)
Tak tohle udělala moje babička mému bratrovi na Mikuláše když jsem byla malá,mně dávala balíček a jemu nic...zdůvodnila to tím,že zlobil...mamka ji to dodneška neodpustila a já jsem z toho byla smutná dlouho a nikdy na to nezapomenu!!!!! Je to už 25 let !!!A to s babičkou vycházím skvěle a i mého bratra má ráda,jen prostě v jednom období moc lumpačil.NEBYLO TO DOBŘE!!!! Neradím vám toto.Budete nešťastná a nedej bože kdyby se něco stalo !! Jestli syn zlobí ve 4,5 letech tak to prostě nezvládáte.Jestli psycholožka říkala,že je to normální zlobivé dítě tak se nelobte,opravdu se nezlobte ,ale problém je zřejmě u vás.Krásné vánoce a a´tvšechn o dobře dopadne (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower) (flower)

ODPOVĚDĚT
Kamila Koptová (Kaamila) ID 2053, mimibazar.cz/kaamila (18.12.2012, 19:11)
Moje kamarádka takto jednou vytrestala syna-zlobidlo-přišli k prázdnému stromečku,nechala ho v tom chvíli vykoupat a pak měla nachystaný v jiném pokoji další stromek i s dárky....nevím už jaký to mělo účinek,jen jsem si na to vzpoměla...hodně zdaru!!!

ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (ZuzaM) ID 37334, mimibazar.cz/zuzam (18.12.2012, 18:50)
Víte, myslím, že chyba je ve vaší nedůslednosti Vyhrožujete synovi věcmi, které pak nesplníte, tak si z toho nic nedělá. Pokud neuklidí hračky a vy mu řeknete, že je vyhodíte, tak je prostě MUSÍTE vzít a aspoň na měsíc schovat, pokud to nezabere ani příště, schovejte další, uvidíte, že až bude bez hraček, humor ho přejde. Zamyslete se na nad svou výchovou, jestli jste s manželem jednotní, jestli opravdu trestáte, ne jen vyhrožujete a domlouváte. Každopádně Vánoce bych mu nekazila.

ODPOVĚDĚT
Klára V. (klafiar) ID 374316 (18.12.2012, 18:21)
nechala jsem Vám vzkaz. (F)

ODPOVĚDĚT
Alena D. (Anela26) ID 125344, mimibazar.cz/anela26 (18.12.2012, 16:20)
Děkuji všem za komentáře.

Já vím, že bych tím stejně nejvíce vytrestala jen sebe a synovi by to bylo jedno. Možná ne uplně jedno, ale ten účinek který čekám, ten by se asi nedostavil.
Musíme to ještě pořádně promyslet a uvidíme.

Já už v poradně byla, ale bez úspěchu. Prý je to normální zlobivé dítě, ještě změnit psycholožku možná.

ODPOVĚDĚT
Kristýna S. (kristýnečka) ID 104978 (18.12.2012, 20:43)
Něco Vám řeknu buďte ráda,že zlobí a je živý a zdravý :-) Mám kluky 4 roky dvojčata a jsou to taky pěkný torpéda,ale když jsou nemocný a hodný , tak mi to jejich zlobení chybí a určo bych mu nekazila Vánoce.

ODPOVĚDĚT
LUCIE Š. (Lucinenda) ID 4711 (18.12.2012, 21:00)
(clamp)souhlasím,hlavně,že je zdravý (L)

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 461354 (18.12.2012, 14:18)
Jako byste psala o mých zlobidýlcích ,-) Když jim dám na zadek, nastaví mi jej znovu a řeknou "ještě" :-D (6)
Zabírají na ně dvě věci:
- kultivace (výlety, akce - kino, divadlo, hrady, skanzeny, pouštění draka a já nevím, co všechno ještě) aby měl ten jejich mozeček dost jiných podnětů. Nejhorší je být jen doma, ve školce a u babiček...
- pozitivní motivace: "Když si uklidíte pokojíček, pustím vám pohádku." (zahrajeme si na schovku, černého Perta,...)
Klíďo píďo si tam nechají borčus pár dní, nakonec buď nevydrží bez pohádek a uklidí, nebo uklidím po výstraze v noci já a co uznám za odpad, letí k popelnici. Sice se tváří, že jim to neva, ale příště si dají bacha. A když ne, dáme si repete :-p Vztekat se namá cenu. Příliš vyhrožovat také ne, chce to konat.
Nadávky - v klidu a s netečností (neb mě to vůbec přece nevytáčí ,-)) vysvětluju význam a důsledky. Navíc

ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Mikrah) ID 167589 (18.12.2012, 14:07)
když bylo synkovi 3roky dostal od Mikuláše v balíčku jen brambory, protože zlobil.. Jeho první když to rozbalil, jé uděláme si bramboráky ,-), vůbec mu to nepřišlo. Když jsme se mu to snažili vysvětlit, že zlobil a zlobí proto nic nedostal, tak mi řekl, aspon se mi nezkazí zuby.. ,-) od té doby jsme ho přestali trestat tímhle způsobem ,-) on to jeho zlobení vypouští, vůbec si to nepamatuje

ODPOVĚDĚT
Lenka M. (31423) ID 64785 (18.12.2012, 18:09)
To mi připomělo našeho (Z).když dostal v balíčku ne brambory ale uhlí,tak mi s radostí v hlase řekl, že aspon budeme mít čím topit ,-) ,-) ,-) ,-)
Natož jsem mu řekla,že by nám (vanoce) musel donést nejméně metrák,aby to stálo za to :-D :-D

ODPOVĚDĚT
Katka K. (katys21) ID 153302 (18.12.2012, 16:24)
,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Anna M. (annamor) ID 462910 (18.12.2012, 14:01)
Syn si nemůže ve 4 letech dovolit vám nadávat - omlouvám se, ale tohle je můj názor (F)
Dárky bych mu dala, ale pokud to nejde ani po dobrém ani po zlém, určitě k psychologovi. Překonala bych stud, protože jinak za pár let může být ještě mnohem hůř

ODPOVĚDĚT
Dagmar Z. (dojinek) ID 83260, mimibazar.cz/dojinek (18.12.2012, 13:55)
potrestala bych jen sama sebe, protože jediné co na Vánocích miluji, když vidím jak je dcera rozzářená, když vejde do pokoje a pod stromečkem má dárky. Takže určitě bych to neudělala oplakala bych to sama (F)

ODPOVĚDĚT
EVA U. (růžík) ID 20960, mimibazar.cz/evaujkova (18.12.2012, 13:53)
Já mám naštěstí docela hodné holky, samo, že taky někdy umí pořádně vytočit. S výchovou je to těžké, každé dítě je jiné a na každé platí něco jiného. Stejně jako dospělý i děti umí být paličaté a trvdohlavé a pak je každá rada drahá. Naprosto Vás chápu a musím uznat, že se mi moc líbilo řešení od paní Daniely, respektive její sestry s dárky až po týdnu po zlepšení chování.

ODPOVĚDĚT
Radka P. (RadoušP) ID 237793, mimibazar.cz/radousp (18.12.2012, 13:34)
Myslím si, že by se to na Vánoce nemělo posčítat za celý rok. Ale pokud už operujete doma tím, že pokud zlobí, od Ježíška nic nedostane, pak bych možná zkusila lekci uvedenou dole - dopis pod stromečkem, ale ihned po přečtení a slibu polepšení vydat dárek. Dítě nemůže být hodné celý rok, aby se to náhodou neodrazilo na Vánocích, ale dojem ze zkažených Vánoc dokáže vydržet na celý život a na lepší chování vliv stejně nemá. My vychováváme tak, že okamžitě reagujeme na špatné chování, ale hned jak se malá začne chovat hezky, hned se usmíváme, aby věděla, co je v pořádku a co ne... Zvažte to, Vánoce jsou přeci svátky klidu a míru...

ODPOVĚDĚT
Jana M. (janina86) ID 193221, mimibazar.cz/janina86 (18.12.2012, 13:30)
(hello) udělala jsem tohle našemu 4letému (Z) letos na mikuláše..... Pověsila jsem 3 punčochy - "pro taťku" (red bull), "pro mamku"(čokoška), "pro Jirku" NIC. Jako v tu chvíli to v něm teda hrklo. Opakoval, jestli ta čokoládka nebyla pro Jirku. Tak jsme mu ukazovali, že tam bylo pro mamku..... Pak šel zavolat do okna Mikuláše a slíbit, že bude hodný a už nebude odmlouvat a za oknem byl dopis o tom, že se nesmí zlobit a ať se jde podívat do pokojíku a hle mikuláš byl i tam ,-) Takže klidně bych to v určité míře udělala :-$ Třeba i vám ať ježura naježí jen 1 dárek a jemu nic, třeba až za hoďku až to trošku v tom děcku hrkne, tak znova Ježíšek zazvoní....ovšem je otázka, jestli to na něj nebude mít opačný učinek a nezapře se, že stejně nic nechce, nebo nezačne se třeba vztekat :-$

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (18.12.2012, 13:26)
Když bylo synovi 6, tak jsem dala pod stromek jen malé dárky a dopis od Ježíška, který jsem mu přečetla sama, jakože zlobil, trucoval a tak... a že Ježíšek ho vidí a nejradĕj by mu nedal ani ty maličkosti, ale... jestli teď svatosvatĕ slíbí, že bude hodný (syn kulil oči a okamžitĕ sliboval ,-) ) tak ať se koukne za sedačku ,-) a ttam byl ten nejtoužebnĕji očekávaný dárek, o který si napsal. Trauma z toho nemá žádné. A nĕco podobného jsem udĕlala o rok pozdĕji, když chtĕl mobil. Kolem půlky prosince jsme spolu koukali na TV, pořad o dĕtech v Indii, jak tĕžce dřou, aby mĕli na slabikář, sirotci spali na kartonu... a pod (stromecek) v obří krabici byl menší balíček a opĕt dopis

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (18.12.2012, 13:30)
Jestli si vzpomíná na ty dĕti bez rodičů, jak nemají jídlo, postýlku, nic... a jak se má dobře on, a jak nĕkdy zlobí... a jestli bude hodný a rodiče to dovolí, tak ať pokračuje v rozbalování... a v balíčku byl opĕt dopis, že musí na ten dárek být mooooc opatrný.... a další balíček. A v nĕm konečnĕ ten mobil. Jsem myslela že kluka štĕstím klepne, jakou mĕl radost. A hodný byl. Stačilo ukázat na nebe a mobil ,-)

ODPOVĚDĚT
Jaroslava V. (koubeska) ID 51136, mimibazar.cz/koubeska (18.12.2012, 22:52)
To je super (Y), dopisy taky někdy vyzkouším. Letos to nedám...

ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Engalore) ID 374788, mimibazar.cz/engalore (18.12.2012, 14:07)
Tak to se mi líbí, jak to s dětmi koulíte (Y)

ODPOVĚDĚT
Petra Š. (petrasafr) ID 146547, mimibazar.cz/petrasafr (18.12.2012, 13:58)
Peti, super (Y) (Y) (Y) Krásný!
A pamatuje si na to mladej do dneška?

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (18.12.2012, 14:49)
Jojo, pamatuje. Kroutí hlavou, jak mohl tak naletĕt ,-) a jak by si taky nepamatoval, psal Ježíškovi podĕkování za nejlepčejší mobil na svĕtĕ a do 18 už jiný nechce, tak mu to ráda připomínám. Sice už má od té doby nĕkolikátý, ale dopis jsem si schovala ^o)

ODPOVĚDĚT
Petra K. (Pedrosaa) ID 77193, mimibazar.cz/pedrosaa (18.12.2012, 17:20)
To je dojemný, úplně mi to vehnalo slzy do očí......

ODPOVĚDĚT
Zuzana R. (ZuzkaRos) ID 294118 (18.12.2012, 13:38)
(Y) :-$ Pěkně to s ním umíte ,-) Takhle opdobně jsem dcerce předminulý rok nadělila k MIkuláši uhlí, bylo ji 5let.... a pak za oknem v pokoji měla nadílku...ale hrklo v ní pořádně, plakala, a slíbila že bude hodná (X)

ODPOVĚDĚT
Petra k. (petulisek) ID 125836 (18.12.2012, 13:46)
+o( Kde jsou ty časy... je mu 17 pryč a Ježíšek je mu ukradený, už nemám čím vydírat ,-) ,-) Buďte ráda, že Vám na to (*) ještĕ skočí. Bude hůř ,-) Stejnĕ se my, matky, nejvíc nadřem při vymý§lení fíglů na škvrňata, že? ,-)

ODPOVĚDĚT
Lenka O. (ubroucku) ID 84291, mimibazar.cz/lenkaobr (18.12.2012, 13:19)
:-o to myslíte vážně? Já teda z kluka taky šedivím, ale tohle bych mu NIKDY neudělala. Zkuste opravdu přitvrdit během roku, najet na určitý režim odměn a trestů, ale Vánoce bych v tomhle vynechala.
Myslete na to, že je Váš (Z) zdravý, spousta rodičů tohle štěstí nemá (F)

ODPOVĚDĚT
Dáša H. (djkto) ID 265455, mimibazar.cz/djkto (18.12.2012, 13:18)
nikdy bych to neudělala a to máme doma pěknýho divocha,to si snad nezaslouží ani to nejzlobivější dítko :-(to ho raději dejte klečet ,třeba to zabere a u sebe dbejte důslednosti,on si třeba dá říct,když zjistí ,že nepovolíte (hello)

ODPOVĚDĚT
Bronislava S. (finecigars) ID 421330 (18.12.2012, 13:07)
Dobrý den, tak jsem přečetla všechny komentáře a myslím že jste neudělala chybu ve výchově- jen jste nepochopila že tohle chování vašeho malého je volání o pomoc- pomoc potřebuju mámu ,cítím se osamocený, nemá na mě čas-raději chodí pracovat. nejsem psycholog ale tohle měla kamarádka se synem, já vím že to dneska nejde nechodit do práce, ale musíte mu to vynahradit ne dárkama ale svojí přítomností atím že se mu budete hodně věnovat. U kamarádky tohle skončilo chozením za školu, šikanou , a později pozorováním na psych. klinice. přeju vám atˇse situace zklidní a vy ste všichni spokojení a š´tastnější (vanoce)

ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katkajohny) ID 56774, mimibazar.cz/katkajohny (18.12.2012, 14:41)
Souhlasím s Vámi.

ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 128186 (18.12.2012, 13:01)
Paní Alenko, sice bych na to asi neměla dost silnou vůli abych tohle udělala. mám dceru 4,5 roku, kdokoli jí hlídá, není sní problém, poslouchá na slovo, každý jí chválí, tatínka taky poslouchá, na mě zkouší, zrovna včera mi dvakrát odsekla takovým způsobem že jsme jí řekl aže ještě chvilku a ježíšek jí nic nepřinese. ale spíš to beru jako hrozbu. ale u nás je to opravdu jen o odmlouvání,což je vidět má ze školky od jiných dětí. syn 3roky je takovej zlobivější, živejší... a vzteká se. má svojí hlavu. u nás platí zase čert.. když jsem neměla děti vždycky jsem rodiče odsuzovala když jsem slyšela jak hrozí čertem... teď je to u nás také. nesoudím už lidi kolem sebe co vztekající se dítě plácnou, nebo hrozí čertem.. ono težko někdo může soudit jak by se zachoval když nezažije... ještě to promyslete :)) přeji krásné vánoce a uvidíte ,b ude líp. . jak tu někdo psal..přijdou asi těžší situace

ODPOVĚDĚT
Jana N. (Aaurinko) ID 346587 (18.12.2012, 12:46)
Taky jsme zlobily se sestrou a naši už toho asi měli dost. Když jsme došly ke stromku, nebyl pod ním ani jeden balíček. To nás opařilo. Naši nás v tom chvíli nechali a pak nám dovolili se podívat za stromek, kde bylo k posteli přistrčených spousta balíčků. Ale vytrestalo nás to minimálně do příštích Vánoc. (Y)

ODPOVĚDĚT
Celkem: 54 (zobrazuje se 1-20)1, 2, 3 další >>